Změny v 10-man Garroshovi
- Asi o 5% se zmenší počet životů ve všech fázích. Celý souboj je v tuto chvíli velice náročný na DPS a jakékoli selhání dělá souboj ještě těžší, na druhou stranu lepší DPS v tuto chvíli moc nepomáhá. Relativně hodně raidů se snaží kvůli tomuto procházet souboj s pouze jedním healerem. Tomu se samozřejmě nemůže nijak bránit, ale nyní by to již nemuselo pro některé raid skupiny být nutné.
- Zdraví Minions of Y'Shaarj se snižuje asi o 10%. Skupiny 25 hráčů většinou miniony s úspěchem kitují, protože jich je víc, zatímco 10-man skupiny je prostě musí zabít. Toto opatření by tak mělo snížit obtížnost 10-man verze.
- Mění se potřebná velikost shluku hráčů potřebná ke spuštění Iron Star v poslední Heroic-only fázi ze 3 na 4. Opět jde hlavně o vyvažování obou dvou typů raidu, konkrétně o přepočítávání těchto čísel v kombinaci s potřebnými soakery.
- "Proč to trvalo tak dlouho, než byly tyto změny zavedeny?" Blizzard je velice konzervativní, hlavně když má jít o snižování obtížnosti posledního bosse datadisku, protože to by měl být absolutní vrchol všech výzev. Během prvních měsíců se ale Garroshe nepodařilo zabít tolika guildám, aby se podle toho dalo rozhodnout, jestli je 10-man verze nějak výrazně odlišná od 25-man, teď už je ale jasné, že 10-man byla o něco těžší, a proto se přistoupilo k těmto opatřením.
- "Díky Blizzarde za nerfování jediné těžké věci, co ve hře zbyla." Tohle není nerfování, spíše ladění tak, aby 10-man odpovídal obtížností 25-man.
Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.
Diskuze
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit senebo
Zaregistrovat nový účet