Jak jistě mnozí z vás ví, Blizzard pracuje na novém MMO s kódovým označením Titan. Již delší dobu hledají spolupracovníky do týmu, kteří by se starali o různá odvětví celé hry. Informací o hře jako takové je opravdu málo a my se můžeme jen domnívat, o co půjde a co Blizzard představí.
Ovšem
Adam Homola, redaktor
Games.cz, se rozhodl, že bude Titan zkoumat a přišel na pár zajímavých poznatků. Údajně připravuje obsáhlý článek, kde bude mnoho
zjištěných informací. Včera přinesl zajímavou galerii obrázků. Dle jeho slov jsou za nimi umělci, kteří dostali v minulosti místo v Blizzardu právě na projektu Titan. Nikdo zatím neví, zda se bude jednat o grafickou úpravu Titanu nebo zda jsou to náhodně rozdaná témata. Přeci jen některé obrázky připomínají World of Warcraft nebo Star Wars: The Old Republic.
Podle Adama se na obrázcích objevuje pravý duch Blizzardu - pompéznost, přehnané proporce, důraz na monumentálnost, spousta detailů a minimální snaha o přehnaný realismus. Zda-li se jedná o témata z nově připravované hry, to se můžeme pouze dohadovat, protože Blizzard mlčí a mlčet nějakou dobu bude.
Kdy se dozvíme o nové hře více? Bude to snad na
BlizzConu 2013? Pokud by se chtěl držet Blizzard
uniklých plánů (které již moc nesouhlasí), bude Titan ke spatření již v posledním čtvrt roku 2014.
Bram Eulaers
Bram Eulaers se narodil v Belgii a momentálně žije v Irvine. Dle jeho slov je profesionální artista her (umělec starající se o vzhled herního prostředí) s dlouholetou zkušeností. Na
jeho portfoliu můžete najít mnoho zajímavých artů.
Prvních pět obrázků pochází z neohlášeného projektu.
David Lesperance
Stejně jako Bram i David momentálně pracuje v Irvine na pozici umělce pracujícího na prostředí ve hře. Z
jeho blogu je zjevné, že je velkým fandou her Blizzardu.
Nick Carver
Nick Carver mezi prací pro Blizzard jako Concept Artist vydává i vlastní knihu s vlastními arty.
Jeho blog je zaplněný zajímavými grafickými díly.
Philip Klevestav
Od března 2011 se společně s Davidem Lesperancem soustředí na prostředí ve hře. Sám Philip má za sebou bohatou historii a byl zaměstnán například ve Valve nebo Ubisoftu, ve kterém se podílel na hře Ghost Recon.
Jeho Portfolio je sice menší, ale rozhodně na něm jsou zajímavé snímky.
Artem Volchik
Artem Volchik se soustředí na 3D arty. Momentálně pracuje také pro Blizzard a má za sebou práci v Bungei. Tuto firmu budou znát hlavně hráči Halo.
Naposledy upravil/a Astra 08.02.2012 v 21:59:45.
Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš
Discord. Rádi vás uvidíme.
Diskuze
eXt 01.10.2012 20:32
skonci wow zacne Titan
Darklifer 08.02.2012 21:58
pokud hra mít takovou grafiku jako na obrázku tak to bude úžasná hra !!! už se těším (ale stejně má WoW nej. lore )
Daralyn 08.02.2012 21:57
nevím na kolik je to reálné, ale ty artworky opravdu připomínjí práci blizzardu, a jejich prostředí ve warcraftu a diablech mě vždycky facscinovalo - vypadají zatraceně dobřezvlášť ten Titanic Train
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit senebo
Zaregistrovat nový účet