V současné době na oficiálních serverech běží pre-BfA event War of the Thorns. V rámci jeho první kapitoly se vám po splnění questové linie zpřístupní World Questy v Darkshore. A spolu s nimi se aktivují i jisté aspekty tzv. War módu.
Co je War mód?
Jak jste nejspíš zaznamenali, v Battle for Azeroth se bude rušit rozdělení na PvE a PvP servery. Místo toho bude do hry implementován PvP mód, který si budete moci zapnout nebo vypnout. Hráči se zapnutým PvP módem se budou moci vesele věnovat world PvP, zatímco hráči s vypnutým PvP módem budou mít konečně svatý pokoj u meeting stonů.
Pokud si chcete mód přepnout, jděte v interface do Specialization & Talents (N), zvolte záložku Talents a zaklikněte War Mode. Mezi oběma módy si budete moci přepínat pouze ve svém hlavním městě – tedy ve Stormwindu (Aliance) nebo Orgrimmaru (Horda).
Hráči s vypnutým vs. zapnutým PvP módem se budou nacházet v odlišné fázi, takže se vzájemně neuvidí a nebudou moci interagovat.
War mód v Darkshore
S tímto updatem PvP, pro který se vývojáři rozhodli pro Battle for Azeroth, se můžete seznámit už nyní v rámci BfA pre-patche. A to konkrétně v Darkshore, jakmile se vám zde odemknou World Questy.
Bounty Hunter
Když vstoupíte do zóny, která je zpřístupněná pro War Mode (což je v současné chvíli pouze Darkshore, avšak v Battle for Azeroth to budou všechny zóny), a máte přitom War Mode zapnutý, aktivuje se vám Soldier of the Alliance nebo Soldier of the Horde. Za každého zabitého člena nepřátelské frakce (který dává Honor) dostanete + 6 bonusového Honoru. Pokud se vám podaří zabít 10 nepřátel, aniž byste sami zemřeli, budete povýšeni na Alliance Assassin/Horde Assassin, což vám navýší damage a healing o 15 %, a to do doby, než opustíte zónu nebo zemřete.
Za zabití nepřátelského hráče, který má buff assassina, dostanete + 30 bonusového Honoru.
Pokud budete ve vyvražďování nepřátel nějakou dobu pokračovat, může se vám stát, že opačná frakce se zalekne vašeho válečného tažení a vypíše na vaši hlavu odměnu. Stanete se Bounty Hunted. Pokud se tak stane, všichni hráči opačné frakce v dané zóně uvidí na mapě vaši polohu. A kromě této drobné nepříjemnosti nebudete rovněž moci nasednout na mounta (můžete však nasednout na mounta jiného hráče, pokud má dvoumístného mounta).
Zabití hráče, na jehož hlavu je vypsána odměna, udělí jeho přemožiteli 50 Conquest bodů. Z mrtvého mu zároveň padne bedna obsahující Honor a PvP gear.
Pokud se vám podaří vylootovat 10 těchto beden, dostanete achievement Bounty Hunting.
Air Supply Drops
Čas od času se na obloze nad vámi objeví létající stroj. Rachot jeho motoru vás upozorní, že se něco chystá. Sledujte proto nebe ostřížím zrakem, protože někde ve vaší zóně dopadne War Supply Crate (bedna se zásobami). Podobně jako v Gurubashi aréně budete moci o tyto bedny bojovat a zabrat je pro vaši frakci. Jakmile některá frakce získá kontrolu nad bednou, kdokoli z dané frakce, kdo se nachází v dané oblasti, bude mít krátký čas na to, aby bednu otevřel a vzal si z ní loot.
V Darkshore se tyto Air Supply Drops uskutečňují asi každých 20 minut. Létací stroje se spawnují v severní části zóny a letí na jih směrem k Ashenvale. Létají rychleji než epičtí létající mounti, takže s nimi tempo neudržíte. Zvuk motoru je ale dostatečně hlasitý na to, aby vám jejich přílet neunikl.
Air Supply Drops v Darkshore dropují stejný gear, který padá i z místních World Questů. Zároveň ale máte i určitou šanci na Titanforged.
V Battle for Azeroth by z nich měl padat azeritový gear.
Co říkáte na War Mode mechaniku? Plánujete bojovat za svoji frakci do posledního dechu, nebo si necháte War Mode vypnutý?
Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.
Diskuze
Hromovapest 30.07.2018 17:29
Jinak na DT/BB War Mod bude za trest jako by nebyl.Včera jsem ho zkoušel a docela to šlo dal jsem několik horďanů jednoho wara i vicekrat.
No a co se nestalo ....horďáček mě napsal......No jo ubožáček co hraje za OP paladina. Chcípni. Takže pohádka pokračuje. :P
Moped 30.07.2018 15:42
Mě asi jedině vadí ten bounty balíček co vypadne z hráče když ho zabijete. Takhle jsem si mastil horďáka, byl to shaman tak mu zbývalo asi 2% ho tak mě odhodil pomocí spellu a než jsem k němu došel tak ho jiný hráč zabil a vzal tu odměnu i když nic neudělal vlastně což mi jako přijde dost nanic. Takhle mužou ostatní čekat jen jak supi a pak si vzít odměnu....nejlíp aby to měli právo získat všichni co přišli do combatu s hráčem
twice 30.07.2018 10:35
Docela mi vadí, že lidé s odlišnými módy ( warmode on/off) se pak nevidí ani v dungeonech. Nebo tomu tak aspoň bylo v den uvedení této fičoriny.
Bellatrix 30.07.2018 13:52
Jo, tohle mi taky přijde dost pitomý. Doufám, že tohle ještě změní, protože v dungeonech to absolutně nedává smysl.
Mathiophanes 30.07.2018 14:07
@Bellatrix To máte nějaký zajímavý, protože když chodíme s guildou dungy, půlka to zaplé má a půlka ne, tak se v dungu vidíme
Bellatrix 30.07.2018 15:25
@Mathiophanes Tak že by to už stihli změnit? Já od té doby žádný dung nešla. Jestli to přenastavili, tak je to paráda.
einfari 30.07.2018 15:32
S něčím takovým jsem se nesetkal a to jsem skládal grupy do dungů už před týdnem. Pravdou je, že ve Worldu se hráči nevidí, což je problém, že se nemůžou summonovat přes šutr před dungem, ale po vstupu do instance se všichni členové party již normálně vidí.
Aenar 29.07.2018 18:25
Zni to zajimave, asi to zkusim :-) i kdyz jsem vyhradne PvE
Skavros 29.07.2018 22:53
Pro PvE to moc není - nebude Tě to dlouho bavit, páč budeš hned mrtvej a pak zase a pak zase a pořád dokola, dokud si War mode nevypneš. Alespoň na Drakthulu a Burningu dělá horda těžký nájezdy, ale mě to proti ní o to víc baví ;o)
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit senebo
Zaregistrovat nový účet