Každé čtyři měsíce probíhá hovor, ve kterém se akcionáři a hráči dozví, jak na tom je společnost Activision Blizzard. Tentokrát jsou hovory rozděleny na dvě části, ale to nejdůležitější jsme se již dozvěděli před pár dny a to jak z hovoru, tak ze zprávy na webu Blizzardu.
World of Warcraft má 7.7 milionů předplatitelů
Nedá se říct, že by bylo nějakou novinkou, když World of Warcraft ztrácí předplatitele. Minulé čtvrtletí bylo oznámeno číslo 8.3 milionů hráčů a po čtyřech měsících číslo opět kleslo. Tentokrát na 7.7 milionů předplatitelů. To znamená, že World of Warcraft ztratil 600.000 aktivně platících hráčů. Momentálně nemáme více informací – kde byl odliv největší, budoucí plány, atd. Co je ovšem jasné, je fakt, že WoW je stále gigant, který si drží svou první pozici v placených MMORPG.Activision Blizzard získal nezávislost
V roce 2008 se spojila dvě herní studia, ktera hráči dobře znají. Jedná se samozřejmě o Activision a Blizzard. Obě společnosti spadaly pod obří společnost Vivendi Games. Francouzská telekomunikační a mediální firma držela 52 procent akcií. Je to již nějaký ten pátek, co se Vivendi Games snažila společnosti Activion Blizzard zbavit a prodat ji. Spekulovalo se o mnohých firmách, které by mohly Activision Blizzard zakoupit, ale kdo má 5.83 miliard dolarů? Herní firmy? Nebo snad Google, Apple či Facebook? Nikoliv. Firma Activision Blizzard se odkoupí úplně sama a získá tím nezávislost a možnost obchodování s akciemi na trhu. Firma neplánuje žádné velké změny. Stále ji povede současný šéf Bobby Kotick jako CEO a předseda správní rady Brian Kelly. Vivendi si po dokončení všech transakcí, které jsou plánovány na letošní září, nechá 83 milionů akcií, což je zhruba 12 procent celkového podílu. Investiční skupina vedena Bobbym Kotickem a Brianem Kellym, ASAC II LP, bude mít 24.9% podílu. Další společností, která bude mít v Activision Blizzard svůj podíl, je čínská firma Tencent Holdings Limited, která minulý rok zakoupila podíl v Epic Games a Riot Games. Bobby Kotick v oficiální zprávě řekl, že toto odkoupení znamená pro Activision Blizzard hodně. Po odkoupení by měl Activision Blizzard posílit na trhu a měl by být ještě silnější. Za zády jim přeci jen stojí špičkové hry.Naposledy upravil/a Astra 31.07.2013 v 20:06:23.
Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.
Diskuze
Javorovej 03.08.2013 13:41
Lockdaar 03.08.2013 13:00
soumrak 02.08.2013 23:47
Lockdaar 02.08.2013 16:29
Bohužel se ani nedivím, že WoW má stále míň hráčů. V dnešní době existuje ´´trend´´ F2P her, kde kralují nevybalancované mikrotransakce za gear, obsah, vylepšení atd. a který jsou spíše na krátkou dobu hraní a následný vystřídání za jinou F2P hru, žádný delší hraní jako u WoW. Já osobně pevně doufám, že WoW ještě na F2P nějakou dobu nepřejde. F2P model mi vadí a nemám ho rád, většinou hra rozděluje lidi na platící a neplatící, nerozděluje je podle skillu a zkušenosti. Nemohl bych hrát ´´hru´´, kde si nějaký zbohatlík koupí nejlepší gear a nemusel se ani nějak snažit/dřít aby ho získal a pak jednoduše ´´one-shotne´´ ty neplatící hráče. Jediná možná dřina a výzva u toho je leda tak zadání čísla kreditní karty, toť vše. F2P hry s mikrotransakcema mohou mít víc hráčů a i větší zisky, je zde ale zásadní otázka mezi kvalitou a kvantitou. Mikrotransakce za gear, obsah, vylepšení, spelly atd. ubírá na kvalitě a někdy i smyslu hry, v neposlední řadě to kazí i celkový dojem ze hry a nechápu potom, jaký to má pro někoho smysl vůbec teda hrát.Škoda, že se hráči v dnešní době střídají a přicházejí spíš ty mladší a nezkušení, jejichž cílem je získat co nejrychleji a jednoduše imba cool-looking epic gear a vše one-shot/speed/fast kill, a kterým je slovo výzva a HC cizí a potom ti, co si to jednoduše koupí skrz mikrotransakce. Zkráceně se mi cesta, kterou se vydávájí nynější MMO hry vůbec nelíbí a nezamlouvá. ´´Hra´´ s mikrotransakcema za gear, obsah, vylepšení ala P2W atp. není hra.Co se týče počtu hráčů, na 9 let starou a stále P2P hru, ať si hateři říkaj co chtěj, je to obdivuhodné a stále velké číslo. A pokud v blízké době bude to sloučení serverů (virtual realmy či jak se to jmenuje), nějaký nedostatek hráčů nebude třeba řešit.
MrPendou 01.08.2013 17:48
Zakys 01.08.2013 01:09
Metiu 01.08.2013 00:04
tak pisete tu ako hru zlachcili a ako kratko tam staci byt no daili reputacie mne osobne netrvali kratko a taktiez porobit kazdy tyzden max v conquestoch a valoroch nebola zalezitost 5 minut clovek ktory neni odbornik sa mohol vo svete stratit co kde kedy zaco ako preco zohnat mne na zaciatkoch robili velke problemi totiz v jednoduchosti je dost velka sila napr. Minecraf - hodis na seba par kociek a aha na tu hravanost a takych hier je ovela viac
soumrak 31.07.2013 21:37
Javorovej 31.07.2013 11:42
Benosh 31.07.2013 11:32
Tak Blizz upravuje hru nejspíš podle toho, kdo jak moc brečí a kolik takových uplakánků jim spamuje fora. WoWko je v zásadě naprosto jednoduchá záležitost, jen se stačí koukat ingame kolem sebe, zapamatovat si pár věcí a pak se podle nich řídit, jako např. lokace s různými gear vendory, potřebné ilvly a kde a jak co nejdříve nafarmit gear. A je pravda, že hra nestojí tolik času, jako v minulých letech, není třeba trávit ani v norm/HC raidu randál času, to je ale záležitost chtění a ochoty spoluhráčů. Čím horší přístup k raidům, tím více času grupa stráví na méně bossech.
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit senebo
Zaregistrovat nový účet