
Je zde nový týden a na fórech se objevilo pár bluepostů týkajících se změn v Cataclysmu, především class.
První je o vyrovnání crit ratingu na platových věcech, tak aby se rovnal critu z agility na mailových a leathrových věci.
Warrirové nemusí mít stejnou šanci na crit, jako roguni, aby dávali stejné nebo dokonce větší zranění. Jediný problém je, že rogue, kteří nastejno zvyšují AP a crit z agility dávají větší damage až s výborným equipem, i když většinou máme opačný problém. V každém případě čím je lepší equip tím je crit méně a méně důležiý.
Také jsme vyváželi nošení plátové zbroje u warriorů, tak aby měli stejné dps jako ostatní classy, ale nezabráníme jim nosit leathrovou zbroj a zvýšit tak ještě více svoje damage (za což je nikdo nemůže obviňovat), což většinou přináší problém a jediným řešením je jejich damage nerfnout, to většinou urazí chlapíky, kteří opravdu nosí plátovou zbroj. Do budoucna budeme muset tuto vadu opravit a to lze udělat dvěma způsoby. Buď předělat leather stejně, jako jsme předělali plate. Tudíž tak, aby byla na věcech spíše agilita než agilita a AP nebo dát warrům více výhod za nošení plátové zbroje. *Pro příklad talent Armored to the Teeth.

Je pravda, že bychom nemohli nerfnout MS, kdybychom také nenerfnuli healování, takže MS zůstane tak, jak je nyní, až na onen 20% nerfnutí redukce healingu.
Třetí blue post je o tom, proč paladinové nemohou nosit dýky.

Je to složitější, než se zdá. Holy paladinové se nemohou srovnávat s druidy a priesty, protože mají štít. Stejně tak si mohou nandat casterský meč. Další varianta je vytvoření casterských seker, ale to by bylo velmi neobvyklé.

Ještě o tom nechceme moc mluvit, ale je možné, že Dual Wield talent bude posunut v Enchantment stromu tak, aby byl co nejdříve využitelný při expení, ale dostatečně hluboko na to, aby jste ho neviděli na Elemental nebo Restoration buildu. Také plánujeme udělat enchanty unikátní *nebude možno mít vice enchantů najednou, což nám dovolí snížit cooldown na WF tak, aby bylo používání rychlejších zbraní výhodnější.
Naposledy upravil/a Hanzik 28.06.2010 v 23:41:06.
Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.
Diskuze
Kunnik 29.06.2010 13:29
Thommie 29.06.2010 13:05
tak tohle je vážně perfektní ukázka toho, jak de wow dosraček
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit senebo
Zaregistrovat nový účet