Nové schopnosti Paladinů
Blinding Shield (level 81): Způsobuje zranění a slepotu na všech cílech v blízkosti. Tento efekt lze přerušit pouze, pokud nestojíte čelem kouzlu. Spell je podobný jako u Eadricovy alibity Radiance v Trial of Champion.
Holy strom bude navyšovat zranění a critical strike chance, kdežto u protection stromu bude tento spell instantní.
2s cast. Vyžaduje štít.
Healing Hands (level 83): Nové healerské kouzlo. Z paladina začne vyzařovat heal podobně jako u Healing Stream Totem. Kouzlo má krátký dosah, ale delší trvání. Paladin může používat další jiné healing kouzla i když je Healing Hands aktivní.
15s cooldown. 6s trvání.
Guardian of Acient King (level 85): Dočasně vyvolá strážce podobající se okřídlenému tvoru světla ozbrojený mečem. Vizuálně bude podobný jako kouzlo Vzkříšení u paladinů ve Warcraft III. Strážce má jiné účinky v závislosti na dané specializaci. Pro Holy paladiny strážce více healuje zraněné druhy. Pro Protection paladiny bude strážce absorbovat některé příchozí zranění a u Retribution paladina bude strážce dávat zranění do cíle (podobně jako Gargoyl u Death knighta).
3 minuty Cooldown. 30s trvání (může se lišit v závislostech na nichž se strážce objeví).
Změna schopností a mechaniky
- Crusader Strike bude základní alibita pro paladiny od 1. levelu. Bude tak vyrovnáno jeho levelování, protože ze začátku nemá instantní útok. Retribution strom získá nový talent, který buď upraví Crusader Strike a nebo ho úplně nahradí.
- Cleanse pracuje s novým systémem dispellů. Bude brán jako obranná magie. Dispelluje z přátelských cílů debuff, poison a diseas
- Blessing of Might poskytne Wisdom stejně jako jeho další blessing. Pokud budou dva paladinové v partě, tak jeden může buffovat Knight a druhý Might. Tím se sníží potřeba jiného buffu na jiné classy.
- Holy shock bude hlavní healing kouzlo pro všechny paladiny.
Nové změny v talentech
- Budou zlehčeny defenzivní schopnosti Retribution a Holy paladina. Jednou možnou změnou bude snížení doby trvání u Divine Shield o několik sekund. Retri paladin docela dobře prochází battlegroundy a v battlegroundech v Cataclysm si budou muset dávat větší pozor. Kromě toho, healing v Cataclysm bude změněný, takže paladin nemusí být schopný se plně uzdravit v Divine Shield.
- Retri paladinové potřebují další mechaniku, která ponese určitá rizika ze zmáčknutí špatného tlačítka kvůli rotaci. Dále budou přidány další PVP užitečnosti. Navíc, "úspěchy" paladinů se sníží. Buď bude dělat slušný burst damage a nebo se bude držet naživu.
- Bude zvýšená doba Sacred Shield na 30 minut a limitem na jednom targetu. Záměrem je použití shieldu na main target a zlěpšení healerských schopností tak, aby byl paladin brán i jako skupinový healer.
- Holy paladinům bude přidán velký heal. Flash of light zůstane jako drahé, rychlé léčení. Holy light, průměrné léčení. Bacon of Light bude změněn na práci s Flash of Light.
- Paladinové budou používat spirit jako jejich mana regeration stat.
- Protection paladinové potřebují rozdílnou rotaci mezi single-target a multi-target tankováním. Stejně tak bude přidán cooldown v každé rotaci.
- Holy shield již nebude stát "poplatky". Jejím úkolem bude zlepšení block chance a nadále bude poskytovat damage a threat.
Pasivní bonusy z Mastery
Holy
- Healing
- Meditation
- Mana, která se obnoví v boji za pomoci vašeho spiritu.
- Critica Healing Effect
- Paladin healne více, pokud dostane crit na heal.
Protection
- Damage Reduction
- Vengeance
- Kdykoliv je tank zasažen, přidá AP.
- Block Amount
- Paladin bude tank, který hodně blokuje. Warrior tank občas získá critical block, ale paladin absorbuje více damage z normálního blocku.
Retribution:
- Melee Damage
- Melee Critical Damage
- Holy Damage
- Jakýkoliv útok s Holy damage bude mít větší požkození.
Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.
Diskuze
milanko 25.05.2011 19:16
Pozrite palad neni na 1 vs. 1 ale 3 vs. 3 je ničo ine a mage a priest?Ja si omračim mage a bijem ho a tie male hapečka dam.PRiest? stači my divine shield ale priest je class ktory je aj pre mňa fuška.Palad je oslabeni z dôvodu že ine classi zlepšujú a paladina nič žiadny atack ani poriadny team heal.Ale ak viete hrať za paladina date vetšinu nepriatelov.
lamkadomaci 04.02.2011 12:22
Darrenius 22.01.2011 22:53
Ryon a Lurtz- Kdybych nehrál wow a přečetl bych si to co ste tu napsali myslel bych si že palach je podřadné povolání které musí být za každou cenu NERF Lurtz- Nechat se porazit od warlocka co měl 30% HP neni zrovna něco čím bych machroval.(pokud tedy ten Lock nemě o 5 stupňů lepší gear).SH-prist Pall co má good skill se clensuje. Mage- s tím souhlasím akorát frost ho jednoznačně porazí.Ale arc. fire 50% na 50%.sham-Palach že nemá proti enhashamanovy šanci?! To je prasárna to sem vůbec napsat. Druid-Fekal-Stačí když si umí dávat sacret shield fekal si skoro neškrtne
Nekros 31.12.2010 00:48
HAHA Ryon z Darkruby? Zbytečné komenty od hráče, co hraje na fun free. Mimochodem ten chlápek, kterýho cituješ nemá pravdu, jde o skill, ne o class fight.
Ryon 31.12.2010 00:33
Lurtz 31.10.2010 16:06
Lurtz 31.10.2010 15:50
Jako kazdy ze paladin je OP... ale kdyz vemete stejny skill hrace + stejny equip koho vlastne paladin da?? wotlk patch 3.3.x- rogue (tesne ale de to)- Blood DK,frost (taky velmi tesne)Koho neda ani anhodou pokud amji skil?paladin se naprosto nechyta proti:- Mage( jedno jaky spec) neni sance)- Sh Priest (ani s LOH neni sance)- hunter( pokud je skil uvere pala max 60%hp)- unholy DK-warrior (divili byjste se ale pokud ma par dorbych maker tak to palach neda warovi zbude 20%+/-)- jka feral tak balance (oba sundaji paladina uplne smesne)-elemental a aenhacement shaman (o tehhle neni rec pala nema sanci)-warlock (trefil sme an takove kteri me sundali 5x zasebou a mneli jen 30%hp) PORAD SE WAM ZDA PALADIN OP?! NEBO JEN PROTI NEMU VUBEC NEUMITE?....
satancz35 07.10.2010 16:59
je sice fakt ze takovej rogun si palacha dava a kdyz ma na kahanku tak se schova ve vanishi anebo ten Spriest 2x fear a pak se schova do koule a ste radi ze mu davate za 10DMG ale to jak jste nadavali ze frost mage si jen beha okolo a dava slowy to ma rozzurilo copak palach nema takou tu srandu ktera je imuni proti vsem slowum a stunum? a pak pokud nema ten DE na 2 min tak si moze hodit divine shield anebo jak tu nekdo kopal do affly locka ze ma silence na 6SEC co ja vim tak cleansuji jenom holy palachove a holadinove nato meji aura mystery anebo se pletu? vyvratte muj nazor.
Ryon 04.08.2010 08:38
6 sekund u Healing Hands se mi zda nějak málo ne ??????
Ryon 01.08.2010 22:22
Souhlasim s artegem má pravdu idkyž vím že z vlastních skušeností když jsste human paladin se z ruznych spomalovacich efektu a ze stunu jednou dvakrát když je dobrej den a lama horďák ta i třikrát ale jinak když jste před tim požily Divine Guardian tak vam potom nejde aktivovat ani Divinte Shield ani Light of Hand tak jak vas chitnou a nepusti ste jak se říká v řiti.I když má mág cloth armor tak že do něj párkrát šupnete za 2 až 4 k dá blink a zase repete pak už jen valí Ice Lane to jen sedi a klika klika a klika a vy řvete vzsteky roguna se ete přiměřeně dá když mata dobrej den ale jinak souhlasim s Artegem.Přeji příjemnou zábavu a pro fanošky : FOR THE ALIANCE AND FOR THE HORD ....SLÁVA VÍTĚZŮM ČEST PORAŽENÝMPřejí dobrý lov
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit senebo
Zaregistrovat nový účet