World of Warcraft na Blizzconu – Den 1

http://media.wowfan.cz/uploaded/WoW-Legion

Rozcestník

Beta World of Warcraft: Legion bude spuštěna v několika následujících týdnech po skončení Blizzconu!

Zahajovací ceremoniál

Ani letos tvůrci Blizzconu neslevili na kvalitě a už od zahajovacího ceremoniálu na fanoušky sypali jednu novinku za druhou. Blizzard se zde věnoval všem svým hrám, čímž naznačil, jakým směrem se celá akce v následujících dvou dnech bude ubírat. A samozřejmě došlo i na všemi dlouho očekávaný první plnohodnotný trailer na nový Warcraft film, který do českých kin dorazí už za půl roku – 9. června 2016.
Na závěr úvodního ceremoniálu pak došlo i na World of Warcraft a především na nový datadisk Legion, který vyjde nejpozději příští rok v září, o čemž jsme psali zde. Tvůrci také představili Artifact Weapons a především nový cinematic trailer.
Následně na další dvě hodiny opanoval hlavní stage World of Warcraft. Mluvilo se především o novém datadisku, jeho příběhu, herních mechanikách, demon hunterech, lokacích, raidech a dungeonech. Ale teď pěkně popořádku…

Roztříštěné Broken Isles

Pro příběh i celkový zážitek z datadisku je cinematic trailer klíčový. Vtáhne totiž hráče do děje a vyplivne ho přesně na místě, kde začíná hra samotná – na Broken Shore. Broken Shore – bašta Plamenné legie – je tudíž první lokací, kterou hráč uvidí a kde se bude postupně seznamovat s obsahem datadisku. To všechno podle tvůrců otevřelo nové možnosti, jak pokračovat ve vyprávění příběhu, a jako příklad uvedli jedno ze scenarií na Broken Shore, které bude pro 40 lidí (20 hráčů na každé straně), již se budou snažit bok po boku probojovat k Sargerasově hrobce, což bude mít obrovské následky pro celý Azeroth. A jak bylo už z úvodního videa patrné, tahouny příběhu budou stormwindský král Varian Wrynn a nemrtvá královna Sylvanas Windrunner. Ale dostane se i na další, takže se můžete těšit třeba i na doposud nevýrazného gilneaského krále a worgena v jedné osobě Genna Greymanea.
Pokud přežijete události z Broken Shore, budete moci prozkoumat zbývající části rozlehlého souostroví Broken Isles. Tyto ostrovy byly ještě před Shatteringem známy jako Suramar – oblast, v níž se před Válkou prastarých nacházelo jedno z největších měst nočních elfů. Vaším úkolem zde bude najít prastarý titánský artefakt Pillars of Creation, který může jako jediný znovu potopit Sargerasovu hrobku a učinit přítrž řádění Legie na Azerothu.
Další oblastí je kdysi mírumilovný druidsky zaměřený Val'sharah, jenž se ocitl v bezprostředním ohrožení a je pomalu pohlcován Emerald Nightmare. A to i přesto, nebo možná především proto, že právě zde polobůh Cenarius učil druidismu mladého Malfuriona. Navíc se zde nachází i další strom světa Shaladrassil, který sloužil jako vstup do Smaragdového snu, avšak byl nakažen a překroucen ve svůj pravý opak. Tato lokace se hemží satyry, budovami inspirovanými stromy a především druidy. Proto není překvapivé, že právě zde narazíme na tři klíčové arcidruidy a můžeme očekávat i nové modely zbylých druidích forem.
Pravým opakem Val'sharah je vykrulská zóna Stormheim. Ta je chladná, pochmurná, skalnatá a především nehostinná. Navíc ji obývají tvrdí vykrulové a vy tak budete muset soupeřit s jejich vůdcem God-Kingem, abyste se odsud vůbec dostali živí. Kromě toho se zde dozvíte něco víc o původu a kultuře vrykulů, ale i jejich vzdálených bratranců kvaldirů nebo val’kýr. A jako bonus se zde objeví nová dračí letka – Storm Dragons.
V pořadí čtvrtá lokace Azsuna je domovem pozůstalých, kteří zde zbyli po smrtonosné pomstě královny Azshary. Nikdo neví, co ji vedlo k zabití a prokletí tisíců svých vlastních lidí, jisté však je, že to mělo pro tuto zónu ničivé následky, se kterými se doteď nedokázala vyrovnat. A tak se zde setkáme s mužským protipólem banshee, kteří se nazývají specter, novým druhem obřích nag, královstvím mořských obrů, kteří spolupracují s Azsharou, nebo tajemným stvořením obřích rozměrů s příznačným názvem The Wrath of Azshara. Ale aby se hráči necítili v nebezpečí na každém kroku, najdou se zde i bezpečná místa, jako je útočiště zbývajících členů modré dračí letky. Uprostřed zóny se navíc nachází Warden's Isle, domov Vault of the Wardens a jejich sovích společníků. Podoba této lokace vychází z řecké antiky a většina budov bude ve starém stylu elfů, jehož pozůstatky jsou rozesety po celém Azerozhu. Na podobě jednotlivých zón se podílelo více než 80 umělců a 60 designérů, a abyste si jejich práci mohli náležitě prohlédnout, bude v datadisku třikrát zvětšená maximální viditelnost. A ani NPC v této zóně nebudou ochuzeny o nové modely – po satyrech se tak můžete těšit na vylepšené nagy, a to včetně brnění a zbraní.
Další lokaci tvoří jedna z nejvyšších azerothských hor s výstižným jménem Highmountain. Tato krajina, inspirována Švýcarskými Alpami a Yosemitským národním parkem s překrásnou přírodou, je domovem tří různých taurenských klanů, které spolu žily po generace v míru. Avšak to se nelíbilo rase jeskynních šamanů drogbarů, jejichž vůdce přebývá v původním Neltharion's Lair, a kteří se taureny všemožně snaží rozeštvat, aby následně mohli ovládnout jejich zemi. Ale to není všechno, co se zde nachází. Kromě losů s novými modely zde žijí i alpské harpyje a další zcela nové druhy nejrůznějších stvoření.
Poslední představenou a zároveň nejméně dotčenou lokací je samotné město Suramar. To bylo díky ochrannému kouzlu seslanému mágy nočních elfů ušetřeno řádění přírody, Azshary i Deathwinga a zůstalo tak zcela netknuté. A to všechno díky tajemnému zdroji energie – Nightwell – který elfům dodával sílu po celých deset tisíc let. Avšak i toto si vybralo svou daň. Elfové, kteří byli už odpradávna magicky zaměření, se stali na energii studny závislými a nedokáží už bez ní žít. Stali se z nich Nightborne. Ale pokud se prohřeší proti pravidlům tohoto temného místa, budou vypovězeni za jeho brány a odříznuti od moci studny. To u většiny z nich způsobí abstinenční příznaky a z hrdých Nightborne se stanou psychicky labilní Nightfallen. A pokud se jim nepodaří opětovně získat přístup k magii studny, zdegenerují ještě víc na Withered. Avšak příchod Gul’dana a Plamenné legie vše změnil a deset tisíc let izolované město jí znovu otevřelo své brány. To všechno podle tvůrců udělalo ze Suramaru jeden z nejambicióznějších projektů, na kterém kdy pracovali, a hráči to už za chvíli budou moci okusit na vlastní kůži.
Pomyslnou třešničkou na dortu pak zůstává málo známá džungle Thal’dranath, která se představí o něco málo později a podle dosavadních informací by měla být podobná již existující zóně Tanaan Jungle z datadisku Warlords of Draenor.

Proti ohni ohněm – přichází Demon hunteři

Kdo jiný by mohl porazit Plamennou legii tvořenou převážně démony všech možných i nemožných druhů, nežli jiné zlo oplývající jejími vlastními zbraněmi. Ano, mluvím o rozporuplných demon hunterech a jejich schopnosti vidět magii, kterou dostal jako první před deseti tisíci lety Illidan právě od Legie. Ale teď už k aktuálním informacím. Když se rozhodnete hrát za demon huntera, díky úvodnímu intru, které začne cinematicem, budete mít šanci zjistit, co dělal v datadisku Burning Crusade Illidan v Black Templu a co se s ním i všemi dalšími demon huntery dělo od jeho porážky až do teď. Jedno je však jisté – „Illidan was not prepared!“ Avšak teď by tomu mělo být zcela jinak.
Na začátku intra se přenesete do Mardumu, světa, který už spoustu let slouží jako vězení pro démony, ale díky Sargerasovi byl poškozen a démoni se tak nyní mohou dostat ven. Vy se tomu ale budete snažit zabránit a získat tajemný Keystone, díky němuž budete schopni opětovně uvěznit všechny démony v Mardumu. Bohužel pro vás se ale na konci intra střetnete s Maiev Shadowsong, která vás uvězní ve Vault of the Warden. A právě zde se bude odehrávat druhá část vašeho příběhu, které se dočkáte už v betě datadisku. Poté už následuje jen vaše rozhodnutí, zda se přidáte k Alianci nebo Hordě, protože obě frakce potřebují vaši pomoc, aby mohly porazit Plamennou legii. A pak se už konečně budete moci vydat zpět do Mardumu, kde si zřídíte vlastní Order Hall pro demon huntery. Také se vám zpřístupní quest, díky kterému budete moci získat své vlastní Artifact warglaives, jež se náramně hodí k Felsaberovi – epic mountovi, kterého vám během intra daruje samotný Ilidan.
To se však nebude líbit Plamenné legii, která má s Azerothem své vlastní plány. Navíc do svých řad naverbovala nové mocné démony, ale i drsnější verze těch současných a taktéž má v zásobě několik obrovských výtvorů, jež mají jen jediný účel – ničit. Avšak to demon huterům hraje do karet, protože jednou z jejich schopností je možnost obrátit výtvory Legie proti ní samotné. Dokáží odposlouchávat její komunikaci, čerpat energii z jejích krystalů, s jejím přispěním navíc mohou po krátkou dobu redukovat cooldown některých svých schopností na nulu nebo třeba využít její prostředky pro transport vlastní armády. Nejdůležitější je však fakt, že jakožto demon hunter budete mít schopnost přebírat dovednosti mocných démonů, které porazíte během intra. Takže se máte na co těšit a Plamenná legie by se měla připravit na tvrdý odpor.


Naposledy upravil/a Bellatrix 07.11.2015 v 23:56:20.

Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

11.11.2015 15:28

tak frakcni system beztak fungoval akorat v zakladu, v tbc a trochu v pandach nez prislo soo ,ale jinak beztak vzdycky pred kazdym znicenim sveta se spoji obe frakce proti kazdymu nejvetsimu zlu

Walther 08.11.2015 21:14

Deathkroman
Poté už následuje jen vaše rozhodnutí, zda se přidáte k Alianci nebo Hordě, protože obě frakce potřebují vaši pomoc, aby mohly porazit Plamennou legii. Tomuhle trochu nerozumím, je tím řečeno že bez ohledu na rasu (Belf-Nelf) si budeme i tak moci vybrat mezi Hordou a Aliancí..? Doufám že to tak nebude..
Teoreticky by to tak mohlo být. Politická situace se za léta změnila.

Deathkroman 08.11.2015 04:17

Poté už následuje jen vaše rozhodnutí, zda se přidáte k Alianci nebo Hordě, protože obě frakce potřebují vaši pomoc, aby mohly porazit Plamennou legii. Tomuhle trochu nerozumím, je tím řečeno že bez ohledu na rasu (Belf-Nelf) si budeme i tak moci vybrat mezi Hordou a Aliancí..? Doufám že to tak nebude..

Bellatrix 07.11.2015 23:47

Hadragorn
Budete pls překládat info o artefaktech ?http://us.battle.net/wow/en/game/artifacts/
Ano.
Šéfredaktor WoWfan.cz

Hadragorn 07.11.2015 18:22

Budete pls překládat info o artefaktech ?http://us.battle.net/wow/en/game/artifacts/

07.11.2015 17:05

Montes:pokud podelaji optimalizaci jak v draenoru v nekterych mistehch tak ani ti s lepsimy:-)

Montes 07.11.2015 13:24

3 větší viditelnost. To asi asi lidi s horším PC moc neužijou co?

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet