Převody měn při spuštění 5.2 & Patch Notes update

http://wowfan.cz//pic/news/wowfan-news10
Dnes vám přináším dvě novinky týkající se chystaného patche. Blizzard oznámil, že při spuštění 5.2 budou resetovány Valor a Conquest pointy. Budou převedeny buď na Justice/Honor Pointy nebo goldy. Nicméně dobrou zprávou je, že Blizzard chystá velké zlevňování gearu uvedeného v 5.0, což znamená, že vám nebude trvat tak dlouho obléct některého ze svých altů a noví hráči budou moci poměrně rychle dohnat ty déle hrající. Pokud jde o druhou novinku, tak to je klasický překlad update Patch Notes spojeného s nově přístupným 5.2 buildem na PTR.
Blizzard zdroj

Přeměna currency v 5.2

Patch 5.2 nám představí nový raid tier a PvP sezonu a z toho důvodu budou vyšší currency přeměněny na nižší během údržby. Nebude stanoven žádný soft cap. Staré Valor itemy nebude možné koupit za Justice Pointy. Navíc přidáváme nový rank PvP gearu. Dovolte nám říci, jak přesně bude přeměna probíhat.

PvE

  • Valor → Justice
    • všechny Valory budou proměněny na Justice Pointy.
  • Justice → Gold
    • Justice pointy, které přesáhnou cap 4000 pointů, budou změněny na goldy v hodnotě 47 silver za bod.
Řekněme, že v okamžiku, kdy se realmy vypnou, budete mít 450 Valorů a 3800 Justice. Po následném připojení do hry byste tedy měli na své postavě najít 0 Valorů, 4000 Justice a 117,50 Goldů. S patchem 5.2 nebude možné aktuální Valor itemy koupit za Justice, nicméně tyto itemy budou mnohem levnější (řádově o 50 – 75%). Budete muset znovu vyfarmit Valory, abyste si mohli koupit tyto zlevněné itemy nebo našetřit na ty úplně nové. Rovněž představíme nové itemy, které bude moci koupit za Justice, jako jsou například heirloomy nebo Pet Battle kameny. Charms Charmy nebudou nijak změněny, nicméně za Lesser Charms of Good Fortune už nebude možné koupit Elder Charms. Místo toho za ně můžete získat nové Mogu Rune of Fate – uděláte to úplně stejně, jako jste to dělali doteď. Mogu Runes of Fate bude možné použít jako bonus roll v 5.2 raidu a na nové World bosse. Elder Charms bude stále možné používat jako bonus roll v 5.0 raidech a World bossech. Navíc je bude možné získat z lootu nepřátel v novém 5.2 Thundering Isle (neinstancovaná část).

PvP

  • Conquest → Honor
    • Všechny Conquesty budou proměněny na Honory.
  • Honor → Gold
    • Všechny honory, které přesáhnou cap 4000 bodů, budou přeměněny na silvery v hodnotě 35 silverů za bod.
Řekněme, že v okamžiku, kdy se realmy vypnou, budete mít 450 Conquest a 3800 Honor. Po následném připojení do hry byste tedy měli na své postavě najít 0 Conquest, 4000 Honor a 87,50 Goldů. V 5.2 představujeme úplně nový tier PvP oblečení, který bude možné zakoupit za Honory, abychom podpořili získávání gearu nových hráčů, altů, atp.

Blizzard zdroj

Všeobecné

  • Hráči, kteří chtějí znovu získat předchozí legendární odměny z questů (jako jsou například gemy do Sha-Touched zbraní), teď mohou promluvit s Blacktalon Quartermasterem, nevrle vypadajícím Pandarenem stojícím v prvním patře Taver in the Mists

Povolání

Druid
  • PvP 2p set bonus Feral Druida nyní přidávají 15% bonus k pohybu (nefunguje v budovách) v Bear, Cat nebo Travel formě a už se nesčítá s talentem Feline Swiftness. Navíc snižuje šanci Thick Hide být zasažený kritickým útokem o 20%. Savage Roar část setu zůstává nezměněna.
Hunter
  • Fetch abilita z Glyph of Fetch už nepotřebuje cíl. Po aktivování pet automaticky najde nejbližší mrtvolu k vylootování.
Mág
  • Glyph of Blink nyní zvyšuje bonus k rychlosti pohybu poskytovaný Blazing Speed o dalších 50%.
  • Blazing Speed je nyní talent na 15. úrovni nahrazující Scorch. Může být aktivován kdykoliv, poskytuje imunitu na root/stun a má 10 sekund cooldown. Tato schopnost nahrazuje Blink.
  • Flameglow je nový talent na 30. úrovni nahrazující Blazing Speed. Tato pasivní schopnost mága zabalí do ohnivé energie a absorbuje obdržené poškození. Maximálně může zablokovat poškození rovnající se 20% jeho spellpoweru a 30% celkové síly útoku.
  • Cold Snap nyní mága vyléčí za 15% maximálního zdraví (původně 30%).
  • Ring of Frost, který je vykouzlený instantně skrze Presence of Mind má nyní 2 sekundovou prodlevu před aktivováním AoE efektu. Tato doba může být snížena za pomoci Haste.
  • Deep Freeze nyní cíl zastunuje na 5 sekund (původně 4 sekundy).
  • Glyph of Deep Freeze nyní odstraňuje globální cooldown, ale také snižuje dobu trvání o 1 sekundu.
  • Mágův PvP 2p set bonus nyní potřebuje, aby Counterspell úspěšně přerušil kouzlo, než aplikuje 4 sekundový cooldown reduction na Counterspell.
  • Fire
    • Scorch už není talent, ale základní schopnost dostupná všem Fire Mágům.
Monk
  • Ring of Peace vytvoří území o rozloze 8 yardů okolo přátelského cíle na dobu 8 sekund. Zabrání všem hráčům, kteří na něm stojí, v auto-attack útocích a způsobí disarm po dobu trvání. Navíc, pokud hráč použije kouzlo způsobující poškození, tak dostane silence na 3 sekundy. Tato schopnost má 45 sekund cooldown.
  • Paralysis je nyní fyzická schopnost, která nemůže být dispellnuta, uzeměna nebo odražena. Základní dosah bylo zvýšeno na 20 yardů. Paralysis na cíli zůstane 40 sekund (původně 30 sekund) pokud není použita na hráče. Čtyři sekundy pokud je použita proti hráči a zůstává o 50% (původně 200%) déle, pokud byla vykouzlena do zad cíle.
Paladin
  • Light's Hammer nyní aplikuje 50% snare na 2 sekundy každému, kdo obdrží poškození z AoE.
  • Glyph of Blessed Life už nepotřebuje Seal of Insight, aby mohl být aktivován.
  • Glyph of Templar's Verdict nyní může být aktivovaný i z Exorcism.
  • Retribution
    • Pokud je Hand of Sacrifice použita Retribution Paladinem, tak jsou všechny škodlivé magické efekty odstraněny ze všech členů party nebo raidu.
Priest
  • Spiritual Healing je nová pasivní schopnost pro Discipline a Holy priesty na 10. úrovni. Tato schopnost zvyšuje množství healu z Flash Heal, Binding Heal, Renew a Prayer of Mending o 25%. Základní množství healu každé z těchto kouzel bylo sníženo o 20%. Pro Holy a Discipline Priesty není prakticky žádná změna v síle kouzel.
  • Stacky Evangelism nyní zvyšují heal i Penance.
  • Discipline
    • Spirit Shell už nepůjde dispellnout.
  • Shadow
    • Flash Heal a Binding Heal léčí o 30% méně pro Shadow Priesty.
Warlock
  • Blood Fear byl přepracován. Tato schopnost je nyní kouzlena na Warlocka a způsobí, že pokud je Warlock během následující minuty obětí melee útoku, tak je na útočníka zakouzlen fear. Stojí 20% warlockových maximálních životů a má 30 sekund cooldown.
  • Blood Fear nahradil Blood Horror. Blood Horror stojí 5% životů, má 1 charge a vydrží až 60 sekund. Má 30 sekund cooldown. Pokud je Blood Horror aktivován, tak melee útoky proti Warlockovi způsobí, že je útočník na 4 sekundy vyděšen (horrified).
  • Destruction
    • Fire and Bromstone má nyní radius 10 yardů (původně 15 yardů).

Pet Battle

  • Do hry bylo přidáno mnoho nových Battle Petů a Pet schopností.
  • Damage Volcano bylo sníženo o 15%.
  • Ice Tomb, Elementium Bolt a Stun Seed damage bylo sníženo o 25%.
  • Geyser damage bylo sníženo o 12,5%.
  • Ghostly Bite má nyní cooldown 7 kol (původně 3 kola).
  • Spectral Strike má nyní cooldown 4 kola (původně 3 kola).
  • Light má nyní cooldown 4 kola (původně 3 kola).
  • Call Darkness nyní zůstane 5 kol (původně 9 kol).

Raidy, Dungeony a Scenaria

  • Throne of Thunder nyní nabízí loot v Raid Finderu, Normal i Heroic obtížnosti pro testovací účely. Zapamatujte si prosím ale, že stále pouze testujeme, takže bonus roll zatím nebude dostupný. Rovněž grafické zpracování zbraní a zbrojí ještě nemusí být hotové. To samé platí i o šancích na loot.
  • Ao Pye u Niuzao Temple v Townlong Steppes nyní nabízí k prodeji Shadow-Pan Assault faction gear za Valor Pointy. Další NPC prodávající tyto předměty bude umístěno blízko vchodu do Throne of Thunder na Isle of the Thunder King.
  • Pro testovací účely nyní Flaskataur prodává T15 za goldy.
  • Do Mogu'shan Vault, Heart of Fear a Terrace of Endless Spring byla přidána nová aura, která snižuje životy a damage bossů o 10%. Na začátku každé instance bude stát NPC vysvětlující význam aury a rovněž bude nabízet možnost tuto auru vypnout.
  • Jakmile spatří patch 5.2 světlo světa, tak bude všem hráčům, kteří porazili Will of the Emperor, Grand Empress Shek'zeer a/nebo Sha of Fear na normal nebo heroic obtížnost přidán Feat of Strength achievement. Za normal obtížnost bude přidán achievement „Ahad of the Curve“ a za heroic „Cutting Edge“. Jakmile bude 5.2 vypuštěn, tak již nebude možné tyto achievementy získat.
  • Hráči na 90. úrovni využívající Dungeon Finder pro nalezení party na Dungeon nebo Scenario obdrží bonusové Valor pointy, pokud dokončí některý z konkrétních dungeonů.
  • Dungeony
    • Siege of Niuzao Temple: bonus 5 Valor Pointů
    • Scholomance: bonus 10 Valor Pointů
    • Shado-Pan Monastery: bonus 15 Valor Pointů
  • Scenaria Brewmoon Festival, Greenstone Village, A Little Patience a Theramore’s Fall budou přidávat 5 bonusových Valor Pointů.

PvP

  • Hráči nyní mohou obdržet nový titul „Khan“ po dokončení následujících Battleground achievementů: Master of the Battle for Gilneas, Master of Twin Peaks, Master of Temple of Kotmogu, Master of Isle of Conquest a Master of Silvershard Mines.



Naposledy upravil/a Astra 07.02.2013 v 17:40:26.

Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

Draculla 06.02.2013 14:56

este sa na PTR netestoval ani LFR ani HC Tak za mesiac

Alveas 06.02.2013 14:48

jediny co povi je ze az bude patch ready

Alveas 06.02.2013 14:46

skoda ze nepovi datum kdy ma 5.2 vyjit ...

cepape 06.02.2013 14:44

ok a kdy ho nahrajou na servery?

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet