Warlords of Draenor - dojmy z hraní

http://media.wowfan.cz/uploaded/WoDBetaplayinglogo

Hraní za Hordu a první dojmy

Na BlizzConu minulého roku byl ohlášen nový datadisk Warlords of Draenor a společně s tím přišly bouřlivé reakce. Některé pozitivní, jiné negativní. Ovšem Blizzardu se něco musí nechat: stále vymýšlí nové věci. Začali pracovat na nových modelech hratelných ras, představili The Garrisons, apod.,… Před nedávnem vám Zuzlinka dopřála stream právě z Warlords of Draenor a vy jste se mohli podívat živě, jak hraní vypadá. Pro ty, kteří stream nestihli, jsem si připravila své dojmy z hraní formou článku. Jdeme se tedy podívat datadisku na zoubek. Otevřený je zatím event u Dark Portalu, Frostfire Ridge za Hordu a Shadowmoon Valley za Alianci. Těsně před víkendem však byl zpřístupněn Talador a Gorgrond. Dnes se podíváme na dojmy z hraní za Hordu. První, co mě nesmírně potěšilo hned při zapnutí bety, bylo vytváření charakterů. Již si můžete vytvořit nové trpaslíky, gnomy i gnomky, orky i orčice a taureny, night elfky a trpaslice. Aliance za dob alphy nebyla přístupná a proto jsem si založila charakter u Hordy: taurena šamana. Již několik let za šamana hraji a tak byl jasnou volbou a byla jsem i zvědavá, jak se nový tauren bude hýbat. Hned po dni alphy přestaly servery běžet a Blizzard už se to ani nesnažil opravovat a po několika dnech rovnou nahodil betu, kde už šel event u Dark Portalu i hraní za Alianci.
WoD Beta
Věc, která okamžitě upoutá vaši pozornost, je vylepšený systém targetů. Jakmile kliknete nebo zajedete kurzorem na NPC, ohraničí se zeleně… pokud je to přátelské NPC. Pokud je nepřátelské, je červené. Díky tomu tak snadno vidíte target nejen díky kolečku pod ním, ale podle „aury“, která ho obklopuje. A navíc to i pěkně vypadá. Dále přibylo tlačítko Summon Random Favorite Mount. Blizzard už si zřejmě všiml, že si hráči vytváří makra, kterými vyvolají náhodné mounty. Zde si určíte několik mountů, které máte opravdu oblíbené a při kliknutí na tlačítko nasednete na jednoho z těchto pojízdných zvířat či strojů. Zároveň i k obrázkům mountů přidali informace, z koho mount dropuje či od koho se dá koupit. Prý brzy přibude i lore info. K dyž si vytvoříte postavu, objevíte se v Orgrimmaru a první, co vás zaujme, je obrovský place holder Khadgara (už s novým modelem), který se do vypuštění datadisku zmenší na normální velikost a stejně jako u MoP vám vyskočí automatický quest, že se máte dostavit právě za ním. Když s ním promluvíte, Khadgar vás přenese do Tanaan Jungle na Stairs of Destiny. Blizzarde, za to, že jsi konečně začal zase pracovat s Khadgarem, máš ode mě velké plus. I Thrall si na jeden datadisk odpočinul a nyní stojí u Dark Portalu společně s mágem, který vám říká, že jste jediná naděje Azerothu… zase. Jakmile vezmete quest, neozve se jen ten typický zvuk, ale v pravém horním rohu u mapy se ladně objeví nápis Quests. Další pěkný detail. Během hraní za shamana jsem si povšimla, že kouzlo Feral Spirit, které vyvolá dva spirituální vlky, je již upraveno z hlediska vzhledového. Vlci již nemají starý model, ale mají nový model vlků, které orkové používají ve Frostfire Ridge. A pokud jste měli strach, že revamp taurena hodně ubral z jeho osobnosti, není to pravda. Při hraní mám pocit, že hraji za toho starého taurena s jakým jsem vždy hrála, hýbe se stejně, ale když se podíváte víc zblízka, je mnohem detailnější a obličej už má mimiku. Proto nemusíte mít strach, že by vaše postavy ztratily na identitě. Blizzard opravdu dodržel, co slíbil. Dodržel dokonce i snížení statů. Namísto šílených 300-500k životů máte ze začátku 50 000 a vaši protivníci 25 000. A do vypuštění datadisku se ještě možná sníží. Dark Portal je opravdu mnohem větší, než jak si ho pamatujeme. Byly přidány různé schůdky a průchody. Blizzard říkal, že celý Draenor udělal znovu a je to vidět. Nebudu zde rozepisovat questy, pouze jak vypadá nový datadisk, ovšem pokud byste si přáli něco ve stylu Blizzard Must Be Crazy ovšem z bety WoD, ráda to pro vás udělám.
POZOR, SPOILER!
SPOILER - ZOBRAZ / SKRYJ
Jak jsem tak chodila po Tanaan Jungle, měla jsem pocit, že jsem v úplně jiném světě. Nová grafika, nové prostředí… a přesto jsem věděla, že jsem na Draenoru. Je opravdu zvláštní chodit po světě, který znáte jen jako Outland a najednou vidíte, jak krásný a divoký byl. A to platí hlavně pro Tanaan Jungle, která je plná masožravých květin. Samozřejmě je zde vidět i vliv Iron Hordy, takže železné konstrukce, stavby a mosty zde nechybí. Pokud během questů hledáte nějaký objekt, který musíte použít, ohraničí se žlutě, takže ho vidíte z relativně velké dálky. Stejné platí pro NPC, se kterým si v rámci questu máte promluvit, ovšem to se ohraničí bíle. Málokterá bytost či rasa na Draenoru má starý model. Vše je nové a ruší to jen rasy, které ještě nemají kompletní revamp. Též textury jsou úžasné. Začalo to s příchodem Cataclysm, v Mists of Pandaria byly ještě lepší a Blizzard v nadcházejícím datadisku opět udělal kus práce.
POZOR, SPOILER!
SPOILER - ZOBRAZ / SKRYJ
Model draeneiů už vypadá též nádherně a orkové už jsou opravdu hratelná rasa. Kdysi jsem za ně nechtěla hrát jen kvůli těm divným třem zubům vepředu… a to jsem je měla z hlediska lore ráda. Teď už si konečně můžu založit orka, který se mi opravdu bude líbit. Blizzard též udělal změnu ohledně statů itemů. Už si nemusíte vybírat mezi věcmi s intellect či agility. Pokud jste enhancement, jako třeba já, stat intellect vám u itemu zešediví a je tak vidět, že není aktivní. Naproti tomu pokud byste změnili spec na elemental nebo restoration, zvýrazní se vám intellect a zešediví agility. Palec nahoru za tenhle nápad, Blizzarde.
POZOR, SPOILER!
SPOILER - ZOBRAZ / SKRYJ
Jakmile se dostanete na loď, odplujete a objevíte se v Glacier Bay ve Frostfire Ridge.
POZOR, SPOILER!
SPOILER - ZOBRAZ / SKRYJ
Pak se vydáte do Frostfallu, území kousek za Glacier Bay a máte zde postavit opevnění. Khadgar otevře portál do Orgrimmaru a z něj vyjdou shadow hunteři, několik peonů a sám Gazlowe, který se má ujmout stavby opevnění.
WoD Beta
Opevnění, které máte postavit, je vlastně Garrison, na kterém si máte vyzkoušet, jak vlastně funguje, abyste věděli, co od toho máte v datadisku čekat. Gazlowe vás tedy pošle označit stromy, které peoni mají začít kácet. A světe div se, strom opravdu spadne, jakmile ho peoni pokácí. Tak trochu Warcraft strategie ve World of Warcraft. Jakmile se vrátíte ke Garrison, už tam nejste zdaleka tak sami. Jsou zde mágové, kteří udržují portál, dokonce se objevil i Varok Saurfang. Jakmile uděláte pár dalších questů, můžete Gazlowa požádat, aby Garrison postavil. Blizzard bohužel nedodržel slib, že si budeme moci vybrat z vícera míst, kde budeme chtít Garrison postavit. Jelikož je předmětem questů, muselo být zvoleno jen jedno místo. Blik, Garrison je postaven a vy jste posláni na mise, kde máte sehnat Garrison Resources. Jak mají ale vypadat? Gazlowe prohlásí, že dokáže stavět téměř ze všeho, takže je to vlastně úplně jedno. Pokud se na to budeme dívat z hlediska hráče, seženete je jako odměnu za questy, padají z mobů a tak podobně… vlastně se válí tak nějak všude. Zprvu máte dokopat peony zpět do práce, pak oběhat pár důležitých osob, najít Gazloweho plány. A jak tak chodíte po Garrisonu, říkáte si, jestli bude vážně takhle obrovský. Není to jen maličká základnička. Tohle už je osada, ne-li vesnice. I Brill nebo Goldshire je menší. Jakmile plány donesete, už můžete začít se stavbou určitých domků – pokud na ně máte materiál. Pokud ne, vyrazíte do terénu za questy. Frostfire je opravdu krásný. Textura sněhových dun je opravdu krásná a skály též. Nad hlavou vám lítají chiméry a dávají znát, že vytvoření exklusivního flying mounta nebylo jednoúčelové. Cestou kolem skal jsem narážela na veinky: True Iron. Ghost Iron tedy nahradil True Iron, který bude zřejmě k nalezení po celém Draenoru, stejně jako to bylo na Pandarii s Ghost Iron. Jen ještě uvidíme, jaké budou gemy a co nahradilo Trillium a Kyparite. Zatím vypadá nový datadisk slibně, ovšem abychom jen nechválili, mám i několik připomínek. Blizzard na BlizzConu nasliboval spoustu věcí, o kterých se v průběhu různých patch notes dozvídáme, že nakonec nebudou anebo nebudou vypadat tak, jak slibovali. Dále je zde systém targetů. Ano, je moc pěkné a všechno je hezky vidět, ale právě o to jde… všechno je až moc pěkně vidět, takže hra je o další stupeň jednodušší. Kdo ví, o kolik se to všechno zjednoduší a jak bude vypadat content na konečném levelu: daily questy, raidy, dungeony a tak podobně. Pokud všechno bude tak jednoduché, že nás to nezabaví na hodně dlouhou dobu, lidé přestanou brzy hrát, protože budou mít všechno hotové. Vše je ale ještě v betě a určitá jednoduchost je zde záměrná. Teď už je to na Blizzardu, jak nás překvapí po vydání datadisku.

Hraní za Alianci a vzhled lokací

Za Alianci jsem si vytvořila trpaslici warriorku, abych si vyzkoušela, jak se budu v kůži trpaslíka cítit. Jak jistě víte, trpaslíci prošli kompletním revampem a co si budeme nalhávat, potřebovali to už od začátku WoW. Vždy jsem k trpaslíkům chovala sympatie, ale byla jsem schopna hrát jen za trpaslíky a ne trpaslice. Důvod byl u mě stejný jako u orků: modely se mi nelíbily. Teď mám však při hraní za trpaslici dobrý pocit a určitě si jednu po vydání datadisku založím. Jenomže ten den, kdy jsem si založila alianční postavu, spadly servery a několik dnů neběžely. Proto jsem si po nahození založila draeneiku, povoláním death knighta, abych se podívala, zda Blizzard nezměnil jejich anatomii až příliš. Bála jsem se, že jim ubral to hezké prohnutí páteře, ale není tomu tak. K Dark Portalu se dostanete opět přes Khadgara, který je ve Stormwindu. Celá quest linie ohledně Dark Portalu je stejná jako u Hordy. Co se týče mechanik: už byl přidán lore popisek i k mountům. Přibilo i tlačítko Clean Up Bags, na které opravdu ale opravdu nemačkejte, pokud máte v batozích nějaké hodně cenné věci, o které nechcete přijít. Možná to do vydání datadisku Blizzard ještě pošteluje, že se z batohů vyhodí pouze zbytečné itemy poor kvality, ale raději na to opravdu neklikejte. Místo orků, které máte zachraňovat v linii za Hordu, zde potkáváte draenei. Jinak se nic z questů nemění. Možná jste si toho všimli (pokud betu máte), ale když nějaké NPC skolí nepřátele nebo narazíte na místo, kde už nepřátelé skoleni byli, nejsou jen ve své typické mrtvé póze. Už jsou rozházeni tak nějak zajímavěji: sedí opřeni o zeď, jsou zhrouceni na zemi apod. I předměty, které máte sebrat, jsou celkem zajímavě rozházené. Pokud se jedná třeba o zbraně Iron Hordy, které máte sebrat, jsou zabodané různě do trámů, jsou na stojanech, apod. To samé i s předměty, do kterých NPC mlátí. Měla jsem zabít orka, který si trénoval zbraň na kamenném kvádru, ze kterého opravdu odpadávaly kusy a napraskával. Dále do systémů zvuku přibylo z Ambience, Music a Sound i Dialog, který nadále není spojen se zvukem a je to dobře. Můžete si tedy zvolit, že zvuky okolí budou slyšet méně, ale dialogy uslyšíte dobře a zřetelně. Změnil se i vzhled quest logu. Když kliknete na quest, který máte dělat a na mapu, vedle mapy se vám objeví i instrukce a odměny. V dalším buildu bety už byly přidány tmavší noci, které už nevypadají, že hrajete ve dne. Nejsou sice tak tmavé, jak bychom chtěli, ale už jsou znatelně tmavší. A pokud chcete opravdu tmavou noc, počkejte si na Shadowmoon! Palec nahoru Blizzarde! Tohle už jsme chtěli několik let! Pokud jste sami v betě, zkuste si i emoty na postavách, které prošly revampem. Já zkusila svou draeneiku a najednou z té postavy, za kterou hrajete, máte pocit, že je živá. Dále nevím, pokud to chapadlaté výrůstky draeneiů dělaly, ale když poskakujete, hýbou se též, stejně jako ocas a vlasy. Kopyta ovšem chtějí ještě poladit, protože se při běhu tak divně plácají po zemi.
WoD Beta
Po eventu u Dark Portalu se nedostanete do Frostfire Ridge ale do Shadowmoon Valley. Frostfire je krásně divoký, ale Shadowmoon Valley má nádech magie a Azuremystu a tudíž i draeneiské kultury. Není to tím, že bych nebyla nestranná, jen se mi Shadowmoon líbí více a k draeneiské kultuře mám větší vztah. Stejně jako ve Frostifre Ridge i vy zde postavíte Garrison. A to na místě, kde je na Outlandu Shadowmoon Village na straně Hordy. S postavením Garrisonu vám nepomůže Gazlowe jako u Hordy, ale Baros Alexston. Nevíte kdo to je? Zajděte ve Stormwindu do Cathedral Square. Tam ho najdete. Ale ve zkratce pomáhal společně s Edwinem VanCleefem opravit Stormwind po Druhé Válce a poté i po útoku Deathwinga. A naprosto stejně jako ve Frostfireu musíte sesbírat suroviny a tak podobně. Mimochodem hunteři: ze zdejšího ptactva budete nadšeni (řeč je o Lunarfall Raven)! Když si Garrison postavíte, je zde NPC, které vás může portnout do instancí, takže nemusíte běžet takovou dálku anebo jsou instance v lokacích, které ještě nejsou otevřené. A pokud to chcete vědět, v Garrisonu u Aliance je i Amber Kearnen a Akama! Chcete vidět, jak vypadají guardi v nových zbrojích? Postavte barracks a uvidíte, jak Blizzard vzhledově vyzdvihl jejich modrou zbroj. Ovšem zjištění, že když se postavíte do cesty pochodujícímu guardovi a on se vám snaží uhýbat a někdy se i zastaví a zasalutuje vám (bez toho, aniž byste na něj zamávali), mě opravdu dostalo. Nedávno byl otevřen i Talador – na Outlandu pod jménem Terokkar Forest – a tak jsem se do něj vydala, jelikož není zas tak daleko od vašeho Garrisonu. Líbil se vám Terokkar? Z Taladoru vám spadne čelist. Je barevnější, je pln draeneiské kultury… a já vážně doufám, že to nelétání nám vydrží co nejdéle, protože Blizzard si s lokacemi opravdu pohrál a je to opravdu nádhera. A opravdu nemohu slovy vyjádřit, jak moc se těším na questové linie zde a až budu moci dělat Blizzard Must Be Crazy právě z Warlords of Draenor. Zdá se mi totiž, že Blizzard udělal příběh díky uzpůsobení questů o něco kompaktnější a nepůsobí už tak roztříštěně. Ptáte se, jak vypadá Shattrath? Kompletně jinak. Je větší, je majestátnější, je… pane bože, JE ÚŽASNÝ! Když do něj přijdete, sice nese stopy rozbroje proti Iron Hordě, ale nemám pochyb, že se zde bude odehrávat questová linie, na jejímž konci fázování bude Shattrath opraven. Nikdy jsem se na datadisk netěšila tak jako teď a vůbec Blizzardu cestování časem nevyčítám, protože to bylo skvělé řešení, jak nám ukázat Draenor, jaký kdysi byl a my ho chtěli vidět! A stálo za to si na něj počkat do chvíle, kdy bude mít Blizzard mnohem více technologií a programů, kdy si z těch všech textur a modelů vyloženě sedneme na zadek. Dožadovali jsme se opraveného Outlandu… well… teď tu máme rovnou Draenor! Během pobíhání po Taladoru jsem narazila na veinky Blackrock Deposit, které jsou přídavné k True Iron Deposit. Dále jsem narazila na tzv.: Jorune Mine, u kterého mi docvaklo, kde draenei sháněli všechny ty fialové krystaly na svá kladiva a zbroje. Až ho uvidíte, okamžitě vám to docvakne také. Zanedlouho jsem dorazila i více na jih, kde mě přivítala majestátní kupolovitá stavba. Auchindoun!
WoD Beta
Když jsem z pobíhání byla až příliš unavená, prostě jsem použila Glowing Hearthstone, který slouží k portu do Garrisonu, a požádala svého flight mastera, aby mě dostal do Ashranu. Jak vypadá Ashran, ptáte se? Řekněme, že jako jeden velký Garrison. Jsou tu všechny možné stavby, a když dojdete do hospody, i ta je moc hezky udělaná a vy máte konečně pocit, že Blizzard trochu upravil poměry velikostí a vy se cítíte, že jste tak velcí, jak máte být. Ovšem nelíbí se mi, že centrum všeho Blizzard přesunul sem, do PvP zóny. Uvědom si, Blizzarde, že NE všichni nutně jsou natěšení, až omlátí nějakému Horďákovi nebo Alíkovi hlavu o zem. Ne všichni jsme do PvP zažraní a také proto někteří hrajeme na PvE serverech, protože si chceme v klidu sbírat kytičky, questit, dělat daily questy a tak podobně. Je fajn, že tam budou i portály ale já asi raději budu pobíhat po Taladoru a Shadowmoonu a zabavím se jinak než klasickou řežbou… povětšinou děláním Blizzard Must Be Crazy, protože teď už vidím, že materiálu bude víc než dost. Ovšem z některých questů v Ashranu dostanete followera do Garrisonu, takže tu první quest linii, kdy vás pošlou do Ashranu udělejte, pokud se chcete Garrisonu věnovat. Bohužel, v Ashranu je snad úplně všechno: vendoři, traineři, portály… takže nás Blizz asi stejně donutí sem chodit. God dammit… Rozhodla jsem se vydat dál do Shadowmoon Valley blíže ke Karaboru. Musím říct, že na každém rohu mi spadla čelist. Buďto stavby, nějaké opravdu úžasně a zvláštně vypadající místo anebo ta obloha posetá hvězdami! A co Karabor? Když k němu přijíždíte, ty monumentální zdi poznáváte. Ale nejsou černé a odporné. Jsou světlé, čisté a vykládané modrými krystaly. Ovšem stejně jako do vnitřku Shattrathu je i vstup do chrámu Karaboru uzavřen. Ovšem jen jeho okolí je nádherné a i přístav vypadá impozantně. Nuže… až ho uvidíte na vlastní oči, pochopíte, proč jsem tak fascinována draeneiskou kulturou. Shattrath a Karabor… to se prostě nedá vyjádřit slovy. Jen doufám, že je Blizzard nevytvořil jen proto, aby je nechal zničit v nějaké z questových linií. Opovaž se udělat to, co jsi udělal s Gilneasem! Vytvořit celé město a zónu jen pro začáteční questy a pak se tam vrátit už jen v battlegroundu. Též Spires of Arak je otevřený, a když jsem tam přišla, ohromilo mě, jak vyspělá rasa Arakkoa kdysi byli. Jejich stavby na vrcholcích skal jsou impozantní a vypadají jako z nějaké děsivé science fiction. Velmi vás i překvapí, jak kdysi vypadal Skettis. Vyhoštění Arakkoa mají model, jaký známe z Outlandu, ovšem potkáte i ty, kteří mají ten nový, který byl zveřejněn před nějakou dobou na MMO-Championu. Arakkoa ovšem Spires of Arak opouštějí a my se to dozvíme až z questových linií. Nutno podotknout, že tato zóna je ztělesněním té surovosti tohoto světa. Je to míchanina mezi Stranglethron Vale a Barrens a najdete v ní i prvky bažiny. Je to zase naprosto nový typ prostředí. Dále jsem chtěla prozkoumat i Gorgrond. Cestou tam jsem v Taladoru objevila začínající Zangarmarsh, přesněji Zangaru, kde si Kirin Tor udělalo svou základnu. Není to místo pro mykofobiky, jen co je pravda, ale já Zangarmarsh vždycky milovala a cítila jsem se tam příjemně. Co se týče Gorgrondu, cesta tam se neobejde bez potíží, protože průchod střeží Iron Horda. Ovšem když se tam dostanete, vzpomenete si na obrázky od Zdeňka Buriana, protože Gorgrond jsou Druhohory jak vyšité. Milovníci této éry tedy budou nadšení. Doufali jste, že vám Draenor vyloženě sežere obličej? Řekněme, že něco tak surového Blizzard ještě nevytvořil… alespoň podle mě. Zprvu by si byl člověk řekl, že ho Gorgrond ničím pořádně nezaujme, ale opak je pravdou. Tahle lokace se opravdu liší od všech, které ve WoW jsou. A můžeme to říci o všech lokacích, které jsou na Draenoru. Obzvláště v Gorgrondu mě oslovily hydry. Když vidíte, jak našlapují a jak se hýbou, jsou uvěřitelné. Vidíte, jak se ty svaly hýbou a jejich pohyby jsou přirozené. Když člověk vidí, v jakém světě orkové žijí a nemají s tím nejmenší problém, je vám jasné, proč jsou to takové hory masa. Přežít na Draenoru vyžaduje už opravdu velkou dávku umění. A co Nagrand, říkáte? Nagrand je stavěn v podobném duchu, jak ho známe z Outlandu. Voda, zelená tráva, modré nebe a mraky. A bylo by to i moc pěkné místo, kdyby to tu Iron Horda tak nepokazila! Je tu dokonce i Oshu’gun, ovšem kolem ní se rozprostírá les a operují tu orkové. Hora však vypadá trochu jinak a je už na první pohled vidět, že je draeneiského původu. Po projití všech zón mám na datadisk celkem vyhraněný názor: na Outland už mě NIKDO nedostane!

Naposledy upravil/a Esperanta 29.07.2014 v 18:30:58.

Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

Oisin 30.07.2014 18:54

Přidám update. V Nagrandu jsem dingnul 100 (+– 16 hodin hraní za locka) a musím vážně říct že jsem nadšený. Mobové slušně silní, questy parádní a vtipné. Hodně se mi líbí ,že skoro všichni nepřátele už jen tupě nestojí a nenechávají se jen tak zabít a naopak hledají pomoc, různě se pohybují atd. Navíc jsem magor do prozkoumávaní prostředí a to, co blizz nakousnutí už v MoP - ve světě schované poklady a zbroj, je tady taky a jsou toho hromady. Člověk se jen musí dívat a když už něco najde, musí častokrát vymyslet jak se k tomu dostat - UZASNY

30.07.2014 13:16

Esperanta: dost pochybuju ze by pridavaly questy mozna nejaky mensi upravy ale vic jich nebude ty co sou ted pokryvaji celou mapu v kazdy lokaci a sedi i co se tyce expu na vyjiti z lokace dneska sem dodelal 99 a mam hotovej celej frostfire galagrond a tam jak byl terrokar forest az na jeden bonus objective z galakrondu tak mam vsechno splneny, kompletne sem preskocil arak mapu protoze nema smysl tam expit kdyz me chybi 3/4 do 100 a sou tam horsi itemy, questu je sice min ale na druhou stranu expy sedi presne na lokace takze nepocitam nejaky snizovani nebo zvysovani pomeru a kdyz uz tak mozna o par tisic max

seager 30.07.2014 10:02

Esperanto děkuji, vychutnal jsem si každou větu tohoto článku.

Esperanta 29.07.2014 23:59

cerberos
Trochu jsi mě Esperanto uklidnila s větou,že Blizzardu stěhování s časem nevyčítáš,že Draenor opravdu za to stojí.Jsem loreman wow,proto to stěhování časem mě trochu vadí,doufám,že to pochopím až v Draenoru budu.
Je to možná i tím, že koukám na Doctor Who a tak mi to nevadí ale myslím, že tohle se Blizzu vážně povedlo a jsem šťastná jak blecha, že se rozhodli pro Draenor.

cerberos 29.07.2014 23:10

Trochu jsi mě Esperanto uklidnila s větou,že Blizzardu stěhování s časem nevyčítáš,že Draenor opravdu za to stojí.Jsem loreman wow,proto to stěhování časem mě trochu vadí,doufám,že to pochopím až v Draenoru budu.

Esperanta 29.07.2014 17:24

ebolus
To doufám ne, už teď nemám ve wow co dělat a když jsem právě obdobně projížděl Dreanor, tak jsem tak natěšený, že už to chci na live serverech, klidně i s bugama a nedodělané Už by mohli aspoň oznámit datum vydání.
Budeš si holt muset počkat. Já ve WoW max dodělávám reputace, Blizzard Must Be Crazy a to je asi tak vše. Jsem ráda, že mohu alespoň dolovat informace z bety. Vypadá to parádně a taky se těším, ale raději ať to doladí než aby to pak stálo za houby.

ebolus 29.07.2014 17:20

Esperanta
... Do vydání datadisku máme určitě ještě čtyři měsíce...
To doufám ne, už teď nemám ve wow co dělat a když jsem právě obdobně projížděl Dreanor, tak jsem tak natěšený, že už to chci na live serverech, klidně i s bugama a nedodělané Už by mohli aspoň oznámit datum vydání.

Esperanta 28.07.2014 18:30

dSp88
...
Je to teprve beta, takže jednoduchost je zde schválně, aby si člověk mohl vyzkoušet co nejvíc věcí. Questy budou ještě určitě přidané. Do vydání datadisku máme určitě ještě čtyři měsíce, takže se spoustu věcí přidá.

Oisin 28.07.2014 18:04

Po dvou dnech testování, třech lokacích, 24 nahlášených Bugů a na lvl 98 musím napsat pár dojmů.Svět WoD působí monumentálně. Grafika už vůbec nepřipomíná wow ale je mnohem “dospělejší“. Frostfire Ridge a noční Talador jsou ... prostě epické až mi spadla čelist. OVŠEM opravdu se mi nelíbí obtížnost. V každé lokaci speciální abilita která umí masivní dmg a se kterou si složíte libovolného moba za pár vteřin? Questy které jsou kousíček od npc co je zadal a jsou naprosto primitivní? Nagrand ještě nemám ale čekal jsem že se lore bude trošku víc zabírat životem a zvyky orků (to pouto s vlky je hezké ale je toho prostě málo). Ještě zbývá hodně věcí dodělat takže se vše muže změnit a ohledně té obtížnosti bych si to moc přál protože teď to opravdu působí jako hra pro děti od 5ti let.btw: kdo se chcete zasmát, vytvořte si Orčici a poslechněte si vtipy (/silly) jsou opravdu výborné, zvlášť ten o depilaci :-D

Esperanta 28.07.2014 15:28

Kreon
Trochu som nepochopil tú vec s tými statmy na itemoch. Čiže keď napr mám druida resto tak mi zošedivie Agilita a keď mám feral tak mi zošedivie Intelekt ? A jako nič viac ? Je to len v podstate také oboznámenie ktorá vlastnosť je pre postavu podstatná alebo to má aj iný dôvod ?
Prostě ti Blizzard jako odměnu nedává zbytečné itemy, které mají pro tebe nepoužitelné staty. Možná udělám i screenshot, jak ty na itemu vypadá, když si ho člověk má vybrat.

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet