Komentáře ke změnám pandích talentů, část první

http://wowfan.cz//pic/news/wowfan-news8
Máme pátek večer a pro ty z vás, co se nudí, zde máme první část z několikadílného seriálu, kde se dozvíte, jak Blizzard reaguje na podněty od fanoušků. Vše se samozřejmě točí kolem nedávného updatu talentů, který nás čeká v Mists of Pandaria. Dnes se kromě jiného podíváme především na zoubek těm nejzákeřnějším a nejproklínanějším z nás - na rogue!

Obecné

Daxxarri zdroj

Q: Jak bude fungovat spell crit pro DPS classy? A: V základě tato mechanika funguje a bude fungovat tak, že všechna kouzla critují za dvojnásobek damage. Je zde ovšem několik výjimek, jako je například elemental shaman, jehož crity udělují 2,5 násobek damage. Znamená to tedy, že enhacement shamani a roguovské jedy budou v základu udělovat pouze onen dvojnásobek. Q: Hodláte odebrat všem tankům taunt? A: Pracujeme nyní na návrhu, kdy by ani jeden z tanků neměl AoE taunt s výjimkou spellu Mocking Banner (nové kouzlo pro protection warrior z levelu 87, který funguje podobně jako současný Challenging Shout, pozn. redakce). Ten by měl fungovat tak, že ho někam umístíte a on bude „tauntovat“ vlny přibíhajících addů na vás.

Rogue

Daxxarri zdroj

Kouzlo Shiv bude nyní aplikovat jen jed, který budete mít na zbrani. Efekty jednotlivých jedů ještě nebyly přidány do popisků spellů, proto je zde doplňuji: Crippling Poison – Sníží rychlost cíle o 70% na 12 vteřin. Mind-Numbing Poison – Zvýší dobu castění kouzla, které nepřítel během příštích 8 vteřin vykouzlí, o 100%. Wound Poison – Healy vykouzlené na cíl postihnutý tímto jedem budou o 50% méně účinné po dobu 6 vteřin. Leeching Poison – Instantně obnoví roguovi 5% zdraví. Paralytic Poison – Zarootuje nepřítele na 4 vteřiny. Jedy aplikované na zbraních stále mohou procnout, i když je kouzlo Shiv aktivní. Pro ty vychytralejší bych rád upřesnil, že v boji bude trvat výměna jedu za jiný cca 3 vteřiny. Q: Takže to znamená, že šance na crit jedů bude ovlivněna spell critem a ne agilitou? A: Ne, jedy budou mít šanci na crit podle melee critu (a tedy podle agility). Q: Měli jste raději odebrat z poisonu šanci na stun a udělat z toho spell, kterým by se stun dával přímo. A: To jsme právě nechtěli, slovo "šance" je právě to důležité. Rouge by byl příliš silný, pokud by měl tento stun vlastní diminishing return. Ideální řešení není, ani kdyby byl DR sdílený s Cheap Shotem a Kidney Shotem. Díky tomu, že jsme přidali Shivu root a nechali stun na jedu, jsme se tomu vyhnuli úplně a nechali jim tak další stun s náhodnou šancí na spuštění a samostatným diminishing returnem. Q: Budou spelly, při kterých rogue hodí zbraň po nepříteli, aplikovat jed? A: To je jedna z věcí, jakou jsme ještě nerozhodli. Pravděpodobně to ale uděláme tak, že bude aplikovat ty poisony, které nedělají damage. Zvláště při spamování kouzla Shuriken Toss (MoP talent, pozn. redakce) by to bylo příliš silné. Q: Pokud si vyberu talent Deadly Brew, bude pak spell Shiv zvyšovat effect i Crippling Poisonu, který toto kouzlo aplikuje? A: Ne nebude, jelikož bude Shiv zvyšovat jen efekt poisonu, který je už je "namazaný" na zbrani. Q: Rád bych se ujistil, jak budou fungovat aktivní poisony. Budu mít jeden, co dává damage, a jeden s jiným efektem (zpomalení, stun, zpomalení kouzlení, ...), budou mít oba šanci na proc z obou zbraní zároveň? A: Přesně tak, oba jedy mají šanci na proc, ať už postava udělí damage jakoukoliv zbraní. Q: Jak funguje procování jedu a jak to ovlivňuje rychlost zbraně? A: Šance na proc jedů se vlastně vůbec nezměnila. Chystáme se ovšem zbavit používání rychlých dýk s rychlostí 1,4. Plánujeme s offhand dýkami udělat to, že jí budete moci libovolně měnit s mainhand dýkou. Očekáváme tedy, že assassination a subtlety roguové budou používat 1,8 / 1,8 dýky, zatímco combat si do ruky vezmou 2,6 / 1,8 zbraně. Nejde tedy o nerf, nýbrž o drobnou úpravu, čísla zůstávají stejná. Jinou věcí je, že se snažíme najít elegantní cestu, jak uspokojit některé rogue z vás, kteří voláte a prosíte, abychom vám do ruky dali dva meče / sekery / palcáty. Víme, že by se vám tato změna líbila a hledáme způsob, jak toho docílit, ale nic zatím neslibujeme. Q: Nešlo by přidat kouzlu Shiv magic dispel (třeba jako alternativu k Mind-Numbing Poisonu)? A: To je něco, co jsme zvažovali. Ovšem zase nechceme, aby příliš mnoho lidí mělo přístup k magic dispelu nepřátelského buffu – ten by pak ztrácel svůj význam. Například Hand of Protection je skvělé kouzlo, ale ztrácí na své síle, pokud by ho mohl každý druhý zrušit. Q: Je Mind-Numbing Poison nerfnutý, když teď neovlivňuje délku kouzlení všech kouzel? A: Asi jsme se nevyjádřili úplně přesně. Tento jed je nezměněný a funguje stejně jako teď. Ovšem po použití kouzla Shiv můžete nastackovat navíc dokonce trojnásobně silnější efekt než předtím! Q: Nebylo by možné předělat UI tak, aby nás varovalo, pokud dosáhneme pěti stacků Paralytic Poisonu nebo když skončí? A: Zjednodušit sledování buffů a debuffů je to, o co se neustále snažíme. Q: PROČ VY CRIPPLING NERFNOUT? A: Bohužel byl příliš silný, což je ovšem důvod, proč nerfujeme vše, co je příliš silné. V současné době se snažíme zeslabit všem classám pasivní a automaticky se aplikující zpomalovací efekty. Chápeme, že je Crippling Poison důležitý spell a nechceme ho odebrat úplně. Tím, že jsme snížili základní hodnotu zpomalení a kouzlu Shiv přidali -70% nepřítelovy rychlosti, jsme zapříčinili to, že se nyní budete muset nad kitováním a zpomalováním více zamyslet a rozprostřít si ho. Q: Bude teď v PvP Crippling Poison trvat 12 vteřin oproti stávajícím 8? A: Ne ne, v PvP je nastavena horní hranice trvání všeho na 8 vteřin, jen to není vyznačeno v popiscích kouzel. Q: Podle toho, co jste vytvořili usuzuji, že nebude možné mít najednou Paralytic a Leeching Poison. Budeme si tedy muset vybrat z Paralytic a Crippling Poison? A: Vy si ale budete moci vzít najednou Paralytic a Leeching Poison, ale aktivně používat jen jeden. Nebude tedy nezbytně nutné měnit jedy ve víru boje, i když doba jejich výměny bude poměrně krátká. Rád bych dodal, že hledáme různé cesty, jak změnit a upravit různé talenty, které ovlivňují jedy a na všem ještě pracujeme. Q: Hele, a co třeba se zmínit o PvE, tady se pořád mluví jen o PvP?!? A: Rádi bychom, aby Shiv byl využitelný i pro raidery, proto vytváříme encountery, kteřé budou tento sklil a mnohé jiné vyžadovat. Nebojte se, že by šlo jen o PvP změny. A nejde jen o PvE. To, že některá kouzla vám nepomůžou v boji s Ultraxionem, neznamená, že je obecně v PvE k ničemu. Nezapomeňte na levelování, daily questy, challenge módy atd. Q: Takže, znamená to, že když si rogue vybere talenty na zvýšení damage, ztratím tím část pohyblivosti a schopnosti přežít? A: Rádi bychom, aby PvE damage byla jedna z nejvyšších. Ale ano, pokud se vzdáte pohyblivosti a podobných schopností, získáte větší damage. Q: Je nějaká šance, že se dočkáme, že by Wound Poison dělal damage? A: Ano je, ještě se na to podíváme.

Že nehrajete za rogunu? Nevadí! Již zanedlouho bude náš seriál pokračovat a i vy se dočkáte vaší classy.

Naposledy upravil/a Astra 18.02.2012 v 09:35:19.

Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

sardras 18.02.2012 17:06

Bulimik
Pořád nechápu, proč to takhle chtějí.
To ani oni. Evidentně s každým novým blue postem o věcech budoucích (MoP), volají o pomoc. A fandové pomáhají, takže blue posty komentující komentáře k blue postům, komentující komentáře k blue postům, komentu... budou časté a nepřínosné :-(

Bulimik 18.02.2012 11:45

Já nevím, mně ty talenty přijdou naprosto ujeté.Nemůžou udělat instanci, kde z každého tieru všichni něco využijí, to ani není možné.To je samý skok sem, skok tam, stuny, jiná CCčka, maximálně 2 talenty čistě na dmg/heal.Pořád nechápu, proč to takhle chtějí.

ebolus 18.02.2012 10:31

Beeda2004
myslim ze zapominate na to ze by v tomhle datadisku mel bejt nerf statu na hodnotu zhruba zacatku lich kinga
O tom už je rozhodnuto? Poslední co jsem četl, že zatím neví, jestli staty sníží, nebo půjdou stejnou cestou jak v Cata a staty budou růst.

Elfslayer 18.02.2012 10:20

Ellendway
Úplně normálně. Budeš moct namířit lukem i na 0.0000000001 metru.
Tak prosté to nebude, pac v pvp by to bylo silene OP, takze tam nejspise bude muset byti nejaka redukce dmg, nebo nejake jinne omezeni.

Ellendway 18.02.2012 09:23

kaynino
HUnter, to je vše co chci vědět... by mě zajímalo jak bude fungovat, že nebude mít to omezení na 5 metrů s lukem(rangedkou).
Úplně normálně. Budeš moct namířit lukem i na 0.0000000001 metru.

kaynino 18.02.2012 09:11

HUnter, to je vše co chci vědět... by mě zajímalo jak bude fungovat, že nebude mít to omezení na 5 metrů s lukem(rangedkou).

Drex 18.02.2012 06:24

Teda za sebe jako warriora musim rict ze taunt pouzivam docela casto. nejsem DK abych to tauntnul vse nebo kazdeho burst dmg. Ja proste tolik v moment nenatocim.

Bulimik 18.02.2012 02:46

To ale nemění nic na tom, že tanci dávají víc dmg, než je zdrávo.

18.02.2012 02:44

myslim ze zapominate na to ze by v tomhle datadisku mel bejt nerf statu na hodnotu zhruba zacatku lich kinga

zarazil 18.02.2012 01:55

achyll
Ta změna s tankama se mi líbi a určitě je to oblast kde se musí udělat více změn a aby to tankovaní taky bylo o nějakem skillu a ne jenom o copy talentu , reforgu atd ... ps : roguny byli vždy OP sou a budou a nejak uz ani nemá cenu to řešit
Mluvís mi z duše tank je momentalně nejlehčí spec co může byt. Boostlej DMG takže už vubec neztrácí aggro taunt uz pomalu nemusí být na baru, když se jede malinká skupina mobek. Já bych to DMG dal tak jak bylo a né, aby sem dával crity za 50K..

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet