Nové schopnosti Hunterů
Cobra Shot (Level 81): Nová střela která bude dávat přírodní místo fyzického zranění. Bude sdílet cooldown se steady shotem. Toto dá hunterům alternativu k steady shotu proti těžce obrněným cílům, a máme talety v beast mastery stromu které z tohoto vytvoří jejích podpis.
Trap Launcher (Level 83): Po použití bude následující past vystřelena až do vzdálenosti 40 yardů. Toto umožní použít všechny pasti jako současný Freezing Arrow, jako důsledek Freezing Arrow odstraníme. 1 minuta cooldown. Bez globálního cooldownu.
Camouflage (Level 85): Hunter se dostane do zamlženého stavu který ho ochrání před ranged damage. Bude stále napadnutelný melee a AoE útoky, udělení nebo dostání damage přeruší tento efekt. Hunter se může pohybovat a pokládat pasti s tímto efektem a dostane bonus na útok při útoku z něho (při čemž se tento efekt přeruší).
Změny v hunterových zdrojích
Zde se dostáváme k základní změně u této classy.
- Hunteři již nebudou používat manu, místo ní budou používat Focus. Focus se bude doplňovat podobně jako Energy. Nebude ovlivněna intelektem. Haste zrychlí její regeneraci. Hunteři průměrně dostanou 6 focusu za sekundu, o něco méně než 10 energy za sekundu u rogua. Níže je několik příkladů toho jak bude focus fungovat:
- Steady Shot/Cobra Shot: Zdarma. Vygeneruje 9 focusu za střelu (nebo změní regenraci na 12/sekunda místo 6)
- Arcane Shot/Chimera Shot/Explosive Shot: 45 Focus
- Aimed Shot/Multi shot: 60 Focus
- Concussive Shot/Tranquilizing Shot: 35 Focus
- Rapid Fire/Master's Call/ Disengage: 30 Focus
Změny v Schopnostech a Mechanikách
Navíc ke změnám uvedeným výše plánujeme úpravu některých dalších schopností a mechanik které dobře znáte. Tento seznam není v žádném případě vyčerpávající ale měl by vám poskytnout pěkný obrázek co se bude měnit v jednotlivých specializacích.
- Velká změna bude odstranění munice. Hunter již nebude mít slot na munici. Veškerá munice kterou hunter měl bude změněna na šedý prodejný předmět. Existující toulce budou změněny na velké batohy - ale každý hunter bude moci mít pouze jeden a ne-hunteři z této změny nebudou mít žádný užitek. také nebudeme dělat žádné nové toulce.
- Zacházení s petem se také změní. Hunteři budou mít dva typy petů: aktivní a uložené. Hunteři budou moci mít tři aktivní pety (možná pět pro beast mastera) a budou mít možnost mezi nimi měnit kdykoliv budou mimo boj bez toho aby museli jít do města. Také budou moci mít velké množství petů skladem ve stájích, hunteři stále budou muset navštívit místního stable mastera, ale tato změna by měla poskytnout dostatek prostoru na uskladnění mnoha spirit beastů které se budou pohybovat Azerothem.
- Hunteři nyní budou začínat s petem dle jejich rasy na levelu 1 a budou si moci ochočit jiného na levelu 10. Také budeme měnit spoustu rodin petů tak aby poskytovali důležité buffy a debuffy. Tato změna dovolí hunterům měnit peta podle složení skupiny. cílem je aby všichni peti byly podobným přínosem k damage některé ze změn které plánujeme jsou uvedeny níže:
- Wind Serpent: Poskytnou debuff který zvýší množství obdrženého spell damage (slabší verze warlockovi curse of elements).
- Ravager: Poskytnou debuff který zvýší obdrženou physical damage (slabší verze warriorovy Rampage).
- Hyena: Poskytnou bleed damage (slabší verze druidovy mangle).
- Stingy a další periodické efekty budou profitovat z hastu a critical striku. Zrychlené DoTy nebudou mít kratší dobu trvání ale místo toho přidají tiky navíc.
- Viper Sting bude přidávat 9 focus každé 3 sekundy.
- Posilujeme huntery jako ranged classu. Od teď bude začínat se schopnostmi na dálku od levelu 1 a budeme odstraňovat některé melee schopnosti, například monggose bite.
Nové talenty a změny v talentech
- Best Mastery bude mít talent nazvaný Careful Aim, který zvýší poškození dalšího steady shotu nebo cobra shotu. ale také prodlouží dobu vyvolávání těchto schopností. Cílem je vytvořit z těchto schopností slušný úvodní damage zvláště ve spojení s novou schopností camouflage.
- Beast Masteři také budou mít talenty k tomu aby Cobra Shot byl superiorní k Steady Shotu, například Longetivity bude zkracovat dobu vyvoláváni cobra shotu na 1,5 sekund.
- Rapid Recuperation způsobí že rapid fire vám ihned přidělí 20/40/60 focusa způsobá že rapid killing vygeneruje 3 fucus za sekundu.
- Thrill of the Hunt vám dá focus když dáte critical strike.
- Hunter vs Wild zvýší hunterovu regeneraci focusu když jeho pet bude svázán, omráčen nebo znehybněn.
Pasivní bonusy z Mastery
Beast Mastery
- Zranění na Dálku
- Haste
- Zranění Peta
- Mnoho ze současných pasivních talentů na zvýšení damage peta již v talentech nebudou. Místo toho budou obsaženy v mastery.
Marksmanship
- Zranění na Dálku
- Armor Penetration
- Dvojitý Útok
- Hunter bude mít šanci na vystřelení volného útoku mimo global cooldown za 50% damage.
Survival
- Zranění na Dálku
- Critical Strike pro útoky na dálku
- Elementální Zranění
- Hunterovy ability jako například pasti, balck arrow a explosive shot budou dělat elementální zranění následujících typů: Arcane, Fire, Frost, Nature a Shadow.
Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.
Diskuze
Dreadlord 10.04.2010 17:45
Ať už je druid, ať už je druid!
Dreadlord 10.04.2010 17:44
Engin prisiel o job zarobok kedze nema komu predavat ammo :P a dalej ten focus znie dobre. A ako tu uz niekto spomenul skoda ze nedali konecne to co vsetci hunti chcu svojho aktivneho peta ako mounta samozrejme motyle a take blbosti ako fly mount ale az po treningu.
Dreadlord 10.04.2010 17:38
ork by mohl mit vlka.....prece jenom od nakych klanu to jsou mazlicci napr frostwolfove
Wrent 10.04.2010 17:07
Tauren bude mit gnoma...
Wrent 10.04.2010 17:02
Nehovorilo sa nieco o tom ze hunter bude môct pouzivat svojho peta ako mounta?
Wrent 10.04.2010 16:57
Ajo, troll a raptor, to mě nenapadlo
Wrent 10.04.2010 16:55
Můj názorrc-praseTroll-JEDNOZNAČNĚ raptorTauren-Zevjně ten ptákBlood a Night Elf-čičinyUndead-Tak to bude nějakej ten poraňenej méďaHuman-Vlk/PesDwarf-MéďaDraenai-Asi ten jejich Motýl
Wrent 10.04.2010 16:55
pekne poctenicko...BTW:snad nebude furt focus na 0
Wrent 10.04.2010 16:55
Hádám že Nelf - nightsaber, dwarf - medvěd, draenei - moth nebo ravager, ork - prase, troll - asi krab, tauren - plainstrider, human - vlk, undead - netopejr a belf - dragonhawk.
Wrent 10.04.2010 16:53
Já nevim zdá se mi to strašně přehnaný...
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit senebo
Zaregistrovat nový účet