Všeobecné
- Více informací později.
- Jedná se o novou obtížnost navrženou pro předem připravené skupiny 10 až 25 hráčů. To znamená, že je nyní možné jít raid s 15 nebo třeba 22 hráči! Obtížnost se přizpůsobí automaticky podle počtu přítomných hráčů. Obtížnost je navržena tak, aby se pohybovala někde mezi Raid Finder a Normal obtížností.
- Flexible Raid vyžaduje předem připravenou skupinu hráčů. Není zaveden minimální item level nutný pro připojení a lze pro invite používat Real ID nebo BattleTag.
- Kvalita lootu se bude pohybovat mezi Raid Finder a Normal obtížností a bude rozdávána skrze systém personal lootu. Bonus roll a loot specializace bude přístupná.
- Hráči budou mít možnost získávat achievementy jako v Normal nebo Heroic obtížnosti.
- Flexible Raid bude mít rozdílný lockout od Raid Finderu a Normal obtížnosti.
- Více informací později.
- Proving Grounds je novinka týkající se každého individuálního hráče, díky které budou moci zkoušet a vylepšovat své bojové zkušenosti.
- Na Proving Grounds budou mít hráči možnost projít testy navrženými pro Damage, Tanky nebo Healery.
- Poskytuje to skvělou příležitost naučit se tankovat nebo healovat bez nutnosti být ve skupině.
- Každý test bude dostupný ve čtyřech oddělených obtížnostech: Bronze, Silver, Gold a Endless. Endless mode vám dovolí zkoušet svou odvahu proti neuvěřitelně obtížným nepřátelům. Porovnejté své skóre s kamarády a guildou!
- Virtual Realm jsou skupiny realmů spojených dohromady a budou se chovat, jako by se jednalo o jediný realm. Hráči ze stejného Virtual Realmu budou mít možnost připojit se ke guildám, arena teamům, raidů, dungeonům a budou mít přístup do jediné společné aukce.
- Hráči patřící do stejného Virtual Realmu budou mít před jménem znak (#).
Legendární úkol pokračuje
- Více informací později.
Povolání
- Feary kouzlené hráči už nezvyšují movement speed cíle.
- Všechny taunt ability nyní zvyšují generaci threatu proti cíli o 200% po celou dobu kdy je taunt aktivní.
- Vengeance obdržené z kritického zásahu je nyní poloviční.
- Icebound Fortitude už nestojí Runic Power.
- Riposite je nová pasivní schopnost na úrovni 76. Když Death Knight dodgne nebo parry některý z útoků, tak dostane 50% svého parry a dodge jako bonus ke kritickému zásahu na 20 sekund.
- Anti-Magic Zone byla přepracována. Tento talent nyní redukuje magické poškození o 40% na 3 sekundy. Už nemá žádné omezení maximálního absorbovaného poškození a nezlepšuje se se strength.
- Death Siphon poškození bylo zvýšeno o 10%.
- Plague Leech se nyní pokusí přeměnit dvě plně vyčepané runy (původně 1 runa) na Death Rune v závislosti na specializaci:
- Blood: Obnoví 1 Frost Rune a 1 Unholy Rune
- Frost: Obnoví 1 Frost Rune a 1 Unholy Rune
- Unholy: Obnoví 1 Blood Ruce a 1 Frost Rune
- Glyph of Enduring Infection nyní snižuje poškození udílené disease o 15% (původně 30%).
- Glyph of Mind Freeze nyní snižuje cooldown Mind Freeze o 1 sekundu a zvyšuje jeho cenu o 10 Runic Power (původně 2 sekundy a 20 Runic Power).
- Dancing Rune Weapon už nestojí Runic Power.
- Sanguine Fortitude už nesnižuje cenu Icebound Fortitude.
- Master of Ghouls nyní snižuje cooldown Raise Dead o 60 sekund.
- Cyclone už nemá 20 sekund cooldown pro Feral Druidy.
- Faerie Fire má nyní trvání 20 sekund, pokud je aktivní v PvP souboji (původně 40 sekund).
- Innervate nyní způsobuje, že cíl získá manu rovnající se 50% druidova spiritu každou sekundu po dobu 10 sekund. Celkové množství získané many z této ability nikdy nemůže být méně než 8% druidovy celkové many a množství získané many není ovlivněno Mana Tide Totemem.
- Restoration verze Wild Mushroom nyní vyvolá jedinou houbu na místo přátelského cíle. Pokud je houba vykouzlena znovu, tak se posune na aktuální pozici a zachová si nashromážděný bonus heal. Tato jediná houba nyní léčí za stejné množství jako 3 předchozí houby dohromady.
- Wrath nyní stojí o 50% více many.
- Dream of Cenarius byl úplně přepracován, aby se snížila složitost situací, kdy ho lze použít, nicméně si zachoval původního ducha efektů.
- Balance: Zvyšuje množství healu Healing Touch o 20%. Kouzlení Healing Touch zvyšuje damage bonus druidova dalšího Eclipse o 50%.
- Feral: Zvyšuje množství healu Healing Touch o 20%. Kouzlení Healing Touch zvyšuje poškození dvou následujících melee schopností o 25%.
- Guardian: Zvyšuje množství healu Healing Touch o 20%. Kritický zásah Mangle (Bear) má 20% šanci, že následující Healing Touch nebo Rebith bude instantní, zdarma a použitelný ve všech formách. Instantní vykouzlení Healing Touch benefituje z Attack Poweru místo Spell Poweru.
- Restoration: Způsobuje, že má Wrath o 20% větší poškození a vyléčí nejbližší přátelský cíl za 100% uděleného poškození.
- Force of Nature Treant vykouzlený Feral druidem nyní kouzlí Entangling Roots místo Bash.
- Když je Heart of the Wild aktivovaný, tak poskytuje 25% bonus na heal Restoration druidům.
- Mass Entanglement už nemá žádný limit na množství cílů, které může zasáhnout (původně 5).
- Nature's Swiftness už není talent ale základní schopnost, kterou se Restoration Druid naučí na úrovni 30.
- Když je Nature's Vigil aktivovaný, tak způsobí, že healing kouzla spouští další heal na blízkém spojenci za 25% původního healu. Původní efekt zůstává nezměněn.
- Soul of the Forest byl částečně změněn, aby byl více atraktivní Balance, Guardian a Restoration Druidům.
- Balance: Vykouzlení Wrath, Starfire a Starsurge má 8% šanci na spuštění Astral Cummunion, který přidá 100 Lunar nebo Solar Power místo aktivování další Eclipse.
- Guardian: Zvyšuje množství získaného Rage z Mangle (Bear) o 30% místo přidání 3 Rage.
- Restoration: Nyní způsobuje, že Druid získá 100% haste (původně 75%) na následující spell po použití Swiftmend.
- Ysera's Gift je nový talent, který vylečí druida za 5% maximálních životů každých 5 sekund. Pokud má Druid plné životy, tak vyléčí nejhůře zraněného přátelského hráče v okolí. Tento talent nahrazuje Nature's Swiftness.
- Nový Glyph: Glyph of Efflorescence zvyšuje heal Swiftmend o 20%, způsobí, aby byl
- Efflorescence heal aktivovaný Wild Mushroom namísto Swiftmendu a zůstane tak dlouho, jak je Wild Mushroom aktivní.
- Glyph of Ferocious Bite nyní způsobí, že vyléčí druida o 2% maximálních životů za každých 10 použitých Energy (původně 1%).
- Glyph of Innervate nyní způsobí, že Innervate přidá 60% původního množství many cíli i druidovi.
- Glyph of the Master Shapeshifter nyní snižuje cenu všech forem o 100% (původně 90%).
- Glyph of Pounce nyní zvyšuje rozsah Pounce o 8 yardů (původně 3 yardy).
- Glyph of Skull Bash nyní zvyšuje trvání Skull Bash interruptu o 2 sekundy a zvyšuje cooldown o 5 sekund (původně 4 sekundy a 10 sekund cooldown).
- Eclipse nyní druida posílí o 50% maximální many (původně 35%).
- Moonking Form nyní zvyšuje Druidův armor o 60%, nicméně už nesnižuje všechno přijaté poškození o 15%.
- Starfire nyní stojí o 50% více many.
- Starsurge nyní stojí o 50% více many.
- Predatory Swiftness už nezpůsobí, že je Cyclone instantní, zdarma a použitelný ve všech formách.
- Genesis je nový Restoration spell na úrovni 88. Genesis zacílí všechny členy party nebo raidu v okolí 60 yardů a zrychlí kouzlení druidova Rejuvenation, doba trvání je o 400% kratší, nicméně množství tiků je stejné.
- Efekt Living Seed se může nyní stackovat až na 50% druidova maximálního života.
- Swiftmend AoE efekt se nyní jmenuje Efflorescence.
- Wild Mushroom: Bloom už není schopno kritických zásahů a nastřádá množství overhealu Rejuvenation o 100% (původně 150%). Overhealing bonus už nebenefituje z Naturalist nebo Mastery: Harmony.
- Arcane Shot nyní stojí o 50% více focus a má o 50% větší poškození.
- Hunter's Mark má nyní v PvP trvání 20 sekund (původně 30 sekund).
- Readiness nyní dokončí cooldown Rapid Fire, Feign Death, Deterrence, Disengage a Camouflage.
- Revive Pet už nevyžaduje, aby byl Hunter v line-of-sight s petem.
- Aspect of the Iron Hawk nyní snižuje přijaté poškození o 10% (původně 15%).
- Narrow Escape root effekt je nyní nature spell (původně physical).
- Silencing Shot už není talent ale schopnost dostupná všem Marksman Hunterům.
- Spirit Bond nyní regeneruje 3% celkových životů každé 2 sekundy, pokud je Hunterův pet aktivní (původně 2%).
- Wyvern Sting má nyní rozsah 40 yardů (původně 35 yardů).
- Glyph of Mend Pet má nyní 100% šanci na dispell 1 Curse, Disease, Magic nebo Poison efektu z Hunterova peta každé tiknutí (původně 50%).
- Glyph of No Escape nyní zvyšuje šanci na kritický ranged útok proti cíli zasaženým hunterovou Freezing Trap o 100% (původně 20%).
- Binding Shot už nyní Marksman schopnost, ale je opět talent.
- Explosive Trap už nesdílí cooldown s Black Arrow, ale už nespouští Lock and Load.
- Frost Bomb nyní udílí 70% poškození do hráčů (původně 60%).
- Living Bomb nyní udílí 85% poškození do hráčů (původně 70%).
- Nether Temptest nyní udílí 85% poškození do hráčů (původně 70%).
- Temporal Shield nyní navíc snižuje přijaté poškození o 15%, pokud je aktivní.
- Glyph of Blink nyní zvyšuje vzdálenost cesty Blinkem o 8 yardů (původně 5 yardů).
- Glyph of Removal Curse nyní zvyšuje poškození o 15% po úspěšném odstranění curse (původně 10%).
- Glyph of Spellsteal nyní mága vyléčí o 5% maximálních životů po úspěšném ukradení spellu (původně 3%).
- Mastery: Frostburn je přepracován. Finger of Frost nyní zvyšuje poškození Ice Lance o další 2%, Brain Freeze zvyšuje poškození instantního castu Frostfire Bolt o 2% a poškození mágova Water Elementala o další 2%.
- Chi Brew nyní také přidává 3 stacky Brew/Tea v závislosti na Monkově specializaci.
- Healing Elixir už se neaktivuje, pokud má Monk plné životy a aktivuje se automaticky, pokud má Monk méně než 35% životů.
- Power Strikes se nyní aktivuje ze všech schopností, které generují Chi; Jab, Expel Harm, Spining Crane Kick (alespoň 3 cíle), Keg Smash, Crackling Jade Lightning a Soothing Mist.
- Ring of Peace má nový vizuální efekt a odzbrojí nepřátele i útočící hráče stojící v AoE efektu na 4 sekundy (původně 3 sekundy); silence efekt zůstává nezměněn.
- Glyph of Alterlife nyní zvyšuje šanci na vyvolání Healing Sphere o 100% (původně 25%).
- Turn Evil má nyní 15 sekund cooldown. (Poznámka: Glyph of Turn Evil bude přepracování a zmíněn v budoucím PTR update).
- Burden od Guilt byl nahrazen novým talentem jménem Evil is a Point of View, který paladinovi nahrazuje používat Turn Evil na hráče a beasty.
- Eternal Flame úvodní heal byl snížen o 30%.
- Hand of Purity nyní snižuje přijaté poškození škodlivých periodických efektů o 80% (původně 70%) a snižuje přijaté poškození škodlivých periodických efektů, kterými nelze zabránit imunitami o 40% (původně 0%).
- Sacred Shield (Starý) byl přejmenován na Holy Shield a už není talent. Holy Shield je schopnost, kterou se Protection Paladin naučí na úrovni 85.
- Sacred Shield (Nový):
- Holy: Když je Paladin nebo jeho Beacon of Light cíl pod 30% životů, tak cíl dostane Sacred Shield, který absorbuje poškození rovnající se 30% jejich maximálních životů. Dvě minuty cooldown.
- Protection, Retribution: Když má Paladin méně než 30% životů, tak obdrží Sacred Shield, který absorbuje poškození rovnající se 30% jeho maximálních životů. Dvě minuty cooldown. Sanctified Wrath:
- Holy: Nyní také zvyšuje šanci na kritický zásah Holy Shock o 20%.
- Protection: Nyní také snižuje cooldown Judgment o 100% (původně 50%).
- Selfless Healer stacky nyní fungují také s Divine Light:
- Bastion of Glory nyní aplikuje Selfless Healer bonus heal kouzlícímu paladinovi stejně jako ostatním cílům a v průběhu spotřebuje všechny stacky Bastion of Glory.
- Unbreakable Spirit byl zjednodušen. Nyní snižuje cooldown Divine Shield, Divine Protection a Lay on Hands o 50%.
- Glyph of Alabaster Shield nyní zvyšuje poškození dalšího Shield of Righteous o 10% za stack (původně 20%).
- Glyph of Denounce nyní způsobuje, že Holy Shock sníží cast time následujícího Denounce o 0.5 sekundy a tento efekt může mít až 3 stacky.
- Glyph of Inquisition byl přepracován. Tento glyph zvyšuje trvání Inquisition o 30 sekund (až 2 minuty) pokaždé, když paladin zabije nepřítele poskytující honory nebo zkušenosti.
- Mastery: Illuminated Healing se už neaktivuje z periodických efektů.
- Divine Plea už nesnižuje množství healu o 50%.
- Guardian of the Ancient Kings (Retribution verze) má nyní cooldown 3 minuty (původně 5 minut) a maximální množství stacků je nyní 12. Inquisition nyní trvá 20 sekund za každý spotřebovaný Holy Power (původně 10 sekund).
- Pro použití Leap of Faith už nemusíte stát čelem k cíli.
- Angelic Feather nyní zvýši movement speed spojenců o 80% (původně 60%) a peříčka položená na zemi nyní zůstanou až 10 minut (původně 5 minut).
- Divine Insight Discipline priestů má nyní 100% šanci na aktivování svého efektů po použití
- Penance (původně 40%) a UI při aktivaci ukáže speciální efekt.
- From Darkness, Comes Light:
- Discipline, Holy: Nyní mají také šanci na aktivování svého efektu po použití některého z následujících spellů: Penance, Circle of Healing, Player of Mending a Player of Healing. Shadow: Má nyní 20% šanci na aktivování svého efektu pro Shadow priesty (původně 15%).
- Poškození a heal Twist of Fate se nyní aktivuje už na 35% (původně 20%).
- Glyph of Purify nyní způsobí, že Purify vyléčí cíl za 5% jeho maximálních životů po úspěšném dispellnutí magického efektu nebo disease (původně 3%).
- Glyph of Reflective Shield nyní způsoví, že Power Word: Shield reflektuje 70% absorbovaného poškození (původně 45%)
- Serendipity už nezobrazí speciální efekt v UI, pokud se aktivuje.
- Shadowform nyní zvyšuje Priestův armor o 60%, nicméně už nesnižuje přijaté poškození o 15%.
- Shadow PvP 4p set bonus už není AoE a zasáhne pouze cíle, které dispellují Vampirit Touch.
- Recuperate nyní obnoví 4% maximálních životů každé 3 sekundy (původně 3%).
- Nightstalker nyní zvyšuje poškození udílené schopnostmi ve stealthu o 50% (původně 25%).
- Glyph of Recuperate nyní zvyšuje heal Recuperate o další 1% (původně 0.5%).
- Cíle Killing Spree byly změněny. Pokud není Blade Flurry aktivní, tak Killing Spree 7x zasáhne rogunův aktuální cíl nebo najde nejbližší cíl v okolí. Při aktivovaném Blade Flurry se funkce Killing Spree nemění.
- Healing Rain radius byl zvýšen na 12 yardů (původně 10 yardů).
- Astral Shift má nyní cooldown 90 sekund (původně 120 sekund).
- Conductivity byl přepracován. Kouzlení Healing Wave, Greater Healing Wave, Healing Surge nebo Chain Heal zvyšuje trvání Healing Rain o 1 sekundu. Poškození nepřítele Lightning Boltem, Chain Lightningem, Earthshockem nebo Stormstrike zvýší trvání Healing Rain o 1 sekundu.
- Healing Tide Totem nyní léčí o 50% více.
- Úvodní absorb Stone Bulwark Totem je nyní o 33% větší.
- Unleashed Fury
- Earthlivint Weapon efekt je nyní aplikovaný na Shamana, nikoliv target. Flametongue Weapon nyní zvyšuje poškození Lightning Bolt o 30% (původně 20%).
- Glyph of Chaining nyní zvyšuje cooldown Chain Heal o 2 sekundy (původně 4 sekundy).
- Glyph of Fire Elemental Totem nyní snižuje cooldown a trvání Fire Elemental Totem o 50% (původně 40%).
- Glyph of Riptide snižuje úvodní přímý heal Riptide o 75% (původně 90%).
- Stormstrike debuff nyní ovlivňuje také Elemental Blast.
- Purification nyní zvyšuje účinnost Healing Stream Totem o 50%.
- Riptude nyní stojí o 25% méně many.
- Debuff z použití Demonic Gateway byl zvýšen na 60 sekund (původně 15 sekund).
- Fel Armor už nesnižuje přijaté poškození o 10%.
- Fel Flame nyní udílí o 13% větší poškození, stojí o 2% méně many už nezvyšuje trvání DoT spellů.
- Rain of Fire má nyní sníženou šanci na vygenerování Burning Embers.
- Howl of Terror už není talent, ale spell dostupný všem Warlockům.
- Demonic Breath je nový talent nahrazující Howl of Terror. Warlock vyšle vlnu shadow poškození a uvězní zasažené. Dvacet sekund cooldown.
- Kil'jaden's Cunning už nesnižuje movement speed a dovolí Warlockům používat Incinerate, Malefic Grasp a Shadow Bolt během pohybu.
- Mannoroth's Fury už není pasivní schopnmost. Má nyní trvání 10 sekund a cooldown 60 sekund. Po aktivování zvýší AoE rozsah o 500% a poškození o 100% Hellfire, Immolation Aura, Rain of Fire a Seed of Corruption.
- Soul Leech nyní může být aktivovaný i ze Shadowburn a nepřesáhne 15% warlockových a petových životů (původně 100%).
- Blood of Thunder nyní také zvyšuje poškození Thunder Clap o 50%.
- Enrage je nyní také spouštěn kritickými zásahy Devastate a Shield Slam.
- Hamstring už nemá global cooldown.
- Riposite je nová pasivní schopnost na úrovni 76. Když warrior dodgne nebo parry jakýkoliv útok, tak se 50% jejich dodge a parry přidá jako Critical Strike bonus na 20 sekund.
- Shattering Throw už nestojí rage.
- Shield Wall už nepotřebuje štít. Pokud Warrior nemá štít oblečený, tak se při použití zobrazí efekt oblečeného štítu.
- Spell Reflection už nepotřebuje štít. Pokud Warrior nemá štít oblečený, tak se při použití zobrazí efekt oblečeného štítu.
- Enraged Regeneration nyní okamžitě vyléčí Warriora za 10% jeho maximálních životů (původně 5%) a dalších 10% během 5 sekund (původně 5%).
- Impending Victory nyní vyléčí Warriora za 20% jeho maximálních životů za každých podmínek (původně 15% při útoku a 20% při zabití cíle poskytující honory nebo zkušenosti).
- Storm Bolt má nyní také off-hand útok pro Fury Warriory.
- Vigilance už nepřeměňuje poškození do Warriora. Tento talent nyní snižuje množství poškození, které cíl obdrží o 30% na 12 sekund.
- Warbringer nyní uvězní cíl na 4 sekundy namísto 3 sekundového stunu. Glyph of Blitz nyní způsobuje, že Warbringer rootne další dva blízké cíle.
- Sasoned Soldier nyní snižuje cenu Thunder Clap o 10 Rage.
- Slam nyní způsobí dalších 10% poškození do cílů pod vlivem Warriorova Colossus Smash.
- Sweeping Strikes nyní způsobuje, že melee útoky zasáhnou další blízký cíl za 75% původního poškození (původně 50%).
- Titan's Grip nyní funguje také s polearm.
- Ultimatum je nyní aktivován z kritických zásahů Shield Slam místo 20% plošné šance. Tato abilita způsobí, že následující Heroic Strike a Cleave bude kritický a nebude stát žádnou Rage.
Questy
- The Strength of One's Foes: Všichni hráči, kteří plní tuto část legendárního poslání, budou mít nyní šanci, že všichni bossové v Throne of Thunder dropnou Sigil of Power nebo Sigil of Wisdom.
- Hráči už by neměli získávat přebytečné Sigils of Power nebo Sigils of Wisdom.
Creatures
- Bonus Roll změna. Hráči, kteří aktuálně nemají minci nebo zvolí ji nepoužít po poražení některého z world bossů, budou mít možnost se vrátit zpět později ten samý víkend a Bonus Roll použít. Počet pokusů se nezměnil. Stále platí jeden roll za bosse každý týden.
Pet Battles
- Nový pet battle tournament dostupný na Timeless Isle. Více informací později!
- Čas před každým kolem v PvP Pet Battles je nyní menší. Hráči mají 15 sekund na to zvolit další pohyb.
- Hráči nyní mají možnost vyměnit kterékoliv 3 Flawless Battle-Stones stejného typu za jediný Marked Flawless Battle-Stone.
- Viditelné pet battles nyní budou zobrazovat životy petů.
- Battle Pet úrovně na mapě se nyní budou zobrazovat, jenom když stopujete Battle Pety.
- Aquatic type passive schopnost nyní snižuje poškození z DoT efektů o 50% (původně 25%).
- Critter type passive schopnost nyní činí citter imunní na root, stun a sleep efekty.
- Dragonking type passive schopnost se nyní aktivuje po útoku, který životy cíle sníží pod 50% (původně 25%).
- Elemental type passive schopnost nyní platí pouze na negativní přímé efekty počasí (například Sanstorm accuracy redukce nebude aplikování, nicméně redukce poškození ano).
- Magic type passive schopnosti nyní platí pod 35% životů (původně 40%).
- Jakýkoliv Battle Pet, který mohl být odměnou v Throne of Thunder na Raid Finder obtížnosti, nyní bude možné vyhrát i z bonus rollu.
- Darkmoon Zeppelin: Několik schopností si prohodilo pozice.
- Mechanical Pandaren Dragonling: Několik schopností si prohodilo pozice.
Player vs. Player
- Season 14 Grievous gear je nyní dostupný.
- Elite verze Season 14 Grievous jsou nyní dostupný jako známka úspěchu po dosažení personal ratingu alespoň 2000 a získání 27000 Conquest bodů v dané sezoně. Podmínka vlastnit nižší úroveň itemu byla odstraněna.
- Season 13 Tyrannical gear je nyní možné koupit za Honor Pointy.
- Season 12 Malovent gear lze nyní vyrobit.
- [PTR]: Pro testovací účely je možné zakoupit Grievous gear v Alliance/Horde městech za goldy.
- [PTR]: Pro testovací účely byl zvýšen item level scaling v Arenách, Battlegroundech a Rated Battlegroundech na 512.
Battlegroundy a Areny
- Pokud zápas v Areně trvá déle, jak 15 minut, tak jeden z teamů obdrží buff zvaný „The Crowd Chose You“, který zvýší damage, critical strike chance, stealth detection a sníží damage taken. Tento buff bude udělen podle následujících kriterií:
- Team s největším množstvím žijících hráčů.
- Team, který dokázal hráče z protějšího teamu přivést nejblíže k smrti (nejméně životů).
- Arena Rating zvyšující se ve 2v2 bracketu byl upraven, aby odpovídal 3v3 bracketu.
Itemy
- Všechny permanentní enhancementy z Enchanting, Engineering, Leatherworking, Tailoring a množství od vendorů a questů je nyní možné aplikovat na item jakékoliv úrovně. To znamená i heirloom itemy.
- High level enchanty aplikované na itemy oblečené na nízké úrovni budou poskytovat bonus v závislosti na úrovni hráče.
- Low level enchanty nebudou svůj efekt zvyšovat nad úroveň, pro kterou byly určeny.
- [PTR]: Pro testovací účely je nyní možné zakoupit T16 sety za goldy blízko Niuzao Temple.
Patch 5.4 Kil'Jaeden's Cunning Update Bylo tu velké množství diskusí na téma Kil'Jaeden's Cunning v 5.4. Pozorně jsme váš feedback sledovali a vyzkoušíme ke Kil'Jaeden's Cunning v 5.4 nový postoj. V následujícím PTR buildu bude tento spell opět pasivní. Zvolením si Warlock omožní používat Malefic Gras, Shadow Bolt a Incinerate během pohybu bez jakékoliv penalizace. Budete spelly moci používat v plné rychlosti. Stále si myslíme, že 5.3 verze KJC nefunguje, jak by měl, nicméně také nechceme odstranit tu zábavu s ním spojenou. Je jasné, že si mnoho Warlocků bude užívat možnost kouzlit a pohybovat se zároveň a my bychom rádi z tohoto pocitu zachovali co nejvíce. S touto změnou můžeme jako „penalizaci“ při zvolení KJC brát neschopnost používat Mannaroth's Fury nebo Archimonde's Vengeance, což by nicméně mělo vyústit ve velké damage v případech, kde není pohyb tak moc důležitý (pracujeme i na změně Archimonde's Vengeance, která by měla pomoci i tomuto). Stále plánujeme buffnout Fel Flame směrem, aby pomohl zmenšit dopad na mobilitu některý z talentů mimo KJC bez nerfu v PvP prostředí. Pamatujte, že jsme na začátku PTR testování. Bude mnohem více změn, než se patch dostane online.
Obdrželi jsme mnoho názorů, kde hráči říkají, že oponent využil všech 30 sekund každé kolo, což mělo za následek, že jste museli čekat moc dlouho po celou dobu souboje. Jsme připraveni přidat novinku v 5.4 PvP Pet Battles: V PvP souboji, pokud jedna strana nezvolí další pohyb během 15 sekund, tak systém automaticky sníží dobu, ve které budete mít možnost volby v následujícím kole. Tato změna má za úkol zrychlit pet souboje. Aktuálně systém funguje následovně: Každá strana má 30 sekund na to zvolit pohyb, nicméně pokud jedna ze stran nezvolí pohyb během prvních 15 sekund, tak čas, který bude mít hráč na volbu v dalším kole, bude snížen následovně: [(čas použitý v posledním kole – 15)÷2] sekund a celkový čas, který bude mít hráč na volnu ve všech následujících kolech, bude snížen [(čas použitý v posledním kole – 15)÷10] Příklad: Pokud jeden z hráčů čekal 25 sekund před volbou, tak čas, který bude mít hráč v dalším kole, bude snížen o [(25– 15)÷2] = 5 sekund, což bude platit jenom pro následující kolo. Čas, který bude mít hráč ve všech kolech, bude snížen o [(25– 15)÷10] = 1 sekundu, ale to může být ještě sníženo časem při přesáhnutí 15 sekund. Takže má 29-5=24 sekund na rozhodování.
Raid testování ještě nezačíná, nicméně se stále přibližuje. Budeme potřebovat ještě další PTR patch, abychom zajistili problémy se stabilitou a doplnili naše interní updaty v raidu na PTR. Jakmile se tak stane, tak začneme s běžným rozvrhem testování. Vždy jeden boss, vždy jedna úroveň. Obecně vzato, když máme testovací den, tak se pokusíme řídit dva testy najednou. První kolo bude 10:30 PDT/13:30 EDT/19:30 CEST a je plánováno jako víc přívětivé pro EU testery. Druhé bude 16:00 PDT/19:00 EDT/01:00 CEST, které by mělo sedět více NA testerům. Přesto budete vítání na všech otevřených testech. Pokusíme se testování oznámit vždy alespoň jeden den předem a nevybočit z rozvrhu. Jsme si poměrně dost jisti, že realmy budou dostupné, nicméně se pohybujeme na testovací půdě, takže lze očekávat chyby, díky kterým může být rozvrh změněn. Předem se za tyto nepříjemnosti omlouvám. Začneme s testováním 10-player Normal a poté Heroic modu, než se přesuneme k 25-player testům. S 10-player začínáme, protože chceme vidět širší rozsah úrovní skillu a skupin, které se budou účastnit (jelikož většinou uvidíme nejlepší Heroic guildy, které mohou nastoupit v 25-player testování), což nám dovolí lépe vybalancovat základ encounterů. Budeme testovat vše krom Heroického Garroshe v obou obtížnostech. Jakmile bude celé křídlo prošlé na Normal mod, tak odemkneme LFR sekci, případně Flexible mode pro širší publikum. Bavíme se v řádech dnů spíše než hodin. Naschle v Orgrimmaru!
Flexible Raid odměny Z Raid Finderu nic odstraněno nebude. Ve skutečnosti odměny zmíněné Ghostcrawlerem v jeho tweetech jsou něco nového, co jsme předtím neviděli v žádném raid contentu. Chceme pobídnout k udělání kroku pro přejítí z Raid Finderu k něčemu trochu víc organitovanému. Přesto to chceme udělat tak, abychom nevzali nic z Raid Finderu. Takže namísto odstranění set bonusů, trinketů, legendary postupu nebo čehokoliv podobného ražení jsme se rozhodli vytvořit něco nového. Abychom měli jasno: Raid Finder v 5.4 bude mít itemy se všemi věcmi, které jsme viděli v posledních několika tierech. Přesto bude existovat nová odměna pro ty, kteří se rozhodnou udělat krok směrem k Flex, Normal nebo Heroic raidům.
Patch 5.4 PvP Scaling Q: Nový PvP gear má item level 522, ale jaký to má smysl, když bude při vstupu do BG/Areny snížený na 496? Holinka: Strop se bude v další sezoně jemně zvyšovat (například 1 bod za týden), ale PvP gear žádný strop mít nebude.
Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.
Diskuze
Zakys 23.06.2013 00:42
A nebylo tam náhodou zmíněno že se ty servery budou časem nějak střídat ? To by bylo asi nejlepší. Ono známe lidi aby zase potom nebyla nejaká hromadná migrace...
Zakys 23.06.2013 00:34
Jsem na to propojení serveru hodne zvedavý...Aspon se porádne naplní aukce a podobné věci A nekterým lidem se pěkně sníží fps az přijdou do mesta kdyz tam bude fura lidí Aspon to bude stát za to. DT je pvp server a já bych si uz rád uzil toho world pvpcka konecne. At to má grády To zase bude nadávek...
Zakys 23.06.2013 00:27
Cecil 22.06.2013 23:57
Ty virtual realmy mi přijdou poněkud.. zbytečný. Řekl bych že je lepší rovnou spojit několik low pop realmů dohromady než dělat takovej zmatek...
Zakys 22.06.2013 23:13
Hraju už mnoho let za warra a jediné co jim tak udelají dalším patchem tak jim zvýší dmg a nebo se zacnou healovat jeste více. Ale kdyby radeji pridali nějaký spell proti casterum tak bych se taky neposral. To mi ten spell reflect ohromne pomuže kdyz ho budu moct použít aniž bych nemusel nahazovat na sebe shield aspon mohli zvýšit cooldown idioti..na co jsou ty macra jzs..ten blizzard uz neví co by s tím warrem udelali...Tohle me zatracene sere a nejhorsí je ze s tím asi nic moc neudelám. ....Kam se hrabou časy kde warr potreboval tolik macer...a ted ? Sak to muzou vymazat...Ted si budete o me myslet ze to píšu jen proto ze za warra hrat neumím kdyz si nedám castera ale podívejte se na takového huntera (je to sice rangetko) a jeho OP peta. Ten si hodi pred sebe posranou freez trapu, schová se za sloup pak si jeste poskakuje a pet me zabije ? TO je šílenost a nebo takový priest a warlock to je samí stun, fear, stun, fear ...magorina v palici....A to jeste ti blbci zrusili reflect od petu a guardianu tak jak to má potom vypadat. Nevím no jako co posloucham lidi co chodí areny tak je to to samí...Zase chapu to ze si caster musí drzet nejakou vzdalenost od sebe ale tohle je prehnane a je to cím dal horsí...cím více to ulehcují tím více to jde do sracek...
Riko 22.06.2013 20:28
jj
Aristo 22.06.2013 20:16
Já vím, ale myslím, že lidi kterých se ten spell týká dobře vědí co dělal původně, takže je zbytečné to tam psát. Do závorky píšu původní efekt jenom pokud jde o čas, protože ten si většina lidí nepamatuje.
Riko 22.06.2013 20:05
Melo by tam byt tohle: Purification nyní pouze zvyšuje účinnost Healing Stream Totem o 50% (dříve u všech water totemů).Original - Purification now only increases healing done by Healing Stream Totem by 50% (was healing done by all Water totems).
Aristo 22.06.2013 19:55
Opraveno, dik.
Riko 22.06.2013 19:48
U shamana je chyba. Purification nezvysuje trvani HST ale jeho heal evektivnost.
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit senebo
Zaregistrovat nový účet