Questions Answered by the Development Team #1

//pic/uploaded/questions1
Mnoho hráčů má často nejeden dotaz na vývoj hry. Tým vývojářů si dalo tu práci a odpovědělo na ty zajímavější otázky. Určitě se nejedna z nich bude týkat i vás, tak nic nepřehlédněte! Během jednoho či dvou dnů se na webu objeví i druhá část překladu, toto je pouze první polovina.
Development Team zdroj

Q: Hráči s heirloomy v low-level battlegroundech mohou velice snadno porážet kohokoliv v obyčejném questovacím gearu. To je ovšem pro nováčky nebo pro ty, co nemají heirloomy, velice frustrující. Když byla 'twinkům' vytvořena vlastní kategorie battlegroundů, neplánujete udělat i něco podobného pro uživatele heirloom vybavení? A: Heirloom gear je prakticky ekvivalentem rare (modrého) vybavení. Nebylo by správné odlišit tyto hráče, když není nikterak obtížné získat podobně kvalitní gear odlišným způsobem. Narozdíl od twinků tito hráči budou i nadále získávat zkušenosti a i nadále budou dostávat levely. Q: Jak hodnotíte z hlediska příběhu všechny tři instance v Dragon Soulu? Někteří hráči byli překvapeni, jak dopadl Benedictus. Málokdo asi čekal takovýto zvrat. A: Původně jsme se chtěli Benedictusovi a okolnostem jeho zrady věnovat více. Nakonec jsme ale neměli tolik času věnovat se jeho postavě, jak jsme zpočátku zamýšleli. Q: Měla Horda v datadisku Cataclysmu roli hlavního hrdiny celého příběhu? I přesto, že Thrall hrál velkou roli v příběhu, některým hráčům moc nepřišlo, že by se to celé dělo pro dobro a blaho Hordy. A: Horda měla opravdu mnoho prostoru, mnoho nových postav. I jejich území se značně rozrostlo. Od hřáčů často slýcháme, že Cataclysm se točil hlavně kolem Horde a to i přesto, že Thrall technicky už ani k Hordě nepatří. Q: Plánujete v budoucnu pokračovat s příběhem Koltiry/Thassariana? A: Jsme velice rádi, jak jsme tyto postavy v minulosti příběhově rozpohybovali. Rádi bychom se k těmto dvoum chlapíkům někdy v budoucnu vrátili. Q: V Burning Crusade byly instance mnohem více propletené s příběhem, takový pocit jsme v instancích v Cataclysmu neměli. Máte pro budoucí instance schovaná nějaké esa v rukávu, která by obohatila instance o zajímavý příběh? A: Myslíme si, že v minulosti questy nesloužily původnímu účelu. Nijak neobohacovaly příběh a často tvořily mezi hráčem a plynulým průchodem instancí nepříjemnou překážku. Nyní se snažíme mnohem více propojit zónu a příběh, který se v ní odehrává, s místní instancí. Skvělým příkladem tomu je ve Valley of Four Winds, kde hráči budou plněním questů svědky tomu, co se děje ve Stormstout Brewery. Q: Máte nějaké plány s přidáním nového setu petů pro event Children's Day? Tento update se udál v datadisku Wrath of the Lich King k přiležitosti Wolvarů a Oracles, ale v Cataclysmu se nic nestalo. A: Momentálně nic k tomuto eventu nechystáme. Když už jsme ale vytvořili i pandarenské děti, dávalo by smysl přidat i je k této akci. Q: Můžete nám vysvětlit, proč je levelování na nižších úrovních tak jednoduché? Mnoho hráčů si myslí, že by obtížnost měla být trochu jinde. Chybí tomu elitní skupiny mobů, group questy, optimalizace gearu apod. A: Souhlasíme, že je levelování někdy až příliš snadné. Chceme se ale ujistit, že vyšší obtížnost nezastraší nové hráče. Zároveň ale zase nechceme, aby byla hra nudná. Bez strachu ze smrti to tak může někomu připadat. Snažíme se vyladit množství spawn lokací (především na levelech 1-20), aby se svět zdál více nebezpečný. Nechceme z toho udělat frustrující záležitost, ale hráči by si na levelech 85-90 měli dávat pozor hlavně na to, jak se pozicují se svojí postavou, co se kolem nich nachází za monstra a především kolik jich je. Budou si muset dávat pozor na to, kolik monster budou schopni porazit najednou. Q: Přemýšleli jste o tom, že by LFR sdílelo save (lockout) s normal nebo heroic raidy? A: Je to něco, o čem jsme přemýšleli, ale momentálně neplánujeme v nejbližší době jakékoliv změny. Je s tím spojeno mnoho problémů, které by mohla změna vyvolat a v tuto chvíli prostě nestojí za to si s tím pohrávat. Q: Někteří hráči milovali zajímavé eventy jako například tankovou bitvu v Ulduaru nebo Chess Event (šachy) v Karazhanu. Plánujete v budoucnu vytvořit nějaký nový zajímavý interaktivní event na podobný způsob? A: Když to bude zapadat do kontextu dané lokace, určitě se o podobný event pokusíme. Souvisí s tím hodně práce, ale ve výsledku je to ohromná sranda. Například šachy v Karazhanu vznikly prací jednoho tvůrce, který na tom pracoval ve svém volném času. Přišel i s celkem chytrým nápadem, jak by to mohlo do celého konceptu zapadat. Věděl, kdy byla ta správná chvíle s tím přijít před tým, co pracoval na raidech, a tak jsme to přidali do hry.

A na závěr jedna dobrá zpráva pro všechny fanoušky našeho podcastu! Už brzy se můžete těšit na další díly, nyní už se budeme plně věnovat novému datadisku Mists of Pandaria.

Naposledy upravil/a Hanzik 16.09.2012 v 22:16:44.

Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

Akari 17.09.2012 15:34

Ja se survival hunterem dal exp.shot a pěkně ho to do těch 2 sekund roztrhalo, nebo kill comand BM, Ambush..apod

Draculla 17.09.2012 13:45

Q: Hráči s heirloomy v low-level battlegroundech mohou velice snadno porážet kohokoliv v obyčejném questovacím gearu. To je ovšem pro nováčky nebo pro ty, co nemají heirloomy, velice frustrující. Když byla 'twinkům' vytvořena vlastní kategorie battlegroundů, neplánujete udělat i něco podobného pro uživatele heirloom vybavení? A: Heirloom gear je prakticky ekvivalentem rare (modrého) vybavení. Nebylo by správné odlišit tyto hráče, když není nikterak obtížné získat podobně kvalitní gear odlišným způsobem. Narozdíl od twinků tito hráči budou i nadále získávat zkušenosti a i nadále budou dostávat levely.
Vraj je to ako rare EQ. Ja som nevidel, že by rare EQ mal resilku narozdiel od PVP heirloomov. ( myslím EQ lvl 19-30 )

bulljoker 17.09.2012 13:09

navíc si vem že bublina od priesta na nějakym 18levelu absorbuje už asi 800dmg takže nemáš vůbec šanci, jedině jako rogun s ambushem

17.09.2012 13:06

ja expil asi jen 4 chary s heirlomama pak uz se mne nechtely dokupovat jinak pro nekoho kdo prave zacne hrat je tezyk poridit si heirlom to si asi neuvedomujes ze musis mit neco s cim si je poridis ted si delam aliky a jelikoz je to jinej servr tak nema heirlom ani jeden a pvp je nehratelny od 10 prooze heirlomak ma asi 3x tolik hp i dmg takze se ani neplivnes a je po tobe

bulljoker 17.09.2012 11:51

jde vidět že nezkoušeli expit bez heirloomů

Akari 16.09.2012 23:15

Benzakk
Proč brát ohledy v BG na nováčky a lidi, co si heirloomy s mainem neumí nafarmit? Jednak skoro v každém BG je na každé straně někdo s heirloom věcma a druhak holt musím jako lowgeared víc taktizovat, vyhýbat se nepříteli a útočit v přesile
Tak ja tam jako hunter oddělám několik liid najednou a o priestovi ani nemluvě dává damage jak kráva a bubla se prorazi tesko bez heirlomu + se muže dohealovat. pro nováčky by tam mělo byt speciální varování před joinem

Benosh 16.09.2012 23:08

Proč brát ohledy v BG na nováčky a lidi, co si heirloomy s mainem neumí nafarmit? Jednak skoro v každém BG je na každé straně někdo s heirloom věcma a druhak holt musím jako lowgeared víc taktizovat, vyhýbat se nepříteli a útočit v přesile

Akari 16.09.2012 22:49

hlavně když se domluvi grupa 14 necha si zamrznout expy a chodi furt dokola třeba 6 huntera 2 roguny 2 disco priesti to je tzv. OneShotDown Team

16.09.2012 22:45

1: hlavne ze na 10 lvlu endropuje zadnej modrej gear z rare mobu vypadne maximalne 6 slotovej batoh a se zelenym gearem chcipnu i na jednu ranu takze bg bez herloomu naprosto ztraci smysl uz jen kvuli tomu ze ybch kazdej level musel zhanet novej gear

Akari 16.09.2012 22:39

Otázka 1: Ano určitě si hráči na levlu 10 a i větší dokážou sehnat gear co bude konkurovat heirloomum a nechcipnou na 1-2 rany Otazka 2: Ano neměli čas proto celý DS vypadá jak vypadá více anketa na forum po zandalari nejmín oblíbený patch

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet