Hunter a jeho používání focusu v cataclysmu

máte-li ignorovat combo pointy (které nemáme v plánu lovcům doplňovat), pak bude pro lovce nejvíce rozhodovat zda použijí jeden útok za 60 energie nebo dva útoky za 30 energie. Odpověď závisí na mnoha variantách včetně toho co dává větší dmg,jaký je cooldown mezi spelly atd. Pokud si vezmete druida v kočce, (je to trochu jednodušší) a ignoruje dokončovací pohyby "finishing moves" pak bude druidova rotace spellů zisková + krvácení, použitím útoku krvácení, získáte buff pro větší poškození,a pak dáváte skutečně velké poškození. Představte si, že něco takového bude pro lovce. Nemyslíme si že lovci budou mít jen útoky pro krvácení + další classy,ale větší výběr toho jaký útok použijete potom. To nebude jen serpent sting x 1,Chimera Shot x 1000. Opakuju. Většina udpovědí výše byla citována z BlizzConu. Tyto odpovědi lze rozdělit do třech základních kategorií: víme, co budeme dělat, co bychom chtěli dělat. a co jsme opravdu mysleli, než nekdo položil otázku (např. o tamování mountů). Enchancement šamani budou skoro jak casteři,jestli ještě stále budou rollovat o gear s lovci.To je možnost dát nějaký vlídný attack power na mechaniku mana regenu. Retri paladini ho nyní mají. Avšak na vývoj těchto věcí je ještě brzo. Mluvil jsem o ignoraci t dokončovacích pohybů,takže odraňujeme Rip a FB Opouštíme krvácení (Rakem), buff pro krvácení lze modifikovat jako dmg buff v (SR), a pak skutečný útok, Shred. Někdo kdo nezná kittování by mohl říct "AH, použil jsem všechnu svou energii na Shred, protože dává největší dmg", ale hunter vám na to řekne: používám všechny spelly když na ně mám cooldown. Náš plán je takový že střídání různých spellů bude mít větší prioritu, než teď. Nebude to mít úroveň feralu a jejich dokončovacích technikách, protože lovci mají jiné věci na starosti, jako je například útíkání. Focus a cooldowny abilit Omlouvám se, chtěl jsem.. Kdybychom odstranili cooldowny z těchto abilit někdo může dojít k závěru že je lovci budou spamovat. Nevím jestli se nám podaří odsranit cooldown. Shred a další feral schopnosti cooldown nemají. To je jedna cesta. Dalším naším úkolem je udržet malý cooldown, ale obecně si myslíme, že nám to umožní sousdředit se na cooldown jen částečně a více se sousředit na ability lovce. neboť příjmy z focusu nám zajistí větší rovnováhu. Obecně (a s hodně výjimkami), nemůžeme vybalancovat používání spellů které potřebují manu, protože casteři mají téměř neomezenou manu v každém okamžiku a zcela jistě na počátku boje.Energie, (focus a rage) jsou použity v menší míře tam kde je jich skutečně potřeba, protože jsou omezeni v daném okamžiku ale velmi rychle se jim (např. energie) vrátí. Kouzla které potřebují manu jsou vybalancovány délkou castu a cooldownem. Lovci obecně postrádají cast-time. takže hodně kouzel má cooldowny, které vedou k nepříjemné kolizi a je hodně potřeba sledovat cooldowny. Focus by to měl zlepšit. Doufáme! Zdroj: www.mmo-champion.com
Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

Žádné komentáře
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet