Během posledního týdne jsem trochu nestíhal sepisovat novinky, které Blizzard k World of Warcraft oznámil, avšak během tohoto víkendu bych to chtěl napravit. A je na čase začít! Není toho totiž vůbec málo.
Patch 4.1 přinese další novinku do vysoce protěžovaného sytému
Dungeon Finder, pomocí nějž můžete velice rychle a jednoduše nalézt skupinu do jakéhokoli současného WoW dungeonu. Ačkoli je doba, kterou strávíte čekáním na dungeon mnohem nižší, než ta, která bývala zvykem před vynálezem této funkce, nejsou hráči s časem stráveným čekáním ve frontě vždy spokojení - a proto přichází Call to Arms, systém, který by mohl čekací doby zkrátit.
Jakmile se doby ve frontě jen trochu prodlouží, spustí se nový Call to Arms systém, který spočítá, jaké role se momentálně nejvíce nedostává (což budou pravděpodobně tanci a/nebo healeři). V tu chvíli vyhlásí např. Call to Arms: Tanks a všichni v Dungeon Finder UI tuto zprávu uvidí.
Proč by se tím měly snížit čekací doby? Pokud se během Call to Arms přihlásíte do Random Level 85 Heroic Dungeon Finderu za danou hledanou roli, dostanete
speciální odměnu (samozřejmě za předpokladu, že dungeon dokončíte). Hráče by to tak mělo motivovat k přepnutí se na svou druhou specializaci, čímž by zaplnili nedostatek daných rolí.
O jaké odměny půjde? Po zabití finálního bosse dostanete speciální batůžek (Satchel of Exotic Mysteries), ve kterém můžete najít nějaké náhodné a docela vzácné zboží: zlaťáky, vzácné gemy, flasky, potiony a když budete mít štěstí, tak i nějaké non-combat pety (ze všech možných zdrojů, např. Razzashi Hatchling, Cockatiel nebo Tiny Sporebat) nebo dokonce mounty. Nepůjde o žádné nováčky, nýbrž o některé staré známé z jiných dungeonů (pozor, ne raidů), např. o
Reins of the Raven Lord ze Sethekk Halls,
Swift White Hawkstrider z Magister's Terrace nebo
Deathcharger's Reins ze Stratholme. Šance na jejich získání bude asi stejná jako ta, kterou máte, když konkrétního bosse
opravdu zabijete.
Nejde tedy o žádné obrovské odměny, Blizzard nejprve zvažoval i nějaké epické předměty nebo Valor Pointy, ale nakonec od tohoto plánu upustil. Celý systém totiž není plánovaný jen proto, aby zvýhodnil tanky a healery na úkor DPS, spíš naopak. DPS by nyní měli ještě rychleji získávat nové vybavení a progressovat. Navíc pro mnoho DPS není problém respecnout a zkusit chvíli tankovat nebo healovat a tím získat přístup k těmto odměnám (
rogue, mage, warlock nebo hunter možná utřou). A kdo říká, že nemůže být nedostatek DPS?
Patří-li vaše postava k nejlepším mount a pet hunterům, budete čelit "nebezpečí", že dostanete odměnu, kterou již máte. Satchel proto bude Bind to Account, pokud tedy budete mít podezření, že daného mounta, který vám teoreticky padne, již máte, budete ho moci poslat na jinou postavu.
Do budoucna by se tento systém mohl dotknout i dungeonů pro nižší levely, což by v kombinaci s tím, že není žádné denní maximum účastní v Call to Arms, mohlo znít ještě zajímavěji.
Na oficiálních stránkách vzbudilo oznámení velké množství kladných reakcí, co si o tom myslí naše komunita? Pomůže to zkrácení čekacích dob? A nebude to pouze dočasné záplatové řešení?
Naposledy upravil/a Astra 09.04.2011 v 16:37:23.
Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš
Discord. Rádi vás uvidíme.
Diskuze
Javorovej 10.04.2011 22:55
Wrent 10.04.2011 22:40
Hoši ale jste první za posledních X měsíců, který slyším stěžovat si na příliš těžkou hru i u nás na webu ... většinou je to naopak.
Gustafa 10.04.2011 11:40
pry honory jdou pomalu vyhrany tol barad s Q + random bg a máš 1000 honoru, full bloodthirst eq maš za 2 tydny uplně v poho a to mi přijde dobré, a to že přes random dungy se rozpadají party a jsou wipe, tak taky nemusiš chodit random a složit si vlastní partu že
Futy 10.04.2011 11:29
Tak námaha WotLK byla a souhlasim s EpicFailem ... Abys na Cata udělal nějakej EQ tak ti to trvá XXX krát dýl než na WotLK ... Předtím si farmil 1 ICC veěc třeba 2 týdny, ale teď máš vůbec problém dát to ...Ode mě má Blizzard teda -1, protože zničit svět a nastolit tohle byla podle mě chyba jak prase
DaveL 10.04.2011 09:29
EpicFail 10.04.2011 06:13
pre mňa hrať WoW po cata stratilo absolutny zmysel pretože blizz robi všetko preto aby človek musel vo wowku straviť pomaly cely den.. Honor ide pomaly, dungy su ťažké každá druha grupa = wipe a rozpad.. na wotlk som wowko hraval denne 2 hodinky a pohode som do 2 tyždnom nahral PvE eq. ale teraz? ani za rok takže ak chce spraviť niečo užitočné napravi hento čo som vyššie popísal, takýmito krokmi to len zhoršuje
Havekar 09.04.2011 21:49
Tohle je asi nejhorší nápad jaký blizzard kdy měl!Já jako healer už se těším na tu zelenomodrou partu idiotů co budou nahánět mounty v nějakem exotickém bordelu.
Javorovej 09.04.2011 20:56
Gustafa 09.04.2011 20:43
to chce hlavně klid ještě to ani nepřišlo a vy už tady řešíte katastrofální scénáře
voodoo 09.04.2011 20:21
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit senebo
Zaregistrovat nový účet