Questions Answered by the Development Team #2

//pic/uploaded/questions2
Dnes vám přináším druhou část otázek a odpovědí, kterými hráči během posledních týdnů zahltili herní vývojáře. Kdo ještě nečetl první část, může to rychle dohnat. Berte to jako takovou poslední tečku před vydáním datadisku, i to se blíží raketovou rychlostí. Dejte si pozor, ať nic nepřehlédnete, nejedna věc se může týkat právě vás!
Development Team zdroj

Q: Přemýšlíte o tom, že byste do hry přidali i čistě bílou barvu pro srst Worgenů? Někteří hráči by moc rádi měli bílou srst a momentálně mají k dispozici jen světle šedou. A: Jasně, určitě to zvážíme! Momentálně ovšem nemáme v plánu přidávat více nových barev pro Worgeny. Q: Je vaším záměrem udělat z LFR naprosto nezajímavou volbu pro hardcore hráče, aby nikdy se svými hlavními postavami neuvažovali o vstupu do tohoto typu raidů? Někteří hráči jsou znechuceni tím, že musejí s guildou chodit do LFR i kvůli těm nejměnším vylepšením. A: I kdybychom byli raději, aby nebylo LFR součástí progressovací cesty pro organizované guildy chodící normal či heroic raidy, chápeme, že každý hráč začíná s modrými itemy z instancí a bude následně chtít využít jakékoliv možnosti k vylepšení své postavy. Další tiery raidů plánujeme koncipovat tak, aby LFR gear nebyl lepší, jak heroický gear z předchozího tieru. Kromě toho ještě s týmem diskutujeme o jiných opatřeních, které by tento problém adresovaly. Na druhou stranu je ovšem vždy dobré, když se parta v guildě připojí k nějakému LFR a podělí se o znalosti raidu s ostatními hráči. Q: Plánujete vrátit odměny pro 2vs2 arén (gear na vysokém ratingu a gladiátor titul)? Někteří hráči, kteří se zajímali především o tuto část arén, ztratili po změně chuť do PvP. A: I nyní můžete získat většinu odměn ve 2vs2. Myslíme si, že 3vs3 a obzvlášť 5vs5 je podstatně obtížnější zorganizovat. Proto nám přijde, že si ty tituly, mounty a zbraně navíc zaslouží. K tomu všemu ještě ti nejlepší budou mít přístup k prestižním setům. Tyto sety budou mít stejné staty, ale budou vypadat podstatně hustěji. Pokud hráči i přesto budou preferovat 2vs2, bude to jen dobře. Myslíme si, že jejich úspěch je přímo úměrný dostupným odměnám. Q: Kdy aktualizujete model Zergling Leash peta, aby odpovídal nové verzi zerglinga z Heart of the Swarm? A: Nic takového v plánu nemáme. Nejedná se jen o prostý port modelu ze hry do hry. Q: Řadě hráčům docela chybějí class questy. Většinou je poukazováno na to, že tyto questy často obohacovaly dané povolání o příběh. Hráči by rádi vyděli tyto druhy questů nějakým způsobem zpět. Co si o tom myslíte vy? A: Milujeme class questy, v Mists of Pandaria máme hned několik super questů pro Monky. Problémem nyní je, že tyto questy jsou pro naše designéry questů velice časově náročné. A to o to víc, když už je ve hře 11 class. Ovšem v průběhu datadisku plánujeme hned několik parádních legendárních úkolů. Q: Hráči by rádi viděli více odlišných questů v závislosti na frakci. Obě frakce mají často odlišný přístup k postupu příběhem a hráči by rádi, kdyby se to promítlo i v plněných úkolech. Říkají, že by chtěli cítit, že jsou členy frakce s určitým pohledem na věc, s určitou filozofií, s určitou pozicí v příběhu. Máte něco takového v plánu? A: Spousta lokací na Pandarii má příběh unikátní pro danou frakci. Hráči ve světě najdou spoustu daily questů a scenárií, které jsou odlišné pro každou z frakcí a které stupňují konflikt mezi Alliancí a Hordou pro patch 5.1. Potřebovali jsme se v Mists of Pandaria více věnovat questům unikátním pro obě frakce. Právě například kvůli tomu jsme neměli tolik času věnovat se class questům. Snažíme se dělat hlavně to, u čeho si myslíme, že to ocení co nejvíce hráčů. Q: Plánujete vylepšit nástroj pro hledaní guild, aby bylo jednodušší najít guildu nebo členy podle specifických potřeb? Bylo by hezké, kdyby guildy měli nějaké lepší možnosti s vlastní propagací nebo kdyby si zájemci o guildy mohli nechat vypsat dostupné guildy do seznamu. A: Nemáme vůbec ponětí o tom, kolik lidí tento systém používá. Pracujeme na tom, abychom získali nějaká přesnější čísla. Když zjistíme, že o to mají lidi opravdu zájem, dáme si práci s tím, abychom stávající systém vylepšili. Q: Lidi by rádi viděli ve hře více výukových systémů, které by pomohly nováčkům nebo málo zkušeným hráčům s lepšími výsledky v PvP a především v battlegroundech. Plánujete přidat více vyskakujících oken s tutoriály nebo jinými výukovými nástroji, které by pomohli začátečníkům? A: Snažíme se zapracovat na tom, aby byly battlegroundy snažší k pochopení. Nějakým způsobem bychom chtěli do hry zabudovat podobný manuál jako je Dungeon Journal, kde by byly podrobnější informace o mechanikách jednotlivých map. Také bychom chtěli vytvořit videa, která by hráče provedla celým battlegroundem a vysvětlila jednotlivé části mapy. Také bychom mohli rozdělit battlegroundy podle kvality gearu, pokud bychom se ovšem vyhnuli dlouhým čekací dobám.


Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

LubiQus 19.09.2012 20:06

Rozdelit BGcka podle kvality gearu by byl dle meho fail, za prve: dlouha cekaci doma. Za druhe: farmeni co nejlepsiho gearu by ztratila smysl, nejvetsi zabava je kosit low hrace

19.09.2012 11:38

cau bude jeste nejaka cast nebo je to vse?

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet