Síla aspektů stoupá na 20%

http://media.wowfan.cz/news/wowfan-news18
Blizzard Entertainment zdroj

Při příští údržbě serveru konající se 2. května se kouzlo Power of the Aspects zvýší o 5%. Tento buff poroste s časem dále, abychom mohli snížit obtížnost jednotlivých bossů a tím je zpřístupnili širší skupině hráčů. Buff je stejný na normal i heroic obtížnost, ovšem nevztahuje se na Raid Finder úroveň. Nepotřebujete pomoc dračích aspektů? Pak jednoduše buff vypněte tím, že si promluvíte s Lordem Afrasastraszem na začátku instance. Doufáme, že si užíváte čas strávený v Dragon Soulu a že vám tato změna pomůže k větším úspěchům.


Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

Bulimik 02.05.2012 10:07

A současný stav se jim tak strašně líbí, že 17% už jich odešlo, a to ne kvůli finanční krizi.Čekám na další zprávu, kolik jich odešlo teď, ani bych se nedivil, kdyby ji už nezveřejnili.

Snake Plisken 02.05.2012 09:47

No těch 500k je dost. Vem si, že tolik hráčů má mnoho MMO her. Ano, dalo by se předpokládat, že bude výdělek menší, ale jak je vidět, předplatitelé nedělají celý zisk. Máš tu mnohé vedlejší produkty, jinde třeba ušetří apod. Přece jen tu byla světová finanční krize a Blizz z toho vyšel celkem dobře. Třeba takový EA je už 5 let ve ztrátě a teď má myslím dluh 2,5 miliard dolarů a chce ji koupit celkem neznámá jihokorejská firma. Ale to odbočuji.Každopádně WoW si prošlo vývojem. Dnes by nikdo netrávil 2 hodiny přípravou na raid a další dlouhé minuty WIPOváním na bossovi, jehož primitivní mechaniky by byly dnešním hráčům k smíchu. Dnes se chcou lidé bavit a ne trávit u WoWka celé dny. Kdysi bylo hraní PC her jen pro asociály a každý si představoval člověka, který hraje hry, jako hnusného člověka pokrytého akné, který hraje ve svém doupěti, kde sluneční paprsky nedopadly celá léta. Takoví lidé měli čas na to, trávit v raidu celý večer... Prostě to zkrátím, jelikož jsem se rozepsal tak, že by to hodilo spíše jako článek na blog. Blizz je a vždy bude firma, která chce vydělat, když to lidi chtějí, dá jim to. Lidi nechtějí trávit hodiny v raidu, tak je tam netráví. To, že věude slyším od tebe a tobě podobných, jak byla vanila a TBC super a že to chcete zpátky je sice hezké, ale pořád jste v menšině. A i když je ta menšina hlasitá, nedělá to z ní automaticky většinu.

Bulimik 02.05.2012 09:28

Zajímavé...http://www.forbes.com/sites/oliverchiang/2010/10/08/blizzard-on-world-of-warcrafts-12-million-subscribers-and-its-upcoming-mmo-successor/Zde se píše, že ke konci TBC mělo WoW 11,5, zaokrouhleně tedy 12 milionů předplatitelů.Asi mě začneš otravovat s desetinnou čárkou, ale bať, ono jich taky nemuselo být v 2010 12 milionů, ale jen 11 999 999.Hele, Snaku, mám dojem, že když se měsíční platba nezvýšila, ale počet předplatitelů klesl, tak výdělek musí být logicky menší.Když už se o tom tak bavíme, pár měsíců zpátky probleskla zpráva, že Blizz propouští zaměstnance, navíc evidentně na patchích pro WoW už nědělá zdaleka tolik lidí jako dřív a už ani nemají jejich dřívější úroveň (viz. refabrikát DS), což samozřejmě šetří peníze.A samozřejmě, že vydáním Cata jejich zisky vzrostly, když si ho koupilo několik milionů lidí, nicméně potom...Zkusil bych si srovnat zisky z pre-paid time z jednotlivých datadisků a vsadím se, že Cata na tom bude nejhůř.

Snake Plisken 02.05.2012 09:12

Bulimik
Nicméně nikdo nemůže popřít, že Cata je ze strany výdělků pro Blizzard propadák...
Může a já to popírám, jelikož to není pravda. Včera jsem si schválně procházel výroční zprávy Activision Blizzard a jejich zisk naopak roste, i co se týče vydání datadisku Cataclysm. Pokud máš jiné informace, rád bych je viděl. Nemůžeš stavět úspěch či neúspěch datadisku na tvém subjektivním pocitu.
Bulimik
Zajímavé, že na 12 milionů hráčů se WoW dostalo na TBC, když vše, co píšeš, platilo...
Tohle je další lež. 12 miliónů hráčů získalo WoWko na podzim roku 2010, tedy před vydáním Cataclysmu a v době WotLK. Vím to, jelikož jsem o tom psal.

mirdax 02.05.2012 08:15

Bulimik
Zajímavé, že na 12 milionů hráčů se WoW dostalo na TBC, když vše, co píšeš, platilo...Na WotLK přišly lehčí změny, více goldů, atd., ale počet hráčů nestoupal, no a dnes, když stačí smrdět v OG a nikam létat nemusíš, počet hráčů klesl o +-17%, a to ještě neznáme výsledky z letoška.
podle me tu ubytek bude ponevadz nejsou zadny novy patche proste nic. ale na pandy se zase spousta vrati aspon to vyzkouset a nebo rovnou zustat a o novy hrace bych setaky nebal.

Bulimik 02.05.2012 07:48

Zajímavé, že na 12 milionů hráčů se WoW dostalo na TBC, když vše, co píšeš, platilo...Na WotLK přišly lehčí změny, více goldů, atd., ale počet hráčů nestoupal, no a dnes, když stačí smrdět v OG a nikam létat nemusíš, počet hráčů klesl o +-17%, a to ještě neznáme výsledky z letoška.

01.05.2012 23:35

a to sem jeste zapomnel na mounta na 40lvlu a za celkem nechutny prachy a rychlyho za 1k goldu na 60

01.05.2012 23:32

me stacilo expeni ve vanile a pak v tbc , raidy to byly pekny ale pokud by to bylo jak ve vanile jak ju vsichni vychvaluji tka dast pochybuju o 12 milionech hracu protoze vetsina by to zabalila uz behem pul rocniho expeni na 70lvl, nemluve o jezdeni pred jednotlivy dungy, ci litat po svete aby ste se prihlasily do BG, zkuste si najit nejaky 1.12 freecko a uvidime jak dlouho to tam vydrzite, kdyz budete 6 lvl delat 4 hodiny :-)

Bulimik 01.05.2012 22:17

Když se podíváš, tak moje úplně první komentáře se ho vůbec netýkaly, později on začal polemizovat se mnou, ne já s ním.

Farky 01.05.2012 22:13

Bulimiku nechci tě urazit ale jak tak čtu tak mi připadá že ti asi o to navýšení vůbec nejde ale de ti jen o to abys napsal opačný názor jako má ellendway

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet