Webová stránka zaměřená na PvP, ArenaJunkies, měla šanci udělat rozhovor s Ghostclawkerem a novým PvP designerem, který se jmenuje Brian Holinka. Interview se točí samozřejmě hlavně kolem PvP.
Player vs Player
- Frost Magů, Arms Warriorů, Shadow Priestů a Hunterů bylo v Patchi 5.1 opravdu mnoho. Naopak Monků a Discipline Priestů bylo málo.
- PvP nebude zřejmě nikdy vybalancováno. Ve hře je mnoho talentových specializací a opravdu mnoho PvP kombinací, takže je to v podstatě nemožné.
- Balancování by bylo možné, kdyby hra obsahovala šest, možná sedm talentových specializací. Touhou Blizzardu je, aby si mohl zahrát opravdu každý bez ohledu na talenty.
- Blizzard si myslí, že opravdu dobří hráči dokáží hrát s jakoukoliv talentovou specializací a kdykoliv mohou přejít z povolání na povolání.
- Je těžké přijít na podvodníky v Rated Battlegroundech. Ovšem „mrtvý“ týden mezi sezónami pomáhá tyto hráče odhalit a potrestat.
- V blízké budoucnosti nebude možné oddělit kouzla pro PvE a pro PvP. Vyžadovalo by to mnoho práce, testování a zkoušení nejlepších kombinací.
- Blizzard pracuje na řešení dlouhých front v menších Battlegroupách.
- Blade’s Edge a Dalaran Arena byla vytvořena ještě před tím, než se do hry dostala kouzla na shazování.
- Blacklisting Arena map je v jednání.
- Trvalý server jen pro Areny není to, co by Blizzard chtěl.
- Vylepšení Arena týmů se dočkáte možná již brzy.
Naposledy upravil/a Astra 27.03.2013 v 17:38:27.
Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.
Diskuze
milanko 24.03.2013 17:49
je blbe že teraz sa už ani neoplaťi mať twinka alebo nebodaj chodiť zaňho areny v tomto smere by mohly riadne upraviť lebo je trapne že niekto proste ide par krat bg a ma pvp set.
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit senebo
Zaregistrovat nový účet