Otevřením Mythic a LFR obtížností Trial of Valor před pár dny také začal závod o světové prvenství v pokoření tohoto raidu na Mythic obtížnost, který také prověřil připravenost mnoha guild překonat jeho nástrahy. Ačkoliv velká část guild zatím hlásí progress 2/3, jedno už jisté je. Helya byla na Mythic obtížnosti zdolána a postarala se o to guilda Method jako první na světě!
Avšak je tu jedna zajímavost, která určitě stojí za zmínku. Tento závod trval o něco málo déle než u raidu Emerald Nightmare, přestože Trial of Valor obsahuje "pouze" 3 bosse a Emerald Nightmare 7. Značí to snad, že Trial of Valor je oproti Emerald Nightmare složitější na mechaniky, nebo šlo čistě o náhody, kde zkrátka chybělo štěstí? Možná ani jedno. Kdo ví.
Jak si vedou ostatní guildy, obzvláště ty z naší scény, pro vás budeme bedlivě sledovat.
Není žádným překvapením, že Method obsadil světové prvenství? Nebo jste čekali někoho jiného?
Naposledy upravil/a Bellatrix 19.11.2016 v 01:16:34.
Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.
Diskuze
Akari 24.11.2016 13:24
tomulkabambulka 23.11.2016 15:47
Taky čumím. Dvě zabití, Method po 224 pokusch, já Vám nevím, ale pokud už někdo chce výzvy, tohle výzva není? EN byla jen rozehřívačka, dokonce i ToV má být jen taková mezifáze před pořádným raidem. Za mě spokojenost, přijde mně to dostatečně obtížné i pro těch vrchních 5%.
Ellendway 23.11.2016 07:53
Haha, tak tři guildy dostaly ban za exploiting. To znamená, že Helya byla zabita pouze dvěma guildami.
kritik 22.11.2016 23:10
S tim blizzard zapasí 12 let udelat tu spravnou obtiznost, ob datadisk nebo 2 se porad meni pocet lidi v raidu nebo pocet obtiznosti, mythic tov zatim vypada skutecne ze je jenom pro tech hornich 5% bude zajimavy sledovat jak dlouho to zustane v podobnym stavu nebo jestli prijde brzo nerf :-)
Lockdaar 22.11.2016 18:25
tomulkabambulka 22.11.2016 14:22
Ellendway 21.11.2016 21:05
Tak zatím pokořeno pouze pěti guildami, což je slušné.
Akari 20.11.2016 06:32
20.11.2016 03:22
Akari: psali akorat ze nesli EN protoze z mythic+ padal lepsi gear co se tyce statu i trinketu, jinak na to aby clovek byl schopnej probehnout mythic+ na 10+ tak na to potrebuje jak gear tak i spoustu casu takze to farmeni tech dungu te casove vyjde nastejno jak farma raidu s altama. Jinak davat gear zanic na zacatku raidu to uz muze clovek hrat demenci jako lolko kde lidi 14 let behaji furt po jedny mape se stejnejma itemama
Akari 19.11.2016 20:58
Tak dneska progress trvá mnohem kratší čás, ale rozhodně ne tím, že by fighty byly lehčí na mechaniky, spíš je to tím, že hra je dnes přátelštější než byla v minulosti.Žádný resist gear, reroll na jinou classu je snadný, sehnat gear není problém, pohodlné testování na PTR, hráči tomu věnují víc času a hlavně jsou za ty roky zkušenější a hra pro ně není nová. Zkuste například porovnat složitost Ragnarose v MC a FL, to je naprosto nesrovnatelné.Ale sám si myslím, že Blizzard v Cataclysmu nastavil maximální laťku a nad tu už nechce jít. Například t11 trval ještě 42 dní, ale pak už všechny ty následující tiery trvaly tak 14-16 dní. Jsem toho názoru, že Mythic+ dungeony a legendárky ten závod úplně zničily i sám leader Exorsusu říkal, že nemuseli jít mythic reset EN heroic, protože už měli gear právě z těch dungeonů a snad všichni jejich raideři měli BIS legendarky.Už jsem to psal před závodem, že by bylo úplně nejlepší kdyby udělali mythic raidy pro všechny stejné, prostě žádný nekonečný grind itemů a jsem rád, že ten názor mám stejný jako GM Exorsusu. Například tak, že na začátku instance bude vendor, který bude prodávat stejný gear jako padá v Heroicu, ale může být použit jen v tom mythic raidu, hráč si navolí staty, trinkety..atd.
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit senebo
Zaregistrovat nový účet