Opravný patch 4.0.6a

/pic/uploaded/406a
Středeční vydání patche 4.0.6 se samozřejmě neobešlo bez menších problémů a Blizzad tak měl plné ruce práce s nasazováním různých hotfixů, které vlastně všechny shrnul dohromady a udělal z nich patch 4.0.6a. Pro většinu změn není vůbec nutné, abyste stahovali jakákoli data, většinou jde pouze o úpravy na straně serveru - některé jsou na nich nasazeny hned, jiné až po jejich restartování. I přes to všechno ale můžeme během několika dnů očekávat stahování několika megabajtů dat. Tentokrát nejspíš nebudu překládat celé patch notes (jen pokud by byl zájem). Nejsou sice až tak dlouhé, ale jde spíš o různé opravy bugů a já se pokusím vypíchnout pouze ty nejdůležitější novinky.
Zarhym zdroj

Hlavní

  • Hráči nyní můžou ingorovat hráče z jiných realmů nebo battlegroup pokud použijí příkaz: /ignore jmenohrace-jmenoserveru(region).
  • Love is in the Air bylo prodlouženo o 48 hodin, a už by tak měl ukazovat i herní kalendář. Končí tedy 20.2.
Druid
  • Mangle (Bear) a Maul (Bear) zranění bylo zvýšeno asi o 10%.
  • Moonfury (Balance druid passive) nyní zvyšuje Arcane a Nature zranění o 10%, místo 15%. Více zde.
  • Disentanglement (nová pasivní specializace) nyní správně funguje u Restoration druidů a umožňuje jim dostat se z root efektů pomocí změny formy. Odhlášení nebo změna zóny již nezpůsobí odnaučení kouzla.
Hunter
  • Auto Shot občas nestřílelo, pokud se Hunter za určitých podmínek hýbal. Nyní by mělo fungovat pokaždé, když je hunter v pohybu.
Paladin
  • Beacon of Light se už nespustí pomocí Light of Dawn.
Priest
    Shadow Power (Shadow priest passive) nyní zvyšuje Shadow zranění o 15%, místo 25%. Více zde.
Warrior
  • Raging Blow bylo sníženo ze 120% na 100% zranění zbraně na maximálním levelu. Více zde.
Předměty
  • Některé Vicious Gladiator zbraně (item level 359) měli špatně zvýšenou cenu. To bylo opraveno. Two-hand a ranged zbraně nyní stojí 3400 Conquest Points, zatímco one-hand a caster zbraně stojí 2450 Conquest Points.
  • Všechny Vicious Gladiator zbraně (item level 372) byly dočasně odebrány Glorious Conquest Quartermasterům, dokud nebude čas je oficiálně představit Azerothské společnosti.

The Exalted titul

U nás na webu si nikdo na tu "malou" změnu nestěžoval, ale na oficiálních fórech jeden řádek v patch notes začal bouři.
Byly přidány dva nové achievementy, za získání exalted reputace se 45, respektive 50 frakcemi. Titul Exalted nyní získáte po získání 50ti exalted reputací, místo 40.
Tato změna totiž mimo jiné znamenala, že i staří majitelé titulu o něj přišli, pokud neměli 50 exalted reputací. Vzbudilo to velkou bouři nevole, ve které jen někteří dokázali zůstat v mezích slušnosti. Blizzard uznal svou chybu, která hlavně spočívala v tom, že chystanou změnu s komunitou nejdříve dobře neprobral. Brzy by se tedy opět měl vrátit titul již za 40 exalted reputací. Dva nové achievementy zůstanou, ale získáte za ně (zatím) pouze achievement body.

Naposledy upravil/a Wrent 12.02.2011 v 11:05:20.

Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

Nesqvik 12.02.2011 15:46

Krása... Patchem 4.0.6 Blizzard opravil latence způsobené u některých lidí (třeba mě) nerozeznáním P2P. Krásně sem si zahrál konečně od patchu 4.0.3 bez lagů s minimální latencí kolem 20ms. Teď? i 5k ms je málo...

Rreezznniikk 12.02.2011 12:08

Me se hrozne libi jak Blizz napise co vsechno opravuje dopodrobna aby vypadal dulezite, ale total epic faily si raci nechavaji pro sebe :-D Celou dobu od 4.0.6 slo koupil v Hall of Legends alliancni itemy u jednoho vendora a naopak :-D

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet