Trial of Valor - Padaly bany za zneužívání herních mechanik

http://wowfan.cz//pic/news/Legion_news2
Helya na Mythicu již sice padla zásluhou Methodu, ovšem to neznamená, že závod úplně skončil. Stále je mnoho guild, které chtějí vstoupit do první desítky nejlepších světových guild a používají k tomu všechny možné nástroje. Včetně těch zakázaných. Ano, čtete správně. Opět se objevilo několik guild, které si chtěly ulehčit progress a vědomě využily bugu, který značně usnadnil souboj s Helyou. Jde o tři guildy – Exorsus (RU), From Scratch (FR) a Limit (US). Helya sice v jejich raidech padla, ovšem Blizzard bleskově zareagoval, hráče zabanoval a odstranil jim achievementy. A co vlastně udělali?
Již před vydáním Mythic obtížnosti jsme přišli na to, že jde obejít jeden breath tím, že necháme v průběhu kouzlení tohoto kouzla zemřít tanka. Naplánovali jsme tedy, že tuto věc využijeme ve třetí fázi na Mythic obtížnosti. K našemu překvapení, když jsme se dostali do třetí fáze boje, jsme se dozvěděli, že boss breath v třetí fázi boje nevyužije vůbec. Chybu jsme hned nahlásili, dokonce jsme napsali na Twitter Watchera a věděli jsme, že tuto věc nesmíme použít. Po progressu, kde jsme měli více než 300 pokusů bez využití tohoto bugu (a blížili jsme se k zabití), jsme se dozvěděli, že guildy From Scratch a Exorsus dokázaly zabít bosse zneužitím výše zmíněného bugu – a vypadalo to, že nebyly nijak potrestány. Rozhodli jsme se, že pokud nás mají porážet guildy, které využijí bugu, budeme toho zneužívat taky. Použitím tohoto bugu jsme bosse dokázali zabít za 5 pokusů. Očividně jsme si ovšem ban zasloužili. Zneužili jsme chybu. - Tagzz
Z mého osobního pohledu je dobře, že Blizzard zareagoval tímto způsobem a dal jasně najevo, že si nepřeje žádné podvádění. Hlavně v době, kdy se mnoho guild chystá na Nighthold, což bude první opravdový závod datadisku. Na druhou stranu by bylo fajn, kdyby se Blizzard díval na hlášení chyb právě těchto guild, které se k bossům dostanou mezi prvními. Vymazáním achievementů a zabanováním tří guild se dostáváme k tomu, že Helya na Mythic obtížnosti zatím padla pouze dvakrát, což je rozhodně lepší výsledek než ten, co jsme viděli v Emerald Nightmare. Helya se zatím zdá jako opravdový oříšek. Method ji totiž pokořil po 224 pokusech, což je po 19 pokusech u Xavia docela velký úspěch.


Naposledy upravil/a Bellatrix 23.11.2016 v 10:42:28.

Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

kritik 24.11.2016 17:41

Ono je to opravdu nejednoznacny( v nekterych pripadech), napr kdyz vyslo prvni kridlo IIC(na normal) tak prvnich par dni zabily snad tisice guild Saurfanga tak ze shazovali ty addy dolu z rampy a nikdo ban nedostal, kde je receno jestli se addi musi zabijet, kitovat nebo nejak cckovat ? je to v kazdym boji jiny, kdyz hraci zjistili ze je muzou schodit dolu, rekli si treba je to tak mysleno ..., no nebylo, blizzard to po par dnech fixnul, dali byste za tohle ban tem tisicum guildam ? podle me se kazdej pripad musi posuzovat individualne a pokud nejakej bug trva moc dlouho tak se dostane do povedomi jako ze takhle ten boj ma fungovat ..

sw1tchCZ 24.11.2016 13:32

Ellendway
Ensidia (v minulosti Nihilum) je opravdu guilda, kterou vedl snad od začátku Kungen. A ano, byl zrovna při tom, kdy Ensidia zabila LK pomocí bugu. Pravda. Díky.
Jj už sem se koukl na video kde to vysvětluje... No vysvětluje... Prostě o tom něco říká a pravda to může být, ale nemusí... Už sem si vzpoměl kdo to je... Nějak i nadával na MMORPG a vůbec moderní WoW...

Ellendway 24.11.2016 13:06

sw1tchCZ
Díky za odpověď... Kungen, Kungen... Kde jen sem to slyšel... není to ten týpek, co působí tak strašně klidně na streamech?On byl v té guildě, která bugla LK?
Ensidia (v minulosti Nihilum) je opravdu guilda, kterou vedl snad od začátku Kungen. A ano, byl zrovna při tom, kdy Ensidia zabila LK pomocí bugu.
Addone
Limit :-) jinak ve všem souhlasím je to dvousečné, ale blizz udělal správný a odvážný krok.
Pravda. Díky.

sw1tchCZ 24.11.2016 11:50

Ellendway
Jenže tady narážíme na opravdu tenký led. Pokud by se jednalo o mechaniku, která by byla Blizzardem „schválená“ a byla by součástí bosse, neřeknu ani popel. Problém je ten, že všechny tyto guildy věděli, že jde o závažný bug, který ulehčí jakýkoli progress a dokáží tak bosse zabít bez jakýkoli problémů. Ano, je chyba Blizzardu, že odstranil problém až po týdenním restartu, hlavně když bylo několik vývojářů na problém upozorněno. Ovšem musíme se na to podívat i trochu jinak - ne vždy je možné opravit všechno hned. Někdy musí vývojáři řešit opravdu mnohé věci a někdy to prostě nejde ze dne na den. Neobhajuji Blizzard, ale také se mi nelíbí chování guild. No, na druhou stranu v obou případech si guildy bosse a mechaniku boje vyzkoušeli týden před tím. U Lich Kinga se nejednalo o to, že by to Ensidia nevěděla. Myslím si, že to muselo dojít opravdu úplně každému. Nehrají tam hlupáci a Kungen dělal vždy proto, aby byl jedničkou. Ensidia měla těch vroubků mnohem více, jen o LK se mluvilo nejvíce. U Helyi šlo o to, že to všechny tyto guildy věděly. Bylo to nahlášeno a je více než jasné, že se to v těchto guildách rozneslo. Guild Master Exorsus dokonce sám napsal (viz. článek), že měli více než 300 pokusů bez využití bugu, protože nechtěli dostat ban. Ovšem jakmile to udělaly další guildy, moc možností jim nezbylo. Šlo přeci jen o umístění a peníze, které jim z toho tečou. Získané AP z WQ bylo odstraněno.
Díky za odpověď... Kungen, Kungen... Kde jen sem to slyšel... není to ten týpek, co působí tak strašně klidně na streamech?On byl v té guildě, která bugla LK?

Addone 24.11.2016 11:23

Ellendway
Guild Master Exorsus
Limit :-) jinak ve všem souhlasím je to dvousečné, ale blizz udělal správný a odvážný krok.

Ellendway 24.11.2016 08:50

Metiu
Z mého osobního pohledu je dobře, že Blizzard zareagoval tímto způsobem... Podľa mňa je to nezmysel. Podvádzanie sú cheaty, ale nie to že využiješ mechaniku ktorá je v hre. Je chyba blizzardu že to neodstránil.
Jenže tady narážíme na opravdu tenký led. Pokud by se jednalo o mechaniku, která by byla Blizzardem „schválená“ a byla by součástí bosse, neřeknu ani popel. Problém je ten, že všechny tyto guildy věděli, že jde o závažný bug, který ulehčí jakýkoli progress a dokáží tak bosse zabít bez jakýkoli problémů. Ano, je chyba Blizzardu, že odstranil problém až po týdenním restartu, hlavně když bylo několik vývojářů na problém upozorněno. Ovšem musíme se na to podívat i trochu jinak - ne vždy je možné opravit všechno hned. Někdy musí vývojáři řešit opravdu mnohé věci a někdy to prostě nejde ze dne na den. Neobhajuji Blizzard, ale také se mi nelíbí chování guild.
kritik
Tady to bylo jasný, ale nedky to neni tak jednoznacny zvlast kdyz vidite bosse poprvy a nevite jak ma fungovat, nejkontroverznejsi je asi ban co dostala Ensidia pri normal killu Lich Kinga, kdy jeden rogue pouzival v rotaci saronite bomby, ktery zpusobovali, ze se prestavela ta platforma co spadne dolu pri mezifazy, LK nebyl ani testovan na ptr tak nikdo nevedel co se deje, navic normal kill nikdo moc nehrotil, dostali ban asi na 7 dni podle me nesmyslne, nekdy se stane ze pouzijete nejakej bug ani o tom nevite, ale ve vetsine ostatnich pripadu ty bany byli opraveny.
No, na druhou stranu v obou případech si guildy bosse a mechaniku boje vyzkoušeli týden před tím. U Lich Kinga se nejednalo o to, že by to Ensidia nevěděla. Myslím si, že to muselo dojít opravdu úplně každému. Nehrají tam hlupáci a Kungen dělal vždy proto, aby byl jedničkou. Ensidia měla těch vroubků mnohem více, jen o LK se mluvilo nejvíce. U Helyi šlo o to, že to všechny tyto guildy věděly. Bylo to nahlášeno a je více než jasné, že se to v těchto guildách rozneslo. Guild Master Exorsus dokonce sám napsal (viz. článek), že měli více než 300 pokusů bez využití bugu, protože nechtěli dostat ban. Ovšem jakmile to udělaly další guildy, moc možností jim nezbylo. Šlo přeci jen o umístění a peníze, které jim z toho tečou.
sw1tchCZ
Nu mnohem více mne zajímá jak dopadne ta kauza s AP... Je už jasné jestli jim tu AP vrátí na hodnoty před tím než začali dokola plnit ten WQ?
Získané AP z WQ bylo odstraněno.

sw1tchCZ 24.11.2016 08:13

Nu mnohem více mne zajímá jak dopadne ta kauza s AP... Je už jasné jestli jim tu AP vrátí na hodnoty před tím než začali dokola plnit ten WQ?

kritik 23.11.2016 19:59

Tady to bylo jasný, ale nedky to neni tak jednoznacny zvlast kdyz vidite bosse poprvy a nevite jak ma fungovat, nejkontroverznejsi je asi ban co dostala Ensidia pri normal killu Lich Kinga, kdy jeden rogue pouzival v rotaci saronite bomby, ktery zpusobovali, ze se prestavela ta platforma co spadne dolu pri mezifazy, LK nebyl ani testovan na ptr tak nikdo nevedel co se deje, navic normal kill nikdo moc nehrotil, dostali ban asi na 7 dni podle me nesmyslne, nekdy se stane ze pouzijete nejakej bug ani o tom nevite, ale ve vetsine ostatnich pripadu ty bany byli opraveny.

Sir Finley Mrrgglton 23.11.2016 19:11

Metiu
Z mého osobního pohledu je dobře, že Blizzard zareagoval tímto způsobem... Podľa mňa je to nezmysel. Podvádzanie sú cheaty, ale nie to že využiješ mechaniku ktorá je v hre. Je chyba blizzardu že to neodstránil.
Veľa ľudí zabúda na jednu dôležitú vec - to okienko ktoré sa ti objaví na login screen keď prvýkrát spustíš WoW = je to normálna právna zmluva. A v tej je jednoznačne dané, že každú povšimnutú chybu si povinný nahlásiť. A v tomto prípade došlo dokonca k hromadnému porušeniu pravidel zmluvy. Chyba Blizzardu je podľa spadnutie servra (za čo by mohol hodiť aspoň nejaký bonus zdarma, čas od času...) a že nemôžeš hrať niečo, za čo si platíš... ale toto skrátka nevychytali šrúby - programovanie MMORPG je jedno z najťažšých, tak sa niet čomu čudovať. Kazí to povesť, nakoľko to nahráva stúpencom C'thuna (nenarážam na twilight hammer, ale na pre-alpha vanilka nerdov). Potom dochádza k takým veciam ako je Nostalrius...

Metiu 23.11.2016 17:37

Z mého osobního pohledu je dobře, že Blizzard zareagoval tímto způsobem... Podľa mňa je to nezmysel. Podvádzanie sú cheaty, ale nie to že využiješ mechaniku ktorá je v hre. Je chyba blizzardu že to neodstránil.

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet