Ve čtvrtek proběhlo další živé vysílání, ve kterém se Ion Hazzikostas rozpovídal o mnoha věcech, včetně toho, jak to bude s artefakty po Legion nebo o tom, jak se ladí povolání ve hře. Doporučuji si ke čtení vzít kávu, protože jde o zajímavé, ale zároveň relativně dlouhé čtení.
Vzhled Artefaktů
- Momentálně nejsou žádné nové informace o tom, co bude se vzhledy Artefaktů po datadisku Legion. Vzhledy budou moci být stále odemčeny (kromě vzhledů z Mage Tower a Mythic +15).
- To stejné platí pro formy druidů.
Legendární předměty
- Systém vylepšování bude stále velice podobný.
- Tým nechce jen tak vylepšit předměty, protože je to divné.
- Šance na získání nových předmětů je stále v hledáčku vývojářů. Je dost možné, že šance na zisk prvních předmětů bude zvýšena.
- Legendární tokeny, které budou přidány v aktualizaci 7.3.2, budou to, co získáte, jakmile budete mít všechny legendární předměty pro vaše povolání. Je možné, že budou mít v budoucnu i jiný význam.
Vyvažování povolní
- Momentálně se neplánuje mnoho změn před otevřením Antorus raidu.
- Vyvažování v době Tomb of Sargeras moc nepomůže Antorusu, jelikož se do hry dostanou nové sety a trinkety.
- Vyvažování proběhne, až bude Antorus odemknut.
- Tým si myslí, že vyvažování v Tomb of Sargeras bylo úspěšné.
Setové bonusy
- Tým není úplně spokojený s tím, jak funguje současný setový systém.
- Přidání šestého předmětu do setu dalo hráčům více místa pro určitou kombinaci s legendárními předměty. Hráči ovšem také mohou využívat bonus za 4 předměty setu, 2 předměty z předešlého setu a také zároveň dva legendární předměty.
- Vývojáři se snaží, aby byl herní styl trochu pozměněn a hráči neměli pouze pasivní bonusy.
- Na druhou stranu si také myslí, že je až trochu moc, pokud hráči potřebují pro určité sety speciální talenty a legendární předměty.
Mythic dungeony
- Tým bude dále pracovat na mythic dungeonech. Přiměl je hlavně úspěch, který viděli na Mythic Dungeon Invitational.
- Oživování v průběhu mythic dungeonů je něco, o čem vývojáři často mluví.
- Bylo by skvělé, kdyby povolání mohla do dungeonů přinést něco unikátního, mimo to, co povolání klasicky dává.
Odměny za mise
- Jakmile se odemkne raid Antorus, budou k dispozici také nové mise, ke kterým budete potřebovat vybavené followery.
- Mise pro maximální úrovně followerů nedávaly až tak lákavé odměny, a proto je vývojáři vylepšili.
Argus Whistle
- Tým pracoval na opravě, která upravila Argus Whistle. Nyní je Argus Whistle dostupný pro všechny postavy na účtu.
PvP sezóny
- PvP sezóna je většinou spuštěna v době, kdy se otevírá nová raidová instance.
- Vyvažovací aktualizace by neměly být nahrány před ukončením PvP sezóny, protože vývojáři nechtějí, aby byl zbytek sezóny odehrán po výrazných změnách.
- Aktualizace jsou nyní spíše o tom, aby se dostaly nová data k vám do počítače, nikoli o tom, aby se aktivovaly nové události.
World questy
- Tým se snaží většinu věcí udělat accountwide, avšak world questy v Krokuun a Mac’Aree jsou velice specifické a jsou výjimkou.
- Úkoly v těchto zónách jsou propojeny s příběhem, který se v zónách odehrává, a proto by accountwide úkoly nedávaly úplně smysl.
Artifact Knowledge
- AK se každý týden stále zvyšuje. Úroveň se bude zvyšovat až do 55, což bude maximum, a měla by umožnit všem hráčům plně odemknout Crucible vlastnosti.
- V současné době se neplánuje zvyšování maximální úrovně AK – není k tomu důvod.
World bossové
- Na'zak by se mohl v budoucnu ještě vrátit.
- Bossové jako takoví patří mezi obsah hry, který časem upadne v zapomnění. Nejsou aktualizováni novými odměnami, protože se neaktualizují ani starší raidové instance.
Příběh hry
- Příběh v několika posledních aktualizacích se soustředil hlavně na spojení sil proti Legii.
- Sylvanas a Greymane se do budoucna určitě objeví a budou velice důležití.
Budovy Broken Shore
- Tým aktualizoval potřebný počet surovin pro znovuvybudování budov tak, aby byly obnovovány podobně rychle jako v minulosti.
- Budovy by stále měly být alespoň trochu užitečné, a to i v budoucnu, takže by se nemělo stávat, že jejich znovupostavení bude trvat měsíce.
Mythic mounti
- Mists of Pandaria měl poskytovat podobné odměny pro 10 a 25-man raid. To byl důvod, proč také v 25-man verzi instance padaly z finálního bosse dva mounti.
- S jednou obtížností, kterou teď mythic je, se vše vrátilo do starých kolejí a z finálního bosse padá pouze jeden mount.
RNG (náhodnost)
- Náhodnost byla vždy zásadní součástí World of Warcraft. Je to část většiny her, včetně her, které se hrály na papíře.
- Náhodnost je ovšem potřeba spravovat velice důsledně.
- Náhodnost v Legion figuruje na mnoha místech, avšak dopad celkové náhodnosti je v normě.
- Tak například… několik let nazpět byli vývojáři mnohem lakomější s odměnami a novými předměty, které mohli hráči získat. Nebylo až tak moc zdrojů, které by poskytovaly solidní odměny, takže se hráči nacházeli v situacích, kdy museli raidovat, jinak prostě neměli předměty. Dokonce i v raidových instancích se stávalo, že po mnoho měsíců nepadaly předměty, které hráči chtěli. To byl také jeden z důvodů, proč existoval DKP systém.
- Dnes je snazší předměty získat, protože existuje mnoho zdrojů nových předmětů – bonusové rolování a další způsoby.
- Tým chce zachovat určitý smysl odměňování hráčů. Pokud hráče nebaví zrovna to, co dělá, může si dát pauzu a dělat něco jiného. Vývojáři rozhodně nechtějí, aby hráči dělali něco, co je nebaví.
- Postup je jednou z hlavních věcí ve hře. Je méně a méně zábavné, když musíte zabíjet neustále jednoho a toho samého bosse, u kterého máte téměř nulovou šanci, že předmět, který zrovna získáte, bude pro vás vylepšením.
- Náhodné získávání legendárních předmětů není až takový problém. Je v tom něco skvělého, co vám nedává možnost zvolit si, jaký předmět zrovna dostanete. Každý může mít jiné předměty a ty se mohou hodit na jiné situace.
Netherlight Crucible
- V současné době není v plánu žádná mechanika, která by pomohla odemknout rychleji Netherlight Crucible. Od toho je Artifact Knowledge.
Propojené realmy
- Většina práce na vytvoření nových propojených serverů je nyní hotová. Tým nyní testuje několik brazilských serverů, na kterých našli chyby, ale hned je také opravili. V současné době vede tým diskuze, které servery propojí.
Artefakty jiných talentových specializací
- Artifact Knowledge je dostatečně vysoká, aby hráči dokázali obstarat všechny ostatní artefakty pro alternativní talentové specializace.
- Tým je v současné době spokojen s tím, jak AK funguje.
Data pro vyvažování povolání
- Tým pro vyvažování využívá jak interní, tak externí data.
- Pokud externí data ukazují, že vyvážení není v pořádku, ale interní data budou ukazovat opak, hráči si budou vždy myslet, že je něco v nepořádku.
- Proč je vyvažování důležité? Jde hlavně o subjektivní vnímání a pocit, který má hráč. Pokud hrajete hru pro jednoho hráče, jde vám hlavně o to, abyste hru dokončili. V takové hře ovšem nemáte simulace, abyste zjistili, který předmět je lepší.
- Pokud se ve WoW přihlásíte do skupiny jiných hráčů a jste odmítnuti, protože si komunita myslí, že vaše povolání je slabé, má to přímý dopad na váš herní zážitek, i přes to, že povolání na tom není až tak špatně.
- Žádosti komunity začínají být čím dál tím důležitější.
- Vždy budou existovat talentové specializace, které budou kralovat žebříčkům, a vždy budou také specializace, které budou na spodních příčkách. Pokud to budou brát vývojáři jen podle čísel, nebudou nikdy žádní hráči dostatečně spokojení.
Létání
- Argus není přizpůsoben na létání, takže se létání na této planetě nedočkáme.
- Dá se říct, že téměř v každé expanzi je zóna, která není uzpůsobená pro létání.
- Nejde o žádný precedent do budoucna. Argus jen nebyl od začátku zamýšlen jako zóna, ve které půjde létat.
Užitečnost povolání
- Existuje několik věcí, které byly v expanzi zrušeny. Mohlo by se ovšem stát, že se vrátí.
PvP Prestige
- PvP tým se naklonil tomu, aby věci z PvP byly více určeny pro jednu specifickou postavu.
- Mít věci specificky pro danou postavu dělá PvP více srozumitelnější a dává možnost vidět, že daný hráč opravdu se svou postavou umí hrát.
- Pokud si myslíte, že je ve hře mnoho Prestige úrovní, kterých nemůžete se svou hlavní postavou v životě dosáhnout, je to problém.
Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.
Diskuze
Alaman 12.10.2017 16:10
"Náhodné získávání legendárních předmětů není až takový problém. Je v tom něco skvělého, co vám nedává možnost zvolit si, jaký předmět zrovna dostanete. Každý může mít jiné předměty a ty se mohou hodit na jiné situace. " ... S tímto určitě nesouhlasím. Hráč v raidu by měl ukázat kvalitu hry a ne jaké měl štěstí při získávání legendárních předmětů.
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit senebo
Zaregistrovat nový účet