A máme tady další interview, které se podívá na raidy, scenarios a popíše, proč je tolik daily questů. Gamebreaker a Guildox vyzpovídal Iona Hazzikostase a Ghostcrawlera.
Dungeony a Raidy
- Větší raidy vždy vypadaly a fungovaly lépe, takže se v budoucnu nejspíše budou objevovat častěji.
- Tier 14 měl několik velice těžkých bossů na normal, kteří vyžadovali dobré DPS. Tier 15 by měl být zaměřen hlavně na taktiky.
- Hráče nebaví boje ve stylu Patchwerka. Připadá jim, že střílí do target dummy v jiném prostředí.
- Složité mechanizmy a velké DPS by se v Normal obtížnosti nemělo objevovat, jelikož většina hráčů se nemůže soustředit na DPS a uhýbat z ohně.
- Omezené pokusy na bosse jsou kvůli zdůraznění kvality hráčů, ne o tom, jaká guilda má více altů.
- V Tier 15 se neobjevuje souboj, který by potřeboval tři tanky.
Questy a Scenarios
- Daily questy by neměly být pro hráče povinné. Ve hře jsou z důvodu, aby se hráči nenudili, když zrovna neprogressují, nezabíjejí ostatní v PvP nebo nemají ve světě co dělat.
- Scenarios v Patchi 5.2 jsou určena pro vyprávění příběhu. Hráč se do nich dostane pouze jednou.
- Další tři scenarios budou přidány v dalším patchi (potvrzeno!).
- Blizzard se stále snaží jak lépe vložit scenarios do příběhu a hry, protože nebyla ještě plně využita.
Naposledy upravil/a Astra 24.03.2013 v 00:33:13.
Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.
Diskuze
Ellendway 24.03.2013 09:42
Co třeba si přečíst celou větu. Jedná se o Normal raidy. Ty nikoho netrápí.
Draculla 24.03.2013 08:48
24.03.2013 02:49
jj vazne super kdyz ve vanile clovek dobihal pul hodiny do raidu kvuli jedny chybicce
cerberos 24.03.2013 01:22
zajic 24.03.2013 00:26
Složité mechanizmy a velké DPS by se v Normal obtížnosti nemělo objevovat, jelikož většina hráčů se nemůže soustředit na DPS a uhýbat z ohně.du brecet ..
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit senebo
Zaregistrovat nový účet