Obecné
- Lidé a orkové jsou na seznamu hned za trpaslíky, pokud jde o aktualizaci modelů postav.
- Pandareni budou mít kromě Cloud serpent i Dragon turtle mounta (dračí želva, pozn. redakce), který bude vypadat odlišně od toho, kterého lze získat z rybaření.
- Battleground ve stylu DotA nebude zahrnut ve vydání datadisku, jelikož nám na to zatím chybí technologie. Nebojte se, nápad se nám líbí a velice rádi bychom ho realizovali.
- Tri-spec zatím v blízké budoucnosti neplánujeme.
- Bude celkově 8 buffů a UI bude nově ukazovat ty, které máte a které vám chybí. (např.6/8)
- Pracujeme na novém menu pro tvorbu postav, které by mělo obsahovat i malé okénko, kde bude vidět, jak se jednotlivé úpravy na vašem charakteru podepíší. Něco ve stylu malého videa jako je v Diablu 3.
- Pet battles, které by fungovaly přes World of Warcraft Remote, je záležitost, o které jsme přemýšleli a rádi bychom ji někdy realizovali.
- Ta obrovská socha v Jade Forestu bude zničena při bitvě mezi Hordou a Aliancí a její zničení bude mít nedozírné následky pro celý kontinent.
- Zdá se nám, že daily questy v Molten Frontu zabíraly příliš dlouhou dobu a to je něco, čeho bychom se chtěli v budoucnu vyvarovat.
- Tituly budou sdílené na celém vašem účtu a budete se jimi moci honosit po dosažení potřebného levelu (Kingslayer na 80, Dragonslayer na 85,...).
- Sdílené mounty bychom také chtěli do hry přinést, pokusíme se to stihnout do vydání popřípadě do následujícího patche.
- Stále nevíme, zda zvýšíme guild level cap nebo ne, ale rozhodně odstraníme limit pro získávání guild zkušeností.
- Questy se "zelenou" obtížností a těžší možná budou přinášet nějaké množstí guild zkušeností, aby i hráči na nižších levelech mohli přinášet svůj přínos pro postup guildy.
- World PvP by mělo lákat lidi na odměny ve formě bonusových Conquest Pointů, které by se nepočítaly do týdenního limitu.
- Blizzard není spokojen, že před příchodem WotLK navštívilo Sunwell Plateau pouze necelé procento hráčů.
Dungeony a Raidy
- Je možné, že v Pandarii potkáme další trollí dungeon a nějaké trolly žijící na pobřeží a ostrovech.
- Kdyby měl Blizzard WoW poprvé spouštět dnes, rozhodl by se pro raidy pro 15 lidí, ovšem jelikož jsou zaběhlé velikosti 10 a 25, nebude nic měnit.
- Jeden raid tier by měl trvat přibližně 4 měsíce, přičemž by se v této době měl objevit i středně velký content patch, což znamená, že bychom měli vidět patch jednou za cca 2 měsíce.
- Anger (Zloba, Hněv, Zlost) by měl být Sha world boss v Kun-Lai summitu a objevovat by se měl jednou za několik hodin.
- Fear (Strach) je druhá Sha world boss z Dread Wastes, který posedl královnu Mantidů a způsobil chaos.
- Oba bossové budou mít šanci na drop vzácného mounta.
- Blizzard se hodlá znovu podívat a popřípadě přehodnotit sdílené savy u 10 a 25 verzí raidů.
- Pokud vyhrajete roll při killu bosse v LFR, který pro vás nic nedropl, dostanete jako náhradu obnos zlaťáků.
- Nový loot systém v LFR bude fungovat tak, že pokud budete mít u sebe předmět, který lze koupit od jedné z frakcí, získáte bonus k rollu. Tyto tokeny budou navíc sloužit jako platidlo pro epický gear, který se dříve od frakcí běžně kupoval. Bonus k rollu bude fungovat ve všech obtížnostech (LFR, normal, heroic).
Classy
- Monk nakonec autoattack mít bude, zdálo se nám, že tam hodně chyběl.
- Vizuálně viditelné libramy a toulce asi nestihneme do vydání vytvořit.
- Shamanské level 90 talenty již byly ve hře. Jeden zvyšoval efekt po použití Unleash Elements, druhý odstraňoval CD z Fire a Earth elementála a umožnil je ovládat. Třetí je spell, co dělá damage do výseku před vámi a má 15 vteřin CD.
Glyphy
Warlock
- Bude přidán minor glyph, který umožní Eye of Kilrogg umístit Demonic Circle za cenu stealthu.
- Dále bude minor glyph, který dá felguardovi do rukou náhodně obouruční sekeru, meč nebo polearmu poté, co ho vyvoláte.
Profese
- Cooking bude mít několik specializací: dušení, smažení, vaření. Každá z nich bude zaměřená na jiný primární stat jako je třeba agilita. Jakmile vyskillíte jednu z nich na úroveň 600, budete moci dělat všechny feasty.
- Blíží se změny v inscription, něco jako staffka, kterou budete postupně při levelení profese vylepšovat. Bude to způsob, jakým se chtějí vývojáři zbavit únavné tvorby tisíce glyphů.
- V archeologii možná potkáme při vykopání naleziště potvoru, kterou pokud zabijeme, padne z ní větší množství fragmentů. Stejně tak může padnout předmět, který nás teleportne na další naleziště.
Postavy
- Vol'jin bude mít v průběhu datadisku svojí větší roli.
- Blizzard hovořil o změně barvy vlasů u Jainy Proudmoore na bílou kvůli šoku, který se odehraje v Theramoru.
- Garrosh se pomátne a bude provozovat poměrně drastické věci pod Orgrimmarem.
- Budeme plnit doslova herkulovské úkoly pro Variana, kde se o něm dozvíme mnoho nového.
Naposledy upravil/a Astra 20.03.2012 v 14:03:05.
Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.
Diskuze
Anstriber 20.03.2012 15:07
seanito 20.03.2012 14:31
Pod Orgrimmarem přeci nic není? Nebo má Blizz na mysli Cleft of Shadows nebo v té instanci pod ním?
Coxx 20.03.2012 14:21
Anstriber 20.03.2012 14:05
takže sunwell plateu bude předělan?
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit senebo
Zaregistrovat nový účet