Nová mageova kouzla
Flame Orb (od levelu 81): Kouzlo je inspirováno schopností prince Taldarama v Ahn'kahet a v Icecrown Citadel, umožňuje mágovi vykouzlit (castit) ohnivý orb, který se pohybuje před ním v přímém směru a vysílá paprsky s ohnivou damage na náhodné cíle. Jakmile orb vykouzlí, může mág castit další kouzla, zatímco Flame Orb cestuje. Kouzlo sice bude přístupné všem specializacím, fire mage avšak bude mít talent, který způsobí, že Flame Orb vybuchne, jakmile se dostane na místo určení.
Time Warp (level 83): Garantuje pasivní Haste efekt podobně jako Bloodlust nebo Heroism partě či raidu. Také dočastně zvyšuje mágovi rychlost pohybu. Time Warp se vylučuje s Bloodlustem nebo Heroismem tak, že nemůžete mít prospěch z obou, pokud máte debuff Exhaustion. Navýšení rychlosti pohybu ale bude stále fungovat i když budete pod efektem Exhaustion.
Wall of Fog (level 85): Vytvoří mrazivý paprsek před mágem dlouhý 30 yardů. Nepřátelé, kteří překročí linii, budou uloveni a způsobí jim to damage. Množství spotřebované many bude navrženo tak, aby Wall of Fog byl účinný proti skupinám, nikoliv jedinci. Toto kouzlo je určeno k tomu, aby měl mág způsob ke kontrole battlegroundu (bojiště), buď na poškození příchozích nepřátel (Blizzard může být channeled na konci Wall of Fog) nebo k ochraně vlajky v battlegroundu. Doba trvání je 10 sekund a 30 sekund je cooldown.
Změny ve schopnostech a herních mechanikách
Kromě zavedení nových kouzel, plánujeme provést změny některých dalších schopností a herních mechanik, které znáte. Tento seznam zahrnuje talentové změny, ale v žádném případě není úplný, ovšem měl by napovědět, co chceme pro každou specializaci.
- Arcane Missiles budou přepracovány, aby se staly proc-based spellem. Kdykoliv mage způsobí damage s jakýmkoliv kouzlem, je šance, že budou k dispozici Arcane Missiles podobně jako warriorova Owerpower. Damage a spotřeba many budou přepracovány, aby se tento spell používal, jakmile bude k dispozici. Tato změna by měla pro mága udělat hru více dynamičtější, zejména na nízkém levelu.
- Plánujeme odstranění kouzel, které nemají jasný účel. Amplify Magic, Dampen Magic, Fire Ward, a Frost Ward budou odstraněny ze hry, avšak můžeme odstranit ještě více.
- Schopnosti vyčarovat vodu nebo jídlo budou dostupné až na vyšších levelech (pravděpodobně až kolem levelu 40) a zároveň uděláme změny, aby mágovi nedocházela mana na nižších levelech. Poté, co se mág naučí vyrábět jídlo a vodu, vytvořený item bude doplňovat zároveň manu i životy.
- Scorch bude poskytovat damage bonus mágovým ohnivým kouzlům. Našim cílem je, aby Scorch byl součástí mágovy rotace a užitečná poškozující abilita (schopnost), dokonce pokud někdo jiný podporuje grupu Critical Strike debuffem. Scorch bude poskytovat mágovi více specifických výhod, které mohou být vylepšeny talenty.
Nové talenty a Změny ve starých
- Arcane Focus nyní vrátí manu za každé kouzlo které mine svůj cíl, včetně Arcane Missiles, které selžou při startu. Chceme arcane mágovi dát několik talentů, které budou spolupracovat s tím, kolik má many a dát mu dostatek možností pro správu manu.
- Playing with Fire talent sníží cooldown u Blast Wave při zásahu melee útokem, namísto současného účinku.
- Pyromaniac bude udělovat Haste, když bude 3 a více cílů dostávat damage učínkem DoTek fire spellů.
- alent Burnout umožní mágovi, aby castil kouzla s použitím zdraví, když mu dojde mana.
Mastery a pasivní talenty
Arcane
- Spell damage
- Spell Haste
- Mana Adept - Arcane bude dělat damage v závislosti na tom, kolik many mág má. Například mage může udělat mnohem více škody, když má 100% many, než když jí má 50%. Pokud bude mít málo many, bude pravděpodobně chtít použít abilitu nebo mechaniku ke zvýšení many a tím pádem i damage.
Fire
- Spell damage
- Spell Crit
- Ignite - Všechny direct-damage (přímo-požkozující) fire spelly budou dávat poškození za určitý čas (DoT) při castění. Bude do podobné jako u Fireballu, ovšem DoT složka bude mnohem silnější.
Frost
- Spell damage
- Spell Crit damage
- Deathfrost - Castění Frostbolt dává mágovi buff, který zvyšuje damage všem frost, fire a arcane spellům. Jediné kouzlo, které tímto nebude ovlivněno, je Frostbolt.
Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.
Diskuze
Wrent 10.04.2010 17:18
Zrušit fire a frost ward? nikdo z blizzardu asi nezkoušel duel mág proti mágovi
Wrent 10.04.2010 16:51
Zatím tu postrádám whine, že Mage dostal Bloodlust
BlueWolf 10.04.2010 16:06
delaji u vsech class tezsi hrani a to se mi libi,protoze kdyby neco bylo lehke tak by to meli vsichni a nikdo by nehral ty ostatni
Javorovej 10.04.2010 16:03
Možna to znamená ulovit, ale víme jaký význam má toto slovo ve WoW.
Javorovej 10.04.2010 15:55
Jo,jeste k tomu odstrani fire a frost ward,proc zrovna neodstrani ice barrier?,nebo ice block,taky k nicemu...nez aby zmenily mana shield ze by manu daval pri absorbaci a nebral tak vsecko zrusi...fakt dementi
Snake Plisken 10.04.2010 15:46
Snared znamená lapit nebo ulovit. Prošel jsem hodně slovníků, ale nikde jsem nenašel, že by to znamenalo zpomalit. Pokud jsi toto někde našel, pošli mi to na mail nebo přes ICQ, které je uvedeno v kontaktech.
Wrent 10.04.2010 15:40
Dik za preklad. Ty zmeny teda nic moc,cekal sem vic, fakt me sklamali.
Darkseeker 10.04.2010 15:15
Hezky přeloženo, akorát to budou uloveni mě dostalo znamená to, že je to zpomalí
Darkseeker 10.04.2010 15:10
Tak zase to arcane ale neudělaj tak aby měl pořád 10% many...Jinak celkově ty Mastery u mage se mi líběj...zatim nejzajímavější ze všech class
Darkseeker 10.04.2010 15:02
paci sa mi myslenka ze ked mi dojde mana budem castit z hp len ci to bude brat rovnako vela alebo viac alebo menej hp ako many
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit senebo
Zaregistrovat nový účet