Boost na level 90 za 60$

http://media.wowfan.cz/Blizzard_news
Mnohým to bude znít možná trochu podivně, ale vypadá to, že Blizzard se uchýlil k docela zajímavé novince v rámci rozšiřování in-game obchodu. Na amerických serverech byla po restartu chvíli dostupná služba na upgrade postavy na 90. level za "pouhých" 60$ (v přepočtu zhruba 1200,-). Není ještě jisté, zda tomu tak doopravdy bude, ale je určitě zajímavé pozorovat, co Blizzard chce všechno do hy přivést za reálné peníze.
Co si o tom myslíte vy? Než se pustíte do velké flame war, pamatujte na to, že tímto Blizzard nechce zavést Pay2Win model. Boost nijak nezvýhodňuje hráče, jen umožňuje přeskočit lidem, které už nebaví po osmisté levelovat postavu, převážnou většinu dobrodružství. Pokud se vám zdá cena vysoká, zvažte, zda to není tak v rámci regulace lepší. Nový datadisk je za rohem, ale v souvislosti s touto novinkou je nepravděpodobné, že by byl tento boost po vydání Warlords of Draenor navýšen na level 100. Nepotvrzené, ale velmi nepravděpodobné (alespoň v prvních měsících existence datadisku).

Naposledy upravil/a Astra 19.02.2014 v 19:08:37.

Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

21.02.2014 14:25

Emerix: nevim jak ostatni ale spousta lidi uz ted ma kolem 4-11 altu a to mame jeste tak pul roku do datadisku momentalne taky pracuju na 13 a 14 altovy ktry sou kolem 60 jelikoz uz mam 11x90 hordaku tak ted delam 11x aliky dalsi vec je ze cekam az drakthul pripoji k nejakymu servru abych mel 22 postav na jednom realmu a tak mel vetsi videlky z garrisonu stejne jak to ted lidi delaly s farmama

21.02.2014 14:19

Momloo: sem si nikde v pravidlech nevsim z toho mounta nemuzes vymenit za goldy jediny co vim ze je zakazany tak prodej goldu za penize nebo hazardni hry

cerberos 21.02.2014 14:02

Emerix
Je to smutny... ne ten boost ale nektere reakce. misto aby ste byli radi ze nebudete jak volove muset expit alta ale MUZETE si ho boostnout na level 90. klicove slovo MUZETE nikdo vas nenuti to delat. a ze noobove budou mit 90 aniz by o tom neco vedeli ? to cekate ze si wow kvuli boostu a new dataci koupi dalsich 10 mega lidi ? a ze par takovaych potkate tak co v dungu ho proste kick a basta v lfr tam se nic nezmeni tam blbci byli jsou a budou. a areny ? polezete do areny snad s nekym o kom vite ze to absolutne neumi ? vazne je tak hrozne ze si nekdo bude moc zaplatit aby si neboostnul 1 ale 2 postavy ? to vas nejak snad ohrozi na cti ... pustte se do me dle libosti ale tohle je muj nazor (PS:ano pisu jako prase)
Já s tebou z části souhlasím a plně respektuji tvůj názor.Podle mě,bohužel je boost smutná věc,ale jak jsem popsal níže,tlačí nám čas,stává se,přijděte z práce a už se těšíte na to jak se svým drsoňem projdete raidy či doskillujete tu a tamtu profesi atd..,najednou zjistíte,že doma něco nefunguje nebo chybí,však to znáte a volný čas je už v čudu.V tomhle případě boost je dobrá pomůcka,ale zážitek už neuplný, záleží to na hráčích,někomu je putna lore wow takže takovému to bude jedno hlavně že pak si nasbírá geary a šup do raidu,a je mu putna zda s tým drsoněm nějak aspon trochu sžil a poznal spelly a další jeho umělecké stránky,hlavně že je už v raidu,či v aréne,bg pro full lvl hráče.To už je opravdu smutné..já naopak,když si vytvořím alta /a že jich mám hodně rozesetých po serverech/,tak rád si projdu znova Sunken Temple,Blackfathon Deep či Dire Maul a další dungy a během toho expení rád pozoruji jak můj drsoň,je z dungeonů,starých questů atd silnější a silnější.Tak jak rád se dívám když startuje letadlo než se vznese do výše tak pozoruji i svého drsońě.To samé když spravní rodičové pozorují jak jim dítě roste před očima...

Emerix 21.02.2014 01:29

Je to smutny... ne ten boost ale nektere reakce. misto aby ste byli radi ze nebudete jak volove muset expit alta ale MUZETE si ho boostnout na level 90. klicove slovo MUZETE nikdo vas nenuti to delat. a ze noobove budou mit 90 aniz by o tom neco vedeli ? to cekate ze si wow kvuli boostu a new dataci koupi dalsich 10 mega lidi ? a ze par takovaych potkate tak co v dungu ho proste kick a basta v lfr tam se nic nezmeni tam blbci byli jsou a budou. a areny ? polezete do areny snad s nekym o kom vite ze to absolutne neumi ? vazne je tak hrozne ze si nekdo bude moc zaplatit aby si neboostnul 1 ale 2 postavy ? to vas nejak snad ohrozi na cti ... pustte se do me dle libosti ale tohle je muj nazor (PS:ano pisu jako prase)

Metiu 20.02.2014 22:20

Tak ked je to za prachy tak pochybujem ze len jednu. No a za par dni sa mozes naucit kuzla na taky dung, ale v arene si mrtvy. Musis na kazdu situaciu hned reagovat bez premyslania co robi tato ikonka a kde je. Mozes si myslet ze si sa naucil kazde jedno kuzlo naspamat ale v arene sam uvidis ze v tej panike nespravis nic.

Muradin 20.02.2014 20:12

Metiu
Cerberos mas pravdu, poznavanie postavy kuzlo po kuzle je super. Predstav si ze zrazu mas pred sebou 50 ikoniek co nevies co robia a co teraz? Jedine coho sa bojim je ze pridem o to co je na hre super: stare dungy pre nizke lvly su vzdy plne a cakam na ne par minut. S boostom toto uz bude asi minulost
Je pravda že pokud jsi danou postavu nikdy nehrál je to ze začátku trochu těžké ,ale za chvíli si na ni zvykneš a za pár dní by jsi už neměl mít problémy a to ani neberu ,že si o tom povolání mohou nají něco na internetu.O těch dunzích no zadarmo si můžeš boostnout jen jednu postavu takže myslím ,že takový problém nebude.

Metiu 20.02.2014 19:59

Cerberos mas pravdu, poznavanie postavy kuzlo po kuzle je super. Predstav si ze zrazu mas pred sebou 50 ikoniek co nevies co robia a co teraz? Jedine coho sa bojim je ze pridem o to co je na hre super: stare dungy pre nizke lvly su vzdy plne a cakam na ne par minut. S boostom toto uz bude asi minulost

cerberos 20.02.2014 11:42

K tomu boostu,je blbý to,že když ho použije většina hráčů,tak to se můžeme těšit jaké nooby v dungu či v dokonce v raidu potkáme.Podle mě je lepší poctivě si postavičku vyexpit,tím líp poznáte jeho spelly i jeho silné i slabé stránky,oproti boostu..i když pravdou je,že dnešní doba je stavěná na to kolik máte volného času na zábavu,nebot většina šéfu jako za kapitalismu,se snaží z vás vyždínat co se dá i když vás za to dobře platí, návdavkem že bez vás by firma šla na buben,přitom je to pravý opak jde mu o zisky že jo a to nepočítám rodinné povinosti /děti,domácí práce atd atd::/v tomhle případě se boost hodí,ale je to smutné...

milanko 20.02.2014 10:03

Mondel
Bože milanko, dokopy nevieš o wowku s prepáčením ani hovno ale stále sa tu budeš robiť za nejakého najmúdrejšieho. Videl si jednu štatistiku kde bolo wowko na 9.mieste ale to nebolo za game time ale len za mikrotransakcie ako sú ty mounty a pety v Blizzard store za rok, a to nebudem hovoriť radšej o tvojich ďalších skomolených a tebou samým otrasne zdegenerovaných informácii.
Mondel použi mozog a google napiš si tam re-play a v jednej z ich epizód to bolo,a bolo to v čistom zisku!Mondel a čo ty vieš také o wowku?Ak viem to si práve ty kto ma potrebu ukájať svoje ego na redaktoroch tohoto webu a asi sa ťažko vyznáš do wowka keď sa nesnažíš ani kriticky niečo navrhnúť ale v tvojom celom skomolenóm a zdegenerovanóm svete to asi nejde :P

barrny 20.02.2014 08:47

Beeda2004
co se tyce mountu spousta lidi prodava mounty z premium shopu za normal goldy nikdo vas neniti vrazet do nich prachy, jinak ve hre je furt pres 200 mountu ziskatelnych pres achievy nebo random dropy z dungu a raidu to vam pripada malo?Jinak
Není to málo, ale ty jsi vůbec nepochopil o co tady jde, začíná se s jedním, pak druhým třetím a za pár měsíců zjistíš, že si budeš muset vše dokoupit v obchodu ... ale co když je stádo hloupé a platí proč toho nevyužít. No hráči ubývají, je třeba vyrýžovat maximum na stávajících. Je mi smutno z toho, když vidím jak hluboko tahle hra, klesla a nejhorší je to, že to není dno.

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet