11,1 miliónů hráčů WoW

//pic/uploaded/11mega
Zhruba za 2 měsíce tomu bude rok, co jsme psali o tom, že World of Warcraft pokořilo rekordní laťku 12 miliónů aktivních účtů. S příchodem Cataclysmu se dalo čekat, že počet hráčů poroste a brzy se dočkáme tiskové zprávy, kde se bude Blizzard chlubit, že WoW hraje 13 miliónů lidí. Jenže ono tomu tak není a je to přesně naopak. Počet aktivních accountů začal klesat již na jaře tohoto roku (zhruba v květnu) na počet 11,4 miliónů hráčů. To už samo o sobě mělo být pro Blizzard varování, aby něco rychle udělal. Ale ejhle, koncem července tohoto roku je to "jen" 11,1 miliónů aktivních accountů! Mike Mohraime při rozhovorech o zisku molocha Activision Blizzard řekl pár slov.
Náš tým v současné době pracuje na největší aktualizaci obsahu od vydání Cataclysmu a bude to hit tohoto roku! (pozn. red.: že by to byla skrytá narážka na Mists of Pandaria?) (...) Příští aktualizace obsahu... bude zahrnovat nové důležité raidy a dungeony. Věříme, že tento nový end-game content udrží hru aktuální pro současné hráče a poskytne přesvědčivé důvody pro hráče, kteří si dali pauzu, aby se vrátili zpět.
Je velice pravděpodobné, že se možná v další kvartálu dočkáme opačného trendu, tedy, že bude počet hráčů narůstat. Zapříčinit by to mohlo uvolnění datadisku Cataclysm pro Čínský trh, portugalská verze World of Warcraft a v neposlední řadě World of Warcraft Starter Edition, díky které mají hráči možnost hrát zdarma bez jakéhokoliv omezení do lvl 20. V Blizzardu už zaznamenali nárůst accountů v souvislosti se Starter Edition. Jak se vy tváříte na odliv hráčů z World of Warcraft? Patříte k jedním z nich? Proč jste přestali hrát? Myslíte, že v nadcházejících obdobích bude populace nadále klesat či bude stagnovat nebo růst? Ohrozí WoW nadcházející MMO jako Star Wars: TOR nebo Tera?

Naposledy upravil/a Snake Plisken 10.08.2011 v 01:53:32.

Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

Honza4545 09.08.2011 19:28

Proto taky hodně lidí z offiku odcházi protože je tam prostě cataclysm a jdou na nějaké free jako twinstar apod. kde je Wotlk , TBC , Vannila.Opravdu wowko už neni co bývalo.Vzpomínám si že jsem byl vůbec rád když jsem měl 60% riding který byl od 40tky.

Capinek 09.08.2011 19:09

Ano také se mi nelíbí homogenizace class, například hunter kterého hraji, přijde mi že z něj chtěli udělat ranged-rogue či jak bych to nazval, focus regen je fail a celý hunter je jen o SS, jelikož de-facto na vše potřebujete focus, ale to teďka neřešmeSpíše mě mrzí věčné oživování, vždycky jsem měl WoWko rád ale v poslední době mám dojem že příběh spíše zadupalo to věčné oživování, ale zase na druhou stranu, dosavadní Encounter je výzvou.Bohužel se toto nedá říct o PvP, jen se podívejte na ty nejvyšší ranky, některé comba jsou nehratelné, oproti tomu téměř v každém combu je Shamy nebo Warlock. Myslím že je to tím jak classy věčně nerfujou-boostojí, je samozřejmé že nelze mít 100%balancované classy to je prostě nemožné, ale je cítit propast mezi PvE a PvP

Coxx 09.08.2011 18:53

Hm, ... vždycky jsem bránil WoW co to šlo a bylo mi jedno, co se s ním děje .. prostě jsem hrál, ale třeba to co píše Nezmo .. s tim nelze nic než sklesle souhlásit ... štve mě to, ale má pravdu .. :/

multidrtic 09.08.2011 18:52

Upřímě není čemu se divit bc a wotlk byli nejlepší z toho duvodu že se hráči nenudili.. i když všichni nadávali na wotlk ja je jednoduchej pořád tam bylo co dělat... lidi prostě nebaví chodit furt dokola dva 5 many pro valory a daily q se kterýma se blizz vychvaloval buhví co to nebude (pod pojmem četné fázování sem si představil jeden den strom druhej den trs trávy třetí den třeba nějaká kytka nebo něco)upřímě turnament mě bavil víc než firelands a za dokončení daily je asi ten nehnusnější mount jakýho sem kdy viděl...Pořád lore lore ale skutek utek, když pominu to ,že vlastně 3 pánové elementu sou jediný nový bossové a zbytek je oživen reinkarnován voodo a podobě a buhví co ještě tak mi to přijde velice slabé..

voky 09.08.2011 18:51

Nezmo
Vůbec se tomu nedivím. Jak jsem kdysi Blizzard obdivoval, že dělá kvalitní práci a všechny hry, které vydal, se drží řady let na pomyslném vrcholu, tak mi přijde, že už to není dávno ona Je bžilión věcí, které začali odrazovat hráče od 7 let starého WoWu.- S příchodem datadisků musel blizz přidat vždy nějakou inovaci do mechanik spellů/dungů/questů... Od WotLK se snaží homogenizovat classy. Tzn. ruší různorodost povolání a slévá je dohromady. (Příklad: druid měl v dobách Vanilly a TBC jen combat ress s dlouhým CD, teď může ressovat pořád, což mohli jen paladin,shaman a priest)- Hlavním hřebíčkem do rakve je to, že Blizz nerozlišuje PvP a PvE a to, že PvE dávají až moc velkou přednost. Z pohledu PvE nerfujou a boostujou povolání, ale paseka, kterou tím docílí v PvP je moc nezajímá. S tím souvisí i nevyváženost povolání.- Zjednodušení hry ve všech směrech. Už nepotřebujete střelivo do ranged zbraní, s každou elitou do questu Vám pomáhá milion npc,...- PvP je o tom kdo odpálí první cooldowny, což je trochu deprimující- PvE je podobné 40 gnomům, kteří jdou na Hoggera, prostě je tam výzva, ale není to ono- S Lore s dělají co chtějí, oživují, kde koho, vrací bosse atd.a tak dál a dál a dál a dál až to bude hrát Metzen a spol sám :-)
podle mě je náhodou nové wowko od cataclysmu lepší, než to samé a o jednoduchosti se dá mluvit jen tak na začátečních levelech, jinak je podle mě wowko podle mě úžasná hra, která má ještě hodně co nabídnout a většina kritiky, kterou tady slyším se stejně vztahuje na maličkosti, které málokoho zajímají

Sakki 09.08.2011 18:50

Lidi se vrátili na začátek datadisku, protože tam je vždycky spousta věcí, co dělat a teď zase pomalu odchází a vrací se na to úroveň jaká bývá normální v půlce datadisku.Nic speciálního...

Anstriber 09.08.2011 18:39

Pve je o tom nechcípnout a zabít hold někdy se to pořadí takovej ragnaros muže spamovat forum jak chce že je easy apod naražka na ten komix

Cecil 09.08.2011 18:31

Aneb WoWko už není to, co bývalo ...

Nezmo 09.08.2011 18:28

Vůbec se tomu nedivím. Jak jsem kdysi Blizzard obdivoval, že dělá kvalitní práci a všechny hry, které vydal, se drží řady let na pomyslném vrcholu, tak mi přijde, že už to není dávno ona Je bžilión věcí, které začali odrazovat hráče od 7 let starého WoWu.- S příchodem datadisků musel blizz přidat vždy nějakou inovaci do mechanik spellů/dungů/questů... Od WotLK se snaží homogenizovat classy. Tzn. ruší různorodost povolání a slévá je dohromady. (Příklad: druid měl v dobách Vanilly a TBC jen combat ress s dlouhým CD, teď může ressovat pořád, což mohli jen paladin,shaman a priest)- Hlavním hřebíčkem do rakve je to, že Blizz nerozlišuje PvP a PvE a to, že PvE dávají až moc velkou přednost. Z pohledu PvE nerfujou a boostujou povolání, ale paseka, kterou tím docílí v PvP je moc nezajímá. S tím souvisí i nevyváženost povolání.- Zjednodušení hry ve všech směrech. Už nepotřebujete střelivo do ranged zbraní, s každou elitou do questu Vám pomáhá milion npc,...- PvP je o tom kdo odpálí první cooldowny, což je trochu deprimující- PvE je podobné 40 gnomům, kteří jdou na Hoggera, prostě je tam výzva, ale není to ono- S Lore s dělají co chtějí, oživují, kde koho, vrací bosse atd.a tak dál a dál a dál a dál až to bude hrát Metzen a spol sám :-)

Lesuzdar 09.08.2011 18:25

Osobně to beru jako přirozený vývoj. WoWko, ač velice oblíbená hra, prostě a jednoduše má i svůj strop a 6 let je dost dlouhá doba. Za takovou dobu omrzí ledacos. Podle mě teď nastává pozvolný pokles, který ještě hodně let trvat bude nezávisle na nových přídavcích. Ovšem 11 milionů rozhodně není číslo, za které by se měla onlinovka stydět. Pravděpodobně nebude ještě hodně dlouho překonáno.

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet