Herní designéři Luis Barriga a Craig Amai si s námi sedli a prodiskutovali nadcházející změny krajiny Darkshore, osud Auberdine a problémy a výzvy při přetváření zóny ze Starého světa úplně od základů.
Jaký je základní koncept zóny?
Darkshore byla jedna z oblastí nejvíce zasaženou Cataclysmem, takže hlavní myšlenka je představit zónu, která byla těmi událostmi doslova roztříštěna. To je přístup, který jsme z pohledu tradičního designu a estetiky použili při rekonstrukci krajiny.
Z pohledu herního, náš cíl byl využít změn v prostředí a použít je ke zlepšení dřívějších problémů s návazností questů. Byla to příležitost usměrnit progres v rámci Darkshore tak, že celkový zážitek pro hráče bude mnohem příjemnější a bude vyžadovat méně běhání sem a tam.
Kdo bude tuto zónu využívat (jaké levely/frakce)?
Darkshore je vytvořeno pro hráče Aliance, primárně Noční Elfy a Worgeny, level 11-20.
Co se na zóně vlastně změní?
Auberdine bylo zničeno, celé druhy byly vymazány z povrchu Azerothu a země je na mnoha místech doširoka rozervána. Cataclysm také dal volnou ruku řadě okolních nepřátel včetně pobřežních Naga, kultistů Twilight´s Hammer a prospěchářských Trollů z kmene Shatterspear, kteří hledají příležitost jak vydrancovat oslabené osady Nočních Elfů.
Co se přihodilo Auberdine?
Auberdine bylo téměř zaraženo do země, a to, co nezničil Cataclysm, je nyní pod útokem vzdušných elementálů vedených kultisty Twillight Hammer. Město je víceméně v troskách, ale někteří se dostali ven živí.
Teď, když je Auberdine v ruinách, kam se podějí Noční Elfové?
Do Lor´danel. To je malé město Nočních Elfů severně od ruin Auberdine.
Bez nějakých spoilerů, jaký je obecně děj příběhu pro tuto zónu?
Darkshore značně trpí velkými seismickými otřesy způsobenými Cataclysmem. Noční Elfové bojují o přežití, pomáhají uprchlíkům a kdykoliv mohou, odrážejí útoky pobřežních Naga, kultistů Twilight´s Hammer a Trollů z kmene Shatterspear. Mezitím Malfurion Stormrage, který se zrovna vrátil ze Smaragdového Snu, cestuje do epicentra destrukce a volá prastaré síly Cenariů na pomoc.
Co je podle vašeho názoru nejvíce vzrušující novinka této zóny?
Největší novinkou je bezpochyby obrovský vír v centru zóny, kde se ničivé síly Cataclysmatu vrhají proti primární síle Malfuriona Stormrage. Naši úžasní umělci a designéři vytvořili epický energetický vír, který slouží jako vizuální střed destrukce a vypadá naprosto fenomenálně.
Co vlastně zahrnuje takové předělání celé zóny?
Přetvoření Darkshore si vyžádalo mnohem víc práce, než jsme původně předpokládali. Byla to jedna z prvních zón, do kterých jsme se pustili, kde jsme se zaměřili na účinky Cataclysmatu,
takže jsme začali se skromným cílem přidat několik tematických questů a vylepšit plynulost hraní v zóně. Nicméně jak jsme pilovali vizuální změny, brzy jsme zjistili, že bude třeba
mnohem víc práce, abychom vytvořili takový obsah a náplň questů, který by přiměřeně reflektoval novou krajinu a dění v Darkshore.
Co bylo největší výzvou při zavádění těchto změn?
Zpočátku jsme si mysleli, že budeme moci pracovat s většinou původních questů v Darkshore, ale větší část z nich bohužel v kontextu nového příběhu nedávala smysl. Například, honit se za zvrácenými divokými tvory a zkoumat vyvrhnuté threshery by se zdálo poněkud nemístné, když vše okolo vás je ničeno přírodní katastrofou, elementály, Naga...nebo hůř. Nejtěžší z celého procesu asi bylo dosáhnout poznání, že v podstatě musíme vyhodit všechno z původního obsahu a začít od začátku - a pak tento plán realizovat.
Co by měli hráči udělat nebo vidět nejdříve?
Hráči by měli začít ve městě Lor´danel a pak přirozeně procházet questovou linií pozvolna směřujíc na jih. Hráči vyšších levelů (nad 15) mohou kousek přeskočit a setkat se s Malfurionem Stormragem ve středu zóny, ale nejlépe si Darkshore užijete, když projdete celý příběh od začátku, jak bylo zamýšleno.
Co se stane s Masterś Glaive? Když jsem ho viděl naposledy, bylo skoro pohřbeno v zemi.
Kultisté z Twillight Hammer začali zpod Master´s Glaive odkrývat pozůstatky Soggotha, jednoho z nejmocnějších služebníků Starých Bohů, s cílem přivést jej zpět k životu. Hráči budou mít za úkol překazit jejich plány dříve, než nové vtělení Soggotha nabyde plné síly.
Bude něco nového v Grove of the Ancients?
Grove of the Ancients bylo uchráněno před zničením Cataclysmatem díky moci prastarých strážců, která dříme uvnitř. Ochrana háje si ale vyžádala ohromné množství energie, takže většina strážců upadla do jistého druhu spánku. Hráči budou muset zjistit, jak je probudit a přimět je k boji o přežití Darkshore.
Luisi a Craigu, díky, že jste si našli čas říci něco o svých rolích v přetváření Darkshore pro World of Warcraft: Cataclysm!
>>Pokračovat do galerie Darkshore<<Naposledy upravil/a Wrent 20.11.2010 v 12:02:30.
Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš
Discord. Rádi vás uvidíme.
Diskuze
OWEN 11.08.2010 18:22
jako dotkne vim ze uplne je horda zazene az do darnassusu...ale ted sem myslel blood elfi
pesus 11.08.2010 18:03
Havekar 11.08.2010 17:59
Havekar 11.08.2010 17:58
[quote=pesus]called upon the ancient powers of Cenarius to contain it a po překladu volá prastaré síly Cenariů na pomocProsim tě, nepřekládej to, když nemáš nejmenší potuchy o lore, tahle věta je vyloženě blitka.Tak s tím blitím se trochu uklidni,no tak to špatně přeložil.
pesus 11.08.2010 17:17
called upon the ancient powers of Cenarius to contain it a po překladu volá prastaré síly Cenariů na pomocProsim tě, nepřekládej to, když nemáš nejmenší potuchy o lore, tahle věta je vyloženě blitka.
Neotix 11.08.2010 13:47
Koukám, že Blizz se inspiroval u českých povodní...
DaveL 11.08.2010 12:32
OWEN 11.08.2010 11:34
elfu se ani nak nedotkne valka hordy a aliku
Horin 11.08.2010 11:09
Celkem dobrý, ale Zelený sen... Vždyť Emerald je Smaragd... Navíc to tu nnnení prvně...
Snake Plisken 11.08.2010 09:02
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit senebo
Zaregistrovat nový účet