Nový mount: Warforged Nightmare

Naběhněte do bitvy s novým mountem Warforged Nightmare a rozpoutejte chaos vašim nepřátelům! Ti, kteří vlastní tohoto děsivého oře, vytvořeného z chladné oceli, pomstychtivých duchů velmistrů kovářů, jsou teké schopni umístit Nightmarish Hitching Post! Tento záhadný artefakt má moc přivolat mounta Warforged Nightmare pro každého člena vaší válečné party. Mějte tu čest zapřáhnout jeho otěže! Warforged Nightmare je nyní k dispozici v in-game, nebo online obchodu Battle.net
Po aktivaci tohoto klíče se in-game mount vstahuje na všechny současné i budoucí World of Warcraft postavy z vašeho evropského Battle.net účtu.

Naposledy upravil/a ZaraCON 11.06.2014 v 23:42:13.

Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

Muradin 15.06.2014 10:04

Ano dungeony Hour of Twilight byly super. Jinak nevím co lidi tolik mají proti DS mě se docela líbí. Není ideální, ale řekl bych, že ani tak hrozná jak se o ní mluví.

ZaraCON 15.06.2014 02:11

Hour of Twilight Patch se vytáhl právě tím, že Blizzard vrazil hodně Lore do tří dungeonů, které byly nezbytně nutné k tomu, abychom se dostali do hlavního Raidu. TO mě na tom hodně bavilo.

kritik 14.06.2014 17:22

Co se týče nejlepších raidu v historii wow, docela zajímavá je tohle video http://www.youtube.com/watch?v=8PPzEO__k8opodle autora 5. sunwell 4. naxx 40 3. Ulduar 2. ICC 1. Karazhan. možná bych lehce přeházel pořadí ale v podtatě v průměru se to trefuje do názoru většiny kdo hrál všechny ty tiery tahle pětice, třeba Black temple byl taky hodně epickej ze začátku,ale nevydrželo to moc dlouho, jedni z vůbec nejlepších bossů co kdy blizz udělal byli Kael a Cthun ale byli ve špatných instancích co celkově tak kvalitní nebyli a dá se tam najít i žebříček nejhorších raidu ale ani to nemusíte hledat a je jasný že výhrává Dragon Soul následován Tockem, na těch dalších místemch by to bylo už sporný ale ale na týhle hvězný dvojce se shodne zase drtivá většina :-)

ZaraCON 14.06.2014 15:04

kritik
V podtatě bych souhlasil, celkově mop slušnej začátek, důstojnej první raid tier i když třeba HOF se mi vůbec nelíbilo, hned po dvou měsících patch kde se člověk vyřádil hlavně v brawler guild .. byla to zábava ale pak to to začalo rychle upadat, ještě dejme tomu TOT patch byl OK, ale patch 5.3 byl totální joke, zábava nula, co ce týče 5.4 tak timeless Isle vás zabavil max na týden, flexible raidy a 14 soo bosů mě osobně bavili tak 2 měsíce, dejme tomu že HC raidery když přihouřím obě oči to mohlo bavit až půl roku, ale to máme březen a dneska nevěřím že víc jak 5% lidí mop ještě baví a ot nás čeká podle hodně realných odhadů ještě pů roku čeká na wod, to je ten nejvězší průser mopu nikdy nebylo čekání tak dlouhý, v cata 9 měsíců, tady 15, můžete říct icc byl rok ale tam byl rozdíl v gatengu, Lich Kinga jsmě měli o měsíce později, takže celkově ten timinig nikdy nebyl tak tragickej jako v mop a to může mít pro blizz trvalý následky protože ne každej kdo si ted dá pauzu se na wod vrátí, člověk si odvykne a je vymalováno ...
Naprostý souhlas! Já hrál do března...potom už mě to přestalo bavit...není to jako LoLko, u kterého mám odehráno přes 2K her...je to stále stejná mapa, ale pokaždé se hra odvíjí jinak! Co z toho, že si každej týden chodíš pořád dokolečka stejný Raid se stejným průběhem a koncem...Mě osobně VŮBEC SoO nebaví. Patch byl nasazen pro předběžné nabuzení pro WoD, takže skrytě doufám, že Raidy nebudou podobné SoO, protože za mě to byla katastrofa a nejlepší Patch je stále 3.1 Ulduar, poté 3.3 ICC a ještě mě bavil patch 4.3. Když se podívám na MoP tak první části ToTka mě nudili, ke konci Raidu to začalo být o dost lepší. Jsem zvědavej co ukáže patch 6.1

Muradin 14.06.2014 14:06

Souhlasím, že je to docela dlouhá doba a Blizz by měl něco do hry přidat. Na druhou stanu je pravda, že Blizz fakt maká a je rozdl mezi WotLK a WoD, které té práce dá jasně víc.

kritik 14.06.2014 01:13

ZaraCON
Ano ano, souhlasím, ale nemám rád takové ty hry kde dáš 5M DMG na jeden spell a ani nemrkneš. Z MoP mě bavila lokace akorád The Jade Forest...potom už to bylo takové o nudě. Pár dungeonů, u kterých se stejně nejčastěji loguje Shado-Pan Monastery (tedy alespoň já ho hrál alespoň 100x...). Například takovej Siege of Niuzao Temple jsem byl jen 2x...Samozřejmě datadisk má i své světlé stránky. Questy byly celkem obsáhlé, World Bossové taky nejsou špatní, classa Monk je zábavná, začáteční lokace Pandarenů (kterou jsem mimochodem projel už asi 15x) je hodně luxusní...je toho plno, ale stále mi to nedává ten pocit naplnění. Náš team čeká akorád na spuštění alpha/beta testování pro nás a sami poté posoudíme co a jak. Napětí je hodně vysoké
V podtatě bych souhlasil, celkově mop slušnej začátek, důstojnej první raid tier i když třeba HOF se mi vůbec nelíbilo, hned po dvou měsících patch kde se člověk vyřádil hlavně v brawler guild .. byla to zábava ale pak to to začalo rychle upadat, ještě dejme tomu TOT patch byl OK, ale patch 5.3 byl totální joke, zábava nula, co ce týče 5.4 tak timeless Isle vás zabavil max na týden, flexible raidy a 14 soo bosů mě osobně bavili tak 2 měsíce, dejme tomu že HC raidery když přihouřím obě oči to mohlo bavit až půl roku, ale to máme březen a dneska nevěřím že víc jak 5% lidí mop ještě baví a ot nás čeká podle hodně realných odhadů ještě pů roku čeká na wod, to je ten nejvězší průser mopu nikdy nebylo čekání tak dlouhý, v cata 9 měsíců, tady 15, můžete říct icc byl rok ale tam byl rozdíl v gatengu, Lich Kinga jsmě měli o měsíce později, takže celkově ten timinig nikdy nebyl tak tragickej jako v mop a to může mít pro blizz trvalý následky protože ne každej kdo si ted dá pauzu se na wod vrátí, člověk si odvykne a je vymalováno ...

ZaraCON 13.06.2014 11:11

Beeda2004
ZaraCON: tak ve wow nejde o cisla ale jde o pribeh, free eventy jako timeless isle, pet battly, dungeon challenge, flex raidy pugy stoji sice zaprt odjakziva ale ten napad je sam o sobe skvelej a raid mechaniky v pandarii taky dost pokrocily, ja se divam na tohle to ze se zvedly cisla je celkem logicky ale naprosto to nijak neovlivnuje hru samotnou protoze pomer dmg/hp je furt stejnej tak jako tak. Dalsi vec co ybch neresil tak ze ten datadisk je o pandach wowko je fantasy world takze tam muze bejt naprosto cokoliv a obsahove ten datadisk byl dost naplnen a nebyl nijak ochuzenej o content akorat ho vydali moc rychle.A tech veci je mnohem vic ktery se daji posuzovet tohle je jen to co je nejvic videt.
Ano ano, souhlasím, ale nemám rád takové ty hry kde dáš 5M DMG na jeden spell a ani nemrkneš. Z MoP mě bavila lokace akorád The Jade Forest...potom už to bylo takové o nudě. Pár dungeonů, u kterých se stejně nejčastěji loguje Shado-Pan Monastery (tedy alespoň já ho hrál alespoň 100x...). Například takovej Siege of Niuzao Temple jsem byl jen 2x...Samozřejmě datadisk má i své světlé stránky. Questy byly celkem obsáhlé, World Bossové taky nejsou špatní, classa Monk je zábavná, začáteční lokace Pandarenů (kterou jsem mimochodem projel už asi 15x) je hodně luxusní...je toho plno, ale stále mi to nedává ten pocit naplnění. Náš team čeká akorád na spuštění alpha/beta testování pro nás a sami poté posoudíme co a jak. Napětí je hodně vysoké

13.06.2014 10:14

ZaraCON: tak ve wow nejde o cisla ale jde o pribeh, free eventy jako timeless isle, pet battly, dungeon challenge, flex raidy pugy stoji sice zaprt odjakziva ale ten napad je sam o sobe skvelej a raid mechaniky v pandarii taky dost pokrocily, ja se divam na tohle to ze se zvedly cisla je celkem logicky ale naprosto to nijak neovlivnuje hru samotnou protoze pomer dmg/hp je furt stejnej tak jako tak.Dalsi vec co ybch neresil tak ze ten datadisk je o pandach wowko je fantasy world takze tam muze bejt naprosto cokoliv a obsahove ten datadisk byl dost naplnen a nebyl nijak ochuzenej o content akorat ho vydali moc rychle.A tech veci je mnohem vic ktery se daji posuzovet tohle je jen to co je nejvic videt.

Honza4545 13.06.2014 04:12

Muradin
Mě osobně se Cata a MoP moc líbili. Přijde mi, že se WotLK hodně moc předceňuje a u spousty lidí na něj platí efekt mírnosti. Neříkám, že ho lidé nemohou mít rádi a že nebyl pěkný, ale prostě, že se to s ním přehání.
Ono hlavně je to takovej ten efekt že si člověk pamatuje jen to nejlepší a né to hrozné jako třeba nejhorší raidy naxxramas (wotlkovskej bylo totální fiasko) a Trial of the Crusade (ten byl tak krátkej a slabej že museli přidat opět remakovanou onixii z vannili).

Muradin 12.06.2014 19:13

Mě osobně se Cata a MoP moc líbili. Přijde mi, že se WotLK hodně moc předceňuje a u spousty lidí na něj platí efekt mírnosti. Neříkám, že ho lidé nemohou mít rádi a že nebyl pěkný, ale prostě, že se to s ním přehání.

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet