WoW – Novinky za 39. týden 2021

  shadowlands    blizzard    skandál   

Shadowlands PTR

Nové odměny za Timewalking: Val'sharah Hippogryph, Replica Aegis of Aggramar, Ravencrest's Battleplate.

2ygkqkijr7_46dd7dccee24d3206c02fa5b72fdf9b502fee510_1633257715_1353.jpg

v8r3yrgibf_46dd7dccee24d3206c02fa5b72fdf9b502fee510_1633257715_1984.jpg

hxc1pkx5ht_46dd7dccee24d3206c02fa5b72fdf9b502fee510_1633257715_2278.jpg

Zdroj: MMO Champion

 

Můžete (nejen) do chatu poslat Transmog set.

whrk1c9cwn_46dd7dccee24d3206c02fa5b72fdf9b502fee510_1633257715_4286.jpg

Zdroj: MMO Champion

 

Soaring Spelltome Mount za Timewalking Achievment A Tour of Towers.

 

Změna kovenantu je nyní snažší, pokud změníte na ten, který jste ještě nehráli, budete začínat od nuly. Pokud jej opustíte a vrátíte se po čase zpět, už nebudete začínat od nuly, hra si bude pamatovat, kde jste skončili.

 

Zdroj: Wowhead

 

Emoty drool, cough, burp, fart, whistle, spit a moon nelze použít na hráče, kick, stink, shake a moan byly zcela odebrány. Prý jsou ofensivní, když jsou použity na hráče.

 

Zdroj: Blizzard

 

Master Baiter (ano, je to přesně to, co myslíte), fishing vendor v Krasarang Wilds byl přejmenován na Jiang Ziya.

w15mhrjlbz_983e85296278130eb454ec0ad5d912a9c6df5d50_1633254767_0614.jpg

Zdroj: Reddit

WoW & Blizzard live

PVP odměny dávají o 70 % více Conquestů.

 

Zdroj: Blizzard

 

Mythic Plaguefall +28 byl pokořen, nejvyšší je nyní +29.

g8wjc1sl4h_7ec00ddce7ccf4b42e78eaa25a43974a418bdde7_1633255699_3937.png

Zdroj: Wowhead, Wowfan

 

Blizzard se s Equal Employment Opportunity Commission dohodl na vyrovnání, za hříchy zaplatí 18 milionů dolarů.

 

Zdroj: Wall Street Journal

 

Akcie ve světle skandálů padají.

jba8pqvxat_3abfaaad0fc879462260cf72475994f1a629db97_1633254920_1232.png

Zdroj: Tipranks

 

Robert Brooks, autor Kronik, ale i textu k Warbringers: Jaina Music - Daughter of the Sea, opustil Blizzard. Jedním z důvodů je ignorování problémů a snaha zakrýt skandály.

6le555deri_aaf1745b15fe41b5aafae385e27169b0e947d222_1633254523_9433.jpg

Zdroj: Twitter

 

Z Overwatch 2 mapy New York byly odebrány reference na Jeffa Kaplana. Papa Jeff opustil Blizzard letos na jaře, ve světle událostí několika loňských měsíců se nemůžeme nezeptatat: "Byl snad i on nařčen ze sexuálního obtěžování?"

qstqh7ck4o_62aeebdd4aa9c5ba589fcaa38a086f9154f272c9_1633257345_7882.jpg

Zdroj: Reddit, Wowfan

 

Parádní neonová lampička kombinující znak Hordy a Aliance. Vytvořil ji Redditor u/bonzurr.

yuyvzez54z_df75ca00e530d39f78e19ee034a97e9ab15d6d9a_1633256763_0042.jpg

Zdroj: Reddit

 

Redditorovi u/LoudCompany2119 se povedlo rozběhnout blade (specifický druh serveru), který byl vydražen v charitativní aukci.

Zdroj: Reddit


Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

Lethal 07.10.2021 17:44

Takéto plodné debaty a to dokonca bezomňa. 😁

WoW ešte nie je mŕtva hra, ale jej vývoj je mŕtvy. Autori sa snažia skryť za bojom so sexizmom, ale to majú ich hráči u riti. Vymeniť starý art za ovocie. To je k popukaniu. Neskutoční pokrytci. A preto tá bude umierať, pretože autori nepočúvajú komunitu. Aj ten ich príspevok o Tom ako idú počúvať komunitu bol jeden veľký odrb z dlhodobého hľadiska.

Galifry 08.10.2021 17:50

Komunikace, žádný systém zpracování zpětné vazby hlavně od theorycrafterů co se týče class designu. To jsou důležité věci. Ale, hlavní otázka je jiná. Jestli lidi co jsou na těch hlavních pozicích můžou dělat lepší práci. Buď je to jen laxnost z jejich strany a spoléhali na to, že je to přece WoW a že to půjde samo. A nebo prostě nejsou dostatečně schopní.

Potom taky ten rozdrbaný lore po různých platformách na úkor hry. Jak to dopadá krásně ukázal trailer na nový Matrix. Přirozeně se hromada lidí ptala "Kde je Laurence Fishburne?". Většina lidí totiž neví, že jeho Morpheus umřel ve videohře, kterou skoro nikdo nehrál a která je kdovíproč canon. Stejné to začalo být i u WoW.

Tvořit svět, kde je v pořádku někoho zabít, ale nesmět mít na stěně pověšený akt, to je na diagnózu.

kritik 08.10.2021 20:37

No já bych nazval patch 9.1.5 "political correctness patch" je tam i malinko contentu v Legion timewalking/mage tower což ale ve skutečnosti ani není novej content jen recyklace staryho, to samy ta planovana nova sezona classic wow, někoho to možná zaujme ,ale kdo chce opravdu novej content tak nedostane nic možná ještě dalších půl roku minimálně, takže logicky hráčů bude pořád ubývat, proč platit za nic ? A co s timhle chce Blizzard dělat to opravdu netušim a horší je že to vypadá že to ani netuší v Blizzu ..

Lethal 08.10.2021 23:06

@Galifry
Ja si myslím, že tí tam hore jednoducho nie sú schopní meniť ten systém, ktorý je už tak nastavený dlho. Problém je, že doba sa mení a preto sa treba prispôsobiť. To tu zjavne nefunguje. Hneď prvé slovo, ktoré si napísal - KOMUNIKÁCIA. Toto je alfa a omega, najmä v dnešnej dobe pri pracovaní s komunitou. Im by stačilo ísť po vzore FF:XIV či práve Oldschool Runescape, kde komunita hovorí čo majú autori do hry pridať.

A áno, to podávanie príbehu je nesmierne chaotické. Tie knihy či komiksy mali v minulosti len jeden účel. Rozvíjali príbeh. Človek ich nemusel čítať, ale chcel ich čítať. Dnes ich musí čítať, aby pochopil o čom hlavný príbeh je, pretože vo WoW naskočí hráč do rozbehnutého príbehového vlaku, ale čo tomu predchádzalo... Strašný chaos.


@kritik
Tak ono tieto medzi patche sme mali aj kedysi, ale vtedy to bol čas na doexpenie altov, profesie etc. Ale v dnešnom WoW to už nemá žiaden zmysel. Doexpíš za pár dní, profesiu si spravíš len na aktuálnu expanziu. Tak rád by som tú hru zapol a bavil sa. Ale nejde to. :/

Galifry 10.10.2021 18:55

@Lethal
Já si zase nemyslím, že to je dobou, ten koncept je špatný sám o sobě. Byl špatný už minulý datadisk a je špatný už teď. A v tomhle se hlavně musí inspirovat u FF. Tam vývojáři když udělají něco špatně, tak si řeknou, že to udělali špatně a udělají to jinak. Musí se prostě zbavit té filosofie podle Applu, že "my víme nejlíp co je pro vás nejlepší". Samozřejmě byla dřív jiná situace. teď se na to nabalila žaloba, je konkurence a tak dále.

No, to se pořád bavíme o hře jako takové, ale zásadní je i to, že spousta lidí je znechucená tou pochybnou monetizací, kterou tlačí Activision. Dneska v té hře existuje reálný systém Pay to Win, což je prostě špatně. Boosty a boosteři ve hře jsou, protože to Blizzu vydělává peníze. FF má taky shop a je to samozřejmě stejná blbost jako u WoW, ale s malým detailem, nedá se tam kupovat herní měna.

Tohle dřív taky nebylo, lidi i proto měli WoW rádi, protože tam žádný takový zhovadilosti nebyly. Tohle je zásadní nevýhoda WoW oproti FF, má nad sebou Acti rákosku.

Reeki 06.10.2021 08:49

Tak jsem vcera zrusil suba, ze vsech wowkamaradu jsem vydrzel nejdele, ale dnes jiz neni skym hrat, tahle hra jiz neumira, ale je mrtva a ozivit ji bude opravdu velika fuska, ktera se jiz nemusi podarit.

Randy 06.10.2021 14:34

Ja som si naopak zaplatil sub po pár mesiacoch a aj keď momentálne hrám v podstate sám, nemám už toľko času na WoW takže na ten čas, ktorý tam denne strávim si vystačím Ale musím povedať, že keby som tam mal starú komunitu, s ktorou som hrával, toho času by som tam strávil viac ...

Martins911 06.10.2021 16:36

Já jsem ho zrušil tak 2 měsíce nazpět jednak kvůli práci ale i tím okolo. S tím jak spustili new world tak by bylo perfektní kdyby zrušili předplatné i wow jako platit za něco i když ne moc co zapnu max o víkendu mě už sere

Lockdaar 06.10.2021 20:56

Souhlasil bych zřejmě s tímto tvrzením u Classicu, tam se bohužel přímo ukázkově promítlo ono známe rčení "you think you do, but you dont", ale ostatní verze BCC a retail mají k mrtvému stavu jako u Classicu ještě poměrně daleko...

Galifry 07.10.2021 06:11

@Lockdaar
"Jablka a hrušky".

Lockdaar 07.10.2021 13:13

@Galifry jistě, jsou to sice rozdílné verze hry, ale nevšiml jsem si zatím že by mi to ve Who listu na BCC nebo retailu našlo jen třeba 20-30 lidí na celej server (servery) jako u Classicu.. proto bych souhlasil s tím, že jestli je WoW mrtvý, jak tvrdí on, tak je to jen jedna jeho část (Classic) - nebo nevím, jak to berou ostatní, ale pod pojmem mrtvý WoW bych si osobně představil to, že tam je jen pár desítek lidí a nesložím tam pomalu ani grupu na obyčejný dungeon, o raidech ani nemluvě (viz. Classic, bohužel). U BCC nebo retailu takováhle situace není.

Galifry 07.10.2021 14:24

@Lockdaar tohle je ale strašně krátkozraké. Tímhle můžeš říct, že dokud tam budeš mít další 4 lidi a složíte dung, tak ta hra funguje. Vůbec to nevystihuje stav té hry obecně.

Technicky mrtvá samozřejmě znamená vypnuté servery, ovšem metaforicky si to může každý užít podle svého pohledu na věc. A při srovnání retailu s jeho minulostí se to slovo dá použít. Když si vezmu, že česká komunita se smrskla na jeden server, protože třeba alianční guildy léta působící na WH se začali přesouvat na BB, jelikož prostě nenajdou lidi na doplnění stavu, tak se to slovo dá požít. Pro někoho je "mrtvá" hra bez contentu, ať už gameplay nebo příběh.

Ve vší úctě, o současným retailu si může kdokoliv dovolit říct, že je "mrtvý" pokud to tak vidí. A obráceně, záleží prostě na pohledu na věc.

Martins911 07.10.2021 17:18

@Galifry jenom bych doplnil pokud člověk hraje na drakthulu za alianci tak na m+ a raidy jsou problémy složit grupy či raidy pokud nemáš kolem sebe pár lidi na který se můžeš spolehnout což třeba nebývalo

PAVEK 03.10.2021 21:10

Zdravím, měl bych dotaz týkající se zvuku ve WoW. Stavěl jsem teď úplně nový PC, a po instalaci WoW mám (možná?) problém se zvukem ve hře. Možná píšu proto, že si za boha nemůžu vzpomenout, jestli je to tak správně a měl jsem to tak i na starém PC, nebo ne. Mám 5.1 soustavu reproduktorů, a ze středového (center) reproduktoru ve hře nejde in-game hudba ani ambientní zvuky. Jediné případy, kdy z něj jde zvuk, jsou když bojuju, tak zvuky sesílání kouzel když je nepřítel přede mnou, zvuky útoku nepřítele na mě atd., nebo když mluvím s NPC které je přede mnou - fajn, to by dávalo smysl. Ale herní hudba a ambientní zvuky se ozývají jen ze zbývajících čtyř bořních reproduktorů. Je to tak správně, nebo špatně? Přijde mi to zvláštní, protože když např. kliknu na NPC a jsem k němu natočený z boku, tak jde zvuk napůl ze středového reproduktoru, napůl z jednoho bočního, když na NPC kliknu a jsem k němu otočený zády, tak jde ze zadního bočního atd. a je to tak správně, protože zvuk vychází z reproduktoru podle prostorového rozmístění postav. Ale u ambientních zvuků je středový reproduktor úplně vynechán a zvuky vycházejí jen z levého zadního, levého předního, pravého předního a levého zadního. Stejně tak zvuky jako zvuk kliknutí na nějaké tlačítko, nebo hlášky jako "Iam out of range", zvuk mounta po jeho vyvolání, to vše vychází z bočních reproduktorů a ze středového vůbec.

Tudíž má otázka je, jestli je to tak správně, nebo jestli mám nějaký problém? Podotokám, že při přehrávání hudby, testování reproduktorů ve Win ani nikde jinde tento problém nemám, takže v samotném středovém reproduktoru problém nebude. Jde o čistou novou instalaci WoW bez jakýchkoliv addonů, takže v tom taky problém nebude.

Martins911 04.10.2021 06:05

Moc se v tom nevyznám ale podíval ses jestli to ta hra podporuje?

PAVEK 04.10.2021 08:56

@Martins911 Nechce se mi věřit, že by to hra neodporovala, navíc jak jsem psal, některé zvuky z toho středového reproduktoru vycházejí (boj, mluvení NPC), jde jen o to, že z něj nejde in-game hudba a ambientní zvuky. Ideální by bylo, pokud by tu byl někdo, kdo WoW hraje s 5.1 repro soustavou, není tu někdo takový?

PAVEK 06.10.2021 12:57

Opravdu se tu nenajde nikdo, kdo hraje s 5.1 repro soustavou a mohl by se podělit o zkušenosti? :-(

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet