WoW Classic – Novinky za 24. týden 2021

  classic    the burning crusade    the burning crusade classic   

Magtheridon a Shade of Aran byli opraveni.

 

Zdroj: Wowhead

 

První PVP TBCC Aréna sezóna odstartovala.

egt8umur3u_befa4e64f5ca141c44206e89b467b161ef77e91f_1624193886_8313.jpg

Zdroj: Blizzard

 

Blizzard pracuje na opravě threatu Protection paladina.

 

Zdroj: Blizzard

 

Doom Lord Kazzak a Doomwalker jsou aktivní.

fmvhyaawnf_befa4e64f5ca141c44206e89b467b161ef77e91f_1624193886_7588.jpg s3v0kppyt6_befa4e64f5ca141c44206e89b467b161ef77e91f_1624193886_7865.jpg

Zdroj: Wowhead


Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

Dreyr 23.06.2021 12:39

Avatar Galifry
Galifry 20.06.2021 23:00
"Jsem rád že se wowko posunulo a je tam kde je teď."
Asi nikdy nebyla horší doba na tohle konstatování.

Jako protřeme si oči, sundejme ružové brýle a přiznejme si, že ačkoliv TBC není špatnou hrou tak považovat něco za těžké jen z pohledu časové náročnosti prostě neznamená že je to dobré.
- V jakékoliv jiné hře se dokola brečí nad MM. V případě WOW to je problém s World PVP a nevyvážeností počtu hráču na jednotlivých stranách. Tohle je za mně 100% lépší na retailu kde si ho člověk který prostě není pvpčkař nebo ho nebaví to, že je to stále ciganská férovka 1vs5 protože prostě druhá frakce na serveru je zastoupena v cca 20% (Paretovo pravidlo)
- Když jsem na TBC začínal tak to byla hra kde se všechno objevovalo/ prozkoumavalo/ zkušelo. Dneska to je jen same BIS/GRIND a co nejrychleji odehraji obsah (což si přenesla z Retailu a to na něm taky nemám rád) závodní hra.
naprosto nedodělané classy a rotace pokud je porovnám se současnými (a ano čekám, že se najdou lidé kteří by tu brečeli jak si mohu dovolit a chtít aby můj tank uměl pořádný taunt a je to jen o stylu hry. Dle mě ne a je to stejná mentalita jako jako BIS každá klassa by měla být schopná plnit na 100% svou roli a ne, že Vás hra nutí hrát danou classu jen jednou roli jelikož ostatní stojí za vyližprdel. Tak proč tam pak ty ostatní jsou (evidetně jen do počtu).

Přesto jsou i na TBC světlé stránky alijas Retail je třeba totalně mimo ve weekly loting systému z weekly bedny. 3x random pojeb je stále pojeb.

Galifry 23.06.2021 23:09

Já jsem se ale o TBC vůbec nezmiňoval. Jsem zrovna jeden z těch co si ho užili když bylo aktuální, ale teď prostě nevidím to kouzlo hrát ho znovu.

Moje reakce byla vyloženě na tu citovanou frázi, protože je to tak jako je. Nicméně když už reaguji tak si neodpustím odezvu na tvoje argumenty. Je úplně zcestné nazývat class design na retailu jako vyladěný v jakýmkoliv tvaru nebo formě. Ani nemají kdy to vyladit, drbou s tím každý datadisk místo toho, aby byl nastavený nějaký základ v podobě smysluplnýho talentovýho systému.

Specy, který mají alespoň dva buildy (nemyslím jeden single a jeden aoe), co umožňuje hráčům nějakou volbu bych spočítal možná na prstech jedné ruky nešikovného truhláře. Takže o nějakým plnohodnotným využití nemůže být ani řeč.

Bubákarabský 20.06.2021 20:41

Snažil jsem se. Ale už mě prostě nebaví hrát něco co jsem hrál kdysi a nestálo to za nic. Jsem rád že se wowko posunulo a je tam kde je teď. Poctivě odehraných nonstop skoro 17 let. Chce to koukat dopředu. A ne do zadu.

Galifry 20.06.2021 23:00

"Jsem rád že se wowko posunulo a je tam kde je teď."

Asi nikdy nebyla horší doba na tohle konstatování.

Martins911 21.06.2021 07:31

@Galifry a hlavně jak to souvisí s tím článkem

Lethal 21.06.2021 09:57

@Galifry Hej, posunuli sme sa hádam na historické minimum hráčov podľa odhadov.

Martins911 21.06.2021 11:12

@Lethal mě to připadá ze už do toho hodili vidle definitivně a to taky něco pamatuji

Spidermilk 21.06.2021 15:23

Ty si presne ten typ ktory vyplakava na verejnych chatoch ci uz na classicu alebo retaile o tom ako je vlastne ta hra cela na hovno a pritom v nej travi skoro vsetok svoj volny cas. Skus dospiet miesto toho aby si pisal random prispevky ktore nikoho nezaujimaju. Budeme ti povdacny.

Nerlien 21.06.2021 15:30

Ano, wowko se posunolo, a to tak že je to absolutní grindovací trash, který nikoho nebaví, je o ničem a slouží jen jako dojná kráva Activisionu bez hráčské duše. Raději si zahraji 15 let starý TBC, který dodnes žádný MMORPG nepřekonalo. Hru která má duši a srdce, kde se hráč posouvá výš a váš a progres v té hře něco znamená, než retail, který je simulátorem sbírání a grindu. Kdyby nebylo právě TBC, tak si wowko už nepředplácím a i spousta dalších.

Galifry 21.06.2021 17:25

@Lethal Bohužel přesný čísla se jen tak nedozvíme. Nicméně i když ty ukazatele, který teď řadí FF před WoW jsou neprůkazný jak chtěj, tak i podle nich bývalo WoW první.

A je to snad poprvý kdy se Blizz s vydáváním WoW řídí konkurencí, protože nevěřím, že 9.1 mělo původní vydání teď v červnu. To dokončení patche vypadá jak když máš uklízet a na poslední chvíli všechno naházíš do skříně a zavřeš dveře.

Lockdaar 21.06.2021 17:56

@Nerlien Nechci tu rozhodně nějak shazovat nebo hanit BC, který je dodnes můj nejoblíbenější datadisk, ale přijde mi celkem vtipný když mluvíš tak jako kdyby v BC žádný grind nebyl oproti retailu... grindováního je v BC celkem požehnaně, kdyby někdo náhodou třeba už zapomněl za tu dobu

Lethal 21.06.2021 18:57

@Galifry Neviem či tie odhady o počte hráčov nevychádzajú práve z addonov, čiže z databáz curseforge/discord etc. Samozrejme, nie sú presné, ale zas nemusia byť ďaleko od pravdy. Naviac už dlhšie sa ťahájú s WoW negatívne veci. Posledné video od Carbotu to krásne zhrnulo. Ja sledujem Warcraft už len zďaleka a úprimne? Je mi u prdele čo s ním bude. Znie to negativisticky, ale posledné roky strácam záujem. Classic bolo fajn oživenie, TBC však pôsobí ako narýchlo spravený cashgrab (služby) ...

Martins911 21.06.2021 19:49

@Lethal hele v podstatě každý kdo tu hru hraje tak nějak cítí že ten návrat hráčů s novým datadiskem nebo větším patchem je stále slabší takže ty odhady budou celkem reálné. Je to i vidět na lfg systému

Galifry 22.06.2021 09:54

@Lethal Přiznám se, že v tom nemám úplně přehled, takže beru za vděk závěrama lidí co do toho vidí podstatně víc.

Nicméně co se týče zájmu, ten ztrácí i lidi co skrze WoW vydělávají. Snad poprvý "content creatoři" veřejně říkají, že kdyby to pro ně nebyl výdělek, tak tu hru nehrajou. Ale to má asi spojitost s tím, že se do jistý míry musí starat o ten buzz okolo. Oficiální MDI je diváckej propadák, těžce za očekáváním Blizzardu, takže přišli s iniciativama jako Breaking the Meta apod..

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet