Část první - Prokletí Ner'zhula
tarý šaman Ner'zhul
byl jedním z největších duchovních vůdců orků. Poté, co byl oklamán Kil'jaedenem, zavedl události,
které vedly ke korupci mezi řadami orků a krvelačností celé Hordy.
Nakonec odmítl postavit své lidi do řad ďábelské armády Plamenné Legie.
Démon Lord Kil'jaeden potrestal Ner'zhula za jeho odpor, ničením jeho stárnoucího těla a ubíjením jeho starého ducha.
Poté nabídl Ner'zhulovi poslední možnost, bezpodmínečně sloužit Legii nebo si vytrpět nekonečná muka.
Po krátkém váhání se Ner'zhul zavázal ke službám Kil'jaedenovým. Byl znovuzrozen jako zlý a nesmírně mocný zástupce Legie....Král Lichů
Ner'zhulův duch byl pomocí magie spoután do starodávné zbroje a vázaný k mocné čepeli Frostmourne (Mrazivý smutek).
Aby si Kil'jaeden pojistil Ner'zhulovu věrnost, opatřil Kil'jaeden zbroj i meč speciálně vytvořeným kusem ledu z těžko dostupné oblasti
Twisting Nether. Tento zmrzlý krystal byl poté vypuštěn do nicnetušícího Azerothu, usazen v zasněžených pustinách Norhrendu.
Mezi schopnosti, které byly uděleny Králi Lichů, patřilo ovládání života a smrti.
Ze svého Mrazivého trůnu vyvolal Ner'zhul několik nemrtvých, aby mu sloužili a testoval armádu proti nerubianům z Azjol-Nerub
a jejich pavoučímu pánu Anub'arakovi. I když Válka pavouků již vřela roky, mnoho nerubianů, kteří padli v boji se rychle zavázali
Králi Lichů a jeho přáním. Sám Anub'arak byl nakonec poražen a znovu povstal, aby hájil řady Krále Lichů, jako hrůzostrašný Pán hrobek.
Zdálo se, že Král Lichů je věrný svému pánu, ale ve skutečnosti měl velice mazaný plán.
Za tímto účelem vytvořil ve svém vězení malou puklinu, prostrčil jí Frostmourne a nařídil svým sluhům,
aby odnesli čepel z Ledového Trůnu. Ner'zhul měl v úmyslu použít meč jako návnadu na mocného šampiona, někoho věrného,
kdo by ho osvobodil a sloužil mu jako plavidlo pro jeho neklidného ducha. Mezitím, co byl Frostmourne připraven sloužit svým účelům,
Král Lichů naprosto oddaně pokračoval v programu se svým mistrem...
Od příjezdu na Azeroth, Král Lichů dával dohromady zákeřný mor, strašnou nákazu,
která měla jediný úkol...vyhladit lidstvo a přetvořit ho ve věrné sluhy Plamenné Legie. Aby to urychlil šíření nákazy,
najal do svých řad jednoho ze svých spojenců....mocného Kel'Thuzada, člena Dalaranského koncilu. Pod přísným dohledem Krále Lichů,
vytvořil Kel'Thuzad Kult Zatracených. Skupina lidí, kterým slíbil blahobyt a věčný život na půdě Azerothu.
Ti rozšířili nákazu do vesnic severně od Lordaeronu, čímž se vytvořily první tlupy nemrtvých.
Kel'Thuzad pozoroval jak armáda roste...nazval ji Pohroma (Scourge), která jistě splní požadavek Krále Lichů...vymýtit lidstvo ze světa.
[odstavec]
Část druhá - Vymáhání Frostmournu
rcimág Antonidas se domníval,
že za vznikem moru stojí nějaká magie. Proto vyslal kouzelnici Jainu Proudmoorovou, aby to bezchybně prověřila.
K Jaině se přidal princ Arthas Menethil, jediný syn krále Terenase. Jaina a Arthas vystopovali a posléze zabili pravou ruku Krále Lichů,
Kel'Thuzada. Jeho smrt ovšem nezastavila rozrůstání Pohromy, ve hře už totiž byli tzv. Páni Děsů,
kteří měli urychlit příchod Legie na tento svět....Boje proti nemrtvým pokračovaly....avšak princova víra i trpělivost byly u konce.
Přestože se k našim dvoum hrdinům, při jejich tažení, přidal i legendární paladin Uther the Lightbringer,
dorazili k bránám Stratholmu moc pozdě na to, aby se jim podařilo zastavit šíření nákazy. Zde totiž řádil jeden z Pánů Děsů jménem Mal´Ganis,
který přeměnil všechny obyvatele tohot města v nemrtvé. Arthas si zde uvědomil,
že nevinní vesničané se nevyhnutelně připojí k armádě nemrtvých. Přikázal tedy Utherovi, aby očistil město a zabil jeho obyvatele dříve,
než se stanou posly Pohromy. Uther ovšem odmítl, a tak ho Arthas obvinil a rozpustil Řád stříbrné ruky.
Uther a zbytek jeho kavalérie odjeli z města a Jaina, zhrozená princovým rozhodnutím, také Arthase opustila.
Přestože Arthas příšel o své spolubojovníky, svůj plán dokončil, pozabíjel vesničany a spálil domy.
Hodně jeho lidskosti zůstalo v plamenech Stratholmu...
Arthas se po té rozhodl, že za každou cenu musí zastavit Pohromu. Včas objevil původ nákazy v Northrendu.
S velkým srdcem a odhodláním se vydal do zasněžené střechy světa. Jaké to překvapení, když v takovýchto končinách potkal starého přítele,
trpaslíka Muradina Bronzebearda. Ten zde hledal to, co stálo za vším - Frostmourne. Arthas rozhodnul,
že se po Frostmournu podívají a použijí ho k zahnání Pohromy. Ovšem na Utherovo vybízení, král Terenas povolal zpět Arthase
i jeho jednotky. Než se mohli vrátit domů, Arthas potají najmul několik žoldáků, kteří měli spálili lodě, aby to vypadalo,
že to udělali místní znepřátelené jednotky. Když Arthas vedl své vojáky dolů k lodím, ti uviděli shořelé lodi
a Arthas předstíraje udiveneho rozkázal svým vojákům pozabíjet žoldáky a po jejich zabití zahrál na citi svým vojákům,
kteří se později s ním a Muradinem vydali hledat Mrazivý smutek.
Časem Muradin s Arthasem našli legendární Frostmourne a přečetli nápis na jeho podstavci,
kde stálo varování, "Nositel Frostmournu bude obdařen věčnou mocí, ale ne zadarmo. Když Frostmourne projde lidským tělem,
musí poškodit i ducha." Navzdory varování a Muradionvým protestům, Arthas se zapřísáhl, že je ochoten zaplatit cokoliv,
jen aby mohl ovládat Frostmourne.
Po Arthasovým unáhleným rozhodnutí byl Frostmourne osvobozen a vytažen z kusu ledu, kde byl zabodnut.
To si ovšem vyžádalo život Muradina, kterého zasáhl velký střep ledu. Arthas měl Frostmourne, co už však neměl,
byl ten malý zbytek lidskoti, který v něm zůstal po jatkách ve Stratholmu. Princ netušil, že původním majitelem Frostmournu je Král Lichů.
Frosmtourne měl schopnost, kterou mu udělil sám Ner'zhul, schopnost vysát duši...
S Frostmournem v ruce a zatemněným srdcem se Arthas vydal do zamrzlých pustim, aby vyslyšel volání svého nového pána...
[odstavec]
Část třetí - Roztříštění Ledového Trůnu
Všichni v Lordaeronu se radovali s princova triumfálního návratu, ale jejich radost neměla dlouhého trvání.
Arthas poklekl před svého otce, zanedlouho byl už však král Terenas mrtev. Na příkaz Krále Lichů, Arthas zabil svého rádce,
Uthera Lightbringera a shromáždil zbytky Kel'thuzada. Když Arthas skončil, bylo hlavní město, dříve koruna lidskosti,
jen tichou pustinou plnou smrti a zoufalství.
Rytíř smrti Arthas napochodoval se svou novou armádou nemrtvých skrz les Quel'Thalasu přímo do Silvermoonu.
Arthas použil Sluneční Studnu k oživení Kel'thuzada jako Liche.
Kel'thuzad postupně otevřel bránu Archimondovi, mocnému pánu démonů Plamenné Legie. Archimonde při svém příchodu řekl,
že užitečnost Krále Lichů je u svého konce. Zatímco Archimonde sledoval cíle legie, Arthas cestoval do Kalimdoru,
kde se setkal s Illidanem Stormragem.
Třetí Válka skončila zánikem Archimonda a síly legie byly roztroušeny. Když se Arthas vrátil do Lordaeronu, měl vize a slábnul.
Musel se ihned vrátit zpět do Northrendu, kde však narazil na skupinku elfů, pozůstalí z Quel'Thalasu tzv Krvaví Elfové.
Elfové se přidali k Illidanovi a společně chtěli zničit Ledový Trůn. Pán Podzemí Anub'arak ukázal Arthasovi podzemní chodby díky kterým
se mohl k Ledovému Trůnu dostat rychle.
Arthas vyšel z podzemí, ale musel čelit samotnému Illidanovi, který se stál démonem.
Svedli nelítostný boj Lovce démonů jako démona a Rytíře smrti, Twin of Azzinoth proti Mrazivému Smutku.
Nakonec však Arthas démona porazil a nechal ho ležet zkrvaveného ve sněhu a postupoval dál, hlouběji ke Králi Lichů.
Někteří říkají, že Arthas ještě ovládal sebe sama, když stoupal schody Ledového Trůnu, ostatní však tvrdí,
že byl monstrem Krále Lichů od doby kdy do ruky vzal Mrazivý Smutek. Ať tak nebo tak, Arthas došel nahoru uslyšel hlas.
"Vrať meč", poručil Král Lichů. "Dokonči kruh. Pusť mě z tohoto vězení!".
S hněvem Arthas roztříštil Ledový Trůn a nasadil si helmu Ner'zhula, čímž zpečetil svoje spojení s Králem Lichů.
"Teď, jsme jeden."
Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.
Diskuze
Mordecay 27.12.2009 20:45
nechcipl
Charlie 27.12.2009 20:10
chcipl uz je tam jenom jeho duch jestli nevis
Snake Plisken 27.12.2009 17:24
muradin nechcípl
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit senebo
Zaregistrovat nový účet