Jak jsem sliboval, ještě před vydáním patche 4.0.3a Vám přináším článek s kompletním přehledem všech změn, které tento patch přinese. Vše najdete v článku přehledně na jednom místě a nechybí ani kompletně přeložené patch notes.
[odstavec]Navigace
- Shrnutí změn
- Změny ve světě
- Nové kombinace ras a povolání
- Trailer, Log-in screen a loading screens
- Odstranění portálů ze Shattrathu a Dalaranu
- Odstranění někteřých předmětů
- Oficiální patch notes
Shrnutí změn
Jaké změny patch 4.0.3a přinese?
- Proběhne The Shattering způsobený Deathwingem a změní většinu lokací, často až k nepoznání. Nejde jen o ničení, samozřejmě že někde se objeví i nové budovy, něco bude přestavěno... (více)
- Do hry přibudou nové kombinace ras a povolání (mezi nejvíce diskutované patří například Tauren paladin nebo Noční Elf mág). (více)
- Trollové a Gnómové dostanou nové počáteční lokace
- Login screen bude nyní s Cataclysm tématikou a Deathwingem. (více)
- Do hry bude vložen Cataclysm cinematic trailer. (více)
- Loading screeny jednotlivých kontinentů se také mění. (více)
- V lokacích vám bude hrát nová hudba.
- Některým povoláním se docela dost změní kouzla a budou více vyvážena.
- V Dalaranu a Shattrathu budou odstraněny portály. (více)
- V Dalaranu budou na místě portálů trenéři jednotlivých povolání. (více)
- Objeví se City Quartermasters a budou prodávat reputační tabardy měst.
- Priestům, paladinům, druidům a šamanům se resetují jejich talenty.
- O 20% bylo sníženo množství XP, které potřebujete na vylevlování ze 71 na 80.
- Hunteři si můžou ochočit nové pety (Monkey, fox, dog a beetle -- což jsou například quiraji -- typy)
- Váš quest log bude vymazán. (více níže v novince)
- Některé předměty (například mounty ze Zul'Gurubu) již nebude možné získat. (více)
- Vaše rested XP bude resetováno
- Opravy bugů.
- Patch Notes
Co patch 4.0.3a NEpřinese?
Následující věci se objeví až s Cataclysmem.
- Worgeny a gobliny a jejich zóny
- Nové zóny pro levely 80+
- Archaelogy
- Skill profesí až do 525 (Illustrious Grand Master)
- Guild leveling a guild achievementy
Vymazání quest logu
Jak už jsem zmínil ve shrnutí nahoře, s patchem 4.0.3a se Vám také vymaže quest log. Pokud jste tedy podobně jako Dejv plánovali, že si nafarmíte spoustu questů, které pouze neodevzdáte, abyste měli "náskok" s příchodem Cataclysmu, nemá smysl začínat před vydáním tohoto patche. Přikládám i záznam jeho chatu s GM.
Změny ve světě
The Shattering nenechá kámen na kameni a některé lokace se změní k nepoznání. No, uznávám, že k nepoznání asi ne, nějaký základ vždy zůstane, ale změny budou pořádné. Něco bude kvůli zemětřesení zničeno, něco nového se naopak objeví. Barrens se rozdělí na dvě menší oblasti, uprostřed Westfallu se bude zmítat obří vír, Thousand Needles bude zatopeno vodou, Desolace se zazelená, Darkshore potká katastrofa... A to je jen několik hlavních změn, na které jsem si zrovna vzpomněl. Tento patch také přinese pokračování příběhu - objeví se nové úkoly, ale i nové stavby či města. Spousta osídlení bude přebudováno - Orgrimmar pod Garroshovou nadvládou bude mnohem válečnějšího vzezření, Stormwind zažije nálet samotného Deathwinga...
Je téměř nemožné podat nějaký kompletní seznam věcí, které se ve světě změní a téměř stejně těžké je všechny informace o těchto změnách na webu dát dohromady. Zde naleznete alespoň screenshoty některých změněných zón. Další informace najdete například v sekci Cataclysm Lokace, kde můžete u některých lokací najít i popis úkolů a náš vlastní názor na jejich změnu. Většinou jde o lokace právě nejvíc změněné.
Stormwind | Orgrimmar |
---|---|
Darnassus | Undercity |
Nové kombinace ras a povolání
Po příchodu tohoto patche budou uvolněny nové kombinace ras a povolání, nyní bude každá ras moct mít ještě více různých povolání. Některé změny jsou vskutku diskutabilní, například Tauren Paladin vzbudil vlnu odporu a to i přes to, že je příběhově jeho původ vysvětlený. Více ale už v tabulce.
Rasa | Death Knight | Druid | Hunter | Mage | Paladin | Priest | Rogue | Shaman | Warlock | Warrior |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Human | A | N | C | A | A | A | A | N | A | A |
Dwarf | A | N | A | C | A | A | A | C | C | A |
Gnome | A | N | N | A | N | C | A | N | A | A |
Night elf | A | A | A | C | N | A | A | N | N | A |
Draenei | A | N | A | A | A | A | N | A | N | A |
Tauren | A | A | A | N | C | C | N | A | N | A |
Forsaken | A | N | C | A | N | A | A | N | A | A |
Troll | A | C | A | A | N | A | A | A | C | A |
Orc | A | N | A | C | N | N | A | A | A | A |
Blood Elf | A | N | A | A | A | A | A | N | A | C |
A - Ano, již v tuto chvíli; N - Ne, ani po patchi, C - s patchem přijde tato kombinace. [odstavec]
Trailer, Log-in screen a loading screens
S patchem přijdou také různá "grafická" vylepšení pro klienta. Už se nebudete přihlašovat za řevu Sindragosy, tentokrát vás bude znervózňovat Deathwing. Modrá WotLK přihlašovací obrazovka se totiž mění na červeno-oranžovou Cataclysm. Do hry také přibude očekávaný Cinematic trailer, který jste ale určitě už všichni viděli. A konečně se objeví i nové loading screeny, čili takové ty obrázky, které vidíte při přechodu na jiný kontinent.
Login screen
Cinematic trailer
Loading screeny
Odstranění portálů ze Shattrathu a Dalaranu
S příchodem patche budou odstraněny portály v hlavních městech Northrendu a Outlandu. Tyto cesty do hlavních měst starých kontinentů již tedy nepůjde použít. Tento krok je určitě opodstatněný tím, že Blizzard opravdu vrací hráče do starého světa, tj. teď nebude mít smysl "bydlet" v Dalaranu kvůli portálům. Místo portálů se však objevili trenéři všech povolání a aukce, takže to pro ty, co zrovna expí v Outlandu nebo na Northrendu takový problém.
Odstranění někteřých předmětů
S tím, jak se bude měnit svět, bohužel přestanou být některé předměty dostupné. Týká se to například raidu Zul'Gurub, který bude předělán na normální lokaci. Nebude tak již možné získat odtamtud speciální mounty apod. Zde je seznam těch nejdůležitějších předmětů. Některé z nich již nepůjde získat vůbec, jiné mnohem hůře, atp.
Swift Zulian TigerZul'Gurub se v patchi mění z raidu na normální levelovací zónu, a tohoto mounta tak již nepůjde získat.
Swift Razzashi Raptor
Stejně jako Tiger padal tento mount v Zul'Gurub a již ho nepůjde získat.
Tome of Polymorph: Turtle Mage
Tento předmět půjde stále získat.
Crusader's White / Black Warhorse a Swift Alliance Steed / Swift Horde Wolf
Systém založený na počtu pokusů bued z Heroic Trial of the Crusader odstraněn, Argent Crusade Tribute Chest se již nebude spawnovat a tyto mounty již tedy nepůjde získat.
Reins of the Blue Drake
Tohoto mounta budete opět moci získat po zabití Malygose ve verzi pro 10 hráčů, aniž byste museli použít Dungeon Finder. The Reins of the Azure Drake budete moci získat ve verzi pro 25 lidí.
Mimiron's Head
Tento mount bude nyní mít velice malou šanci na drop při zabití Yogg'Sarona bez pomoci kteréhokoli z Keeperů v módu pro 25 lidí.
Invincible
Tento mount bude nyní mít velice malou šanci na drop při zabití Lich Kinga v Heroic 25-player módu.
Ačkoli se zatím neplánuje, že by se mohli mounti a peti ze Zul'Gurub a mounti z Trialu nějak vrátit, do budoucna tato možnost vyloučená není.
[odstavec]Oficiální patch notes
Rozdělení Azerothu
Na mrazivých pláních Northrendu právě skončila finální bitva proti bezohlednému Králi Lichů vítězstvím obránců Azerothu. Po návratu domů byly veteráni nezapomenutelné války proti Pohromě náležitě odměněni za své oběti a truchlili za padlé druhy. Jenže jakmile se rozšířila radostná zpráva o pádu Krále Lichů, začali se elementálové samotného Azerothu chovat velice podivně, byli zmatení a nejistí. Jejich aktivity spustili sérii nebezpečných přírodních katastrof. Velitelé Hordy i Aliance hledali nějaké stopy, které by jim alespoň pomohli pochopit, co se se světem děje, ale nikdo je nemohl připravit na to, co mělo přijít.
Prokletý dračí Aspekt Deathwing bez varování vyrazil se srdce Deepholmu, což je část země uvnitř Elemental Plane. Ostré štěpiny se rozletěli po celém světě a ohromné vlny udeřily na pobřeží. Tvář celého světa se převratně změnila, od Thousand Needles po Blasted Lands. Horda a Aliance nyní musí bránit své domovy proti přisluhovačům Deathwinga a i proti Aspektovi samotnému, ač jsou otřeseni faktem, že svět se změnil... Navždy.
Azeroth Rozdělen
Deathwingův návrat měl neměřitelný dopad na celé Eastern Kingdoms i Kalimdor. Hráči zaznamenají drasticky přetvořený terén, tisíce nových úkolů pro levely 1-55 a vylepšený rozsah levelů pro jednotlivé zóny, právě kvůli více úkolům.
Nové kombinace ras a povolání
Jelikož svět balancuje na hraně zničení, začali členové Hordy a Aliance hledat nové kultury a studie, aby si podmanili umění, které jim dříve bylo cizí. Mnoho existujících hratelných ras má nyní dostupná nová povolání.
Hlavní
- World of Warcraft: Cataclysm cinematic trailer a login screen byly přidány do hry.
- Množství zkušeností potřebné na vylevlení ze 71 na 80 bylo sníženo o 20%.
Povolání: Hlavní
- Kvůli několika změnám v talentech u Druidů, Paladinů, Priestů a Shamanů byly jejich talenty resetovány.
- Damage a healing done, které hráči dávali na levelech 1-79 bylo sníženo, základní body téměř všech kouzel a schopností byly sníženy. Je to kvůli tomu, aby souboje na nižších levelech trvaly rozumnější dobu. U většiny schopností, které dávají weapon damage, budou procenta tohoto damage postupně růst až do levelu 80 a bude začínat na nižším procentu.
- Healing Rain, Efflorescence, Holy Radiance, Holy Word: Sanctuary nyní mají návratový (diminished) efekt, pokud léčíte více než 6 lidí najednou.
- Mortal Strike, Furious Attacks, Wound Poison, Widow Venom, Permafrost, Improved Mind Blast, Monstrous Bite, a Legion Strike nyní snižují léčení o 10%, místo 25%.
- Efekty, které se zruší poté, co dostanete určité damage (Fear, Frost Nova, Entangling Roots, atd.) se nyní automaticky zruší již asi na polovičním damage. (rozdíl od současného stavu)
Death Knight
- Death Pact nyní léčí za 25% z maximálních životů, místo 40%.
- Death Strike nyní léčí za 25% ze zranění, které jste dostali za posledních 5 sekund, místo 30% a vyléčí za 7% z maximálních životů, místo 10%. Popis ještě nemusí být změněn.
- Icebound Fortitude nyní dává 20% redukci zranění, místo 30% (nyní s talenty 50%, místo 60%), a má 3 minuty cooldown, místo 2 minut.
- Blood
- Rune Tap nyní vyléčí za 10% z maximálních životů, místo 15%. Popis talentu ještě nemusí být upraven.
- Glyphy
- Glyph of Rune Tap nyní léčá za 5% z maximálních životů, místo 10%.
- Opravy bugů
- Frost Fever criticaly nyní využijí správné množství bonus damage.
Druid
- Bear Form nyní dává 10% bonus k životům, místo 20%.
- Nourish už neodstraní Omen of Clarity.
- Rejuvenation nyní stojí o 30% many víc.
- Soothe se nyní kouzlí 1,5 sekundy.
- Swipe (Cat Form) může být nyní použito, i když druid nemá vybraný primární cíl.
- Thorns: Popis pro začátečníky již neobsahuje, že kouzlo můžete na sobě mít pořád. Zranění Thorns bylo také sníženo o 60%.
- Balance
- PvP set bonus předělán. Pokud nejste v Eclipse stavu, kritické útoky proti vám vám obdoví 5 Solar nebo 7 Lunar energie, podle toho, co je více výhodné. Tento efekt se může objevit jen jednou za 6 sekund.
- Feral
- Brutal Impact nyní zvyšuje cenu kouzel oběti o 5/10% na 10 sekund, místo 15/30%.
- Leader of the Pack nyní léčí za 4%, místo 8%.
- Survival Instincts nyní dávají 50% redukci damage, místo 60%. Cooldown byl snížen z 5ti minut na 3 minuty.
- Zranění Swipe (Bear Form) bylo sníženo o 20%.
- Vengeance se nyní nevyprázdní po opuštění Bear Form, ale místo toho při vstupu do Cat Form.
- Restoration
- Empowered Touch se nyní spustí jak s Healing Touch tak s Nourish.
- Heart of the Wild: stamina bonus u Bear Form z tohoto talentu je nyní 2/4/6%, místo 3/7/10%.
- Malfurion's Gift už nemá Fury of Stormrage jako předchozí povinný talent.
- Revitalize je nyní dvoubodový talent, místo 3. Dává 20% šanci na vrácení 1/2% druidovy celé many za periodické léčení Lifebloomem nebo Rejuvenation.Tento efekt se nemůže objevit víckrát, než jednou za 12 sekund.
- Swift Rejuvenation je nyní jednobodový talent, místo 2. Redukce global cooldownu u Rejuvenation je nyní 0,5 sekundy.
- Symbiosis: HoT kouzla (Rejuvenation, Regrowth, Lifebloom) už nemůžou více profitovat z tohoto Mastery tím, že se budou stále obnovovat. Musí k tomu být přítomné jiné HoT kouzlo.
- Glyphy
- Glyph of Healing Touch nyní snižuje cooldown Nature's Swiftness o 10 sekund po použití Healing Touch, místo 5 sekund.
- Glyph of the Treant (nový) umožní druidovi zachovat si starý vzhled Tree of Life... pokud opravdu "musí".
- Opravy bugů
- Blood in the Water nyní obnovuje Rip na správnou hodnotu.
- Flight Form se nyní správně objeví v okně trenéra, ještě než máte naučeno Expert Riding.
Hunter
- Všechny speciální útoky založené na weapon damage (mimo Scattershot) jsou nyní normalizovány
- Scare Beast je nyní dostupné na levelu 36, místo levelu 14 a jeho cena za naučení se se změnila.
- Deterrence je nyní dostupné na levelu 78, místo levelu 36, a jeho cena za naučení se se změnila.
- Disengage je nyní dostupné na levelu 14, místo levelu 78, a jeho cena za naučení se se změnila.
- Glyphy
- Požadavky na level u glyfů, které upravují Scare Beast, Deterrence a Disengage byly upraveny, aby korespodovaly s levelovými změnamy těchto schopností.
- Opravy bugů
- Schopnost peta Core Hound - Ancient Hysteria nyní dává svůj unikátní debuf na postižené hráče, protože má stejný efekt jako Sated nebo Exhaustion.
- Daní peti již nebudou zapomínat na Dash.
Mage
- Arcane Blast nyní zvyšuje damage dalšího Arcane Blastu o 10% za stack, místo 20%, snižuje dobu kouzlení o 0,1 sekundy a zvyšuje cenu many o 150%, místo 175%. Navíc byl základní čas potřebný na vykouzlení snížen na 2,35 sekundy.
- Arcane Explosion nyní stojí 15% základní many, místo 18%.
- Arcane Missiles damage bylo zvýšeno o 5%.
- Bonus za 4 kusy PvP setu se změnil na zvyšování damage o 5% místo dávání 5% haste.
- Arcane
- Arcane Barrage damage bylo zvýšeno o 5% a jeho cooldown je nyní 4 sekundy, místo 5ti.
- Arcane Concentration: Má nyní mnohem větší šanci (13/27/40%) na vstup do Clearcasting stavu. Tento efekt se nemůže objevit více než jednou za 15 sekund. Popis zůstává na 3/6/10%, protože s interním cooldownem to vychází téměř stejně.
- Arcane Specialization znovu zvyšuje arcane damage o 25%.
- Fire
- Blazing Speed už neodstraňuje efekty, které zpomalují pohyb (ale pořád odstraňuje ty, které vás totálně zastaví).
- Fire Specialization znovu zvyšuje periodické fire damage o 25%.
- Molten Shields nyní také navíc způsobí, že Blazing Speed odstraní efekty zpomalující pohyb.
- Základní cena many Pyroblastu je nyní 17%, místo 22%.
- Frost
- Deep Freeze: Cooldown této schopnosti se již nesnižuje pomocí Haste.
- Early Frost nyní snižuje dobu kouzlení Frostboltu o 0,3/0,6 sekundy, místo 0,35/0,70.
- Šance na procnutí Fingers of Frost je nyní 7/14/20%, místo 10/20/30%.
- Frost Specialization znovu zvyšuje damage proti zmraženému cíli o 25%.
- Reactive Barrier se nyní spustí jakýmkoli damage, které způsobí, že mág bude mít méně než 50% životů, i když již pod 50% životy bude.
- Shatter nyní také zvyšuje damage Frostboltu o 10/20% proti zmraženým cílům.
- Trvání Shattered Barrier je nyní 2/4 sekundy, místo 3/6 sekund.
- Glyphy
- Glyph of Evocation nyní vyléčí o 40%, místo 60%.
- Glyph of Deep Freeze nyní zvyšuje damage Deep Freeze o 20% (už nezvyšuje damaga Frostboltu proti cílům postiženým Deep Freeze).
- Opravy bugů
- Improved Polymorph nyní správně sdílí diminishing returns s kontrolovanými stuny.
Paladin
- Exorcism damage bylo sníženo přibližně o 50%.
- Holy Radiance má nyní menší účinnek na cíle dále než 8 yardů od paladina.
- Seal of Truth: periodické damage z Censure sníženo o 25%.
- Holy
- Beacon of Light nyní trvá 5 minut, místo 60 sekund.
- Blessed Life: efekty tohoto talentu se nemůžou objevit častěji, než jednou za 8 sekund, místo 2 sekund.
- Absorbční štít z Illuminated Healing nyní absorbuje 10% z celkového healingu, místo 8%. Každý bod v Mastery zvyšuje efekt o dalších 1,25%, místo 1%.
- Light of Dawn bylo předěláno. Nyní už nemá vynucený cooldown, sttojí Holy Power másto many a jeho síla se odvíjí od množství použitého Holy Power. Nyní také vyléčí 5 nejvíce zraněných cílů ve skupině (i sama sebe počítaje) v zóně 30 yardů před paladinem.
- Protector of the Innocent se již nespustí při sebeléčení.
- Protection
- Divine Bulwark nyní dává 2.25% k šanci na blok za bod v Mastery, místo 2%.
- Holy shield už nezvyšuje šanci na block. Místo toho zvyšuje počet zablokovaného zranění o dalších 10%, čili celkem o 40%.
- Shield of the Righteous: Podíl attack poweru byl rozpůlen (nyní 60% s plným Holy Power) a základní damage bylo upraveno tak, že level 85 paladin dává v Heroicu dává stejné damage jako s Vengeance, tak bez ní, ale Vengeance má menší dopad.
- Shield of the Templar nyní snižuje cooldown Guardian of Ancient Kings o 40/80/120 sekund, místo 1/2/3 minut.
- Wrath of the Lightbringer nyní zvyšuje Crusader Strike a Judgement damage o 50/100%, místo 30/60%.
- Retribution
- Crusade se nyní navíc také spustí při zabití, aby zvýšilo healing paladinova dalšího Holy Light o 100/200/300% na 15 sekund.
- Divine Storm: Tato schopnost byla předělána. Už nepotřebuje Holy Power a místo toho stojí 5% základní many. Sdílí cooldown s Crusader Strike a zasahuje všechny nepřátele okolo za 60% weapon damage.
- Pursuit of Justice má nyní 8mi sekundový vnitřní cooldown sdílený s Blessed Life.
- Rebuke už nevyvolá Auto Attack.
- Sanctity of Battle nyní také způsobuje, že cooldown Divine Storm's se bude snižovat pomocí Haste.
- Zealotry už nesníží Holy Power o 3, ale stále potřebuje 3 Holy Power, aby se mohlo použít.
- Glyphs
- Glyph of Beacon of Light nyní udělá, že Beacon of Light je zdarma, místo zvyšování trvání o 30 sekund.
- Glyph of Divinity byl předělán. Nyní dává paladinovy 10% maximální many navíc.
- Glyph of Light of Dawn nyní zvyšuje celkový počet vyléčených nejvíce zraněných cílů o 1.
Priest
- Binding Heal nyní léčí téměř za dvakrát víc.
- Prayer of Healing byl zlevněn téměř o 30% many a jeho základní body a Spell Power koeficient byly zvýšeny o 20%.
- Discipline
- Divine Aegis se nyní vždy spustí pomocí Prayer of Healing navíc ke criticalům ostatních léčivých kouzel.
- Grace bylo zvýšeno na 4/8% stakování 3x, místo 2/4%.
- Inner Focus nyní funguje s Binding Heal, ale už nefunguje s Heal.
- Power Word: Barrier byl předělán. Už nefunguje jako sdílený absorbční štít. Místo toho všechny postižené přátelské cíle dostávají o 30% méně damage po 10 sekund, místo 25 sekund.
- Shadow
- Shadow Orbs: trochu předělány. Shadow Orbs stále zvyšují damage Mind Blast a Mind Spike a stakují se 3x, ale nyní, když priest vykouzlí Mind Blast nebo Mind Spike (a pohltí orby), získá buff na 15 sekund (Empowered Shadow), který zvyšuje damage všech periodických kouzel. Empowered Shadow se nestakuje. Mastery zvyšuje bonus damage Shadow Orbů i Empowered Shadow o stejné procento, 10% se základním Mastery 8 a o 1,25% s každým dalším Mastery bodem.
- Vampiric Embrace léčení castera bylo sníženo na 6%, místo 12%. Členové party stále dostávají 3%.
- Opravy bugů
- Dark Archangel naní správně zvyšuje damage některých schopností o 4%.
Rogue
- Základní damage Deadly Poison a attack power koeficient byly zvýšeny o 30%.
- Recuperate nyní obnoví 2% maximálních životů, místo 3%.
- Základní damage Venomous Wounds a attack power koeficient byly zvýšeny o 30%.
- Combat
- Aggression nyní zvyšuje damage Sinister Strike, Backstab a Eviscerate o 7/14/20%, místo 5/10/15%.
- Bandit's Guile nyní zvyšuje damage o 10/20/30%, jakmile získá rogue lepší rozhled, místo 5/10/15%.
- Subtlety
- Executioner už nepostihuje Recuperate.
- Opravy bugů
- Bandit's Guile se nyní využívá konzistentěji.
- Ochránci hráčů a dočasní peti na vás nyní přestanou útočit, když použijete Vanish, ale měští strážci ne.
Shaman
- Cena many za Chain Heal byla zvýšena ze 17% na 20% základní many.
- Earthliving Weapon má nyní pouze 25% šanci na procnutí z jednoho skoku Chain Healu.
- Elemental
- Elemental Reach nyní také zvyšuje dosah Searing Totem o 7/15 yardů.
- Fulmination má nyní visuální upozornění, které se objeví, když šaman získá 9 Lightning Shield stacků.
Warlock
- Bane of Agony damage bylo sníženo asi o 12%.
- Bane of Doom damage bylo sníženo asi o 12%.
- Corruption damage bylo sníženo asi o 12%.
- Death Coil damage bylo sníženo asi o 12%.
- Drain Life damage bylo sníženo asi o 12%.
- Drain Soul damage bylo sníženo asi o 12%.
- Immolate damage bylo sníženo asi o 12%.
- Incinerate damage bylo sníženo asi o 12%.
- Rain of Fire damage bylo zvýšeno, aby se mohlo měřit s ostatními AoE schopnostmi.
- Searing Pain damage bylo sníženo asi o 12%.
- Seed of Corruption bylo sníženo, aby se mohlo měřit s ostatními AoE schopnostmi.
- Shadowboltdamage bylo sníženo asi o 12%.
- Soul Fire damage bylo sníženo asi o 12%.
- Demonology
- Hand of Gul'dan damage bylo sníženo asi o 12%.
- Destruction
- Chaos Bolt damage bylo sníženo asi o 12%.
- Conflagrate damage bylo sníženo asi o 12%.
- Shadowburn damage bylo sníženo asi o 12%.
- Opravy bugů
- Drain Life: Soulburn verze využívala 17% základní many místo 12%. Opraveno.
Warrior
- Cleave damage bylo sníženo asi o 17%.
- Execute damage bylo sníženo asi o 17%.
- Heroic Strike damage bylo sníženo asi o 17%.
- Overpower nyní dává 125% damage, místo 150%.
- Základní damage Rend bylo sníženo asi o 17% a procenta weapon damage za tick byly sníženy na 25%, místo 30%.
- Shield Block nyní pouze zvyšuje šanci na block o 25%, ale nadbytečný block, který dostane šanci na nedostání úderu nad 100% se nyní přemění na critical block šanci.
- Slam nyní stojí 15 rage, místo 20, a dává 125% weapon damage, místo 150%.
- Victory Rush damage bylo sníženo asi o 17%.
- Whirlwind nyní dává 65% weapon damage, místo 75%.
- Arms
- Mortal Strike nyní dává 150% weapon damage, místo 185%.
- Second Wind nyní léčí za 2/5% z celkových životů, místo 5/10%.
- Strikes of Opportunity nyní dává 100% weapon damage, místo 115%.
- Fury
- Blood Craze nyní léčí za 1/2/3% z celkových životů, místo 2.5/5/7.5%.
- Bloodthirst damage bylo sníženo asi o 17%.
- Raging Blow nyní dává 110% weapon damage, místo 150%.
- Unshackled Fury nyní získá z Mastery asi o 50% více výhod.
- Protection
- Critical Block nyní přidává stejnou šanci na block chance jako na critical block chance (1.5% za každý bod Mastery).
- Devastate už nedává bonus threat.
- Shield Slam: Podíl attack poweru snížen na 60%, místo 75%, a základní damage upraveno tak, že level 85 warrior dá v Heroic dungeony stejné damage bez Vengeance jako s ní, ale Vengeance má menší dopad. Navíc Shield Slam již nevytvoří 30% bonus threat ze svého damage.
- Vigilance už nedává 3% redukci damage, ale stále obnoví Taunt a dává Vengeance
- Glyphy
- Glyph of Bloody Healing zvyšuje obdržený heal z Bloodthirst o 40%, místo 100%.
- Glyph of Intimidating Shout už nezpůsobí, že cíl začne pomalu utíkat, ale úplně ho zastaví.
- Glyph of Shield Wall zvyšuje damage redukci na 60%, ale zvyšuje také coooldown ze 2 na 4 minuty.
- Opravy bugů
- Taste for Blood by se znovu mělo procnout při každém ticku Rend.
Achievementy
- The Gladiator mounti z odměn nyní dávají i Master Riding.
- What A Long, Strange Trip It's Been nyní dává Master Riding.
Předměty
- Mysterious Egg nyní trvá pouze 3 dny, aby se přeměnilo na Cracked Egg a má trochu vyšší šanci na získání Reins of the Green Proto-Drake.
- PvP set bonusy nyní dávají 70 statů jako Agility, Intellect a Strength (místo 100) ze 2 kusů, a 180 těchto statů (místo 300) ze 4 kusů.
Profese
- Perfect Gem Cutting a Mixology už nejsou naučitelné schopnosti a jsou místo toho pasivní profesní schopnosti. Když hráč dosáhne na určitou hodnotu skillu, dostane tyto schopnosti.
- Alchemy
- Recepty na Alchemy nyní potřebují Crystal Vials. Deathwing všechny zničil, protože je lakomý (nebo nechtěl, aby alchymisti museli nosit 5 různých lahviček)
- Engineering
- Engineering Tinkering enchanty už nebudou dávat bonus staty, ale aktivované efekty se budou stakovat s ostatními enchanty.
- Opravy bugů
- Několik transmutů epických gemů, které nyní chyběly u trenérů, bylo vráceno zpět.
Opravy bugů
- Určité AoE schopnosti již neignorují maximální AoE damage cap.
- Mobové a NPC by už neměli náhodně v průběhu boje ztratit nebo získat životy.
- Znovuvyvolávání petů v Battlegroundech by se již nemělo počítat k celkovému hráčovu healing done.
Známé problémy
- Některé popisy schopností ještě nebyly změněny.
- Worgen hunteři se zatím nemůžou naučit dual-wield (což je ve chvíli, kdy za worgeny ještě nejde hrát, opravdu "smůla").
- Achievement Explore Tol Barad nebude možné získat do vydání World of Warcraft: Cataclysm.
Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.
Diskuze
Ellendway 24.11.2010 08:39
A právě toto jde od patche 4.0.1. Teď by měl být enchant enginu odstraněn, ale efekt zůstane. Alespoň tak jsem to pochopil.
Radiaw 24.11.2010 08:23
To je prave blbost, mam enchant + eng staty + efekt engu. Najednou a funguje to, takze tedka jen zrusej eng staty
Ellendway 24.11.2010 07:18
Radiaw 24.11.2010 01:29
EngineeringEngineering Tinkering enchanty už nebudou dávat bonus staty, ale aktivované efekty se budou stakovat s ostatními enchanty.Tak tomuhle moc nerozumím.
Javorovej 24.11.2010 01:07
Wrent 24.11.2010 00:24
Text na WoWinsideru byl dobrej:The Barrens Totally shattered.Stranglethorn Vale Totally shattered.Warlocks Shattered, but only by about 12 percent.
Radiaw 24.11.2010 00:23
Warrior Cleave damage bylo sníženo asi o 17%.Execute damage bylo sníženo asi o 17%.Heroic Strike damage bylo sníženo asi o 17%.Ať si snížej svůj přijem z WoWka o 17% a mě nechaj bejt :/
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit senebo
Zaregistrovat nový účet