Concordance of the Legionfall - O co vlastně jde?

  Concordance of the Legionfall    Patch 7.2    Artefakt   

Patch 7.2 bude obsahovat novou „nekonečnou“ vlastnost zbraní. Díky této vlastnosti budete moci od další aktualizace neustále vylepšovat vaši zbraň a získat tak zajímavý bonus v podobě Concordance of the Legionfall.

 

Concordance of the Legionfall je vlastnost, resp. kouzlo, které může být spuštěno pomocí kouzlení kouzel či využívání schopností. Pokud se Concordance of the Legionfall spustí, získáte jeden z níže vypsaných bonusů. Výše bonusu, který získáte, je závislá na tom, jak moc máte vylepšenou „nekonečnou“ vlastnost zbraně. Bonus začíná u 2 000 na 1. úrovni a končí u 11 800 na 50. úrovni.

 

Pokud se ovšem těšíte, že získat maximální úroveň této vlastnosti bude hračka, měli byste zpozornět. Společně s tímto vysvětlením se dostala na povrch světa i tabulka, která ukazuje, kolik bude potřeba Artifact Power k tomu, abyste získali poslední úroveň Concordance of the Legionfall. Pro získání poslední, tedy 101. úrovně, budete potřebovat neuvěřitelných 15,948 miliard Artifact Power. Ano… miliard!

 

Společně s navýšením úrovní, které můžete získat, bylo navýšeno i množství potřebné Artifact Power k tomu, abyste se dostali z 37. úrovně na 57. úroveň. Tato změna je provedena hlavně z důvodu navyšování a úpravy Artifact Knowledge.

 

V tabulce jsem záměrně nechal desetinné čárky mezi tisícinami, abych docílil lepší orientace. Tabulku naleznete ve spoileru (protože je relativně dlouhá).

 

SPOILER - ZOBRAZ / SKRYJ

 

Další úrovně Artifact Knowledge

Proběhlo také upravování Artifact Knowledge úrovní. V současné době je maximální 25. úroveň, ale představte si, že byste měli získat více než 80 miliard Artifact Power se současným násobičem. No, upřímně, asi byste se zbláznili. Právě z tohoto důvodu Blizzard přidal do patche 7.2 dalších patnáct úrovní a výrazně navýšil od 33. úrovně AK násobič. Díky zvyšování násobiče budete získávat ze stejných předmětů více Artifact Power a farmení AP tak bude o něco snadnější.

 

Artifact Knowledge tabulka je opět schovaná ve spoileru. Pro zobrazení stačí kliknout na tlačítko SPOILER – ZOBRAZ / SKRYJ.

 

SPOILER - ZOBRAZ / SKRYJ

 

Jak to vše vidí Blizzard?

Poslední „nekonečná“ vlastnost je od patche 7.0 opravdu pozměněna. Momentálně se může zdát, že investice několika milionů Artifact Power nemusela být až tak výhodná, ale vytvářela opravdu velký skok mezi hráči, kteří měli poslední vlastnost vylepšenou a kteří vlastnost zatím nezískali. Blizzard tedy poslední vlastnost zbraně mění. Vše bylo vysvětleno v příspěvku na oficiálním fóru.

 

Blizzard zdroj

 

Ion již něco z tohoto nastínil již minulý týden, ale hlavní cíl je vysvětlit, co je v současné době primární problém s posledními vlastnostmi v patchi 7.0: velký skok mezi hráči, kteří strávili mnoho času získáváním Artifact Power, a těmi, kteří trávili čas jinými aktivitami. Ve výsledku jsme udělali čtyři velké změny:

 

#1: Individuální úrovně vlastností mají menší dopad. Toto byla upřímně jedna z největších chyb v designu 7.0. Získávání několika milionů Artifact Power pro 0.5% zvýšení poškození bylo prostě mnohem lukrativnější než jiné metody pokroku ve hře – vlastnosti dokonce zastiňovaly vybavení některých hráčů. Cíl designu pro 7.2 je jednoduchý – každá další úroveň vlastnosti bude vylepšením, které bude důležité, ale vylepšování těchto vlastností by se nemělo stát hlavním cílem.

 

#2: Ceny pro další úroveň vlastnosti je nyní vyšší. V 7.0 fungovalo to, že ten, kdo trávil získáváním AP dvakrát delší dobu než ostatní, měl téměř dvakrát více úrovní než ostatní. I přes to, že odměny za mimořádné úsilí nejsou vůbec špatné, neměly by být odměny až tak dobré. Zvyšováním cen vlastností exponenciálně zajistíme, že i když netrávíte hromadu času získáváním AP, nebude nikdy až tak moc pozadu. Také to znamená, že Artifact Knowledge bude zvýšená, což umožní lehčí získávání vlastností pro další postavy nebo nové hráče.

 

Rychlá poznámka, která by měla dodat více kontextu do obou změn: chceme, aby měl Artifact Power určitou hodnotu pro všechny hráče. Je zcela v pořádku se dostat do stádia, kdy nebudete chtít obětovat svůj čas na získávání AP. Na druhou stranu by to měla být i určitá forma odměny v postupu ve hře. Pokud strávíte večer tím, že budete raidovat, proběhnete několik dungeonů nebo se přihlásíte do PvP a nezískáte žádný předmět, měli byste být stále schopni říct, že jste získali alespoň nějaký ten Artifact Power.

 

Nicméně, změna #3: Nové vlastnosti přidávají bonus pro primární staty místo toho, aby dávaly procentuální vylepšení. S 7.0 designem se zvyšoval bonus, který hráč dostával za vlastnosti hlavně s tím, jak dobré měl předměty. Se změnou vlastností na primární staty zajistíme, že hráči dostanou podobný bonus v případě, že mají item level 850 nebo item level 900. Cílem této změny je to, abychom zamezili velkým rozdílům v síle hráčů.

 

A konečně #4: Jde o náhodný faktor (proc). Je mi jasné, že cokoli souvisí s takzvaným RNG, je často kontroverzní, ale dle mého názoru je to extrémně užitečné. Hlavně ze dvou důvodů:

 

První – trochu to zakalí vodu. Pokud umřete na bossovi na jednom procentu nebo prostě nezvládnete bosse zabít, je vždy opravdu jednoduché říct: „Kdyby Todd dělal o dvě procenta vyšší damage, bosse bychom zabili." Ale pokud jde o náhodný faktor spuštění, není to až tak úplně jisté. Možná Todd potřeboval více AP, možná neměl s náhodným faktorem štěstí. Možná to nebyla vůbec Toddova chyba. A možná byste měli být k Toddovi milejší.

 

Zadruhé (což je důležitější) to umožní některým hráčům tyto vlastnosti využívat pro svůj prospěch. Pokud máte hráče, kteří dokáží sledovat, kdy je zrovna vlastnost aktivní, a mohou tak ihned upravit svou rotaci (řekněme, že healeři mohou volit levnější kouzla, dps mohou ušetřit nějaká kouzla k tomu, aby byla silnější), získáte tak od hráčů mnohem lepší výkon než od hráčů, které to nezajímá, a tyto věci nesledují.

 

Viděl jsem několik příspěvků, které obsahovaly informace o tom, že některé talentové specializace budou díky této změně silnější než jiné – do jisté míry se to dá očekávat, ale vždy uvítáme konkrétní zpětnou vazbu pro specifickou talentovou specializaci. Vše je stále ve stádiu ladění a upravování, takže vás prosíme o co možná nejdetailnější zpětnou vazbu.


Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

sw1tchCZ 27.02.2017 07:53

S tímhle souvisí i odchod několika velkých guild z pole world first race. Např. Exorsus oznámili že jdou ze závodu pryč. Protože farmit 24h/7dní v týdnu AP nemůžou vzhkedem k práci. Upřímně, myslím, že hráčům bude chvilku trvat než dají všechny nové traity a než ty staré co byly trojkové zvednou o jeden level a pak ten 50-kovej, kterej někdo nebude mít ani na konci 7.2. Proč ho neudělaj jen 20 a s tím, že do lvl 10 to bude mít dejme tomu ten proc na stat - ale ne tak brutální, řekněme max 5000 a od toho 10. levelu to bude procentuálně zvyšovat dmg přičemž maximum bude 5%, tudíž společně s tím traitem, co máme teď, ale v 7.2 bude jen na 5% to dá celkově 10% a nebude to tak velký grind... Nu bude to zajímavé...

Akari 27.02.2017 16:35

Jak jsem už psal v minulém příspěvku, všichni vědí, že je to stupidní, Blizzard to ví taky, dokonce znají možnosti jak tento problém vyřešit, ale oni ho neudělají, jejich argumenty budou stupidní a zase si budou stát za svým stupidním rozhodnutím a pak třeba už i další datadisk oslavně na Blizzconu vystoupí před hypnutýma nerdama, řeknou, že to byla chyba a už to dělat nebudou, oni budou tleskat a ječet a bude to vypadat jako by moudrý Blizzard naslouchal hráčům.

sw1tchCZ 28.02.2017 15:32
zobraziť viac

Akari 25.02.2017 16:09

zobraziť viac
27.02.2017 13:34

Traity mas naklikany hnedka, aktualne do 15 urovne knowledge je instantne a od 15 je doba vyzkumu snizena na polovic tkze 2 dni do 25 ses za 20dni hotovej, a udelat pak 54 uroven zbrane je celkem pohoda ja uz mam bez farmeni skoro 49, a co sem byl omrknout normal nighthold tak sem za celej raid dostal zhruba polovinu lvlu pokud by clovek sel normal,hc, mythic farmu tak musi mit zarucenej lvl tydne a to nepocitam sem tam nejaky pluska.

Akari 27.02.2017 16:28
zobraziť viac
28.02.2017 01:12

@Akari tak pokud bych se chtel vratit do top progresu tak musim minimalne mesic a pul dva mesice pred patchem tak jako tak a clovek nebude jen behat samozrejme raid ale bude famrit mythic + jak na Ap tak na gear kterej odsud muze padnout stejne silnej jak raid gear

sw1tchCZ 28.02.2017 08:23

@Akari Ale zapomněl si že pokud to je Top Tier hráč tak nebude chodit jen aktuální raid. Může skočit i ToV a EN řekněme na HC a Mythic (to má jakožto top tier guilda projitý za 2 hoďky obojí) a nějaký vysoký Mythic+ plus sem tam na oddech wq a world bosse. Tudíž toho AP bude mít za týden podstatně víc než jen z NH a pak ten výsledný čas nebude 3,5 měsíce... A i kdyby jo tak 7.2 nepřijde dřív než za ty tři měsíce. A samotnej ToS přijde zase až se zpožděním. Nebude to asi tak jao NH po 7.1.5 ale nějaké týdny tam budou... Času má teda ještě dost...

Akari 28.02.2017 12:18
zobraziť viac
28.02.2017 15:36
zobraziť viac
Akari 28.02.2017 16:31

Beeda2004 Ale tohle není nový obsah, obsah jsou nové questy, dungeony, raidy,world bossové...atd. A ne přidání nových traitů.

Merneron 25.02.2017 13:57

A je to tu. Klin sa očividne klinom vybíja. Takže to neustále nadávanie na RNG model Blizzard ide kompenzovať ešte väčším RNG? Akože vážne? Čiže, ak som to správne pochopil, môžeš mať v progress raide hráča, čo bude venovať čas maximalizovaniu AP a hráča čo sa tomu venovať nebude. Hráč s vyšším AP bude mať väčšie bonusy, resp. v podstate obaja hráči môžu procnúť náhodne v nevymerateľných intervaloch bonusy a viac menej získať pre progress niečo navyše. Na druhú stranu už nebude existovať to, že jeden alebo druhý je lepší okrem toho jediného momentu, kedy sa procne bonus. Akože WTF?! Toto mi príde ako dosť špecificky vymodelovaný model alibi pre ponechanie tohto zvráteného systému.

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet