Nadcházející obsah
- Patch 7.1.5 bude na PTR velice brzy, předpokládá se, že to bude během tohoto týdne.
- Společně s každotýdenním restartováním serveru budu zvýšen item level všech předmětů v Trial of Valor o 5 item levelů.
- Legendární předměty budou vylepšeny a budou mít item level 910.
Patch 7.3
- Argus bude součástí Patche 7.3, nebude tedy novým datadiskem a nebude se tam expit. Zóna je určena pro maximální úrovně, to znamená pro 110. úrovně.
- Argus je venkovní zóna, ve které bude mnoho úkolů, ale také raid.
- Jedná se o vyvrcholení příběhu Legion. Budeme bojovat proti Legii, abychom získali více než dočasný mír a klid.
Patch 7.2 a Nighthold
- Nighthold by měl být otevřen v průběhu druhé poloviny ledna.
- Patch 7.2 a Tomb of Sargeras přijdou později.
- Jakmile bude vydán Patch 7.2, je dost možné, že mnoho hráčů bude stále pokoušet své štěstí v Nighthold, ale budou nejspíše připraveni na nový „venkovní“ obsah.
- Tomb of Sargeras nebude otevřen hned po vydání Patche 7.2. Do útrob tohoto raidu přivede hráče příběh.
- Hellfire Citadel v předchozím datadisku byl vydán příliš brzy.
Karazhan
- Tým je spokojen s tím, jak Karazhan funguje a jaký je o něj zájem – jde o směs nostalgie a nových, zajímavých věcí.
- Minulý týden se pro Karazhan vytvořilo více než 300 000 skupin přes Premade Group Finder.
- Tým sledoval, jak dlouho většinou trvá, než se hráč dostane po smrti na místo, na kterém umřel. Maximálně je to 90 sekund, což je dle všeho v pořádku.
Trial of Valor
- Tým je spokojen s výsledky v Trial of Valor. V podstatě jde o 8., 9. a 10. bosse tohoto tieru. Hlavně pro hráče, kteří dokončili Emerald Nightmare.
- Bylo několik věcí, které bylo potřeba opravit, ovšem tým je v podstatě spokojen s obtížností raidu.
- Odměny (předměty) v Trial of Valor nejsou tak dobré, jak by měly být.
Patch 7.1.5 – změny povolání
- Kompletní přetvoření povolání je věc, která se spíše děje u nových datadisků. Tým se v současné době zabývá talentovými specializacemi, navrácením některých možností, úpravou sekundárních statistik a malými změnami v mechanikách hry.
- Změny povolání je práce na celý datadisk. V Patchi 7.1.5 neuvidíme všechny změny, které tým chystá, ale velkou část z nich.
- Změny povolání se budou dít hlavně v aktualizacích 7.X.5, tedy mimo hlavní přidávání obsahu.
Vzhled artefaktových zbraní
- Vzhled artefaktových zbraní nebude po konci datadisku odstraněn a hráči budou moci vzhledy odemykat a snad i používat.
- Jelikož budou hráči moci stále získávat vzhledy artefaktových zbraní, bude umožněno využívání těchto vzhledů pro transmog. A to i po přesunu z Legion datadisku.
- Vývojáři chtějí najít způsob, jak umožnit druidům využívat jejich artefaktové vzhledy pro cat and bear formy i po skončení datadisku.
Aktualizace modelů
- Model ghoulů bude přepracován a bude dostupný v jedné z budoucích aktualizací. Zatím to vypadá na Patch 7.2.
- Na seznamu je také Water Elemental a jeho aktualizace se také dočkáme.
Battlegroundy
- V oznámených aktualizacích Legion se neobjeví žádný nový nový battleground. Tým se soustředil spíše na PvP Brawls.
- Tým by rád viděl nové battlegroundy, ovšem vždy je potřeba počkat na to, až na to bude správný čas. Například nyní není úplně nejsprávnější doba, protože se nekonají rozsáhlé boje mezi Aliancí a Hordou.
- V současné době existuje již mnoho battlegroundů, a proto tým uvažuje o možnosti, zda nezavést nějakou rotaci battlegroundů nebo nějak upravit skupiny battlegroundů.
Legendární předměty
- Legendární předměty nikdy nebudou totožné nebo podobné. Nedávalo by smysl, kdyby byly všechny předměty podobné – zmizelo by nadšení nebo rozčarování ze získání legendárního předmětu.
- Objeví se několik úprav legendárních předmětů, například u Fire mage wristů nebo Unholy death knight wristů.
- Bude přidáno několik nových legendárních předmětů.
- Jakmile se otevře Nighthold, budete moci vylepšit legendární předměty, které vlastníte. Legendární předměty, které po spuštění Nighthold získáte, budou již vylepšené.
- Neplánuje se, že budete moci nosit více legendárních předmětů najednou. Alespoň ne v Patchi 7.2.
Quick Join funkce
- Připravuje se opravení vypnutí zvuků, které jsou u Quick Join.
- Funkce se snaží ulehčit život všem hráčům i jejich přátelům, kteří mohou hrát spolu. Hráči ve stejné guildě se mnohdy přihlašovali do dungeonů samostatně i přes to, že někdo z jejich guildy již přihlášený byl.
Skryté předměty
- Tým přišel na to, že skryté předměty a herní tajemství jsou zábavná.
- Nejlepší byl doposud Kosumoth a způsob, jak hráči přišli na jeho vyvolání. Byla to skvělá zkušenost.
- Skryté vzhledy artefaktů jsou v současné době trochu oříšek. Získání vzhledů pro některé zbraně bylo zábavné, ovšem jiné vzhledy byly spíše frustrující (pozn. red.: například takový Protect warrior…).
- Tým by rád v budoucnu minimalizoval frustraci a chtěl by, aby hráči nemuseli využívat makra nebo datamining k tomu, aby našli skryté předměty. Do budoucna by se mohlo objevit mnoho dalších předmětů, které nebudou těžké k získání, spíše by to měla být zábava.
- Ve hře je stále několik maličkostí, které nebyly objeveny.
- V budoucích aktualizacích se objeví „bad luck“ ochrana, která pomůže se získáním skrytých vzhledů zbraní. Například vzhledy zbraní, které padají z bossů, se změní na garantovanou odměnu.
Změny dungeonů
- Předměty, které získáte z Normal dungeonů, se v budoucnu změní na 825 item level.
- Mythic dungeon achievementy se nebudou měnit na sezónní systém. I přes to, že se bude zvyšovat obtížnost těchto dungeonů, budou spíše přidány nové achievementy nebo affixy.
Pet Battles
- Pet Battles jsou něco, co by tým rád aktualizoval. Objeví se nové World Questy a achievementy.
- O Pet Battle dungeonech se dozvíme více informací až někdy jindy.
Class mounti
- Rozdělení mountů dle talentové specializace se týká pouze povolání, kde to dává smysl. Toto rozdělené bude například u priestů, kde je potřeba odlišit Shadow a Holy specializaci.
- Mage mount bude měnit efekty podle aktivní talentové specializace.
- Hunteři budou mít stejného mounta. Talentové specializace se od sebe až tak moc neliší.
Kirin Tor úkoly
- Kirin Tor úkoly byly upraveny tak, aby se neobjevovaly až tak často. V současné době jsou nastaveny tak, aby se opravdu moc neobjevovaly.
- Čas od času se stávalo, že se Kirin Tor úkoly objevovaly dvakrát týdně, což je relativně často.
- Jde o nepředvídatelný a ojedinělý obsah.
- Pokud nastane situace, že se nebudou objevovat téměř vůbec, budou opět upraveny. Cíl je, aby se objevovaly dvakrát během tří týdnů.
Aukční síň
- Bude přidáno mnoho úprav a vylepšení pro aukční síně. V současné době se bohužel neví, kdy to bude. Rozhodně by nemělo být povinností, aby hráči používali pro aukční síň nějaké addony. Bohužel je to dnes téměř nezbytnost.
- Tým by rád v budoucnu viděl například to, že by hráči mohli zakoupit pouze část z určitého stacku (pozn. red.: to znamená, že budete moci koupit například 50 kytek ze stacku 200 kytek atd.).
Bonus roll
- Goldy, které získáte za zabití world bosse, jsou pouze ukazatelem, že jste úspěšně bosse zabili. Odměnu v podobě předmětu, můžete získat dokončení World Questu.
- Současný systém odměn za bonus roll počítá s tím, že vás za neúspěšný pokus odmění goldy. Tým ovšem pracuje na možnosti získat i Artefakt Power.
Class Trial funkce
- Krátké seznámení s povoláním se zaměřuje hlavně na DPS specializace, které pomohou s rychlejším návratem do hry a naučí hráče základy povolání.
- Pro naučení s povoláním je dostupná pouze jedna talentová specializace, aby byl návrat do hry co nejjednodušší a bez zbytečných zmatků.
- Jakmile dokončíte seznámení s povoláním, můžete si volně zvolit talentovou specializaci.
- Je tam samozřejmě i několik výjimek, jako například Balance a Feral druidi, protože jejich gameplay je opravdu hodně rozdílný.
Naposledy upravil/a Bellatrix 16.11.2016 v 14:23:08.
Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.
Diskuze
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit senebo
Zaregistrovat nový účet