Patch 6.0.2 - změny v racial schopnostech

Nejnovější patch 6.0.2 mimo jiné totálně překopal raciální schopnosti jednotlivých ras, které by nyní měly být více vyvážené. U svých postav jste změny již nejspíš zaznamenali, ale možná byste ocenili nějaký kompletní přehled. A v tom vám můžeme pomoct! Ve spolupráci s hráčem Dodgethis vám přinášíme další video, které vám popíše nové racialky pro všechny rasy.
Pokud ale spíše preferujete text, tak čtěte dál!
Blizzard zdroj

Racial schopnosti

Blizzard má zájem o to, aby jednotlivé rasy měly zajímavé schopnosti, ale pokud jsou některé příliš silné, může to hráče svádět k tomu, aby za ně hráli, i když třeba úplně nechtějí. Např. u trollů byla schopnost Berserking extrémně mocná, zatímco jejich pasivní schopnost Beast Slaying byla někdy v porovnání s ostatními rasami buď extrémně mocná nebo absolutně nerelevantní. Záleželo na situaci. Na druhou stranu některé rasy mají jen velmi málo nebo skoro žádné schopnosti, které by ovlivňovaly jejich bojový výkon. A další věc je, že spousta pasivních schopností přidává v tuto chvíli Expertise a Hit rating, které bude v datadisku odstraněno, takže i tato kouzla budou muset být nahrazena.
Aby si tak byla racial kouzla více podobná, budou ta nejsilnější zeslabena, bude vytvořena jakási rovnováha a na tu se pokusíme dostat všechny ostatní rasy. Zlepšovat se budou stará passive kouzla, nahrazovat ta zbytečná a někde se sem tam něco přidá. Ve finále by měly být rasy mnohem více vyrovnané. [hidden=Pokračovat ve čtení] Blood Elf
  • Přidáno nové passive kouzlo Arcane Acuity, které zvyšuje šanci na Critical o 1 %.
  • Arcane Torrent nyní obnoví Death Knightům 20 Runic Power (místo původních 15), 1 Holy Power paladinům nebo 3 % many pro Priesta, Mage, Warlocka (místo 2 %). Všechno ostatní zůstává u kouzla nezměněno.
Draenei
  • Heroic Presence bylo předěláno. Už nezvyšuje Hit o 1 %, nyní zvyšuje Strength, Agility a Intellect, podle levelu dané postavy.
  • Gift of the Naaru vás nyní vyléčí o stejné množství zdraví za 5 sekund (místo 15 sekund).
Dwarf
  • Crack Shot bylo odstraněno (dávalo 1 % k Expertise s ranged weapons).
  • Mace Specialization (přidávalo 1 % Expertise k Mace weapons) bylo nahrazeno Might of the Mountain.
  • Might of the Mountain je nové passive kouzlo, které zvyšuje Critical bonus damage a healing o 2 %.
  • Stoneform nyní také odstraní magic a curse kouzla, navíc k poison, disease a bleed kouzlům a také sníží damage o 10 % na 8 sekund. Stále ji však nemůžete použít, pokud na sobě máte CC.
Gnome
  • Expansive Mind nyní zvyšuje maximální Manu, Energii, Rage a Runic Power o 5 % (dříve zvyšoval pouze manu).
  • Cooldown u Escape Artist se snížil na 1 minutu (z 1,5 minuty).
  • Shortblade Specialization (1 % k Expertise s jednoručními meči a dýkami) bylo nahrazeno Nimble Fingers.
  • Nimble Fingers je nové pasivní kouzlo, které zvyšuje Haste o 1 %.
Goblin
  • Time is Money nyní dává 1 % k Haste (místo pouhého zvýšení rychlosti útoku a spell haste).
Human
  • Mace Specialization (1 % k Expertise s mace) bylo odstraněno.
  • Sword Specialization (1 % k Expertise se sword) bylo odstraněno.
  • Human Spirit kouzlo bylo předěláno. Už nezvyšuje Spirit o 3 %, ale místo toho zvyšuje dva sekundární staty podle vašeho levelu. Můžete si vybrat, které dva staty to bude zvyšovat. Zatím to však do alfa verze nebylo implementováno.
Night Elf
  • Quickness nyní také zvyšuje rychlost pohybu o 2 %, navíc k původnímu zvýšení Dodge šance o 2 %.
  • Touch of Elune je nová pasivní schopnost, který zvyšuje Haste o 1 % v noci a Critical Strike šanci o 1 % ve dne.
Ork
  • Axe Specialization byla odstraněna (přidávala 1 % k Expertise s axe).
  • Hardiness nyní snižuje trvání Stun efektů o 10 % (místo 15 %).
Tauren
  • Brawn je nová pasivní schopnost, která zvyšuje Critical Strike bonus damage a healing o 2 %.
  • Endurance nyní zvyšuje Staminu o množství určené vaším levelem, místo zvýšení Basic Health o 5 %.
Troll
  • Berserking nyní zvyšuje Haste o 15 % (místo 20 %).
  • Beast Slaying nyní zvyšuje XP získané z Beast o 20 % místo zvýšení damage proti Beast o 5 %.
  • Dead Eye bylo odstraněno (zvyšovalo o 1 % Expertise u Ranged Weapons).
Undead
  • Cooldown u Will of Forsaken se zvýšil na 3 minuty (ze 2 minut).
[/hidden]


Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

milanko 24.10.2014 23:26

Pačilo sa mi že predtým bol human len pre mana classy takže ich nelamil každý ale keď prerobili toto tak nech si rovno hráči spravia guildy iba z humanom keď su tak silný oproti ostatným hovnom rasám (hlavne orkovia ktorý boli dosť oslabený) , night elfovia sa mi páčia až nato že touch of elune spôsobí že niekedy budeme raidovať len v noci a niekedy len cez deň

Montesqq 24.10.2014 17:01

Blizz chce prej docílit toho, aby lidi nehrali pouze to co je OP, ale aby hráli všechny rasy. Logika Blizzu: Boostnem humana, tak aby byl super a ostatní nerfnem, tak moc, že se to už ani nikdo číst nebude.

bulljoker 23.10.2014 18:42

Mulipus
Zdravím, video je fajn, je to super, že jsou informace podávány i v jiné podobě, než textové. Dovolím si však jednu poznámku : buď ty termíny jako dwarf a human říkej anglicky a se správnou výslovností a nebo česky. Když se to kombinuje, zní to opravdu děsivě ..
kušuj,budem si humanům,orcům,trolům říkat jak chcem

Metiu 23.10.2014 18:25

to je nezmysel :-D znie to uplne bezne, kazdy koho poznam a hra wowko to tak hovori a este som nevidel ze by to ktosi vravel inak :-D

Mulipus 23.10.2014 18:15

Zdravím, video je fajn, je to super, že jsou informace podávány i v jiné podobě, než textové. Dovolím si však jednu poznámku : buď ty termíny jako dwarf a human říkej anglicky a se správnou výslovností a nebo česky. Když se to kombinuje, zní to opravdu děsivě ..

Metiu 23.10.2014 15:37

hram sice za humana, ale tiez ma stve ze ho proste stale vylepsuju. ked som zacinal s wowkom som si ho spravil a vtedy som ani netusil ze existuje cosi take ako vyhody pre rasu. a potom si kazdy mysli ze ho hrate len preto, lebo ste lama.

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet