Legion Developer Q&A - Ion Hazzikostas

http://wowfan.cz//pic/news/Legion_news4
Ion Hazzikostas je poslední dobou opravdu zaneprázdněný. Před i po vydání Legion se objevuje v mnoha rozhovorech a videích, aby hráčům přiblížil novinky nebo změny, které na nás čekají v budoucích aktualizacích. Tentokrát se na oficiálním Warcraft kanálu při live streamu rozpovídal o věcech, které na se připravují.

Order Hall

  • V budoucnu se můžeme těšit na nové šampiony, kteří budou přidávání společně s rozvíjejícím se příběhem hry.
  • Hráčům se moc nelíbí současný systém, kdy si musí vybrat z osmi šampionů pouze pět. Tento limit ovšem slouží k tomu, aby si hráč vytvořil tým šampionů, se kterým bude plnit nabízené mise. V případě, že by se limit zrušil nebo navýšil, muselo by se přidat více misí za den, což by způsobilo velkou podobnost ke Garrisons.

Hračky ve hře

  • Tým záměrně nepřetvořil Aviana’s Feather, protože nechtěl znovu nabídnout stejnou možnost využívání předmětu. Z toho důvodu také proběhlo upravení předmětů Rocfeather Skyhorn Kite a Brulfist Idol.
  • Hračky by neměly nabízet to samé, co dělá engineery a demon huntery unikátními. Stalo se to, že zasahovali až moc do možností povolání a byly příliš užitečné. Hračky nejsou určeny k tomu, aby byly potřebné a nenahraditelné.
  • Nic to ovšem nemění na tom, že hráči mohou stále využívat předměty jako gliders nebo ostatní dopravní prostředky a metody.

Levelování a dungeony

  • Mnoho zkušeností z dungeonů dostanete po dokončení úkolů, které vás pošlou do dungeonu po skončení úkolových linií v zónách na The Broken Isles.
  • Tým ustoupil od možnosti, že budou dungeony jedním z hlavních zdrojů zkušeností a způsobů, jak získat zkušenosti. Přeci jen stále musíte dokončit úkolové linie ve světě, abyste se dostali k World Questům a ostatním užitečným věcem.
  • Tým ovšem celou situaci sleduje a zaměřuje se hlavně na to, kolik času je potřeba k vylevelování altů.

Warlockové

V této sekci naleznete i některé informace, které byly již do hry přidány v rámci určitých hotfixů.
  • Potenciál mnoha warlocků nebyl využit na maximum, protože byli limitováni počtem Soul Shardů.
  • Demonology warlock potřebuje mnoho času k tomu, aby při boji vyvolal démony a začal pořádně útočit.
  • Z mnoha podobných důvodů byly přidány v jednom z hotfixů Soul Shardy. Z původního jednoho Soul Shardu se staly tři, takže mohou hráči začít souboj mnohem efektivněji a rychleji.
  • S tímto hotfixem mohou například demonology specializace vyvolat mnohem více impů a udržet je déle na živu, což je mnohdy ve venkovních zónách potřeba.
  • Rozhodně by bylo zajímavé vidět, že hráč může v prvním boji „vybudovat“ malou armádu pomocníků, se kterými se vrhne do dalšího boje.
  • Objevilo se také několik připomínek k mobilitě warlocků, ovšem nic moc se měnit nebude. Tým nechce zdvojnásobit sílu povolání, místo toho, aby se vyřešilo i několik dalších problémů a slabin.
  • Dle všeho by bylo vše relativně jednoduché vyřešit, ovšem tímto by šel tým proti svému přesvědčení a opět by se objevila homogenizace.
  • Věci nikdy nejsou dokonalé všemi způsoby.
  • Warlock je trochu méně mobilní, ovšem lepší „tank“ než mage. Toto ovšem reflektuje opravdu to, co by warlock měl být.
  • Ion se snaží číst všechen feedback, který je na fóra přidán. Mnohokrát navštívil i fórum warlocků, ovšem uznává, že více než 95 % zpětné vazby na fóru není konstruktivní a v podstatě ztěžuje celou situaci, protože nepomáhá objasnit opravdové problémy.

Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

Ellendway 01.10.2016 21:10

Esperanta
Bože, to je priceless.
Jo jo, protože na vše ostatní máme Mastercard.

Esperanta 01.10.2016 21:06

Bellatrix
V budoucnu se můžeme těšit na nové šampiony, kteří budou přidávání společně s rozvíjejícím se příběhem hry.Já žádný nepotřebuju. Millhouse Manastorm prý zvládne všechno sám, říkal, že mám ostatním dát padáka a hlavně proboha nenabírat nikoho nového.
Bože, to je priceless.

Bellatrix 01.10.2016 17:29

V budoucnu se můžeme těšit na nové šampiony, kteří budou přidávání společně s rozvíjejícím se příběhem hry.Já žádný nepotřebuju. Millhouse Manastorm prý zvládne všechno sám, říkal, že mám ostatním dát padáka a hlavně proboha nenabírat nikoho nového.

Šéfredaktor WoWfan.cz

Akari 23.09.2016 17:34

sw1tchCZ
...
No nevím jak to myslela Esperanta, ale já mluvil o PVP 1vs1, na WQ beru pouze blooda, frost už nemá jak přežit, protože nám nerfli již zmiňovaný DS + nám sebrali healy jako například Death Pack, Death siphon. Byl jsem teď jen tak areny a například WW monk si tam do sebe narval heal za full HP nebo například warlock má absorb za 400% HP jeho peta (1 min CD)Ano, Sindragosa je super trait, ale jeden spell nás nezachrání. Hypothermia mám a na single je to totálně zbytečný, na aoe samozřejmě už lepší, ale už to závisí na procu, délce fightu..atd.

sw1tchCZ 23.09.2016 08:52

Esperanta
Ani mi nemluv! Já přesedlala z Frosta na Blood, abych byla schopna v zónách vůbec přežít. Což je škoda, protože Frosta jsem milovala. Snad ho opraví.
Za Frosta se dá přežít dosti dobře... Osobně ho preferuju před Bloodem - kterého mám jen kvůli druhé zbrani. Hodně záleží na talentech a Artefakt traitech Ale jakože nenmám s frostem problém s tím nabrat na sebe 4+ enemy a rozmlátit je na zmražený rampouchy...Nicméně je pravdou, že single target DPS není nejlepší. Ono hodně bude záležet na věcech co nám dají v Karazhanu, Court of Stars a tom druhým Suramar dungu - Trial of Valor je tragický na loot, jsou tam jen statové trinkáče a ty se nemůžou rovnat Chrono Shardu nebo jinému trinketu s procem. A taky jak moc to ovlivní potom tier 19.A co se týče našich traitů tak Sindragosa je asi jeden z nejlepších a měla by být must have volbou. Hypothermia by mohla trochu pomoct se single targetem.Frozen Soul je pak dalším boostem na AoE - které stejně chtějí nerfovat a oproti UH sme stejně meh.A samotná Artefakt Abilita si myslím je asi nejslabší v celé hře (co se týče melee DPS). Skoro všechny classy mají nějakou aktivku a pak s ní někdy pracujou i v traitech.No a co se týče Championů tak ani nevím jak to budu řešit... Holt všichni Horsemani a někdo k nim... Zatím mam tři a Thassariana s Koltirou, předpokládám, že to ale takhle nezůstane... A jako to, že budou přidávat championy je pěkný, ale je to zbytečný když ten limit je 5 aktivních... Kdyby např. udělali, že bodyguard (myslím ten co nám dává nějaké bonusy při pobíhání po BI) se nepočítá do limitu tak si aspoň člověk může hodit někoho tam a mít pět na mise a jednoho na bonus.

Esperanta 22.09.2016 14:37

Akari
...
Ani mi nemluv! Já přesedlala z Frosta na Blood, abych byla schopna v zónách vůbec přežít. Což je škoda, protože Frosta jsem milovala. Snad ho opraví.

Akari 22.09.2016 14:30

Když teď vyřešili warlocka, mohli by se podívat na frost DK,zajímalo by mě, když říkají jak chtějí dělat unikátní specy, v čem je frost dk unikátní?Možná v tom, že je to spec, který je naprosto na nic. V dungeonech se ten spec ještě celkem drží, ale dungeon není raid.1. Single target damage je tragická2. Přežití, v boji bez healera 1vs1 je to složité, CD nám zůstali, ale totálně odrovnali Death Strike, nyní stojí 45 runic power, takže musím dat tři global CD a 5/6 run, abych se pak čtvrtým global CD healnul tak o 10%3. U AoE je to trochu složitější, ale stále nás unholy předčí, ale už nejsme nejhorší spec 4. Artefakt weapon, jsme nejslabší spec (podle logů z heroic Emerald Nightmare) a jsme jediný spec, který potřebuje minimálně 20 ranku k dosažení dvou zlatých traitů, například u unholy stačí jen 15, což je ohromný rozdíl (většině speců stačí 16-1. A to ten druhý zlatý trait je absolutně k ničemu na single target a u aoe je to spíš takový maličký boost.5. Mobilita je tragická, jediný co máme je 70% speed na 3 sekundy a přitom nemůžeme nic jiného dělat, u unholy se to dá nastavit na 100%. Kdyby nám dali obrácený death grip, to by byla paráda.Kdyby blizzard chtěl udělat z frost dk nějakého obrněného tanka, který rozdává velké rány a hodně ran vydrží, tak bych tu mizernou mobilitu chápal, ale bohužel to tak není.6. Glacial Advance, skvělý talent na single i aoe, ale je to strašně zabugované, trefíte target přímo a stejně to nedá damage, protože to dává damage do íčka (I), to by se mohlo vyřešit tím, že by to dávalo damage do véčka (V)- Na druhou stranu musím pochválit rotaci, už to nemusí být nutně jen o 3 tlačítkách, když zvolíte talent Glacial Advance + Frostscythe na proc Killing Machine a aoe. A to aoe už není spam Howling Blastu. Pamatuji si, že na začátku testování legionu byl právě frost strašně dobrý a unholy špatný, ale pak něco nerfli, boostnuli a všechno se obrátilo.

Akari 22.09.2016 13:51

U těch šampionů mě štve, že například u DK jsou skoro všichni členové four horsemen unholy, takže ve výsledku mám 3 unholy, 1 frost a 1 blood a to se moc nehodí, ale zase chci mít tuto čtyřku v akci.

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet