Dopis World of Warcraft týmu: Vítejte v Legion!

Při každé větší události, jako například spuštění datadisku, se po určité době objevuje dopis od J. Allena Bracka, který v současné době působí jako Executive Producer pro World of Warcraft. Zpráva po spuštění Legion je mnohem pozitivnější než ta, kterou jste si mohli přečíst po spuštění Warlords of Draenor.

 

J. Allan Brack zdroj

Když jsme 30. srpna spustili Legion, otevřeli jsme Broken Isles milionům hráčů po celém světě. Stejně jako u každého spuštění nové expanze šlo cítit v týmu vzrušení, ale také trochu zdravého strachu a úzkosti. Věděli jsme, že jsme dostali po spuštění Warlords of Draenor pořádnou lekci, takže jsme udělali opravdové maximum, abychom dosáhli bezproblémového vydání. Ovšem ve vzduchu viselo několik otázek: Aktualizovali a nahradili jsme naši techniku a hardware dostatečně? Otestovali jsme dostatečně všechny nové, ale i současné systémy? Dokázali jsme odhadnout masu lidí, která bude klikat na Khadgara, aby mohla sledovat, jak přesune Dalaran na nové místo? Jakmile se otevřely brány a hráči úspěšně započali svou pouť na Broken Isles, bylo opravdu potěšující vidět, kolik z vás nám dalo vědět, že jde o ten nejhladší start v historii hry. Nemůžeme být šťastnější, když vidíme, jak úspěšně Legion započal, a doufáme, že vám budeme moci dodávat mnoho dalších skvělých zážitků jak v průběhu expanze tak mimo ní.

Abychom mohli zajistit hladký průběh spuštění datadisku, muselo se vyřešit opravdu mnoho faktorů, které zasahují do designu, ale i technologických změn. Rádi bychom se o ně s vámi podělili. Jako první věc jsme chtěli mít kontrolu nad tím, co se může stát, pokud se bude mnoho hráčů snažit o interakci s jednotlivými zadavateli úkolů – přesně tato věc nám v minulosti dělala problémy. Tyto změny způsobily, že se hráči mnohem lépe dostali do centra dění a mohli bez problémů získávat své Artefakty nebo si zvolit první zónu na Broken Isles. Na technické straně jsme přizpůsobili Broken Isles tak, aby neběžela jedna kopie nového ostrova na jednom serveru, ovšem vytvořili jsme hned několik kopií, které běžely souběžně. Dosáhli jsme toho, že žádná z kopií mapy nebyla přetížená nebo přelidněná. Také jsme se rozhodli vyhradit hardware pro každou zónu zvlášť, což znamená, že například Azsuna má vlastní server, Highmountain má svůj server, atd. Mnoho z těchto změn bylo provedeno z důvodu problémů při spuštění Warlords of Draenor. Chtěli jsme, abyste mohli své zážitky z Legion sdílet s hráči, které znáte, takže jsme zajistili, abyste své přátelé, guildy nebo skupiny viděli na stejné kopii mapy. Při spuštění to znamenalo, že jsme tak mohli hráče rozdělit do určitých regionů, které zaručili, že svět vypadal opravdu zaplněně, ovšem aby rozložení hráčů neovlivnilo výkon. Tento způsob jsme si vyzkoušeli ještě před datadiskem, přesněji v události, která datadisku předcházela, v Invazi démonů, ve které jste také mohli vidět pouze část hráčů, která byli zrovna ve stejné zóně. Ve skutečnosti bylo hráčů v každé zóně mnohem více. Jak to všechno sečíst dohromady?

Od spuštění se podařilo hráčům získat několik miliard Artefakt Power. Více než pět milionů demon hunterů se vydalo z Mardumu na Azeroth, aby bojovali proti Legii. Zaznamenali jsme také opravdu mnoho hráčů, kteří se do hry dostali první týden po spuštění. Čísla byla větší než za posledních několik let. Je skvělé pozorovat, kolik z vás se baví společným hraním na Broken Isles. Také bylo úžasné sledovat, kolik hráčů si užívá nové WoW Legion Companion aplikace, která umožňuje hráčům pracovat s jejich šampiony, misemi, upravovat Class Halls a objevovat World Questy z jejich iOS nebo Android mobilních telefonů. Start Legion je ovšem pouze začátek cesty. Jak mnozí z vás ví, nebyli jsme spokojení s vydáváním aktualizací pro Warlords of Draenor. Proto jsme pro Legion změnili taktiku a budeme se soustředit na častější vydávání obsahu. Součást tohoto plánu byla vidět například na PAX, kde jsme oznámili novou aktualizaci 7.1, ve které se podíváme zpět do Karazhanu. V této první velké Legion aktualizaci bude dostupný Karazhan jako Mythic dungeon pro pět hráčů, bude pokračovat příběh Suramaru, přidáme nové World Questy, otevřeme Trial of Valor a mnoho dalšího. Budoucnost pro Legion a World of Warcraft je slibná a nezbývá nám nic jiného, než poděkovat všem našim hráčům. Vaše nadšení, podpora a zpětná vazba nám pomáhá dělat World of Warcraft tak, jak máte rádi. Jménem celého týmu vám děkuji, že jste součástí této cesty. Uvidíme se na Broken Isles, J. Allan Brack Executive Producer, World of Warcraft

[/just]


Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

Žádné komentáře
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet