Počet předplatitelů klesl na 7,1 milionů

WoWToken
Jak se vede půl roku starému datadisku Warlords of Dreanor, říkáte si? My se sami sebe ptali také, za jak dlouho se ukáží zprávy o tom, zda si WoW drží stejný nebo alespoň podobný počet předplatitelů jako na začátku datadisku. Před nedávnem se objevila zpráva, že WoW spadlo z 10 milionů předplatitelů na 7,1 milionu. Vzhledem k tomu, že pokud ve hře pravidelně neraidujete nebo vás nebaví se pořád logovat do hry kvůli rozdávání úkolů ve vašem Garrisonu, se tento pokles dal čekat. Otázkou však je, jak si hra povede, až bude vydán nový patch 6.2. Zda se pokles alespoň zastaví nebo se nějaká část předplatitelů vrátí. Jaký je váš názor na tak rapidní pokles předplatitelů? Předpovídali jste to? Vaše názory pište do komentářů.
Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

22.06.2015 11:21

Oisin: trosku opozdene neni to tim urcite nevim jestli si to lidi precetly ale tohle sou cisla za prvni kvartal takze leden unor brezen,, cisla byly zverejneny v kvetnu tzn o dva mesice pozdeji a tokeny zacly taky az po tomhle obdobi, aktualni cisla v cervnu se dozvime az tak konec srpna nebo zari, a cisla budou samozrejmne ovlivneny vydanim patche za dva dny protoze je to jeste pred uzavirkou takze cisla pudou trosku navrch a ten propad za dalsi tri mesice duben kveten cerven nebude tak razantni a mozna si blizzard zachrani par investoru kteri podle me uz pomalu zacinaji opoustet potapejici se lod, jinak rozhodne nejsu rad ze wowko dopada jak dopada, ale obcas je lepsi nejaky ten projekt ukoncit nez ho pohrbit uplne jak to dela blizzard s wowkem posledni poznamka je brana s ohledem na lidi ne na firmu jelikoz myslim ze wowko by vynaselo i kdyby to hraly zase jen mega nebo dve hracu

JohnMudman 20.06.2015 12:21

HonkL
Abych jste věděli názor člověka který nehraje aktivně od Cataclysmu.. Pořád pozoruji wowko a jak se daří. Jednou wowkař na vždy wowkař.. Ale jde o to že já bych hrál.. Ale už nemám takovou potřebu. Navíc když si to koupím tak moji kamarádi z nejlepších dob TBC a WOTLK už dávno nehrají.. Si pamatuji jak jsme přiběhli ze školy a jenom hráli. Hodiny ve wow a Tsku utíkali jak splašené.Jak má člověk svoji partu hráčů tak ta hra je 100x lepší.Neustále se něco dělo. Dungy,daily,pvp atd.. Bylo to hodně kolektivní. Možná tím že a ji těžší. Nyní každý už má nějaké povinnosti a už ani hrát moc nechce. Nvm jak ostatní ale naše generace byla taková RPG. Co pozoruji tak mladší lidi než já hrají dotu,lolko,Hsko a nebo vůbec nehrají a čumí na streamy. říkám jenom to že kdybych měl s kým hrát tak taky hraji
Sdílím tvůj názor.

Oisin 20.05.2015 09:07

Dotaz. Jak je to s lidma co si zastaví subscription a plati tokeny? Počítaji se do stále aktivních? Protože já mám acc označen frozen a přitom mám na rok dopředu gametime... Není ten pád hráčů způsobený tímto?

Muradin 19.05.2015 19:42

Tohle téma miluju Jako když býkům ukážete červenou barvu. Né ale je to pravda, že v patchích mě WoD zklamalo. Myslím si, že samotný datadisk byl dost dobrý a kdyby to byly patche jako během MoP bylo by to ještě lepší. Bohužel patch 6.1 se vůbec nepředvedl když se mluvilo o garrison updatech čekal jsem něco jako nové budovy, možná čtvrtý tier nebo různé bránění karavan a podobně né jen nové mise a jukebox. Na patch 6.2 se sice těším, ale nevypadá to jako něco nového. Shipyard beru hlavně proto, že je to krok k možnosti řídit vlastní lodě.Teď to bude znít hodně naivně, ale jen doufám, že je to tak, že když Blizz říkal během vývoje WoD, že se už pracuje na zónách nového datadisku tak WoD patche jsou nic moc jen protože spíš pracuje na něm a pak to bude něco! Ale doopravdy si myslím, že na tom něco bude pravda. Možná to bylo kvůli časové tísni, protože během WoD alphy/bety byl třeba Gorgrond úplně jiný, byly zamýšleny i scenaria a Tanaan Jungle taky měla být přístupná. Nevím jestli to bylo, že třeba rychle změnili záměr nebo tak.Pokud to bude tak, že na datadisk bude 1-2 patche bude to špatné.

HonkL 14.05.2015 08:42

Abych jste věděli názor člověka který nehraje aktivně od Cataclysmu.. Pořád pozoruji wowko a jak se daří. Jednou wowkař na vždy wowkař.. Ale jde o to že já bych hrál.. Ale už nemám takovou potřebu. Navíc když si to koupím tak moji kamarádi z nejlepších dob TBC a WOTLK už dávno nehrají.. Si pamatuji jak jsme přiběhli ze školy a jenom hráli. Hodiny ve wow a Tsku utíkali jak splašené.Jak má člověk svoji partu hráčů tak ta hra je 100x lepší.Neustále se něco dělo. Dungy,daily,pvp atd.. Bylo to hodně kolektivní. Možná tím že a ji těžší. Nyní každý už má nějaké povinnosti a už ani hrát moc nechce. Nvm jak ostatní ale naše generace byla taková RPG. Co pozoruji tak mladší lidi než já hrají dotu,lolko,Hsko a nebo vůbec nehrají a čumí na streamy. říkám jenom to že kdybych měl s kým hrát tak taky hraji

Draculla 13.05.2015 14:11

Lockdaar
heh docela legrační když tak pročítám komenty některých uživatelů a zjistím, že nenáviděný pandy a celej MoP byl vlastně dobrej datadisk a tadyten je nejhorší.... :P na vině není jenom blizzard ale především i vy, protože jak se za ta léta osvědčilo a stalo se tak takovým nepsaným pravidlem, a sice že hráči nevědí, co vlastně chtějí a blizzard dělá tu chybu, že se snaží vyslechnout nápady a názory lidí, co wow hrají... Takhle se to celé začlo kazit někdy mezi koncem BC a WotLK a jen se to zhoršuje, některé nápady byly dobré a některé ne, bohužel se komunita změnila a s ní i názory a přibyla k nim i ve větší míře hráčská nevědomost a nerozhodnost. Upřímně ruku na srdce, kdo z vás, kteří hrají wow alespoň nějakej rok, nikdy nepsali v nějakých recenzích/oficiálních forech či do in-game feedbacku svý pocity/nápady/připomínky k daným věcem ve hře a nepodporoval tak vývojáře ve zlepšení? Není možný, že nikdo a nikdy... Myslím si, že dokud si to blizz korigoval sám tak to bylo lepší, ne tedy na 100% ale mnohem lepší než tohle...jinak k tomu vašemu ´´masivnímu´´ úbytku hráčů, upřímně já hlavně využívám pravidelně Premade Group na raidy a tenhle úbytek není vůbec znát, hráčů je stále dost. To by wow muselo klesnout snad ke 3-2 milionum aby to bylo nějak znát :P
Ako Pandaria bola jeden z najlepších datadiskov aké som hral. Dosť ľudí to hatovali lebo tam pridali Pandy ale práve to neznáme čo pridali bolo vlastne dobré. Mohli sa vyhrať s questami, príbehom a pridať rôzne veci a hra bola zaujímavá. Vo WoD je ten príbeh známy a viacmenej sa vie ako sa to všetko skončí až na nejaké zmeny v príbehu, ale postavy postavy sú známe a celý svet je už známy. Aj keď pribudli nejaké nové príbehy ako napríklad s Arakkoa alebo Draeneimi. Ale čo sa týka gameplay stránky, tak WoD strašne zaostáva. Miesto toho aby spravili nejaké epické príbehové línie na levely 100, scenaria ako boli na Pandarii, tak ľudí zavreli do Garrisny a robia akurát Apexis Daily questy. Ostatné je vlastne len raidovanie a chodenie PvP. A v Tanaan Jungle spravili presný opak. Miesto toho aby využili príbeh a priestor zóny na nejaké epické scenaria, ktoré by pozostávali napríklad v postupnom obsadzovaní Tanaan Jungle po oblastiach, napríklad jedna oblasť na wywernách a ostreľovanie iron hordy/fel hordy, druhá oblasť práve na lodi - naval misie v realnom čase v scenariu a ostreľovanie iron hordy z mora (niečo ako scenario na MoP - Battle of the high seas) a potom pomocou Khadgara nejake obsadzovanie. Miesto toho spravili Naval Misie len ako klikaciu zaležitosť s followermi, 4 questy v Tanaan Jungle, ktoré ťa zavedú do Walmaru, čo je vlastne mini garrison kde každý deň vezmeš jeden apexis daily quest. A celý priestor zóny zaplnili rare elitami ala Timeless Isle. Tomu sa nehovorí nový content ale vybrať ten najnudnejší content v datadisku i mimo neho (Timeless Isle otravoval ľudí 14 mesiacov počas 5.4) a dať ho do jedného z hlavných patchov datadisku. To sa dá nazvať jednoducho ako nevyužitý potenciál datadisku.

Lockdaar 11.05.2015 18:00

heh docela legrační když tak pročítám komenty některých uživatelů a zjistím, že nenáviděný pandy a celej MoP byl vlastně dobrej datadisk a tadyten je nejhorší.... :P na vině není jenom blizzard ale především i vy, protože jak se za ta léta osvědčilo a stalo se tak takovým nepsaným pravidlem, a sice že hráči nevědí, co vlastně chtějí a blizzard dělá tu chybu, že se snaží vyslechnout nápady a názory lidí, co wow hrají... Takhle se to celé začlo kazit někdy mezi koncem BC a WotLK a jen se to zhoršuje, některé nápady byly dobré a některé ne, bohužel se komunita změnila a s ní i názory a přibyla k nim i ve větší míře hráčská nevědomost a nerozhodnost. Upřímně ruku na srdce, kdo z vás, kteří hrají wow alespoň nějakej rok, nikdy nepsali v nějakých recenzích/oficiálních forech či do in-game feedbacku svý pocity/nápady/připomínky k daným věcem ve hře a nepodporoval tak vývojáře ve zlepšení? Není možný, že nikdo a nikdy... Myslím si, že dokud si to blizz korigoval sám tak to bylo lepší, ne tedy na 100% ale mnohem lepší než tohle...jinak k tomu vašemu ´´masivnímu´´ úbytku hráčů, upřímně já hlavně využívám pravidelně Premade Group na raidy a tenhle úbytek není vůbec znát, hráčů je stále dost. To by wow muselo klesnout snad ke 3-2 milionum aby to bylo nějak znát :P

matesp 11.05.2015 14:19

matesp
len musis mat exalted s tymi frakciami
zeby som poriadne necital

matesp 11.05.2015 14:18

Beeda2004
DaremoNai: kdyz mas baraksy na 3 mylsim ze to sou ony, tak si muzes vybrat ktera frakce ti hlida garrison, akorat ju musis mit na exalted
len musis mat exalted s tymi frakciami

11.05.2015 05:12

Deathkroman: do tanaanu se dostanes pres quest chain je to asi 5-6 questu a otazka asi 10 minut kdyz to hodne prezenu

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet