Máme za sebou první večer, během nějž se mnohé evropské guildy pokoušely o vyčištění raidu Nighthold na Mythic obtížnosti. Včerejší večer skončil na sedmi zabitých bossech a zasloužila se o to guilda Serenity.
Česká scéna se také nedrží nijak zpátky. Guildě Embody se podařilo porazit tři bosse a posunout se na 31. světové místo. Stejně tak guilda Deep Thunder dokázala zabít první tři bosse a obsadila 59. světové místo. Bude určitě zajímavé sledovat, jak se tyto dvě guildy poperou s ostatními soupeři, ale také mezi sebou. Již delší dobu tady chybí guilda, která by Embody konkurovala. Ostatní české guildy v současné chvíli do Mythic progressu nezasáhly.
Světová prvenství
Na obrázku naleznete informace o tom, která guilda se zasloužila o světové prvenství při zabití jednotlivých bossů. Jde hlavně o americké guildy, tedy kromě bosse High Botanist Tel'arn, kterého zabila jako první guilda Serenity.
Videa
Guilda Limit z amerického serveru Illidan během noci také uveřejnila dvě videa ze zabití Spellblade Aluriel a Krosa.
Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.
Diskuze
Akari 26.01.2017 23:05
Poslední dlouhý race byl na začátku Cataclysmu, trval 40 dní. Tenkrát jsem byl casual a nevím co Blizzard udělal, ale od té doby už tak dlouhý tier nebyl.
Ten způsob raidování v Legionu se mi vůbec nelíbí, spíš bych čekal, že bude méně grindu, ale ono to je obráceně. Nejradši bych viděl, kdyby z mythic raidování naprosto odstranili ten grind, ale to se asi nikdy nestane.
Příklad: V Mythic raidu by bylo npc, to by prodávalo speciální gear (stejný jako heroic itemy, ale šel by použít jen v tom mythic raidu)
Ale klidně bych uvítal ten model jaký byl v Cata a pak na začátku MoP, prostě nějak minimalizovat ten maximální tuning. Tenkrát se tak maximálně splitovaly normal raidy (dnešní heroic) a dnes? Tu máme spoustu věcí.
1. Totálně random drop legendárek
2. Nekonečný grind artifact traits
3. Šílené procy itemů, například z ilv840 na ilv880
4. Gear z mythic+ dungeonů, podle mě prostě dungeon gear má být horší než raid gear, mohli to nechat jak to bylo dosud, udělat nějaké úrovně mythic+ a za ty pak dostat nějaké ty transmog odměny.
Celkem se divím, že Blizzard zjednodušil talent tree systém, enchanty, gemy, ale pak udělá takovéto věci.
Většina lidí, co chce raidovat na větší úrovni tomu prostě obětuje svůj čas, ale já odmítám tomu obětovat svůj čas, já chci progressovat bosse a ne farmit jak idiot od rána do večera, abych pak večer šel teprve na progress. Takže jednoduše neraiduji tak jak bych chtěl, protože by mě ten grind akorát zkazil celý zážitek ze hry.
Štve mě to, protože Legion vypadá naprosto úžasně, ale je to mnohem náročnější na čas, který musíte trávit mimo raid instanci.
Ellendway 26.01.2017 23:25
K tomu, abys raidoval ve slušnější guildě nepotřebuješ přípravu jako guildy, které jsou v první padesátce na světě. V podstatě stačí, abys aktivně hrál, podílel se na Mythic Plus dungeonech a chodil raidy.
Akari 27.01.2017 00:02
@Ellendway
To je mi jasné, já se bavím o vyšší úrovni, ale ano, nijak jsem to nekonkretizoval, takže nebylo jasné, že mám na mysli TOP100. Já jsem raidoval v guildě, která se točila v rozmezí 50-100 místa a vím, že kdybych chtěl raidovat tak jak jsem raidoval dříve, tak bych se musel přizpůsobit všem těm věcem, které jsem jmenoval, těm věcem, které s Legionem přibyly.
Mluvil jsem celou dobu o tom hardcore raidování, kdy Blizzard na tyto hráče vytváří stále vyšší nároky, nikoliv však obtížnosti jednotlivých bossů, ale obstaráváním toho nejlepšího na raid a to je podle mě špatně.
26.01.2017 18:59
Vtipny jak amici aby aspon nekde meli jednicku tak postujou jednotlivy bose z raidu ke kterym meli pristup o 12 hodin driv:-)
barrny 26.01.2017 16:40
Za dva tydny to vyčistí a pak budou zbytek času plakát zte nemají co delat
djmetla 26.01.2017 16:54
presne! Pre tieto top guildy by mali spravit niejaky script ze kazde nacitanie raidu im zmeni spelly resp. poprehadzuje medzi jednotlivymi bossmi nech to maju random ulti hardcore
Domimaru 26.01.2017 18:48
Mythic+ raidy?
sedlin 27.01.2017 12:00
To dopadne tak, že se vytvoří obtížnost Mythic+ která se ti otevře až po vyčištění Mythicu a tuto obtížnost budou hrát jen TOP guildy aby se nenudily
Akari 27.01.2017 17:15
@Domimaru
Tak ono by stačilo, kdyby Blizzard udělal content na podobném principu jako udělal t11 (Cataclysm), race tenkrát trval 40 dní a například z cz/sk guild před vydáním t12 pokořilo celý content na nejtěžší obtížnost pouze tak 5 guild a to content trval tak 7 měsíců.
Ale to oni i když dnes máme 4 obtížnosti, tak chtějí, aby ten nejtěžší content byl přístupný pro všechny.
Pokud Blizzard neupraví ten velký vliv gearu na fighty tak se nic nezmění a progress bude maximálně tak těch + - 14 dní.
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit senebo
Zaregistrovat nový účet