Dopolední nasazení patche 4.0.6 na live servery bylo nebývale hladké, ale když se na to podíváte kritickým okem zkušeného pařana World of Warcraft, tento první velký Cataclysm patch toho přece jen zas až tolik nového nepřináší. Proto se pravděpodobně nevyskytly žádné problémy. Nějaké ty pokusy o
vyvážení jednotlivých povolání, které patch 4.0.6 přináší, jsou sice podstatné a často neoblíbené - viz.
zákaz Bloodlustu apod. v arénách, ale na to jsme si snad již u patchů zvykli. Uvidíme, zda
změny u healerů doopravdy budou znamenat větší rovnost mezi těmi, co stojí v raidu vždy vzadu a bez nichž by si žádný z nás ani neškrtl. Některé raidy a dungeony se také dočkaly podstatných novinek - nebudu daleko od pravdy, když napíšu, že většinou šlo o
snížení obtížnosti některých soubojů.
Ač nejsou změny na první pohled nijak markantní, patch notes se nám za ty měsíce testování pořádně nabalily. Jejich poslední doplnění jsem provedl dnes, kdy Blizzard vydal již finální verzi seznamu změn. Tentokrát se věnoval hlavně obtížnosti raidů. Všechny novinky najdete v
článku patch 4.0.6 označené tagem
(!). Rád bych ještě jednou připomenul, že máte-li jakékoli problémy s instalací patche nebo s čímkoli jiným, navštivte speciální sekci
patch 4.0.6 - poradce při potížích, kterou jsme zřídili na našem fóru.
>>Patch 4.0.6<<
Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš
Discord. Rádi vás uvidíme.
Diskuze
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit senebo
Zaregistrovat nový účet