Po včerejším zabití Kil’jaedena ruskou guildou Exorsus se vítěz celého závodu, guilda Method, rozhodl, že dnes vydá video, ve kterém ukáže, jak vypadá Mythic souboj s posledním bossem z Tomb of Sargeras.
Method vs. Kil'jaeden video
Je pravdou, že určitou představu o tom, jak souboj vypadá, už máme, a to hlavně díky čínské guildě Alpha. Guilda sice aktivně streamuje, avšak nemůže se dostat přes „dark phase“, která začíná na 40 %. Bude tedy více než zajímavé zjistit, jak se Method s touto fází popasoval.
Video bude vycházet dnes v osm hodin večer našeho času, takže nažhavte internety, obrazovky, připravte si popcorn a nezapomeňte se večer podívat na jako vždy skvěle zeditované video od Method.
Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.
Diskuze
Akari 25.07.2017 10:24
Před ani ne dvěma dny zabila KJ teprve druhá guilda a už tam Blizzard nasypal naprosto nepochopitelné nerfy Především ten počet armagedonu z 8 na 6 a hlavně celkové snížení HP o 5% udělá strašně hodně.
Ellendway 25.07.2017 11:12
Teď to překládám a nestačím se divit. Exorsus už dokonce na Twitteru psal, že je to brutální výsměch všem top guildám, které na KJ trávili / tráví dva týdny v kuse...
Lockdaar 25.07.2017 12:50
@Ellendway to na tom ty ostatní guildy chtějí strávit snad 1200 wipeů nebo víc, než by se jim podařilo to dát, že si to myslí? už takhle ty čísla pokusů jsou podle mě šílený, nevím jestli bych to osobně takhle dlouho vydržel zkoušet...
Ellendway 25.07.2017 13:00
@Lockdaar Ono nejde o to, kolik na tom má guilda pokusů. Každý další týden získají lepší a lepší předměty, vyšší a vyšší item level, čímž se budou přibližovat tomu, že bosse dříve nebo později porazí. Štve mě jen to, že si dnes všichni stěžují, jak je WoW jednoduché a najednou se objeví stopka, jakou byl třeba M'uru nebo Kael'thas (a je jedno, jak moc zabugovaní ti bossové byli) a najednou je zase nějaký problém? Prostě ať to udělají jak to udělají, vždy to bude špatně.
Akari 25.07.2017 13:37
@Lockdaar Nevím co tvůj největší PVE úspěch ve WoW, ale nic extra asi ne, protože by si toto jinak nemohl napsat. Tady jde o prestiž, pak příjde Blizzard a vezme ti ji. Já tento nerf nechápu, boss byl očividně zabitelný, mythic nebyl ani měsíc přístupný a zabili to zatím jen dvě guildy. Dokázal bych pochopit takový nerf třeba po uzavření top20 (první stránka na wowprogressu).
Akari 25.07.2017 13:41
@Ellendway Já chápu Method a Exorsus, že jsou naštvaní, že potřebné? nerfy přišly pozdě a oni tím ztratili drahocenný čas, ale zase chápu Blizzard, že se to snažili udělat tak, aby to nedopadlo jako Xavius.
Lockdaar 25.07.2017 18:12
@Akari no vzhledem k tomu, že kvůli nedostatku času už aktivně nějakou dobu neraiduju jako několik datadisků zpátky - sem tam si zajdu normal raid nebo max HC - tak vskutku teďka tolik PVE úspěchů na kontě nemám jako před x lety. Čili pro mě osobně (a řekl bych že i pro většinu lidí) jsou tyhle Mythic raid závody o prvenství spíš zajímavostí pro sledování než něco, v čem bych se mohl osobně angažovat, jelikož normální běžný hráč se k tomuhle jen tak nedostane.
Takže jestli momentálně progressuješ Mythic TOS nebo seš dokonce už na KJ a jde ti o to sundat ho před nerfem a získat tak tu prestiž, tak pak asi chápu tvé rozhořčení na tím nerfem od Blizzardu...
Akari 25.07.2017 21:00
@Lockdaar Já už taky neraiduju jako dřív takže mě osobně nějaký nerf KJ mythic vadit nemusí, protože se mě ani netýká, ale tady jde o tvůj přízpěvek, který vypadá jako by si vlastně říkal, že by ty top guildy za ten nerf měli být vlastně vděčné, protože si tím ulehčí práci.
Lockdaar 25.07.2017 21:27
@Akari no nevím jak komu ale mě osobně, když bych měl za sebou třeba 800 nebo 1000 pokusů/wipeů, tak upřímně by mi takovýhle nerf nějak nevadil. Ale to je asi věc názoru.. já jsem nikdy takhle velký počet pokusů na bossovi řešit (naštěstí, dalo by se říct )nemusel, ale vím, že tolik pokusů bych asi jen tak nedal
kritik 26.07.2017 09:01
@Lockdaar
Ano ty cisla pokusu jsou sileny, ale jeden z problemu je v tom, ze ted uz to neni stejnej boss, jestli byste nazvali verzi co zabili Method a Exorcus mythic + tak tahle verze bude mythic - nebo to muzete nazvat jinak, ale cim vic nerfu tim vic se degraduje celej zavod, protoze kazda guilda vlastne progresuje jinou verzi bosse, Xaviuse zase udelali smesne lehkyho, ale tohle je chyba pouze a jedinne Blizzardu, meli si to vyresit pred vydanim raidu, jako kdyby se bezel Marathon a potom co zname viteze, by se uprostred zavodu rozhodlo ze zbytek uz pobezi jenom 20km a ne 42km, protoze by se najednou zjistilo ze 42km je pro vetsinu bezcu moc, tak ten celej zavod bude neregulerni, zpatky dow wowka -pokud chce blizz aby KJ mythic zabilo 1000 guild, tak ma byt od zacatku ve verzi kdy ho muze zabit 1000 guild, stejne se casem nerfuje sam s lepsim gearem, menit pravidla uprosted hry bude problem vzdy a vsude.
24.07.2017 21:20
ted by to chtelo spam od freeckaru jak byla vanila lepsi ze tyhle faighty sou moc easy:-) dit to dali jen za tri tejdny:-)
kritik 24.07.2017 23:23
Tady nejde vubec o freeckare, ja jsem v zivote na zadnym freecku nehral, za to jsem hral vanillu na ofic servrech 2 roky a hraju na ofic sevrech dodnes, KJ mythic je asi nejtezsi boss od dob vanilly, jsou zpusoby jak to merit, ale nikdy to nebude uplne objektivni, napr ja jsem osobne progressoval Muru v sunwellu pred nerfem, kdo to zazil muze potvrdit ze to byl jeden z nejtezsich bossu, spousta guild se tam bossovi rozpadla, ale ten boss nebyl moc mechanicky slozitej, jenom se na vas valilo spoustu addu ktery jste nestihali a kdyz se vam nahodou podarilo se dostat do druhy faze, tak to byl tezkej dps check, v prumeru se ten boss progressoval mesice, proc byl tak tezkej ? jenom proto ze byl tak vytunenej, ze to s dostupnym gearem skoro neslo dat a trvalo mesice nez ho nerfli.
A ted si prectete co napsali Method o KJ " KJ is indeed very hard but the reason why it took so many attempts is because the initial state of the boss was broken and overtuned (insane timers/too many hps on adds/too much damage from Armageddon just to mention a few)"
Je to porad o tom samym, jak je boss vytunenej k aktualnimu gearu hracu a kdy a kolikrat ho nerfnou, pokud je overtuned tak nezalezi na tom jestli ma jednu mechaniku nebo milion - proste ho nikdo nezabije, v tom byl tezkej naxx40 ve vanille, byli tam bossove, kteri byli nezabitelni pokud jste nemeli world buffy, tier3 gear, resistance gear, consumables atd a navic je nikdy nenerfli dokud neprisel patch 2.0 kdy hraci delali vetsi dmg.
Takze jsme zase u toho jak to chcete merit, kterej boss byl nejtezsi?, dost slozite, da se to jedine pomerovat k dobe kdy to byl aktualni content k podminkam jaky jste meli v aktualni dobe a pak vam vyjde cas, ktery jste na bossovi stravili nez jste ho zabili, pred patchem 2.0 za cca 6mesicu nevycistlo naxx40 ani 50 guild na svete, je mozny ze pokud KJ mythic nenerfnou a bude to trvat 6 mesicu ze to bude podobny cislo, pak se muzem bavit o tom ze je to podobny, jenomze si uvedomte ze vanilla a Legion jsou 2 uplny odlisny hry, uplne jinak fungujou v uplne jiny dobe, navic si myslim ze KJ stejne brzy nerfnou a tech guild bude stovky az 1000 a tyhle diskuze nikdy neskonci a kdo nezazil oboji tak ani nema zadny pravo to porovnavat, protoze nevi o cem mluvi ..
25.07.2017 02:50
@kritik ja vim ze to sou dve rozdilny veci jen narazim na to ze spousta lidi tvrdila ze blizazrd neumi delat tezky bosy, a jinak nez prepalit bosovu dmg to udelat nejde protoze jinak staci udelat vse spravne a je to dole na par pullu, u vanily to bylo taky zapricineny tim ze nebyly zadny ptr na test bosu a myslim ze se vsechno blizazrd testoval interne, je mozny ze se pletu v ty dobe sem to tak nesledoval jestli je nejakej ptr servr mel sem 40gb disk a byl sem rad kdyz se tam veslo wowko a par jinych her nez byl full.
Co se tyce naxxu tak tam byly taky dost zasadni problemy jen proto ze clovek musel farmit predchozi raidy nemluve o tom naucit se jazyk v mym pripade na zakladce i stredni sem mel nemcinu takze veskery questy a podobne sem budto musel najit na thottbotu nebo listovat ve slovniku co po me vubec chcou a pak to jeste dotahnout na 60lvl timhle clovek mohl klidne ztravit pul roku nez vubec udelal 60, sehnal gildu a zjsitil ze tam je vubec neco jako raidy a pak farmit gear od MC nez vubec do naxu mohl jit kvuli setum a gearu a naprosto mizernymu balancu nekterych bosu coz mohlo bejt klidne dalsi pulrok ne-li vic nez mu napadala setovka a pak uz cloveku moc casu nezbejvalo vubec se do toho naxxu dostat pred tbc vydanim zvlast pokud nezacal hrat hned nazacatku.
Jinak myslel sem to tak ze mit ty moznosti co sou ted jako ptr a vedet od zacatku jak se ta hra hraje tak by ti bosove nevydrzeli podle me o dele nez ted, stacilo by kdyby v ty dobe nebyly buffy stejne jak ted a byl ress v instanci a ne na hrbitove 15 minut od raidu a ty killy by byly mnohem rychlejsi.
Jediny co bych zmenil ze bych zrusil titanforged upgrady a nechal max +5 ilvlu warforged osobne si mylsim ze by se tim aspon zvedla i obtiznost nizsich urovni od lfr po heroic protoze by lidi emeli overgear jeste pred tim nez se ten raid otevre protoze jim nahodou poprocovala pulka gearu o 15 illvu vic nez co z toho raidu vubec pada.
barrny 25.07.2017 10:16
Beeda2004
No a já jsem zase třeba rád za to, když mi padne ilvl daleko vyšší než má, jelikož toho času na hraní již není tolik, abych u hry seděl každý den xy hodin a proto je tohle, pro mě taková malá odměna, navíc kvalitní titanforged item padne jednou za sto let, někomu vůbec .. takže si myslím, že co píšeš nebude tak žhavé.
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit senebo
Zaregistrovat nový účet