PvP Gear v 5.2 a další změny

http://media.wowfan.cz/MoP/patch_52/PvP_Gear_52
Daxxari zdroj

Přichází změny, které v relativně blízké budoucnosti zasáhnou PvP gear. Chtěli jsme se podělit o aktualizaci se změnami, které plánujeme.

The Challenges

Stále se potýkáme s problémy, které by měly být vyřešeny v průběhu dalších patchů: Early Advantage – V současné době je zcela běžné pro hráče, kteří začali dostatečně brzy, aby nasbírali itemy opravdu rychle a obsadili první místa žebříčku. Tito hráči se poté podílejí na hře v průběhu sezóny minimálně a pouze sklízí odměny za umístnění na konci sezóny. Není to příliš dobré pro ostatní, kteří se snaží, a myslíme si, že to také není žádná zábava. Rádi bychom viděli, že hráči v čele žebříčků zůstanou aktivní po dobu celé sezóny, místo toho, aby co nejrychleji dosáhli maxima a poté jen drželi své postavení. Mid-season Start – Hráči, kteří se do PvP sezóny připojí, až v průběhu mají problém se stát konkurenceschopní, protože většina hráčů, kteří začali před nimi, má velký náskok v oblasti itemů. Chceme, aby se hráči zapojovali do sezóny i v průběhu, ale zároveň odměnit hráče, kteří byli aktivní po celou dobu sezóny. Rating Requirements – Současné požadavky Ratingu na PvP itemech tvoří uměle vytvořený schod mezi hráči, kteří dosáhli ratingu nad 2200 a hráči, kteří se na tento rating z nějakého důvodu nedostali. Chceme, aby týmy postupovaly po křivce ratingu postupně a setkávaly se s týmy jejich zkušeností, místo toho, aby se zasekly na pomyslném schodu. Gear Advantage – Postupem času se rozšířil rozdíl mezi PvP itemy za Honor a Conquest body. Stalo se tak, protože chceme zachovat rovnováhu mezi PvE a PvP itemy. Právě teď jsou ve hře čtyři úrovně PvE itemů a pouze dvě úrovně PvP itemů. Chceme-li, aby PvP itemy nebyly nejlepší volbou pro start PvE, musí mít menší item level než itemy z Raid Finderu. Zároveň musí být itemy za Conquest body lepší pro PvP než Heroic PvE itemy. Zatímco mezi Raid Finder a Heroic PvE itemy je určitý most (normal itemy), v PvP tomu tak není. Plánujeme tento problém vyřešit přestavením nové úrovně PvP itemů. Flexibility – Item Upgrade systém umožňuje hráčům, aby pokračovali ve vylepšování již hotových setů, které používají pro hlavní talentový strom. Tento systém má ovšem i negativní dopad. Hráči neinvestují body do jiných itemů, na jiné talentové stromy. Rádi bychom, aby hráči měli jednodušší možnosti experimentovat s jinými stromy a staty.

Moving Forward

Ke splnění těchto úkolů bude zapotřebí provést i nějaké změny MMR, PvP gearu a toho, jak se bude PvP gear získávat a kupovat. Team Rating Inflation – Jak jsme již zmínili, chceme, aby se umístnění v žebříčku rozhodovalo na konci každé sezóny, ne na začátku. Rating se tedy bude postupně zvyšovat hráčům, kteří budou v PvP sezóně aktivní. Očekáváme, že nový systém pomůže k aktivitě všech hráčů na horních příčkách a že konkurence bude od začátku do konce sezóny. Gear Changes – Chceme udělat PvP přístupnější. Získávání itemů by mělo být více konzistentní a flexibilní. Již zmíněná křivka ratingu bude potřebovat pro fungování některé změny v získávání itemů:
  • Potřebný 2200 rating bude odstraněn ze všech itemů (Patch 5.2).
  • Malevolent Gladiator gear, včetně zbraní, bude možno zakoupit za Honor body (Patch 5.2).
  • Nový PvP tier: Tyrannical Gladiator bude přístupný za Conquest body (Patch 5.2).
  • Tyrannical Gladiator gear bude dostupný za Honor body, jakmile hráč získá 27 000 Conquest bodů (Patch 5.3).
  • Elite Tyrannical Gladiator gear bude dostupný za Conquest body, jakmile hráč získá 27 000 Conquest bodů (Patch 5.2).
Rating 2200, který byl potřebný pro gear bude v patchi 5.2 zrušen. Poté bude jedinou bariérou k získání Elite gearu nutnost nahrát 27 000 Conquest bodů v dané sezóně. Zatímco lepší hráči na vyšším ratingu budou mít gear rychleji, zmizí neviditelné stěna 2200 rating, která některé hráče nepustila za lepšími výsledky. Od patche 5.3 každý patch, který nebude obsahovat PvP sezonu bude umožňovat koupení zbraně za Conquest body. Nebude tedy potřeba nahrát 27 000 Conquest bodů. Tyto zjednodušené podmínky nastavíme, protože se jedná o střed sezóny a omezení již nebudou potřeba. Ovšem je nutno poznamenat, že stále budou platit požadavky, tedy 27 000 Conquest bodů, na Elite gear – jak armor, tak zbraně. Pokud jde o sílu itemů, upravujeme item levely, PvP Power a Resilience na nových setech PvP itemů tak, aby rozdíl mezi Malevolent a Elite Tyrannical Gladiator gearem byl podobný jako vztah nynějších Dreadful a Malevolent Gladiator setech. Přidáním nové úrovně PvP itemů dosáhneme kvalitnějšímu postupu hráčů. Také se po dosažení kritérií zlepší flexibilita a možnosti hráčů. Jakmile dodělají kritéria, budou si moci koupit Tyrannical itemy kupovat za Honor body, což jim umožní více experimentovat se staty a stromy talentů. Mid-Season Catch Up – Hráči, kteří začínají hrát až v polovině sezóny, výrazně ztrácí na gearu. I když chceme, aby hráči, kteří se zúčastnili celé sezóny, byli odměněni, musíme souhlasit se zpětnou vazbou, která zmiňuje fakt, že mezera mezi hráči v Conquest bodech je velká. Nový cap bude realizován pomocí následujícího vzorce:
[Aktuální týden sezóny] * 1000 – [Počet získaných Conquestů aktuální sezónu]
Tady je pár příkladů, jak to bude fungovat: Hráč A začíná hrát až desátý týden a v této sezóně nenahrál žádné Conquest body. K jeho týdennímu možnému zisku Conquest bodů bude možno nahrát 10 000 bodů. Hráč B již 10 týdnů hraje a získal 5 000 Conquest bodů. K jeho možnému týdennímu zisku bude možno nahrát ještě 5 000 bodů. Hráč C hraje celou dobu (deset týdnů) a získal již více než 10 000 Conquest bodů. Tento hráč má normální týdenní Conquest cap. V případě, že hráč získá všechny Conquest body z bonusového capu, bude další týden začínat standardně. Pokud hráč vynechá další týdny, bude mít možnost Conquest body opět nahrát. Takže, shrňme si plánované změny pro Patch 5.2:
  • Požadavky na Rating budou odstraněny.
  • Malevolent Gladiator itemy, včetně zbraní, bude možné zakoupit za Honor body.
  • Budou přidány nové itemy za Conquest body. Koupit půjdou, jakmile hráč dosáhne 27 000 Conquest bodů v dané sezóně.
  • Týmové hodnocení (Team Rating) se bude zvedat hráčům i týmům v průběhu sezóny zvedat, pokud budou stále aktivní. Tento systém je vysvětlen ve článku Mists of Pandaria PvP Dev Watercooler.
A tady jsou plány pro Patch 5.3:
  • V patchích, které neobsahují novou PvP sezónu (včetně 5.3) bude požadavek 27 000 nahraných Conquest bodů ze zbraní odstraněn. Požadavek bude stále aktivní pro Elite itemy.
  • Jakmile hráč splní požadavek Conquest bodů, bude moci kupovat Tyrannical Gladiator itemy za Honor body.
  • Bude představen „Conquest Point Catch Up“ systém (viz. Mid-Season Catch Up).

Závěr

Očekáváme, že tyto změny vytvoří více aktivní a konkurenční PvP prostředí, zmenší mezeru v itemech mezi vysoce postavenými hráči a těmi, kteří se stále snaží něčeho dosáhnout a otevře dveře lidem, kteří se nebojí experimentovat. Těšíme se na vaše názory a zpětnou vazbu k těmto připravovaným změnám!



Naposledy upravil/a Astra 20.01.2013 v 22:22:33.

Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

Alveas 21.01.2013 14:30

super to ze budu moct dohnat ztratu CP kdyz obcas nestihnu je uplne bomba

Gustafa 21.01.2013 02:08

Hmm tak v blizzardu dali hlavy dohromady a vypadá to na velice hezké změny.

Ellendway 20.01.2013 22:18

Coxx
Díky za překlad
Není zač. Snad se to dá číst a je to alespoň trochu pochopitelné.

Coxx 20.01.2013 22:11

Díky za překlad

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet