Blizzard Support
Přímá zákaznická podpora Blizzardu je centrum všeho. Pokud se jste zapomněli heslo, byl vám ukradnut účet, anebo se vám nezdařilo zaplatit Hearthstone karty, toto je místo, kam chcete jít. Jejich support patří mezi herními vývojáři/distributory k těm nejšpičkovějším, jak co se týče kvality, tak rychlosti odpovědi.Submit a ticket
Klasický ticket, který dojde Blizzardu skrz systém. Na druhé straně vždy někdo sedí a to 24/7. Pokud se váš problém vyskytl v noci, nemusíte čekat do rána na zavolání. Stručně popište váš problém. Pokud neumíte anglicky, zkuste aspoň použít Google překladač, a omluvte se za angličtinu. Podpora je chytrá a pochopí to. V případě odpovědi vám na email přijde upozornění, proto ho sledujte. Možná po vás budou chtít další informace, proto si vždy pozorně přečtěte, co vám odpoví. Pokud jste s angličtinou na tom hodně špatně, znovu vám pomůže strýček Google.Live Chat
Tuto možnost Blizzard přidal až před několika měsíci. Funguje podobně jako ticket systém, nicméně si můžete s Game Mastery "pokecat" v reálném čase. Pokud náhodou budete muset odejít, ticket se vytvoří tak jako tak a můžete se vrátit k odpovědi později.Phone Callback
Zbrusu nová možnost, která nahrazuje původní možnost přímého volání Blizzardu. Ta čelila totiž hodně problémům; přestože to byl nejrychlejší způsob kontaktování Blizzardu vůbec, a celý proces odpovídání na tickety se dal tak z dvou dnů zkrátit na 10 minut, samotnému hovoru předcházelo někdy až 30-45 minut čekání ve frontě, někdy byly linky obsazené úplně a nešlo zavolat vůbec. Co bylo ovšem úplně nejhorší, u každého uživatele musela být ověřena totožnost, což s českými jmény, složitými přihlašovacími emaily, zvláštními bezpečnostními odpovědi byl nadlidský úkol. Nový způsob, jak již název napovídá, je jednoduchý. Zadáte svoje telefonní číslo, a jakmile bude mít Blizzard čas, zavolá vám zpět. Celé ověření totožnosti provedete ovšem už skrz support web, takže se během hovoru dostanete rovnou k problému a jeho řešení. Tato služba je dostupná jak v US tak v EU regionu od 9. ledna 2014.Blizzard zdroj
Během posledních týdnů jsme spustili novou callback službu pro hráče, kteří vyžadují telefonní podporu, proto jsme se rozhodli dát vám trochu více informací o této nové možnosti. Jak tento callback systém funguje?
- Namísto volání na určité číslo (a potenciálně čekání na uvolnění linky), použijete webový formulář na Battle.net a vyžádáte si zavolání zpět.
- Zadáte informace o vašem problému zároveň s telefonním číslem.
- Game Master vám zavolá zpět.
- Už nebudete muset procházet telefonní automat a následně čekat na připojení.
- Protože webový support formulář získá vaše důležité informace již předem (například odpověď na bezpečnostní otázku), přejdete rovnou k řešení problému.
- Naše telefonní čísla už nebudou v menu přístupná a telefonní linka volající přesměruje na stránku podpory.
Ostatní možnosti pomoci
Krom pomoci od Blizzardu je možnost získat pomoc a radu od jiných hráčů. Asi vám nepomůžou s ukradeným účtem, ale určitě pomohou, pokud vám nejde například nainstalovat hra.Oficiální fórum
>> Oficiální fóra << jsou skvělým způsobem, jak zjistit, jestli někdo nenarazil na stejný problém jako vy. Ať už při instalaci hry, přihlášení na váš server, nebo nějaký jiný in-game problém.Twitter zákaznické podpory Blizzardu
Přestože se to může zdát jako hloupost, >> Twitter << Blizzard podpory je skvělým způsobem, jak se zeptat na nějaké jednoduché problémy, popř. vyhledat jejich řešení mezi již zodpovězenými tweety.Oficiální fanstránky a jejich fóra
K čemu bychom byli oficiální fan stránkou, kdybychom neradi pomáhali našim spoluhráčům. Pokud máte nějaký problém, napište nám na naše >> Fórum << do sekce Otázky a Problémy a my vám zkusíme pomoci. :)Naposledy upravil/a CrazyMuffin 08.03.2014 v 13:40:52.
Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.
Diskuze
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit senebo
Zaregistrovat nový účet