Leto 2016 bolo naplnené vysoko-profilovými filmami z ktorých mal máloktorý vyšší potenciál, alebo prepadol viac, ako Warcraft od Duncana Jonesa. Ambiciózna adaptácia najlepšie predávanej značky videohry bola pre Legendary Pictures a Universal takmer úplný prepadák. V Spojených štátoch mala nízku tržbu a bola ohodnotená negatívnymi, ostrými kritikami. Napriek tomu, bola dostatočne populárna u publika v Číne až natoľko, že je možné, že sa navrhované pokračovanie bude premietať iba tam a úplne minie kiná v Spojených štátoch.
Množstvo fanúšikov dúfalo, že director’s cut môže o niečo viac vylepšiť film, ale teraz to vyzerá, že Jones definitívne uťal tieto dohady. Pri rozhovore s
Thrillist, ako súčasť obsiahlej retrospektívy za rozvratným filmom, padla na Jonesa otázka o možnosti predĺženej verzie filmu a ten, (k sklamaniu množstva fanúšikov) úplne vyvráti všetky špekulácie ohľadom tejto verzie.
Veľa ľudí sa ma pýta, „Kedy vyjde director’s cut?“ Odpoveď znie, nikdy. S filmom, akým je tento, kde je tak veľa vizuálnych efektov, vás každá koncesia donúti prísť o zábery. Prestanú existovať, pretože sa práca na efektoch nikdy nedorobí. Niektoré z nich sa nedostanú ani k tomuto štádiu. Postupujete skrz písanie rovno do deadlinu natáčania veci. [Stratíte] myšlienky v tvorivom procese. Potom sa pre hocaký dôvod scéna zmení a prídu poznámky. Meníte veci okolo tri a pol ročného procesu. Robíte tieto malé zmeny, ktoré vás konštante niekam navádzajú. Takže nie je možnosť toho, že bude niekedy director’s cut. Je to čisto v mojej hlave.
I keď to nebola odpoveď, v ktorú zarytí fanúšikovia Warcraftu dúfali, nemohlo ich to až tak veľmi prekvapiť; director’s cuts sú občas skladané znovu uvádzaním vystrihnutých scén, ktoré môžu potrebovať iba malé doladenie k tomu, aby do už dokončeného filmu zapadli. Predsa len, viac ako polovica Warcraftu je založená na plne digitálnom prostredí a komplikovanom zachycovaní pohybu postáv – to znamená, že väčšina „vystrihnutých“ scén bolo zmazaných ešte predtým, ako dosiahli štádia drahých, zdĺhavých a finálnych úprav a efektov. Re-renderovanie nových efektov kvôli obnoveniu, by bolo pre štúdio nákladné a vyzerá to, že investori Warcraftu majú zrejme pocit, že už tak stratili dosť peňazí na tomto projekte.
Jones nevylučuje návrat k Warcraftu, ale najprv sa bude sústrediť na režírovanie futuristického thrilleru
Mute, ktorý bude o vyšetrovaní vraždy nemým barmanom s hviezdami akými sú Alexander Skarsgard a Paul Rudd.
Warcraft
vyjde na Blue-ray 27. septembra 2016.
Naposledy upravil/a Esperanta 17.09.2016 v 09:52:58.
Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš
Discord. Rádi vás uvidíme.
Diskuze
Zug 24.09.2016 19:13
Spojené státy americké mají 315 000 000 obyvatel. Je jasné, že se tam najdou dementi kteří dají větší hodnocení i filmu ve kterém je hlavní postavou banán, než Warcraftu. Ale většina lidí taková není. Oni jednoduše hrozně spoléhají na názor slavných lidí. Stejně jako tady a všude jinde. Jen u nich to poznáte protože mají tolik obyvatel jako polovina civilizované Evropy.
Lockdaar 24.09.2016 14:20
Zrovna jsem letmo prohlížel čsfd.cz když mě do očí praští tenhle článek : http://www.csfd.cz/novinky/4596-fruit-ninja-miri-na-velke-platno/Konkrétně mě opravdu zaujalo to téma, že je pro američany lepší zfilmovat mobilní aplikaci Fruit Ninja nebo pokračování Angry Birds než epickou žánrovou sérii, která má nějaký potenciál (pokračování Warcraftu). Chvíli jsem přemýšlel, jestli se mám nad mentalitou a filmovým vkusem těch lidí za velkou louží smát nebo je litovat, ale začal jsem se hodně smát Opravdu jsem nepochopil, co je sakra pro americké filmaře (příběhově) zajímavýho na mobilní free aplikaci z Google Play/App Store, kde přejíždíte prstem po displayi a sekáte ovoce už jenom ta trapná zápletka kterou uvádějí dává jasně najevo, o jak velkou sra*** se zase bude jednat.Tohle je od nich tak trochu už i urážka... :S
Sir Finley Mrrgglton 21.09.2016 20:01
Killunia 21.09.2016 17:15
Muradin 21.09.2016 16:41
Jeden z dalších problému je lidská lenost. Celkově si hodně všímám lidé u filmů ani nedávají pozor a pak si stěžují na nelogičnost. Warcraft byl uspěchaný film, ale furt když člověk dává trochu pozor vše pochopí. Docela mě pobavilo když jsem četl nějakou recenzi od člověka, který si stěžoval na to jak je to hloupý film. Kde prý orkové mohli sehnat lidi na otevření portálu když žijí na jiném světě...
Jak jsem řekl. Myslím si že to mohlo být lepší, ale tragédie nebo výsměch? Aspoň se z toho nestalo Mohl bych vás zabít během několika sekund, ale raději vám řeknu můj ďábelský plán a dám vám šanci mě zabít. Sice v knize se píše, že Medivh stále se Sargerasem v sobě bojoval, ale už i tak to udělat mohl. A tím jak to bylo dobře vyřešené jsem myslel to, že oni by proti němu 1v1 neměli mít šanci a takhle to šlo.A k těm emocím. Podle mě tam byli jenom né tak napovrchu jak ve filmech bývá. To je něco co mě naučil můj profesor. Nevnímat je to co je na obraze a nenechat si něco filmaři podstrčit. Né prostě pětiminutové záběry na to jak někdo umírá a jeho milí je tam s ním. Po tváři teče slzička a do toho smyčcové kvarteto. Pro mě byla ta jeho smrt několikrát emotivnější než něco jako tohle.Když už tak bych právě zkritizoval souboj Blackhanda a Lothara. Něco k čemu se celý film blížíme a pak je to pryč během doslova vteřiny. Za mě je to škoda.sw1tchCZ 21.09.2016 15:49
sw1tchCZ 21.09.2016 13:46
Dreamer14th 21.09.2016 09:25
Sir Finley Mrrgglton 21.09.2016 07:04
Killunia 21.09.2016 00:17
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit senebo
Zaregistrovat nový účet