Death Knight
Měli jsme Corpse Explosion rádi, proč je pryč? My víme, že jste ji měli rádi, ale přišlo nám, že požadavek mrtvoly na použití je příliš náročný na to, aby se vám ten talent nějak více vyplatil. Rádi bychom tento spell do hry dostali ve formě glyphu, prozatím ale nevíme jak přesně. Zatím si užijte Unholy Blight, který je zpět ve hře!
Paladin
V současné době ukazuje talent calculator špatné ceny kouzel u protection a retribution paladina. Například Consecration stojí 7% many oproti zobrazeným 22%. Naší snahou je, aby mana neomezovala tankovací nebo dps rotaci, ale sloužila jako limit pro používání selfhealu a ostatních podpůrných kouzel. Znamená snad nový pasivní spell Holy Insight odstranění plate předmětů s intellectem ze hry? (Holy Insight je pasivní schopnost všech Holy paladinů, která zvyšuje manu o 400%, pozn. redakce) Vůbec ne. Je tam z toho důvodu, aby u class, které mají jak casterskou, tak necasterskou specializaci, byly tyto specy od sebe rozlišené. V tomto případě jde o to, aby Holy paladin mohl vykouzlit více healů než Retribution.
Druid
Jak funguje nový spell Symbiosis:
- Druid si vybere spoluhráče v partě nebo raidu a vykouzlí na něj Symbiosis.
- Nemůže ho vycastit na jiného druida.
- Cíl, na který byl tento spell vykouzlen, získá buff, který mu řekne, jaké kouzlo dočasně získal a to se objeví i v jeho spellbooku, odkud si ho může přetáhnout na lištu.
- Druidovo tlačítko Symbiosis se změní na abilitu, kterou získal od tohoto hráče.
- Toto kouzlo nepůjde použít, pokud už daný cíl na sobě Symbiosis má.
- Kouzlo nelze použít v boji.
- Cíli, na který byl tento spell použit a který z nějakého výše uvedeného důvodu tuto abilitu ztratil, se ikonka změní na nepoužitelné tlačítko s ikonkou Symbiosis; to se změní zpět v použitelné, pokud druid znovu na tento cíl kouzlo použije.
- Dovednost získaná tímto kouzlem vždy odpovídá specializaci druida a cíle.
- Cíl vždy získá stejný spell, tedy pokud si jeden z dvojice nezmění specializaci; druid v jedné specializaci vždy dostane stejné kouzlo v závislosti na classe; pokud si ji ale změní, získá tím spell jiný.
- Balance - Chains of Ice, Mirror Image, Mass Dispel
- Feral - Feign Death (Play Dead!), Frost Nova, Soul Swap
- Guardian - Ice Trap, Fear Ward, Consecration
- Restoration - Ice Block, Hand of Sacrifice, Leap of Faith
- Hunter - Dash
- Warlock - Rejuvenation
- Holy Paladin - Rebirth
- Arms/Fury Warrior - Enrage
- Enhancement/Elemental Shaman - Solar Beam
- Druid odklikne buff
- Jeden z dvojice odjede na jiný kontinent nebo přijde do jiné instance
- Jeden z dvojice změní specializaci
-
Kočka:
- Mangle - nemá CD, stojí energy a vytváří combo pointy
- Swipe - nemá CD, stojí energy
- Thrash - nemá CD, stojí energy
- Skull Bash - má 15 sec CD, stojí 15 energy
- Stampeding Roar - stojí 30 energy
- Faerie Fire - má 6 sec CD Medvěd:
- Mangle - má 6 sec CD, generuje 5 rage, CD lze vyresetovat procem Lacerate a Thrashe
- Swipe - má 3 sec CD a nestojí žádný rage
- Thrash - má 6 sec CD, stojí 15 rage
- Skull Bash - má 15 sec CD, stojí 10 rage
- Stampeding Roar - stojí 30 rage
- Faerie Fire - má 6 sec CD
Warlock
Malady je nové kouzlo z levelu 3, které je později nahrazeno jiným podle vybrané specializace (Immolate v Destruction, Corruption v Demonology a Affliction). Dark Soul nahradí spell Demon Soul, ovšem zatím experimentujeme s jeho funkčností, zde je současná verze:
- Dark Soul: Misery – 2 min CD, zvýší spell haste o 30% na 20 vteřin, pasivní bonus: zvyšuje spell haste o 5%, pokud spell nemá CD
- Dark Soul: Knowledge – 2 min CD, zvýší mastery o 30 na 20 vteřin, pasivní bonus: zvyšuje mastery o 5, pokud spell nemá CD
- Dark Soul: Instability – 2 min CD, zvýší spell crit o 30% na 20 vteřin, pasivní bonus: zvyšuje spell crit o 5%, pokud spell nemá CD
Systém Emberů
Jak vlastně tento systém funguje? Je to jednoduché, některá kouzla generují embery a ty pak utratíte použitím kouzel Soul Fire, Ember Tap nebo Fire and Brimstone. Prozatím to funguje takto:- Immolate – udělí damage + DoTku
- Incinerate – generuje 1/10 emberu nebo 2/10, pokud critne za target postižený kouzlem
- Immolate
- Fel Flame – generuje 1/10 emberu nebo 2/10, pokud critne za target postižený kouzlem Immolate
- Conflagrate – spouští efekt Backdraft, má 12 vteřin CD
- Soul Fire – spotřebuje 1 ember místo many
- Fire and Brimstone – stojí 1 ember, nemá CD (Fire and Brimstone je nový Destruction spell, který způsobí, že příští Immolate, Conflagrate nebo Curse dá 44,29% damage všem cílům v okolí 10 yardů, pozn. redakce)
- Ember Tap – stojí 1 ember (Ember Tap je nové Destruction kouzlo, které vyléčí warlocka za 19,29% jeho HP, pozn. redakce)
- Začátek boje, mana je na max, panel s embery je prázdný
- 1. Immolate na cíli
- 2. Conflagrate spustí emberstorm (Destruction mastery bonus, pozn. redakce)
- 3. Incinerate na vytvoření emberů
- 4. Opakovat, dokud nebude mít warlock málo many
- Uprostřed boje, mana na minimu, cca 2 embery
- 1. Soul Fire
- 2. Soul Fire
- 3. Mana skoro na max, jelikož(Soul Fire stojí embery a žádnou manu a tak se může mana doplnit při jeho castění)
Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.
Diskuze
multidrtic 23.02.2012 07:50
GeSto 23.02.2012 02:17
Měli jsme Corpse Explosion rádi, proč je pryč? Tohle nechápu mg kdo tohle hrál vždyt to byl jeden s nejblbejších spelu co dk měl hned po blood striku ...
Caro 22.02.2012 16:15
no tak to jsem na to zvedavej komplet predelanej warlock s healem od druida, no nakonec budu jeste za healera
Bulimik 22.02.2012 15:46
Jsem celkem zvědavý, jak to bude fungovat.V případě druida healera bude fakt sranda koukat na imba dps heal v arenách s ještě dalším healem navíc.
Carlota 22.02.2012 15:45
už se těším jak bude s tim druid OP To teprve bude ta prava zabava
Geoffrey 22.02.2012 15:38
Drex 22.02.2012 15:31
Symbiosis teda nebude moct byt pouzivan v boji?Nebo je to mysleno tak ze se pouzije pred zacatkem boje.To se pak bojim ze bude ten druid s nejakym op kolegou opravdu op
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit senebo
Zaregistrovat nový účet