Týden v Battle for Azeroth - 34. týden 2018

  Battle    Azeroth    Týden   

Chyběl vám každotýdenní přehled událostí ve World of Warcraft? My doufáme, že ano a proto vám přinášíme další sérii článků, tentokrát věnovanou obsahu v datadisku Battle for Azeroth!

 

Je obsah, který se ve hře každý týden mění – jedná se například o bosse, které naleznete na nových kontinentech, PvP obsah nebo třeba expedice na nejrůznější ostrovy. Každou středu, tedy kromě tohoto týdne, kdy máme trochu skluz, se dozvíte, co na vás ve hře čeká a na co se můžete po každotýdenním restartu vrhnout.

 

Seznam kapitol

 

World bosse se tento týden nedočkáme

Pokud jste čekali na nového bosse na nových kontinentech, který by se neobjevoval jako klasických World Quest, máte smůlu. World bossové se začnou objevovat až za dva týdny, tedy přesněji až 4. září.

Ve hře se na nějakou dobu objevil World Quest, který naznačoval, že je boss připraven k bitvě, ale jednalo se o chybu.

 

Island Expedice

Tento týden se podíváme na ostrovy Rotting Mire, Whispering Reef a Verdant Wilds. Pokud chcete získat 2500 Azerite pro váš item #158075, máte co dělat. Je potřeba posbírat na ostrovech 40 tisíc Azeritu. Čas máte do příštího resetu.

Call to Arms: Stormsong

Zabitím desíti hráčů nepřátelské frakce dokončíte úkol quest #52957 / quest #52782, který vás obdaruje 75 reputace k frakcím The Honorbound či 7th Legion. Samozřejmě dostanete také 250 Honoru.

Reset Mythic Dungeonů

Je pravdou, že Mythic Plus dungeony nejsou ještě dostupné, takže můžete Mythic Dungeony dokončit vícekrát na stejné, resp. základní obtížnosti, čímž si zvýšíte šanci na zisk nějakého zajímavého předmětu nebo třeba item #162460, které upotřebíte při výrobě některých věcí z profesí.

 

Úprava Artifact Knowledge

Artifact Knowledge tak úplně nezmizela, i když v to mnoho hráčů doufalo. AK se do Battle for Azeroth přeci jen dostala a bude dopadat na všechny postavy současně. Artifact Power, který je potřeba v BfA získat k další úrovni, byl ovšem snížen o 30 %, aby se předešlo nesmyslně velkým číslům.

 

Tento týden se ovšem nemusíte bát. Artifact Knowledge ještě není aktivní, takže potřebujete plný počet Artifact Power k vylepšování item #158075.

 

Brawl: Gravity Lapse

První výhrou v brawlu získáte 300 Honoru a 151 Artifact Power. Samozřejmě nesmíte zapomenout ani na úkol quest #47148, jehož splněním získáte Brawler’s Footlocker.

Co na nás čeká?

Již za necelé dva týdny se dočkáme hromady nového obsahu. K přípravě těch nejlepších předmětů, které jsou v současné době k dispozici, máte tedy ještě nějaký ten čas. Co ovšem můžete 5. září čekat?

  • World bosse
  • Raid Uldir
  • Mythic Plus
  • Warfronty
  • 1. PvP sezónu

Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

Nekrotaj 24.08.2018 09:31

Mě strašně bavilo expit, ale po 13 letech už se pro mě nejspíš vytratilo to kouzlo. Po doexpení mě to nebaví a přemýšlim, že to udělám jako na Legionu.
Uložim k mrazu vyexpenou bídáckou podtavu na půl roku a vše pak doženu za týden hraní, jelikož vše zvednou.
Navíc v PvP to už nevyrovnává staty a PvE pro gear chodit nechci.

Perzeus 1 24.08.2018 09:24

Já bych dal jaké info ohledně těch neutrální chuť míst přímo na bug tracker ve wowheadu mohla by přijít i naka oprava aby noc lépe chránily v těch lokacích a nám taky skusenost s tím jak popisujete 5 vs 1 Alík bohužel tomu tak je mě to neštve tolik ale je to tak

Perzeus 1 24.08.2018 09:25

Oprava chuť tam je na víc😀

Nevdecnik 24.08.2018 09:07

Ales_CZ: Levely jsou škálované, takže pokud level 113 potká level 120, tak level 120 nemá žádnou výhodu. Naopak, tobě až do 115 levelu fungují legendárky.

Měl jsem Warmod zapnutý za Alíka. Warmode není špatný nápad a je to i pro PVE hráče zpestření, a také výzva. Pokud jsem potkal Horďáka a šli jsme 1 na 1, tak s tím nemám problém. Někdy vyhraju, někdy prohaju a alespoň se člověk učí. Jenže to se stává málokdy. Většinou mě napadli skupiny 3 a více Horďáků. V pohodě. I to se dá překousnout. Holt jednou za hodinu umřu, armor se tím neničí, o peníze nepřijdu, takže kromě raněného ega se nic nestane.

Problém warmodu nastává v lokacích, kde jste nuceni plnit questy a zároveň se kolem vyskytuje 10 a více Horďáků a 0 alíků. Je to třeba ve Stormsong Valley ve vesničce s Tortollany. Vesnice je neutrální, takže přímo v ní je obrovská převaha Horďáků (tedy alespoň na Drakthulu). Bohužel je to tak blbě domyšlené, že přímo ve vesnici se na mě neustále někdo vrhal (většinou samozřejmě v převaze). Tortollani sice jakože hlídají a snaží se vás chránit, ale jsou velice slaboučký. Výsledkem je, že si vlastně ani nemůžete vzít quest, natož si ho přečíst, protože jste furt mrtví.
Nestěžuji si na warmode. Určitě je to fajn nástavba, ale pro questování to prostě není výhodné. Ztratíte čas a přestává to i být přínosné, protože nevidím nic přínosného na tom, že vás napadnou 3 lidi a ubijou.
Udělal bych několik změn.
1.) Za zabití v převaze bych nedával odměny. Možná bych je i bral.
2.) V neutrálních městech bych posílil NPC, aby vás dokázali alespoň trochu bránit.

Jinak warmodu se úplně nevzdávám. Až budu mít odquestováno, tak ho ještě zkusím.

Ales_CZ 24.08.2018 10:25

To s tím škálováním jsem nevěděl, ale i tak má prostě své životy, takže stále má tu výhodu. Je pravda, že v určitých místech jsem se setkával s velkou převahou horďáků a při questování byly pak i nesnesitelné lagy. Ale fakt za alíky si každý hrabe na tom svém písečku prostě, i když tě vidí s někým bojovat, tak ti málokdy pomůže. Raději to místo obloukem obejde.

Nevdecnik 24.08.2018 11:03

@Ales_CZ
Je to možný, ale já měl zapnutý warmode od 110 do 118 levelu (cca týden), takže celkem dlouho a za celou dobu jsem nepotkal 1 Alíka, který by bojoval s 1 Horďákem. Ty útoky Horďáků trvají kolem 2-3sekund. Přiběhnou 3-5 lidí, vykosí srabácky single hráče a pokračujou na dalšího. Jakožto PVE hráč jsem byl v PVP světě hodně "osamocen" a popravdě jsem ani nevyhledával společnost. Není mi moc sympatické, že bych se s někým spojil a v přesile zabíjel osamocené hráče druhé frakce. Kazilo by mi to pocit ze hry, zábavu. Což je asi také kámen úrazu. Do PVP musíš být prostě tak trochu hajzl a užívat si to. Zřejmě na straně Hordy je víc takových lidí, a tak jsou v PVP prostě lepší.

Ales_CZ 24.08.2018 12:34

@Nevdecnik já mám zapnutý War mód, bylo to mezi prvníma věcma, co jsem udělal. Je pravda, když zapnu Battleground, tak tam je věc často opačná, aliance spolupracuje a horda jenom mlátí hráče, dost často i jako osamělý jezdci, pak je hrdinů plný hřbitov, a ty koukáš, že prohráváš a pár lidí se snaží o výhru. Předevčírem jsem se přesouval ve Voldumu k druhému potřebnému WQ a uprostřed cesty mi napadla roguna, tak jsem se s ní pustil do boje, po chvíli přiběhli ještě jeho dva kamarádi, co se schovávali a prostě mi zabili. Jako na potvoru, tak roguna číhala poblíž mé mrtvoly a čekala na mě. Takto mi zabili ještě 2x. Když jsem dobíhal ke své mrtvole potřetí, tak jsem vje samozřejmě viděl, že bojují. Dal jsem respawn, podíval jsem se s kým, vybrali si Priest healera a okamžitě jsem mu šel pomoci. Ve 3 se soustředili na healera. Vypoklo to ve velký boj, kde se stalo, že Warrior s málo životy většinou zaskočil, aby si doplnil život, ale né pokaždé se mu to povedlo, protože já jako blood DK jsem si ho přitahoval zpět. Asi po 15 minutách boje kde dostali na prdel, roguna s warrem se několikrát spawnuli a nepřátelský Blood DK zemřel jen jednou, jako poslední a všichni 3 to nakonec vzdali. Tady 2 DPS nahrazoval healer, který se nejdříve snažil sebe udržet na živí a popřípadě mě chvíli pomohl v boji. Mě to připadá, že si takto hráči leští svoje Ego, že jsou někdo, když útočí v přesile na hráče, pak ho ještě nějakou dobu schválně zabíjí, protože oni jsou těmi "pány" daného místa, kde se nachází

sw1tchCZ 24.08.2018 14:24

@Ales_CZ Hmmm, pri levleni me na lvlu 114 napadl paladin. Kdybych (placu nad rozlitym dzbanem ja vim) nebyl debil a vedel ze on na max lvlu ma rozbity staty a ja mam vyhodu v podobe cof a cold heartu, tak sem ho rozbil. Ale po stunu sem to zabalil. Az kdyz mi doslo ze mu trva nejak dlouho nez mi ubral cca tretinu zivota sem si rek sakra ale vzdyt to neni ztraceny... Nu popnout icebound fortitude nebo insignii driv tak je mrtvej a ja mel dobrej pocit...
Jinak s tim ze Alici si nepomahaj... Nevim hraju na Silvermoonu a s timhle sem uplne problem nemel. Nebo spis snazim se pomoct kdyz vidim nekoho v souboji.
Nemuzu zapomenout na vcerejsek kdy nejaci mantaci ve Stormsong Valley kempili pred Brenadanem a tri z nich meli assassina (bounty). Rek sem si rqdsi zustanu ve vesnici pac mi prisli na prvni pohled jako sehrani. Tenhle pocit presel kdyz na sebe natahli straze ve vesnici. Kdyz jim vsem ubrali asi na pulku nevahal sem a vyuzil prilezitosti. 300 honoru stalo za to ze pak prisli a zabili me. Heh ale chvilku na to v jeste vetsi skupine udelali to samy a dostali znova rekt...

Ales_CZ 24.08.2018 08:12

Čeho jsem si já všiml při hraní? Já hraji se zapnutým War módem, takže dokáži slušně srovnat obě strany. Podle nálady jsem střídal strany. Když jsem hrál za hordu, tak v základních lokacích při hraní příběhu jsem hráče z aliance skoro nepotkával. Když už jsem nějakého potkal, tak byl většinou sám. Samozřejmě vidina, že zabije 113 a podobně malý level byla vysoká, ale většinou neúspěšná. Mého protection paladina prostě nedokázal umlátit dost rychle, protože většinou první Horďák, co šel kolem, okamžitě přišel na pomoc. Jako měl jsem i hodně pěkný souboj s rogunou, kde mi nikdo na pomoci nepřišel. Podle mě to ten hráč za ní neuměl, když nedokázal se 120 zabít v té době 114 a mohla se stát z lovce kořist. Já po několika minutách boje začal mít převahu, protože mám healovací spely+jeden instantní, pro případ nouze, a on mi utekl s pár HP. Když jsem ale hrál na druhé straně, tak v určitých částech mapy byly většinou horďáci, takže jsem se stával často kořistí a jaký jsem měl level, to je nezajímá, prostě nepřítel a basta. Vždycky mě masakrovali ve skupině. Třeba jeden mě načal a hned na to se další přidali. Co mi ale zarazilo, bylo jednání hráčů na Alianci. Vidí jiného aliančáka v nesnázích a rozhodně se do souboje vůbec neplete, copa kdyby ho náhodou zabili. Prostě tady si každý hrabe na tom svým písečku a pomoc prostě nemohu očekávat. Jo třeba jsem si všiml party, co lovila Bounty, ale to byla seskládaná s guildy, ale prostě hráči na Alianci nedrží tolik při sobě jako na Hordě. Ohledně hlavních měst, tak mě Bolarus mu přijde přehlednější jak Dazar'alor.
Dále většina nových dungeonů se mi nelíbí, hodně mi připomínají dungeony z původního WoW, protože jsou to docela i bludiště, absolutně nepřehledný. Zlatý Legion. Jsem trochu smutný, že se mapa nevyvíjí podle událostí po skončení Legionu, ten kdo dohrál zbytek nepovinných kapitol, tak by měl opravdu Suramar jako jedno z hlavních měst, právě pro nightborne elfy, okolní lokace Lordearonu by byly opět aliance, bez forsaken, Worgeni by opět ruiny Gilneasu dávali zpět do pořádku, přeci jenom forsaken přišli o undercity a byly vyhnáni pryč.

Perzeus 1 24.08.2018 06:09

Pecka dík za informace jen tak dál

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet