Blizzard vydal kompletní seznam změn, které na hráče čeká v aktualizaci 7.1.5. Seznam je opravdu dlouhý a většina změn se soustředí na upravení herních povolání a to jak v PvE, tak v PvP. Mnoho změn je také u legendárních předmětů.
Blizzard zdroj
Nová vylepšení
► Nová bonusová událost – Mists of Pandaria Timewalking
Pro hráče na 91. úrovni a vyšší bude každých několik týdnů zpřístupněna nová bonusová událost.
Dungeony:
- Temple of the Jade Serpent
- Stormstout Brewery
- Shado-Pan Monastery
- Mogu’shan Palace
- Siege of Niuzao Temple
- Gate of the Setting Sun
Nový Timewalking prodejce na Timeless Isle nabízí:
- Reins of the Heavenly Jade Cloud Serpent (Yu’lei, Daughter of Jade mount).
- 2 nové pety: Infinite Hatchling (dragonkin) a Paradox Spirit (aquatic).
- Reputační tokeny pro všechny významné frakce Pandarie.
- 2 nové hračky: Adopted Puppy Crate a Portable Yak Wash.
- Chilled Satchel of Vegetables pro ty, kteří zmeškali orientální kuchyň Pandarie.
- Aktualizované vybrané předměty z Pandaria sbírky.
► Brawler’s Guild se vrací
Po krátké přestávce, která sloužila k zahojení ran a zlomených kostí, jsou zpět všemi oblíbené boje. Nová sada náročných soubojů se vrací zpět do města a je pouze na vás, abyste si vybojovali cestu ke slávě a odměnám.
Noví protivníci
- Ogrewatch
- Master Paku
- Ash’katzuum
- Seagull
- Ray D. Tear
- Johnny Awesome
- Burnstachio
- Stitches
- A mnoho dalších!
Odměny
- The Brawler’s Burly Basilisk mount
- Pugilist’s Powerful Punching Ring (přenese vás do Brawl’gar nebo Bizmo).
- Nová trička a achievementy
- Tylarr Gronnden (nový battle pet)
Pozvánky do Brawler’s Guild byly resetovány. Hledejte tedy Blood-Soaked Invitation, když otevíráte Emissary batohy nebo dokončujete dungeony. Pokud nechcete čekat na pozvánku, můžete zkusit bojovat proti elitním vrykulským bojovníkům na Shield’s Rest ve Stormheimu, kteří o klubu mají mnoho informací.
► Nové malé herní události
Na Azeroth přichází mnoho speciálních dnů. Připravte se připojit se k ostatním hráčům, kteří budou až tři dny v kuse slavit unikátní události jako například Hatching of the Hippogryphs, Spring Balloon Festival nebo Thousand Boat Bash.
Aktualizovaná vylepšení
► Artifact Knowledge a Class Hall úpravy
U Artifact Researcher budou k dispozici nové Bind-on-Account předměty. Tyto předměty mohou být zaslány na další postavy, které ihned po použití získají vyšší Artifact Knowledge úroveň.
Pro nové hráče, kteří získají 110. úroveň, jsou připraveny opakovatelné úkoly, které promění Order Hall Resources v Artifact Knowledge. Hráči tak mohou získat až 15 úrovní Artifact Knowledge.
Čas, který je potřeba k dokončení Class Hall výzkumu, byl zkrácen. Čas výzkumu byl krácen pro 3. – 6. úroveň, což umožní mnohem jednodušší vylepšování pro nové postavy nebo alty.
► Najděte skupinu pro World Questy
Pokud hledáte skupinu hráčů, kteří právě dělají stejný World Quest jako vy, můžete využít nové vyhledávání skupin v Quest Trackeru. U jména každého skupinového úkolu se nyní bude objevovat malé tlačítko, přes které můžete najít skupinu. Pro každý jiný úkol stačí kliknout na jméno úkolu pravým tlačítkem myši a zvolit možnost „Find Group“. Tímto automaticky spustíte vyhledávání skupin hráčů, kteří dělají stejný úkol jako vy. Pokud se žádná skupina nenajde, můžete ji vytvořit – všechny potřebné informace budou již předvyplněny automaticky!
► Další vylepšení Group Finder funkce
- Byla přidána nová možnost, která může vytvořit skupinu viditelnou pouze přátelům nebo spoluhráčům z guildy.
- Při hledání skupin budou zvýrazněny ty, které hledají právě vaši roli (ta, která je aktivní – tzn. tank, healer, dps). Tyto skupiny budou zalistovány vždy mezi prvními.
- V případě odmítnutí žádosti o vstup do skupiny, pokud bude skupina plná, dostane hráč mnohem obsáhlejší popis toho, co se stalo.
► Legion Companion Aplikace
Aplikace pro správu Order Class Hall byla aktualizována a podporuje World of Warcraft Patch 7.1.5, bylo opraveno několik chyb a byla vylepšena funkčnost.
► Nové legendární předměty
Na Broken Isles budete moci najít mnoho nových a zajímavých legendárních předmětů! Každé povolání má hned několik nových předmětů.
► Profese
- U mnoho receptů 3. úrovně se zvýšila šance na získání.
Alchemie
- Recept Potion of Prolonged Power nyní vytvoří 10 potionů (dříve 20).
Enchanting
- Byly přidány čtyři nové enchanty pro neck. Všechny enchanty mají 3. úroveň.
- 1. úroveň mohou hráči zakoupit u vendora ve Farondis Hub.
- 2. úroveň lze získat z některých nepřátel po celém Broken Isles (kromě Suramaru). Pro získání této úrovně musíte mít naučenou 1. úroveň.
- 3. úroveň může být získána z Emissary batohů z určitých zón s 20% šancí. 3. úroveň receptu může být získána pouze za předpokladu, že hráč umí 1. nebo 2. úroveň.
- Mark of the Ancient Priestess nyní léčí 400 % ze Spell Power.
- Mark of the Claw nyní dává 1000 Haste a Critical Strike (bylo 550 na 110. úrovni).
- Mark of the Trained Soldier dává 600 Mastery (bylo 300).
- Mark of the Hidden Satyr nyní poskytuje 200 % Spell Power nebo 250 % Attack Power – záleží, co je důležitější.
Engineering
- Byl přidán nový úkol, po jehož dokončení získá hráč nový enchant pro shouldery: Boon of the Builder.
- Boon of the Builder může být zakoupen u Hobart Grapplehammer po dokončení úkolu.
- Tento enchant poskytuje šanci na záskání Sprocket Containers ze zabitých nepřátel. Předmět můžete získat průměrně jednou za hodinu a obsahuje části pro zbraně, spotřební materiál, nové recepty pro helmy a speciální materiál Hardened Felglass, který je potřebný pro výrobu nových helem.
- Přidán nový úkol pro 110. úrovně, ve kterém mhoou hráči získat předmět Rechargeable Reves Battery. Předmět může být využit každých 30 minut a nemá omezený počet využití.
- Byly přidány čtyři nové helmy, resp. brýle, které mají item level 880.
- Poškození, které může být uděleno pomocí kliknutí na brýle, je nyní podobné jako z Gunpowder Charge, se kterým sdílí cooldown.
- Poškození z Head Shot bylo výrazně zvýšeno.
Inscription
- Všechny Vantus Rune zvyšují benefit na 1500 Versatility (bylo 1000).
- Potřebný materiál pro výrobu Vantus Rune byl snížen o polovinu.
Jewelcrafting
- Přidalo se šest nových World Questů v Dalaranu, které se jmenují „Gemcutter Needed“.
Změny povolání
Death Knight
Blood
- Čas, kdy se Blood Tap nabíjí kratší dobu za každý stack Bone Shield, se zvýšil na 2 vteřiny (z 1 vteřiny).
- Léčení díky Bloodworms bylo za každého bloodworma zvýšeno na 15 % z celkového množství HP (bylo 5 %).
- Zdraví každé pijavice vygenerované z Blooddringer bylo zvýšeno o 130 %.
- Léčení z Bonestorm kouzla bylo zvýšeno na 2 % (z 1 %).
- Cooldown Gorefiend’s Grasp bylo sníženo na 2 minuty (z 3 minut).
- Runic Power bonus z Heartbreaker za každý zásah byl snížen na 2 (z 3).
- Trvání bonusu March of the Damned bylo zvýšeno na 100 % (z 50 %).
- Léčení z Mark of Blood bylo zvýšeno na 3 % (z 2 %).
- Cooldown Purgatory má nyní 4 minuty (předtím 3 minuty). Tento cooldown se resetuje smrtí.
- Purgatory má nyní trvání 3 vteřiny poté, co se aktivuje, dokonce i ve chvíli, kdy se vám krátce zvýší zdraví.
- Rapid Decomposition nyní způsobuje, že Death and Decay uděluje o 15 % více poškození častěji (před tím 50 %) a 1 Runic Power se generuje každou vteřinu.
- Snížení zranění během Rune Tap bylo zvýšeno na 40 % (z 25 %).
- Cooldown Tightening Gasp pro Gorefiend’s Grasp se snížil na 30 vteřin (z 60 vteřin).
- Vampiric Blood nyní zvyšuje absorpci stejně jako léčení.
- Snižování poškození díky Will of the Necropolis je nyní zvýšeno na 35 % (z 20 %).
Frost
- Šance na Abomination’s Might zvýšena na 20 % (z 10 %).
- Poškození Breath of Sindragosa zvýšeno na 15 %.
- Bonus poškození z Freezing Fog zvýšen na 30 % (z 25 %).
- Zvýšeno poškození z Gathering Storm za každý stack o 15 % (bylo 10 %).
- Horn of Winter nyní generuje 20 Runic Power (před tím 10).
- Trvání Hungering Rune Weapon zvýšeno na 15 vteřin (z 12 vteřin).
- Šance na Murderous Efficiency byla zvýšena na 65 % (bylo 50 %).
- Typ poškození Volatile Shielding byla změněna z Arcane na Shadow.
- Snížení poškození za pomoci White Walker bylo zvýšeno na 30 % (z 20 %) a zpomalovací efekt zvýšen na 70 % (z 50 %).
Unholy
- Poškození způsobené mnoha Unholy kouzly bylo zvýšeno.
- Poškození z All Will Serve bylo zvýšeno o 15 %.
- Poškození ghúlů z Army of the Dead a Apocalypse bylo zvýšeno.
- Množství auto attacků z Blighted Rune Weapon zvýšeno na 5 (z 4).
- Poškození Clawing Shadows bylo zvýšeno o 20 %.
- Cooldown Dark Arbiter byl snížen na 2 minuty (ze 3 minut).
- Poškození z Defile bylo zvýšeno o 20 % a Mastery za každý stack bylo zvýšeno na 300 (z 200).
- Ebon Fever nyní způsobuje, že Virulent Plague udílí o 20 % větší poškození.
- Bonus poškození z Necrosis zvýšen na 40 % (z 35 %).
- Pestilent Pustules se spouští každých 8 run (před tím 6).
- Poškození Portal to the Underworld zvýšeno o 33 %.
- Runic Corruption má nyní 1% šanci procnout za každou použitou Runic Power (z 1.25 %).
- Trvání Unholy Frenzy bylo zvýšeno na 2.5 vteřiny (z 2 vteřin) a jeho trvání je nyní až 25 vteřin (bylo 10 vteřin). Buff spadne, jakmile začne souboj.
Demon Hunter
Havoc
- Annihilation a Chaos Strike poškození bylo mírně zvýšeno.
- Blind Fury nyní navíc obnovuje 35 Fury za sekundu při užívání Eye Beam.
- Chaos Cleave nyní zasáhne všechny nepřátele 10% poškozením, včetně původního cíle.
- Demon Blades mají nyní 60% šanci na critical strike (bylo 75 %).
- Demonic Appetite má nyní 25% šanci na vytvoření Lesser Soul Fragment, který nemá cooldown (byla 50% šance, 15 sekund cooldown). Použitím Soul Fragmentu vygeneruje DH 35 Fury (bylo 30). Lesser Soul Fragments se nyní objevují nalevo nebo napravo od demon huntera.
- Demonic nyní trvá 8 sekund (bylo 5 sekund).
- Desperate Instincts nyní nenahrazuje Blur a zvyšuje damage reduction effect o dalších 15 %.
- Fel Barrage poškození bylo zvýšeno o 20 %.
- Fel Eruption poškození bylo zvýšeno o 30 %, cooldown byl snížen na 30 sekund (bylo 35 sekund) a cena Fury byla snížena na 10 (byla 20).
- Demon’s Bite má nyní o 50% větší šanci resetovat cooldown Felblade.
- Mastery: Demonic Presence nyní přidává 1.4% poškození / bod (bylo 1 %).
- Netherwalk nyní nenahrazuje Blur. Cooldown byl zvýšen na 2 minuty (bylo 1 minutu a 30 sekund).
- Soul Rending má nyní 70% leech (byl 100 %).
Vengeance
- Poškození většiny kouzel Vengeance demon huntera bylo zvýšeno.
- Abyssal Strike nyní redukuje cooldown Infernal Strike o 8 sekund (bylo 5 sekund).
- Agonizing Flames zvyšují poškození Immolation Aura o 20 % (bylo 30 %).
- Blade Turning zvyšuje generaci pain pro Shear and Sever o 70 % (bylo 50 %).
- Fiery Brand schopnosti Burning Alive se bude dále šířit z jakéhokoli cíle i za předpokladu, že původní cíl zemřel.
- Demon Spikes nyní redukuje fyzické poškození o 10 % (bylo 20 %).
- Demonic Wards nyní zvyšuje Staminu o 55 % (bylo 45 %).
- Demonic Wards nyní redukuje všechno příchozí poškození o 10 % (redukovalo pouze kouzla).
- Fel Devastation talent byl přesunut do 110. úrovně talentů.
- Fracture nyní stojí 20 Pain (bylo 40 Pain).
- Last Resort cooldown je nyní 8 minut (byl 3 minuty). Tento cooldown se resetuje při smrti hráče.
- Metamorphosis nyní také zvyšuje armor o 100 %.
- Metamorphosis nyní přepíše Shear with Sever, dává o 20 % více poškození a vždy vytvoří Lesser Soul Fragment.
- Nether Bond byl odstraněn.
- Nový talent pro 108. Úroveň: Demonic Infusion.
- Razor Spikes nyní zvyšují fyzické poškození o 30 % v případě aktivního Demon Spikes (bylo 20 %).
- Sigil of Chains má nyní cooldown 90 sekund (bylo 60).
- Soul Barrier nyní stojí 10 Pain (bylo 30), má 30 sekund cooldown (bylo 20), základní a minimální absorb byl zvýšen na 50 %.
- Spirit Bomb nyní dává Fire poškození (bylo Shadow).
- Frailty Spirit Bomb nyní trvá 20 sekund (bylo 15) a léčí demon huntera 20% poškozením, které dá do cíle (bylo 15 %).
Druid
- Displacer Beast nyní zvyšuje rychlost na 2 sekundy (byly 4 sekundy).
- Mass Entanglement nyní trvá 30 sekund (bylo 20 sekund).
- Renewal cooldown byl snížen na 90 sekund (bylo 120 sekund).
Balance
- Poškození téměř všech kouzel Balance druida bylo zvýšeno.
- Echoing Stars (Artifact Trait) nyní zvyšuje poškození o 20 %.
- Rapid Innervation nyní přidává 10 % Haste (bylo 20 %).
Feral
- Poškození téměř všech schopností Feral druida bylo zvýšeno.
- Infected Wounds nyní snižuje rychlost pohybu o 30 % (bylo 50 %).
- Main poškození bylo zvýšeno o 75 %.
- Moment of Clarity nyní zvyšuje poškození ovlivněných kouzel o 15 %.
- Moment of Clarity nyní ovlivňuje pouze Shred, Trash a Swipe.
- Razor Fangs nyní zvyšují poškození udělené schopností Rip o 4 % za každý bod (bylo 7 %).
Guardian
- Poškození většiny kouzel Guardian kouzel bylo zvýšeno.
- Bear Form nyní generuje 7 Rage z auto attacků (bylo 7.875 Rage).
- Ironfur nyní zlepšuje armor o 80 % (bylo 100 %).
- Galactic Guardian nyní generuje 8 Rage (bylo 10).
- Gory Fur nyní redukuje cenu Rage o 25 % (bylo 50 %).
- Mangle nyní generuje 5 Rage (bylo 6).
- Pulverize nyní uděluje 850 % fyzického poškození (bylo 567 %).
- Pulverize nyní redukuje příchozí poškození o 9 % (bylo 8 %).
- Nový talent pro Guardian druida na 30. úrovni nahrazuje Displacer Beast: Intimidating Roar.
Restoration
- Moment of Clarity nyní nezvyšuje maximum Energy.
- Moment of Clarity nyní zvyšuje účinnost určených léčících kouzel o 15 %.
- Power of the Archdruid má nyní dosah 20 yardů (bylo 15 yardů).
Hunter
- Barrage nyní nevyžaduje cíl a nedává extra poškození do jednoho z cílů.
Beast Mastery
- Poškození mnoha Beast Mastery hunter kouzel bylo zvýšeno.
- Aspect of the Beast zvyšuje ferocity poškození o 100 % a redukuje tenacity příchozí poškození od 15 % do 30 %.
- Barrage poškození bylo pro Beast Mastery zvýšeno o 80 %.
- Big Game Hunter critical strike change byla zvýšena na 60 % (byla 50 %).
- Bonus poškození Blink Strike byl zvýšen o 100 % (bylo 50 %).
- Chimaera Shot poškození bylo zvýšeno o 60 %.
- Dire Frenzy cooldown byl redukován na 12 sekund (bylo 15 sekund).
- Šance pro Farstreider byla zvýšena na 15 % (bylo 10 %).
- Hati – rychlost pohybu byla zvýšena všem formám o 14 %.
- Bonus One with the Pack byl zvýšen na 30 % (byl 15 %).
- Stampede poškození bylo zvýšeno o 15 %.
- Volley poškození bylo pro Beast Mastery zvýšeno o 50 %.
- Way of the Cobra poškození bylo zvýšeno o 10 % (bylo 8 %).
Marksmanship
- Aimed Shot má nyní 275% poškození zbraně (bylo 204 %).
- Aimed Shot nyní poškodí cíl o 100 %, pokud na něj ještě hunter nezaútočil.
- Arcane Shot má nyní 200 % poškození zbraně (bylo 130 %).
- Bursting Shot poškození bylo zvýšeno o 50 %.
- Explosive Shot nyní stojí 20 Focus (bylo 0).
- Marked Shot poškození bylo zvýšeno na 550 % (bylo 250 %).
- Multi-Shot poškození bylo zvýšeno na 100 % (bylo 66 %).
- Patient Sniper nyní způsobuje, že se bonus z Vulnerable zvyšuje každou sekundu o 10 %.
- Piercing Shot poškození bylo sníženo na 500 % (bylo 675 %).
- Piercing Shot je nyní ovlivněn kouzlem Vulnerable.
- Sentinel má nyní 60sekundový cooldown. Po vyvolání označí Sentinel všechny cíle každých 6 sekund na 18 sekund.
- Sidewinders nyní generuje 35 Focus (bylo 50).
- Marked Shot již není ovlivňován kouzlem Vulnerable.
- Vulnerable má nyní 7sekundové trvání, poskytuje 100% bonus k poškození a nestackuje se.
Survival
- Poškození mnoha Survival kouzel bylo zvýšeno.
- Nová pasivní vlastnost na 44. úrovni: Waylay.
- Po dvou sekundách se stanou pasti plně aktivní a jsou devastující.
- Freezing Trap se nedá přerušit poškozením první 4 sekundy.
- Tar Trap snižuje rychlost pohybu nepřátel o 70 % na první 4 sekundy.
- Explosive Trap omráčí cíl, který se netrefí dalším meele útokem.
- Steel Trap udělí 500 % poškození nepříteli, který nebyl ještě v boji.
- Improved Trap kouzlo bylo nahrazeno Guerrilla Tactics, jež zvyšuje poškození Explosive Trap o 50 % a následně vylepšuje bonusy Waylay:
- Freezing Trap se nedá přerušit poškozením prvních 6 sekund.
- Tar Trap snižuje rychlost pohybu nepřátel o 90 % na první 4 sekundy.
- Explosive Trap omráčí cíl, který se netrefí dalšími dvěma meele útoky.
- Butchery poškození bylo zvýšeno na 620 % (bylo 518 %) a čas nabití je nyní 12 sekund (bylo 15 sekund).
- Caltrops poškození bylo zvýšeno o 50 % (bylo 25 %).
- Farstrider talent byl nahrazen kouzlem Disengage.
- Lacerate nemá nyní žádný cooldown.
- Serpent Sting poškození bylo zvýšeno na 115 % (bylo 87 %).
- Snake Hunter cooldown je nyní 120 sekund (bylo 90 sekund).
- Spitting Cobra poškození bylo zvýšeno na 100 % (bylo 20 %).
- Sticky Bomb cooldown je nyní 25 sekund (bylo 30 sekund) a zpoždění jsou 2 sekundy (byly 3 sekundy).
Mage
- Bonus poškození Rune of Power je nyní 40% (bylo 50%).
Arcane
- Poškození mnoha Arcane kouzel bylo zvýšeno.
- Mage Armor byl odstraněn.
- Mana Shield trait byl přejmenován na Force Barrier: Zvětšuje Prismatic Barrier o 20/40/60%.
- Overpowered nyní zvyšuje bonus poškození Arcane Power a redukuje potřebnou manu o 70%.
- Presence of Mind je nyní dostupná na 30. úrovni a nejedná se o talent.
- Unstable Magic má nyní 20% šanci k aktivaci (bylo 15%).
- Nový talent na 15. úrovni: Amplification
- Arcane Charge zvyšuje poškození Arcane Missiles o dalších 15%.
- Nové kouzlo na 26 úrovni, Prismatic Barrier, nahrazuje Ice Barrier.
- Absorbuje příchozí poškození, redukuje magical poškození a snižuje dobu všech efektů, které vás zpomalují. Trvá 1 minutu.
- Nový talent na 30. úrovni: Slipstream
- Arcane Missiles a Evocation mohou být využívány za pohybu.
- Nový talent na 75. úrovni: Chrono Shift
- Arcane Barrage zpomaluje cíl o 50%, zvyšuje rychlost hráče o 50% a trvá 5 sekund.
- Nový talent na 100. úrovni, Temporal Flux, který nahrazuje Quickening.
- Cast time Arcane Blast je snížen o 5% pro každý Arcane Charge.
Fire
- Poškození mnoha Fire kouzel bylo zvýšeno.
- Artershock poškození bylo zvýšeno na 39% (bylo 34.5%).
- Cauterize cooldown je nyní 5 minut (byly 2 minuty). Cooldown se resetuje při smrti hráče.
- Cauterize je dostupné na 52. úrovni.
- Šance na Controlled Burn je nyní 20 % (bylo 10).
- Critical Mass je naučeno na 10. úrovni a dává 15% šanci ke kritickému úderu s kouzly. Na 65. úrovni také zvyšuje Critical Strike rating z gearu o 10%.
- Firestarter nyní způsobuje, že Fireball a Pyroblast způsobují kritická poškození cíli, který je nad 90 % životy (bylo 85 %).
- Flame On je nyní pasivní kouzlo, redukuje Fireblast dobíjení o 2 sekundy a zvyšuje jeho maximální počet o 1.
- Molten Armor byl odstraněn.
- Nové kouzlo pro Fire mágy na 26. úrovni: Blazing Barrier
- Absorbuje 700 % příchozího Spell Power poškození.
- 30 sekund cooldown.
- Molten Skin trait nyní způsobuje, že Blazing Barrier může redukovat příchozí fyzické poškození o 5/10/15 %.
- Nový talent dostupný na 30. úrovni: Blazing Soul.
- Pyretic Incantation zvyšuje poškození o 2 % / stack (bylo 5 %).
Frost
- Poškození většiny Frost kouzel bylo zvýšeno.
- Nový talent dostupný na 30. úrovni: Glacial Insulation.
- Pokud je Ice Barrier aktivní, zvýší armor o 100 %. Icy Block aktivuje také Ice Barrier.
- Cold Snap je nyní dostupný od 52. úrovně a byl pozměněn:
- Resetuje všechny cooldowny Frost Nova, Cone of Cold, Ice Barrier a Ice Block. Má 5 minut cooldown.
- Nový talent dostupný na 75. úrovni: Frigid Winds.
- Blizzard (Rank 2) na 63. úrovni způsobuje, že se zkracuje cooldown kouzla Frozen Orb, kdykoli Blizzard udělí poškození.
- Blizzard nyní nemá možnost aktivovat Fingers of Frost.
- Chain Reaction nyní zvyšuje poškození Ice Lance o 10 % / stack (bylo 20 %).
- Frost Armor kouzlo bylo odstraněno.
- Fronze Touch je nyní pasivní kouzlo a zvyšuje šanci Fringers of Frost o 40 %.
- Ice Barrier je nyní dostupné hráčům od 50. úrovně.
- Ice Block má 4 minuty cooldown (měl 5 minut).
- Ice Floes je dostupný od 30. úrovně.
- Shield of Alodi trait zvětšuje Ice Barrier o 20/40/60 % (bylo 33/66/100 %).
Monk
- Dampen Harm nyní redukuje příchozí poškození od 20% do 50% po dobu 10 sekund, redukování je závislé na velikosti příchozích poškození. Kouzlo má 2 minuty cooldown.
- Ring of Peace nyní zformuje na 8 sekund Ring of Peace na pozici cíle. Nepřátelé budou z kruhu vykopnuti, pokud se do něj budou chtít dostat.
Brewmaster
- Poškození většiny Brewmaster schopností bylo zvýšeno.
- Šířka a délka působení Breath of Fire byla zvýšena.
- Maximální bonus schopnosti Gift of the Mists‘ je nyní 75% (bylo 60).
- Nový talent: Mystic Vitality.
- Stagger je nyní proti mechanickým útokům o 40% efektivnější.
- Elusive Dance nyní zvyšuje o 20% dodge a poškození (bylo 15%).
- Crackling Jade Lightning poškození bylo zvýšeno o 100%.
Mistweaver
- Mistweaver Mastery bylo zvýšeno o 13% spell power / bod Mastery (bylo 10%).
- Gust of Mists léčení bylo zvýšeno o 13% spell power / bod (bylo 10%).
- Rising Sun Kick vezme nyní pouze 2% ze základní many (bylo 2.25%).
- Song of Chi-Ji cooldown byl redukován na 15 sekund (bylo 30 sekund).
- Deffuse Magic cooldown je nyní 90 sekund (bylo 120 sekund).
- Zen Pulse poškození a léčení bylo zvýšeno na 220% ze spell power (bylo 200%).
- Mistwalk léčení bylo zvýšeno na 420% ze spell power (bylo 350%).
Windwalker
- Poškození většiny schopností Windwalker bylo zvýšeno.
- Rushing Jade Wind nyní aplikuje Mark of the Crane až na pět cílů.
- Dizzying Kick je na 60. úrovni nahrazen pomocí Summon Black Ox Statue.
- Cracking Jade Lighning poškození bylo zvýšeno o 100%.
- Bylo opraveno několik chyb, které ovlivňovaly Storm, Earth a Fire. Klony se nyní chovají správně, pohybují se rychleji, spolehlivěji volí cíle. Klony nyní využívají benefitů ze stacků Transfer of Power a Hit Combo.
Paladin
Holy
- Beacon of Faith již nemá cooldown.
- Beacon of Light již nemá cooldown.
- Beacon of Virtue nyní stojí 10 % many (bylo 15 %).
- Holy Shock poškození bylo snížena na 280 % ze spell power (bylo 350%).
Retribution
- Poškození mnoha Retribution schopností bylo zvýšeno.
- Greater Blessing of Might byl odstraněn.
- Greater Blessing of Wisdom / Kings se nyní může kouzlit v boji.
- Greater Blessing of Wisdom regeneruje 0.2% života / many každé 2 sekundy (byly 3 sekundy).
- Greater Blessing of Kings absorbuje 270% ze spell power (bylo 180%).
- Fist of Justice nyní redukuje zbývající cooldown Divine Shield o 20% (bylo 50%).
- Seal of Light byl nahrazen Judgment of Light.
Priest
- Shining Force má nyní cooldown 45 sekund (bylo 60 sekund).
Discipline
- Shadow Covenant byl upraven
- Nyní zvyšuje léčení o 450% (bylo 550%)
- Kouzlení je instantní (bylo 1.5 sekund cast time).
- Již nenahrazuje Power Word: Radiance.
- Burst of Light trait nyní neafektuje Shadow Covenant.
Holy
- Nový talent na 30. úrovni: Perseverance.
- Pokud použijete Renew na sebe, budete redukovat 10% příchozího poškození.
- Holy priest se může nyní na 52. úrovni naučit Desperate Prayer.
- Beacon of Light a Beacon of Faith již nemají cooldown.
- Šance na aktivování Benediction byla snížena na 40% (bylo 50%).
- Piety nyní redukuje cooldown Prayer of Mending o 2 sekundy.
- Prayer of Healing má zvýšené léčení na 250% (bylo 200%).
- Prayer of Healing nyní léčí cíl a čtyři nejbližší spojence (bylo pět náhodných poškozených spojenců).
- Symbol of Hope nyní trvá 12 sekund (bylo 10 sekund).
Shadow
- Lingering Insanity je nyní talent a nahrazuje Void Lord.
- Poškození většiny kouzel Shadow priesta bylo zvýšeno.
- Auspicious Spirit nyní generuje 3 Insanity (byly 4).
- Mania nyní zvyšuje rychlost pohybu o 1% / 3 Insanity (bylo 1% / 5 Insanity).
- Masochism nyní redukuje příchozí poškození o 10% v průběhu Heal-over-Time.
- Legacy of the Void vyžaduje 65 Insanity (bylo 70) a zvyšuje shadow poškožení Voidformy o 5%.
- Mind Blast nyní generuje 15 Insanity (bylo 12).
- Mind Flay nyní generuje 3 Insanity / tick (byly 2).
- Mind Flay nyní dává poškození všem cílům v okolí a generuje další Insanity, za předpokladu, že je cíl nakažen Shadow Word: Pain.
- Mind Sear byl odstraněn.
- Nový talent na 90. úrovni: Misery.
- Vampiric Touch také aplikuje Shadow Word: Pain na cíl.
- Shadow Word: Death generuje 15 Insanity (bylo 10).
- Shadow Word: Pain nyní generuje 4 Insanity (byly 3).
- Shadow Word: Pain (Shadow) je aktivní po dobu 18 sekund (bylo 14 sekund).
- Shadow Word: Void se nabíjí po 20 sekundách (bylo 30 sekund).
- Surrender to Madness nyní zvyšuje získávání Insanity o 100% (bylo 150%).
- Vampiric Touch nyní generuje 6 Instanity (byly 4).
- Vampiric Touch nyní trvá 24 sekund (bylo 18 sekund).
- Void Bolt nyní prodlouží všechny DoT (Damage-over-Time) kouzla v okruhu 8 yardů o 3 sekundy.
- Void Eruption aktivuje 1.5 sekundový cooldown na Void Bold (byly 3 sekundy).
- Voidform zvyšuje Shadow poškození o 20% (bylo 30%).
Rogue
- Cheat Death nemůže být spuštěn vícekrát než jednou za 6 minut (byly 2 minuty). Tento cooldown je resetován smrtí hráče.
- Shroud of Concealment je nyní dostupný pro všechny rogue od 68. úrovně.
- Feint nyní stojí 35 Energy (bylo 20).
- Pickpocket vzdálenost byla zvýšena na 10 yardů (bylo 5 yardů).
Assassination
- Poškození většiny kouzel Assassination bylo zvýšeno.
- Šance na kritické poškození Agonizing Poison byla zvýšena na 30% (byla 20%).
- Alacrity haste / stack byl zvýšen na 2% (bylo 1%). Maximální počet stacků byl snížen na 10 (bylo 20).
- Maximální počet bodů Anticipation byl zvýšen na 10 (bylo 8).
- Blind je nyní dostupný na 24. úrovni.
- Crippling Poison je dostupný od 38. úrovně (byl od 24).
- Death from Above má nyní AoE poškození zvýšeno na 440% z attack power (bylo 366%).
- Bonus poškození Deeper Strategem pro finální útoky byl snížen na 5% (byl 10%).
- Kompletní poškození Internal Bleeding bylo zvýšeno na 144% z attack power z každého combo bodu (bylo 124%).
- Marked for Death nyní dává 6 combo bodů s Deeper Strategem.
- Prey on the Weak zvyšuje bonusové poškození o 15% (bylo 10%).
- Rupture bylo aktualizováno:
- Poškození schopnosti se nyní nezvyšuje společně s vyplýtvanými combo body, nýbrž prodlužují trvání schopnosti.
- Shadow Focus snižuje cenu kouzla v průběhu Steath o 75% (bylo 50%).
- Subterfuge zvyšuje bonusové poškození pro Garrote o 125% (bylo 100%).
Outlaw
- Poškození většiny kouzel Outlaw bylo zvýšeno.
- Alacrity haste / stack byl zvýšen na 2% (bylo 1%). Maximální počet stacků byl snížen na 10 (bylo 20).
- Maximální počet bodů Anticipation byl zvýšen na 10 (bylo 8).
- Between The Eyes nepřidává 4x critical strike multiplier do 2. úrovně, která se dá naučit na 42. úrovni.
- Blade Flurry poškození do dalších cílů bylo sníženo na 30% (bylo 35%).
- Bonus poškození Deeper Strategem pro finální útoky byl snížen na 5% (byl 10%).
- Fatebringer nyní stojí 2/4/6 energy (bylo 3/6/9).
- Fate’s Thirst má nyní bonus 4/8/12% (bylo 6/12/18%).
- Marked for Death nyní dává 6 combo bodů s Deeper Strategem.
- Pistol Shot nyní redukuje rychlost pohybu o 30% (bylo 50%).
- Slice and Dice nyní přidává 15% zvýšení regenerace energy.
- True Bearing již nesnižuje cooldown schopností Blind, Cload of Shadows nebo Riposte.
Subtlety
- Poškození většiny kouzel Subtlety bylo zvýšeno.
- Akaari’s Soul (artifact trait) má nyní zpoždění 2 sekund (byly 4 sekundy).
- Alacrity haste / stack byl zvýšen na 2% (bylo 1%). Maximální počet stacků byl snížen na 10 (bylo 20).
- Maximální počet bodů Anticipation byl zvýšen na 10 (bylo 8).
- Marked for Death nyní dává 6 combo bodů s Deeper Strategem.
- Master of Shadows nyní dává pouze 25 energy při vstupu do Steath / Shadow Dance (bylo 30).
- Master of Subtlety trvání bylo snížena na 5 sekund (bylo 6 sekund).
- Night Terrors nyní redukuje rychlost pohybu o 30% (bylo 50%).
- Shadow Nova (artifact trait) se nyní vždy aktivuje, když je použit Shadowstrike, Cheap Shot nebo Shuriken Storm v průběhu Shadow Dance. Má interní 5sekundový cooldown.
Shaman
- Poškození z Lava Burst bylo zvýšeno na 275 % (z 220 %).
- Haste Ancestral Swiftness je nyní 6 % (před tím 10 %).
Elemental
- Earth Elemental byl vylepšen:
- Má nyní 400 % armoru svého pána (před tím 200 %).
- Nyní má 25 % síly svého pána jako attack power (před tím 5 %) a 45 % v Primal verzi.
- Představuje větší hrozbu pro nepřátele, kteří jsou poblíž.
- Nyní po vašem boku bojuje 1 minutu (před tím 15 vteřin) a cooldown je 5 minut (před tím 2 minuty).
- Aftershock nyní produkuje 30 % Maelstormu (před tím 25 %).
- Earthen Rage nyní udílí poškození 55 % spell power (zvýšeno z 50 %).
- Earthgrab Totem nyní uzemní nepřátele na 8 vteřin (před tím 5 vteřin).
- Trvání Earthquake je nyní 6 vteřin (sníženo z 10 vteřin) a poškození za každé vytěkání je 50 % (před tím 30 %).
- Poškození z Elemental Blast je nyní 680 % (z 525 %).
- Elemental Blast nyní poskytuje bonus 2400 statu (před tím 1200).
- Icefury nyní uděluje 900 % poškození (před tím 180 %).
- Liquid Magma Totem nyní uděluje poškození 110 % (před tím 80 %).
- Bonus, který Path of Flame propůjčuje kouzlu Lava Burst, je nyní 10 % (před tím 5 %).
- Storm Elemental má nyní cooldown 2.5 minuty (před tím 5 minut) a trvá 30 vteřin (sníženo z 60 vteřin).
- Poškození, které způsobuje Storm Elemental Wind je nyní 48 % (bylo 42 %) a poškození z Call Lightning je 96 % (zvýšeno z 84 %).
Enhancement
- Poškození udílené většinou Enhancement kouzel bylo zvýšeno.
- Earthen Spike už nestojí žádný Maelstorm.
- Earthen Spike nyní uděluje 1100 % poškození z attack power (zvýšeno z 800 %).
- Bonus za Empowered Stormlash je nyní 50 % (před tím 35 %).
- Poškození Fury of Air je nyní 40 % attack power (před tím 30 %) a stojí 3 Maelstorm za vteřinu (před tím 5).
- Poškození Hailstorm je nyní 21 % poškození zbraně (sníženo z 35 %).
- Poškození z Lava Lash je nyní 625 % poškození zbraně (před tím 505 %).
- Poškození udílené Lightning Bolt bylo zvýšeno o 50 %.
- Poškození z Lightning Shield je nyní 150 % attack power (zvýšeno ze 100 %).
- Overcharge nyní stojí 40 Maelstorm (před tím 45) a má 12 vteřin cooldown (před tím 9 vteřin).
- Léčení za pomoci Rainfall bylo zvýšeno na 100 % (z 50 %).
- Rockbiter nyní generuje 20 Maelstorm.
- Windsong má nyní cooldown 40 vteřin (sníženo z 45 vteřin).
Restoration
- Chain Heal nyní léčí za 380 % (sníženo ze 400 %).
- Léčení Healing Stream Totem bylo zvýšeno z 82 % na 70 %.
- Léčení Queen’s Decree bylo zvýšeno na 24 % (z 20 %).
- Léčení Unleash Life bylo zvýšeno na 350 % (z 325 %).
- Léčení Wellspring bylo zvýšeno na 450 % (z 375 %).
Warlock
- Demonic Circle je nyní aktivní po dobu 15 minut (bylo 6 minut).
- Imp, Succubus, Voidwalker, Felhunter a Felguard dávají o 20% větší poškození.
- Mortal Coil nyní léčí 20% z maximálního počtu života (bylo 11%).
- Mortal Coil nyní vždy léčí, i za předpokladu, že cíl není ovlivněn kouzlem Horror.
- Základní Soul Harvest nyní trvá 15 sekund a maximální trvání je 35 sekund (bylo 10 sekund a 30 sekund).
Affliction
- Drain Soul je dostupné již od 13. úrovně.
- Nový Affliction talent na 15. úrovni: Malefic Grasp.
- V době kouzlení Drain Soul jsou všechny damage-over-time kouzla zesíleny o 20%.
- Contagion bonus je nyní 18% (bylo 12%).
- Nový talent na 30. úrovni: Empowered Life Tap.
- Life Tap zvyšuje poškození o 10% na 20 sekund.
- Grimoire of Synergy bonus je nyní 25% (bylo 35%).
- Haunt cooldown je nyní 30 sekund (bylo 15 sekund) a Haunt nyní zvyšuje poškození o 30%.
- Seed of Corruption poškození je nyní 215% (bylo 138%).
- Seed of Corruption nyní stojí 1 Sould Shard (bylo 4.5% many).
- Sow the Seeds přidá 2 cíle (byly 4) a nepřidává žádnou další cenu Sould Shardů.
Demonology
- Demonbolt bonusové poškození je nyní 18% (bylo 20%).
- Impending Doom nyní navíc snižuje trvání Doom o 3 sekundy. Thal’kiel’s Discord (Artifact Trait) je nyní spiuštěn pomocí Demonwrath.
- Power Trip má nyní 65% šanci na aktivaci (bylo 50%).
Destruction
- Poškození většiny destruction kouzel bylo zvýšeno.
- Backdraft nyní redukuje cast time vašich dvou dalších Incinerates nebo Chaos Bolts o 30%. Získat můžete až 4 nabití.
- Channel Demonfire poškození je nyní 64% (bylo 46%).
- Channel Demonfire nyní uděluje 50% poškození do všech cílů v okolí a není afektován kouzlem Havoc.
- Doom Bolt poškození bylo zvýšeno na 275% ze spell power (bylo 210%).
- Grimoire of Sacrifce poškození bylo sníženo na 75% ze spell power (bylo 100%).
- Grimoire of Supremacy nyní snižuje poškození Doom Bolt o 20%.
- Grimoire of Synergy bonusové poškození je nyní 35% (bylo 40%).
- Nový talent na 30. úrovni: Empowered Life Tap
- Life Tap zvyšuje poškození o 10% na 20 sekund.
- Shadowburn nahrazuje Conflagrate, generuje Shard a po smrti cíle další Shard.
- The Cataclysm a Eradication si v talentových stromech vyměnily místa.
- The Conflagration of Chaos trait nyní ovlivňuje Shadowburn.
Warrior
- Shockwave nyní zastunuje cíl na 3 sekundy (byly 4 sekundy).
Arms
- Poškození většiny Arms schopností bylo zvýšeno.
- Charge nyní snižuje rychlost pohybu cíle o 50% na 6 sekund.
- Charge nyní zarootuje cíl na 1 sekundy (bylo 1.5 sekundy).
- Fervor of Battle zvyšuje poškození Whirlwind na primární cíl o 45% (bylo 30%).
- Hamstring nyní dává 105% poškození zbraně (bylo 5%).
- In For The Kill navrací 30 Rage (bylo 20).
- Poškození Ravager bylo zvýšena o 25%.
- Rend stojí 10 Rage (stálo 15), a uděluje o 10% více pravidelného poškození.
- Sweeping Strikes umožňuje poškození dvou nejbližších cílů pomocí Mortal Strike a Execute (byl 1 cíl).
- Titanic Might již nesnižuje účinnost Colossus Smash.
- Trauma způsobí, že Slam a Whirlwind dává 25% poškození jako DoT (bylo 20%).
Fury
- Poškození většiny Fury schopností bylo zvýšeno.
- Dragon Roar nyní zvyšuje poškození o 16% (bylo 20%).
- Fresh Meat zvyšuje možný critical strike Bloodthirst o 60% (bylo 40%).
- Frothing Berserker zvyšuje poškození o 15% (bylo 10%).
- Outburst nyní snižuje cooldown Berserker Rage o 15 sekund.
- Reckless Abandon nyní zvyšuje trvání Battle Cry o 2 sekundy.
- War Machine trvá 15 sekund (trvalo 10 sekund).
- Wrecking Ball zvyšuje poškození dalšího Whirlwind kouzla o 250% (bylo 200%).
Protection
- Anger Management nyní snižuje cooldown Demoralizing Shout.
- Best Served Cold byl přesunut na 45. úroveň: Revenge nyní dává o 5% poškození více při každém úderu. Maximálně však pětkrát.
- Booming Voice generuje 60 Rage (bylo 50) a zvyšuje přijaté poškození afektovaných nepřátel o 25% (bylo 20%).
- Crackling Thunder zvětšuje dosah Thunder Clap o 50% (bylo 100%).
- Nový talent: Devastator
- Pasivní schopnost, nahrazuje Devastate. Vaše auto-attacky dávají přídavné poškození, generují 5 Rage a mají 30% šanci na resetování cooldownu na Shield Slam.
- Focused Rage bylo odstraněno.
- Heavy Repercussion prodlužuje Shield Block o 1 sekundu (bylo 1.5 sekundy).
- Intercept nyní dává 15 Rage (bylo 10).
- Never Surrender ignoruje až 100% přijatého poškození (bylo 75%).
- Ravager zvyšuje Parry o 35% (bylo 30%).
- Poškození Ravenge bylo výrazně zvýšeno.
- Revenge má nyní 3 sekundy cooldown, stojí 30 Rage. Dodge / Parry automaticky aktivuje další Revenge, který bude zdarma.
- Safeguard nyní přesune 30% poškození (bylo 20%).
- Shield Block nyní stojí 15 Rage.
- Thunder Clap nyní generuje 5 Rage a poškození tohoto kouzla bylo zvýšeno.
- Ultimatum bylo odstraněno.
- Vengeance nyní afektuje Revenge.
- Warbringer nyní stunuje na 2.5 sekundy (bylo 1.5 sekundy).
- Warlord’s Challange nyní snižuje cooldown Berserker Rage o 15 sekund.
Class Halls změny
- The Sunblossom pyl z Class Hall druidů nyní poskytuje snížení poškození na 1 hodinu (bylo +travel form rychlost).
Změny předmětů
Upravení legendárních předmětů:
- Aggramar’s Stride: Poskytuje bonus k rychlosti pohybu, závisející na Haste nebo Critical Power, podle toho, který stat je vyšší. Navíc se bonus rychlosti sčítá i s ostatními bonusy rychlosti pohybu.
- Cinidaria, the Symbiote: Vaše útoky způsobí dalších 30% poškození do nepřátel, které mají více než 90% životů a vyléčí vás za 100% poškození, které jste dali.
- Norgannon's Foresight: Stáním na místě po dobu 8 sekund získáte Foresight, což vám umožní kouzlit v pohybu po dobu pěti sekund. Čas se začíná odpočívat, jakmile se pohnete.
- Prydaz, Xavaric’s Magnum Opus: Každých 30 sekund získáte absorpční štít, který odrazí 15% (25% pro postavy, které nejsou tank) poškození z vašeho maximálního zdraví. Štít trvá 30 sekund. Předmět má nyní Critical Strike, Haste a Mastery jako sekundární statistiky.
- Roots of Shaladrassil: Při klidném stání na místě zapustíte do země kořeny, které vás budou léčit – 3% z vašeho maximálního zdraví každou 1 sekundu (byly to 4% za 3 sekundy).
- Sephuz’s Secret: Úspěšným aplikováním „loss of control“ efektu, přerušením kouzlení soupeře nebo dispellováním získáte 70% bonus k rychlosti pohybu a 25% Haste (bylo 15%) na 10 sekund. Tento efekt jde získat každých 30 sekund.
Demon Hunter
- (Vengeance) Runemaster’s Pauldrons: Metamorphosis resetuje zbývající cooldown na všech vašich Sigilech a Empower Wardech. Také přidá 1 nabití Demon Spikes.
- (Havoc) Anger of the Half-Giants: Demon’s Bite generuje 1 až 14 Fury (bylo 1 až 20). Demon Blades generují 1 – 8 Fury (bylo 1 – 12).
- (Havoc) Loramus Thalipedes' Sacrifice: Zvyšuje poškození na dalším cíli o 10% (bylo 5%).
Death Knight
- (Blood) Service of Gorefiend: Aktivuje přídavný čas (dva další časy s Mouth of Hell) pokud je aktivní Dancing Rune Weapon.
- (Frost) Seal of Necrofantasia: Snižuje cooldown Empower Rune weapon o 10% (bylo 5%).
- (Unholy) The Instructor’s Fourth Lesson: Scourge strike má šanci na vyslání dalších 1 – 3 Festering Wound kouzel (bylo 1 – 5).
- (Frost) Perseverance of the Ebon Martyr: Nyní funguje na nepřátelích, kteří byli poškozeni Remorseless Winter.
Druid
- Ekowraith, the Creator of Worlds: Zlepšuje efektivitu Astral Influence, Feline Swiftness, Thick Hide a Ysera’s Gift o 75% (bylo 50%).
- (Balance) Impeccable Fel Essence: Snížení cooldownu je nyní 1 sekundu každých 12 využitých Astral Power (bylo 8).
- (Balance) Promise of Elune, the Moon Goddess: Získané stacky nyní snižují globální cooldown Regrowth.
- (Feral) The Wildshaper's Clutch: Critické poškození z Bleed má 30% (bylo 40%) šanci ke spuštění Primal Fury.
Hunter
- (Beast Mastery) Roar of the Seven Lions: Bestial Wrath snižuje cenu všech schopností o 15% (bylo 20%).
- (Beast Mastery) The Apex Predator's Claw: Váš pet získá všechny pasivní schopnosti všech specializací a jeho poškození se o 5% (bylo 10%) zvýší.
- (Beast Mastery/Survival) Call of the Wild: Snižuje cooldown všech Aspectů o 35% (bylo 50%).
- (Marksmanship) Ullr's Feather Snowshoes: Sníží cooldown Trueshot o 0.8 sekundy (byla 1 sekunda) pokaždé, co vyšlete nějakou střelu.
- (Survival) Frizzo’s Fingertrap: Rozšiřuje Lacerate v plném trvání.
- (Survival) Nesinwary’s Trapping Treads: Za každou past získáte 25 Focus (bylo 15).
Mage
- (Arcane) Mystic Kilt of the Rune Master: Arcane Barrage přidává 3% (byly 4%) vaši maximální many za každý využitý Arcane Charge.
- (Arcane) Rhonin's Assaulting Armwraps: Arcane Missiles mají 18% (měly 25%) šanci k získání dalšího Arcane Blast, který vykouzlíte do šesti sekund, zcela zdarma.
- (Fire) Marquee Bindings of the Sun King: Po využití Hot Streak máte 15% (byla 20%) šanci na to, že další Pyroblast, který vykouzlíte do 15 sekund, bude 300% silnější.
- (Fire) Koralon's Burning Torch: Scorch má o 350% zvýšené poškození a garantovaný Critical Strike proti nepřátelům pod 30% života.
Monk
- (Brewmaster) Fundamental Observation: Zen Meditation není přerušena, pokud se pohnete nebo dostanete melee zásah. Snižuje cooldown Zen Meditaion o 50%.
- (Brewmaster) Firestone Walkers: Snižuje cooldown Fortifying Brew o 2 sekundy (byla 1 sekunda) při každém zásahu od nepřítele. Maximální snížení cooldownu je 6 sekund (byly 4 sekundy).
- (Mistweaver) Ei'thas, Lunar Glides of Eramas: Rising Sun Kick způsobí, že si váš cíl prodlouží heal over time efekt o pět sekund (byly 2 sekundy) při dalším melee útoku.
- (Windwalker) Hidden Master’s Forbidden Touch: Doba ve které můžete znovu vykouzlit Touch of Death se zvýšila na 5 sekund (byly 3 sekundy).
- (Windwalker) Cenedril, Reflector of Hatred: Nyní způsobí, že Touch of Karma způsobuje 150% poškození a dále nezvyšuje absorbování.
Paladin
- Chain of Thrayn: Avanging Wrath zvyšuje healing done o dalších 25% pro Holy a 50% pro Protection/Retribution. Zvyšuje poškození o dalších 20%.
- Uther's Guard: Vaše Blessing of Freedom, Blessing of Sacrifice a Blessing of Protection mají prodloužené trvání o 50% a vyléčí cíl za 15% jeho maximálního zdraví.
- (Retribution) Justice Gaze: Hammer of Justice nyní dává 600% (bylo 350%) poškození zbraně a snižuje o 75% cooldown, pokud je nepřítel pod 75% životy.
- (Retribution) Liadrin's Fury Unleashed: Pokud je Avenging Wrath aktivní, získáte 1 Holy Power každé 4 sekundy (byly 2.5 sekundy).
- (Retribution) Whisper of the Nathrezim: Templar’s Verdict a Divine Storm zvyšují poškození dalšího Templar’s Verdict nebo Divine Storm o 15% (bylo 25%).
Priest
- Phyrix’s Embrace: Nyní zvyšuje trvání Guardian Spirit a healing bonus o 50%. Guardian Spirit neukončí healing bonus jakmile zemře.
- (Shadow) Anund’s Seared Shackles: Pokaždé když Shadow Word: Pain a Vampiric Touch udělí poškození, získá váš další Void Bolt 4% (byly 2%) větší poškození. Je možno získat až 50 stacků.
- (Shadow) Mother Shahraz’s Seduction: Získáte 5 stacků Voidformy když se dostanete do Voidform.
- (Shadow) Mangaza’s Madness: Zvyšuje maximální možná nabití Mind Blast o 1 (byly 2).
- (Shadow) The Twins’ Painful Touch: Váš první Mind Flay (dříve Mind Sear) hned po vstupu do Voidform rozšíří Shadow Word: PAin a Vampiric Toucch na tři další nepřátele v okruhu 10 yardů od cíle.
Rogue
- Insignia of Ravenholdt: Přídavné poškození bylo sníženo a již neútočí na nepřítele, kteří jsou pod crowd-control efektem, který se může útokem zrušit.
- (Assassination) Zoldyck Family Training Shackles: Vaše poisony a bleed efekty zvyšují o 30% (bylo 40%) poškození do cílů pod 30% zdraví.
- (Outlaw) Greenskin's Waterlogged Wristcuffs: Between the Eyes má 20% šanci na každém combo bodu zvýšit poškození Pistol Shotu o 300% (bylo 400%).
- (Subtlety) Shadow Satyr's Walk: Shadowstrike obnovuje 3 Energy (bylo 10) a navíc 1 Energy za každé 3 yardy (byly 2) mezi vámi a cílem.
Shaman
- (Elemental/Enhancement) Eye of the Twisting Nether: Poškozováním nepřátel pomocí Fire, frost nebo Natural schopnostmi zvyšujete všechno poškozené, které dáváte o 1.5% (bylo 2%) na 9 sekund. Každý element aplikuje něco rozdílného.
- (Elemental) The Deceiver's Blood Pact: Earth Shock má 20% (bylo 30%) šanci na vrácení všech využitých Maelstrom.
- (Enhancement) Spiritual Journey: Feral Spirits mají o 500% rychlejší cooldown (bylo 300%) pokud jste ve Spirit Wolf formě.
- (Restoration) Focuser of Jonat, the Elder: Healing Wave a Healing Surge zvyšuje léčení vašeho dalšího Chain Healu o 10% (bylo 15%). Může se nastackovat až pětkrát.
Warlock
- (Affliction) Hood of Eternal Disdain: Agony dává celé poškození rychleji o 10% (bylo 20%)-
- (Destruction) Alythess's Pyrogenics: Nepřátelé afektováni vašim Rain of Fire dostanou o 10% (bylo 7%) větší poškození z Fire kouzel.
- (Destruction) Feretory of Souls: Kouzlením útočného Fire kouzla máte 10% (bylo 15%) šanci na vygenerování Sould Shard.
- (Destruction) Magistrike Restraints: Chaos Bolt má 20% šanci (bylo 30%) na poškození dalšího nepřítele v okolí 30 yardů.
- (Demonology) Sin’dorei Spite: 25 sekund po vykouzlení Summon Doomguard nebo Summon Infernal máte vy a vaši minioni zvýšené poškození o 15% (bylo 30%).
Warrior
- Ayala’s Stone Heart: Počet možných využití za minutu byl snížen.
- (Arms) Archavon’s Heavy Hand: Mortal Strike nyní vrací 8 Rage (bylo 15).
- (Fury) Ceann-Ar Charger: Přidá 8 Rage (bylo 10) kdykoli je má warrior Enrage.
- (Fury) Kazzalax, Fujieda’s Fury: Bloodthirst zvyšuje všechno poškození, které dáte a také všechno léčení, které obdržíte o 1% na 10 sekund. Stackuje se až čtyřikrát (bylo 5x).
- (Protection) Kakushan’s Stormscale Gauntlets: Předchozí afektovaná kouzla byla změněna (was Shield Slam a Revenge) na Shield Slam a Thunderclap.
- (Protection) Destiny Driver: Absorpce poškození byla zvýšena na 50% (byla 15%).
Player versus Player
- Dampening efekt nyní začíná ihned po startu 2v2 skirmish bojů a arén.
- Blade’s Edge arény dostala vizuální aktualizaci.
- 9. úroveň Prestige byla přidána.
- Artifact traity od 35. bodu jsou v PvP povoleny.
- Poškození způsobené pomocí Soul Rip, Shadow Nova, On the Trail a Shadowy Apparition by nyní neměly porušovat některé z crowd control efektů jako například Polymorph nebo Freezing Trap.
- Honorové talenty, které nahrazují taunt efekt u každé talentové specializace, jsou nyní plnohodnotné a originální taunt efekt nyní funguje i na standardní nepřátele mimo PvP.
Úprava povolání v PvP
Death knigh
Blood
- Blood death knighti nyní dávají o 10% méně poškození v PvP (bylo 15%).
- Blooddrinker nyní dává o 40% méně poškození v PvP (bylo 100%).
Demon Hunter
Havoc
- Unending Hatred nyní dává 10 Fury (bylo 5).
- Eye of Leotheras nyní poškodí cíl za 6% z jeho maximálního zdraví (byly 4%).
- Rushing Vault a Pinning Glare byly odstraněny.
- Nový talent: Demonic Origins
- Cooldown Metamorphosis byl zkrácen o 2 minuty a schopnost trvá 15 sekund.
- Pokud není hráč v Metamorphosis, je jeho poškození zvýšeno o 10%.
- Nový talent: Mana Rift
- Mana Break nyní poškodí cíl a 15% jeho maximálního zdraví.
Vengeance
- Vengeance Demon hunteři nyní dávají o 10% méně poškození v PvP (bylo 15%).
- Illidan’s Grasp cooldown byl snížen na 60 sekund (bylo 90 sekund).
Druid
Balance
- Celestian Downpour nyní zvyšuje trvání o 100%. V jednu chvíli může být aktivováno pouze jedno toto kouzlo.
- Magická redukce poškození Celestial Guardian byla snížena na 20% (bylo 30%).
Guardian
- Maul nyní dává 400% poškození v PvP (bylo 100%).
- Guardian druid nyní dostává o 10% více poškození od protihráčů (bylo 25%).
- Guardian druid nyní dává standardní poškození v PvP.
- Kouzlo Shapemender bylo odstraněno.
- Kouzlo Hibernating Growth bylo odstraněno.
- Kouzlo Enraged Mangle bylo odstraněno.
- Sharpened Claws nyní zvyšují poškození kouzel Swipe a Trash o 100%.
- Overrun nyní nesdílí cooldown s Feral Charge.
- Den Mother nyní zvýší život vám i vašim spoluhráčům ve vzdálenosti 15 yardů o 15%.
- Demoralizing Roar má nyní cooldown 30 sekund (bylo 60 sekund).
- Toughness je nyní dostupný na 34. úrovni (bylo na 37. úrovni) a nahrazuje Softened Blows.
- Nový talent: Roaring Speed
- Snižuje cooldown Stampeding Roar o 90 sekund.
- Nový talent: Master Shapeshifter
- Feral, Balance nebo Restoration získá navíc nový efekt
- (Balance) Po vstupu do Moonkin Form získáte 30% spell haste na 10 sekund.
- (Feral) Pokud jste v Cat Form, je vaše poškození zvýšeno o 30%.
- (Restoration) Po použití Swiftmend je cast time a léčení vašeho Healing Touch zvýšeno o 30% na 8 sekund.
- Nový talent: Malorne’s Swiftness
- Rychlost pohybu v Travel Formě uvnitř Battlegroundu nebo Arény je zvýšena o 20%.
- Nový talent: Raging Frenzy
- Kouzlo Frenzied Regeneration nyní generuje 60 Rage za 3 sekundy.
Restoration
- Focused Growth nyní redukuje cenu Lifebloom o 50%.
Hunter
- Viper Sting má nyní 30 sekund cooldown (bylo 45).
- Scorpid Sting má nyní 24 sekund cooldown (bylo 30).
- Scorpid Sting má nyní 8 sekund trvání (bylo 6).
- Spider Sting má nyní 45 sekund cooldown (bylo 60).
- Spider Sting nyní trvá pouze 4 sekundy (bylo 5). Silence efekt nebyl změněn.
Marksmanship
- Sniper Shot nemá nyní cooldown (bylo 6 sekund).
Survival
- Bonus Waylay kouzla Steel Trap nyní dává 150% dalšího poškození v PvP situacích za předpokladu, že je hunter mimo boj (bylo 500%).
Mage
Frost
- Burst of Cold zvyšuje poškození Cond of Cold o 250% (bylo 600%).
Monk
Brewmaster
- Microbrew snižuje cooldown Fortifying Brew o 50% a nyní nesnižuje jeho délku.
- Incendiary Brew bylo přejmenováno na Incendiary Breath a je nyní pasivní. Zvyšuje cooldown Breath of Fire o 100%.
- Hot Trub nyní dává 50% ze Stagger poškození všech cílům okolo. (bylo 25%).
- Guard nyní nedává absorb, ale umožňuje, aby bylo 30% příchozího poškození rozděleno do všech spoluhráčů v okruhu 15 yardů.
- Eerie Fermentation nyní poskytuje 5% magické redukce poškození a 10% rychlosti pohybu za každý aktivní Stagger.
Mistweaver
- Counteraract Magic nyní zvyšuje léčení Renewing Mists na 135% (bylo 125%).
- Healing Sphere má nyní 15 sekundový cooldown (bylo 45 sekund).
- Surge of Mists nyní způsobí, že Enveloping Mist má 7 sekund cooldown (bylo 8 sekund).
- Way of the Crane nyní učiní hráče imunním proti stun efektům.
- Refreshing Breeze nyní zvyšuje léčení Vivify o 20% (bylo 25%).
Windwalker
- Spinning Fire Blossom nyní vždy spustí Mastery: Combo Strikes.
- Disabling Reach nyní zvyšuje vzdálenost Disable na 10 yardů (bylo 12 yardů).
- Zen Moment nyní stojí 3 Chi (bylo 5 Chi).
- Control the Mists se nyní objevuje každých 10 sekund (bylo 20 sekund).
Paladin
- Cleansing Light je nový honor talent, který nahrazuje Pure of Heart u Protection a Retribution paladina. Cleansing Light odstraní všechny Disease a Poison efekty v okolí 15 yardů od paladina.
- Luminescene je nyní aktivní na léčení, které není zaslána na jiného paladina.
Holy
- Distribuce sekundárních statistik holy paladina byla změněna:
- 50% Mastery
- 125% Haste
- 75% Versatility
- 150% Critical Strike
- Avenging Crusader nyní stojí 35% celkové many paladina (kouzlo nestálo v minulosti manu).
- Ultimate Sacrifice nyní trvá 4 sekundy, nikoli 12 sekund.
Protection
- Distribuce sekundárních statistik protection paladina byla změněna:
- 25% Mastery
- 200% Haste
- 50% Versatility
- 125% Critical Strike
- Guarded by the Light se nyní stackuje dvakrát (bylo třikrát).
- Guarded by the Light nyní nesnižuje cenu Flash of Light.
- Hallowed Ground nyní potlačuje jakékoli omezení rychlosti pohybu, pokud spojenci stojí ve vaší Consecration.
- Steed of Flory nyní zvyšuje dobu Divine Steed o 2 sekundy (byly 4).
Retribution
- Distribuce sekundárních statistik retribution paladina byla změněna:
- 25% Mastery
- 160% Haste
- 50% Versatility
- 165% Critical Strike
Priest
Discipline
- Kouzlo Solemn Prayers bylo odstraněno.
- Kouzlo Renewed Hope bylo odstraněno.
- Strenght of Soul nyní léčí cíle, na které bylo aplikováno kouzlo Power Word: Shield.
- Nový talent: Trinity
- Doba trvání Atonement byla zvýšena na 30 sekund a léčení, které bylo provedeno přes Atonement bylo zvýšeno o 20%.
- Atonement může být nyní aktivován maximálně na 3 cíle a jedině přes Plea.
- Dome of Light nyní zvyšuje redukci poškození Power Word: Barrier o 45% (bylo 25%).
- Power word: Fortitude zvyšuje maximální životy o 20% (bylo 10%).
- Nový talent: Ultimate Rediance
- Váš Power Word: Radiance má nyní instantní cast a léčení je zvýšeno o 250% s 6 sekundovým cooldownem.
Holy
- Heal je nyní silnější o 200% v PvP.
- Prayer of Mending nyní léčí o 150% více v PvP.
- Delivered From Evil byl upraven:
- Nyní snižuje cooldown Leap of Faigth o 45 sekund, ale nevytváří absorpční štít na cíli.
- Holy Ward má nyní 30 sekund cooldown (bylo 45 sekund)
- Nový talent: Miracle Worker
- Holy Word: Serenity má nyní 2 nabití.
- Rapid Minding nyní zvyšuje dosah Prayer of Mending o 20 yardů.
- Divine Attendant byl upraven:
- Nyní snižuje cooldown Guardian Spirit o 2 minuty
- Ray of Hope cooldown byl snížen na 45 sekund (bylo 60 sekund).
- Greater Heal byl upraven:
- Heal zvyšuje maximální životy cíle o 10% na 15 sekund. Může se dvakrát stackovat.
Rogue
- Každá specializace rogueho má nyní Staminu na 100% (bylo 90%).
Assassination
- Flying Daggers nyní zvyšují dosah Fan of Knives o 100%.
Shaman
Enhancement
- Thundercharge nyní zvyšuje cooldown všech obnovovacích schopností o 70% (bylo 30%).
Restoration
- Talent Calming Waters byl posunut na 34. úroveň a nahrazuje Inner Renewal.
- Earth Shield má nyní 5 sekund cooldown, redukuje příchozí poškození o 15% (bylo 20) a spouští se při 8% ztrátě životů (bylo 6%).
- Cena Earth Shield byla zvýšena na 15% základní many (bylo 12.6%).
- Earth Shield nyní nejde dispellovat.
- Electrocute nyní dává o 20% více poškození.
- Spirit Link nyní stojí méně many a nemá cooldown.
- Cíle, které jsou propojeny, nyní obdrží 100% zvýšení léčení z Chain Heal a Riptide.
- Healing Wave nyní léče o 200% více v PvP (bylo 135%).
- Rippling Waters nyní léčí o 20% více.
- Rippling Waters nyní přidává jedno nabití Riptide navíce.
- Nový talent: Tidebringer
- Každých 8 sekund získáte možnost vykouzlit další Chain Heal o 50% rychleji. Efekt trvá 15 sekund a může mít dvě nabití.
Warlock
Affliction
- Soulburn byl nahrazen Shoulshatter:
- Soulshatter způsobí, že všechno poškození za „damage over time“ efekty bude rozprostřeno do pěti nejbližších nepřátel a poškodí je za 10% jejich maximálních životů.
- Každý nepřítel zasažen Soulshatter zvýší váš haste o 10% na 8 sekund a přidá vám 1 Soul Shard.
- Soul Siphon byl nahrazen Death’s Embrace:
- Death’s Embrace způsobí, že Corruption, Unstable Affliction a Agony dávají o 100% větší poškození do cílů, které jsou na nebo pod 30% životů.
- Soul Swap byl nahrazen Curse of Shadows:
- Curse of Shadows způsobí, že magical „damage over time“ efekty dávají o 30% více Shadow poškození na 10 sekund.
Warrior
- Nový talent: Disarm
- Odstraní nepříteli štít a zbraň na 8 sekund.
- Nepřátelé bez zbraně a štítu dávají mnohem menší poškození.
Arms
- Strenght Arms warriorů byla snížena na 105% (byla 110%).
- Blood Hunt byl odstraněn.
- Ready for Battle byl odstraněn.
- Sharped Blade má nyní 25 sekund cooldown (bylo 45 sekund).
- Nový talent: Storm of Destruction
- Snižuje cooldown Bladestorm o 33%. Bladestorm nyní aplikuje Mortal Wound na všechny zasažené nepřátele.
- Pain Train je nyní honor talent na 8. úrovni (byl 43).
- Shadow of the Colossus byl přesunut z 25. úrovně na 28. úroveň honor talentů.
- Shadow of the Colossus nyní zvyšuje získanou Rage o 25 po úspěšném Charge.
- Wrecking Crew byl odstraněn.
- Nový talent: Duel
- Vyzvete cíl k duelu. Po dobu výzvy je vaše poškození a poškození, které dá vyzvaný hráč do ostatních cílů, redukováno o 50%. Trvá 8 sekund.
- Nový talent: War Banner
- Zvyšuje rychlost pohybu všech spojenců o 30% a snižuje dobu trvání všech crowd control efektů o 50% v okruhu 30 yardů. Trvá 15 sekund.
Fury
- Distribuce sekundárních statistik fury warriora byla změněna:
- 75% Mastery
- 150% Haste
- 100% Versatility
- 75% Critical Strike
- Enrage redukuje příchozí poškození v PvP o 10% (bylo 20%).
- Blood Hunt byl odstraněn.
- Death Wish má nyní 15 sekundový cooldown a může se stackovat až 15x (bylo 5x).
Protection
- Distribuce sekundárních statistik protection warriora byla změněna:
- 25% Mastery
- 175% Haste
- 50% Versatility
- 150% Critical Strike
- Protection warrioři nyní dávájí o 10% méně poškození v PvP (bylo 15%).
- Protection warrioři nyní dostávají o 15% více poškození od nepřátel (bylo 25%).
- Tenderized byl odstraněn.
Úkoly
- Opraveny chyby, které neumožňovaly dokončení všech čtyřech potřebných Kirin Tor emissary World Questů.
- Všechny World Questy byly s touto aktualizací znovu vygenerovány. Měly by vám zůstat všechny emissary úkoly, ale je možné, že některé World Questy byly nahrazeny jinými nebo mají jiné odměny.
- Všechny World Questy byly s touto aktualizací znovu vygenerovány. Měly by vám zůstat všechny emissary úkoly, ale je možné, že některé World Questy byly nahrazeny jinými nebo mají jiné odměny.
Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.
Diskuze
Cherios 12.01.2017 08:23
To je sice pekné, že spriestovi zobrali Mind Sear, ale keby ešte odstránili tento talent aj zo zbrane tak by to bolo super. Teraz tam je uplne nanič a zaberá miesto niečomu čo mohlo byť aspon trochu k užitku.
Papájos 11.01.2017 08:07
Trochu mi chybí přidání nějakých nových dungeonů, já jakož to hlavně mythic+ hráč bych toto velice ocenil. Timewalk pandaria mi přijde dosti zbytečná. No jsem i dosti zvědav co udělají v praxi změny class.
sw1tchCZ 11.01.2017 08:58
Tohle je jen mikro patch který víceméně nový content typu raid nebo dung nepřidá. Víceméně je to jen balanc class, legendárek, přidání nových legendárek, upravení systému AK pro alty, novej timewalk, Brawl a ty micro eventy... Na velkej content si musíš počkat až do 7.2 kdy přijde Tomb Of Sargeras a jeden novej dung... Plus samozřejmě spousta dalších věcí...
Papájos 11.01.2017 09:15
@sw1tchCZ jen mě trochu mrzí, že nedávaj moc dungů navíc a všechno zaplácaj novýma raidama. Nevím proč není možno vytvářet společně s otevíráním nových raidů i nové dungeony.
sw1tchCZ 11.01.2017 11:52
Papájos Tak během Legionu zatím přidali jeden novej Dung a jeden raid. Teď otevřou Nighthold... Jako je fakt, že ta míra nových dungů je malá např. oproti cata nebo wotlku... Nicméně 5-man content byl dost dlouho underated... Až teď v Legionu je na skoro stejný úrovni s raidováním... Takže bych čekal, že pak v 7.3 bude těch dungů ještě víc, přecijen Argus asi neodbydou jedním dungem a jedním raidem Takže v budoucnu si přijdeš na své
tkrejc 10.01.2017 20:14
Nevíte náhodou kdy bude return to karazhan pristupny i na heroic. Tento patch nebo další. Vim ze o tom mluvili. Procital sem patch notes v originale a nikde jsem to tam neviděl.
Ellendway 10.01.2017 21:40
Karazhan by měl být rozdělený v některých z příštích patchů. Nyní je stále jako Mythic.
sw1tchCZ 11.01.2017 08:55
Nemělo to být až v 7.2?
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit senebo
Zaregistrovat nový účet