Siege of Orgrimmar • Siege má několik větvení progressu, ideálně v budoucnu budou mít raidy více těchto možností pro postup bossů v jiném pořadí, nebo vynechání některých úplně. • První 4 bossové by neměli být moc těžcí pro většinu guild, takže bude místo, kde nabírat gear pro další progress. • Heirloom zbraně z Garroshe jsou osobní loot (jako LFR) ve Flex, Normal a Hero obtížnosti. • První padne zbraň podle vašeho aktuálního výběru lootu, další budou náhodné. • Tyto zbraně by měly udělat MoP trochu přátelštější pro milovníky altů. Proving Grounds • Proving Grounds byly původně plánované při spuštění MoP, ale rozhodli jsme se je posunout, abychom měli čas na jejich řádné dokončení. • Pro patch 5.4 jsou Proving Grounds jenom pro lvl 90, určené hlavně pro hráče učící se nové role. • Pokud budou Proving Grounds úšpěšné, mohly by být v budoucnu použity pro nižší levely jako tréning. • Proving Grounds by dokonce mohly převzít roli podmínky vstupu, místo současného požadavku na itemlevel, pro raid finder nebo jiné automatické systémy. • Proving grounds nebudou vybalancované pro každou class/spec variantu, takže by se neměly používat jako nástroj ke class/spec rankingu (hodnocení výkonnosti). Flex Obtížnost (proměnlivá obtížnost v závislosti na počtu lidí) • Většina guild by neměla mít problém progresovat Flex raidem. • Možná aplikujeme Flex mechaniku i na budoucí scenaria pro 3 až 5 lidí. • Jakýkoliv další kontent, který nevyžaduje perfektní balanc, může v budoucnu využívat tuto techniku (scaling). Heroické raidy ji proto využívat nebudou. • Mysleli jsme i na možnost přizpůsobení pro více než 25 lidí a proto bude Flex raid až pro 30. Spojené realmy • Skupiny spojených realmů by měly mít ideální populační úroveň. To může být spojením dvou nebo také mnohem více realmů. • Technologie spojených realmů se bude aplikovat pomalu, abychom si byli jisti, že vše funguje správně. Začneme malým množstvím realmů a po ujištění, že vše funguje, budeme přidávat další. • Jména postav a Guild zůstanou zachována. Realm bude i nadále používaný jako rozlišení. Profese • Je mnohem jednodušší levelovat postavu než profesi. Náprava bude vyžadovat mnoho vývojového času, protože musíme zvážit všechny faktory, třeba co dělat se všemi těmi recepty. • Další datadisky udělají leveling profesí příjemnější. Podobně jako mining a herbalismus, co byly změněny nedávno. • Změna profese je dnes mírně náročná a je to něco, na co se hodláme v budoucnu zaměřit. Různé • Vývojáři se musí zaměřit na balanc mezi dělání mnoha změn najednou a pouze nutných změn. • Je mnoho hráčů, co chtějí změny pro svoje povolání, aby zlepšili svoje schopnosti, ale je zde také mnoho těch, co nechtějí změny, protože nemají čas/nechtějí se všechno přeučovat. • Valory se s patchem 5.4 nezmění na Justice. „Hráči, co chtějí mít 3000 Valorů před patchem, by na tom už mohli začít pracovat“.
Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.
Diskuze
Draculla 13.08.2013 19:51
Draculla 13.08.2013 19:50
Arena
Arena Season 12 skončila 5. marca a a 6. marca vyšiel patch. Takže teraz bolo ohlásené, že Arena Season 13 skončí 27. augusta takže logicky patch vyjde 28. augustaMondel 13.08.2013 17:46
Hmm to som teda na tie nové zmeny zvedaví ako ich ľudia príjmu tipujem že patch vyjde tak za mesiac ale to je iba môj osobný odhad...
bulljoker 13.08.2013 17:43
no stěma profkama ať pohnou,člověk nemůže prostě dělat profku zároveň s levelama aniž by se hodiny zdržoval
NForce 13.08.2013 16:38
Pro všechny co stále čekají na to až se představím jako nový redaktor tak už to nebude dlouho trvat, původně to mělo být teď (v druhém článku) ale bohužel tahle zpráva mi přišla důležitější a nechtěl bych do ní zatahovat víc.
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit senebo
Zaregistrovat nový účet