Teorie o smrti Lich Kinga

Pozn.: článek je složen z teorií a obsahuje spoilery. Četli jste knihu Arthas: Rise of the Lich King (nyní už jen RotLK)? Pokud ne, nevadí, pokud ano, čtěte dál.
SPOILER - ZOBRAZ / SKRYJ
Jenže ve WotLK to tak nebylo. Dokazuje to i video, kde se Arthas ptá otce, jestli už to skončilo. Jenže co když Arthas lže? [video]OWkE6N_RG1M&feature=grec_index&videos=S5D9JA2litA[/video] Teď si možná řeknete, že duch Uthera v Halls of Reflection tvrdí, že Arthasovo tělo stále ovládá Ner´zhul. Jak to ale může vědět? Jeho duše je uzavřená ve Frostmournu (Mrazivém smutku) a uvolnila se snad jen v Halls of Reflection. Sice byl svědkem toho, jak do jeho těla vstupuje Ner´zhul, ale do hlavy mu nevidí, tudíž nemohl vidět ten sen. Možná to Blizzard před námi skrývá a teď se nám směje. Ale je tu další protiargument. Arthasovo tělo mluví hlasem Lich Kinga a dokonce mu svítí oči. Ale i proto mám vysvětlení. On stále byl Lich King, ale pouze on sám, bez Ner´zhula. Možná si několik z Vás řeklo, že poté je Ner´zhul mrtev. Myslím, že ne. Když si někdo nasadí jeho zbroj, přesune se do něj jen esence (část duše) Ner´zhula, ale zbytek zůstane stále ve zbroji. A vždycky, když zabijeme Ner´zhula v těle dotyčné osoby, zničíme část duše. Budeme tedy muset zabíjet Ner´zhula do doby, než zničíme všechny esence…upřímně je podle mne jedno, jestli Ner´zhulova esence zemře ve snu nebo v realitě. Jediný rozdíl je snad v tom, že když zemře ve snu, oklamaná osoba bude žít dál, ale pokud zemře v reálu, zemřou oba. Ale je tu další otázka: Co bude se Scourge (Pohromou)?

Naposledy upravil/a Sajn 29.07.2010 v 14:28:29.

Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

Sajn 29.07.2010 14:34

glararan
Velice hezky si to napsal já stebou souhlasím.Teď zanedlouho začne hon na Deathwinga takže náš přítel Bolvar už bude fakt v hrobu...
V hrobu ne, jen na Frozen Thronu ve Spánku smrti :-D Mohl by se ale objevit v některém z dalších datadisků

glararan 29.07.2010 14:30

Erifel
Nečetl jsem Rise of the Lich King ale jsem obeznámen s lorem jak NerZhula Tak Arthase. Řekl bych že ta poslední chvíle kdy Arthas mluví s duší svého otce je skutečná. Nevidím v tom žádný podvrh přece jenomse zeptal jestli je konec a pak že vidí jenom temnotu...nevím jak by chtěl ostatní tímhle Nerzhul obelstít. Arthas je mrtev. Jeho tělo tedy rozhodně. Co s jeho duší....přeci jen viděl pouze temnotu...tak táhni do temnoty blonďáku. Co se týče Scourge tak....je spousta možností. Pravděpodobně bude Bolvar bojovat s myslí Nerzhula která je ve zbroji. JELIKOŽ ale vydržel velmi dlouho odolávat Lich Kingovi který přeci jen byl spojení Nerzhula a Arthase tak bych řekl že vydrží udržet na úzdě jak Nerzhula tak Scourge. Samotná Scourge nikdy nezmizí. Zůstane ji Icecrown kam snad nikdo nikdy dobrovolně nepůjdu pokud to nebude sjetej paladin na cestě za vyčištěním světa. Takže schromážděno ukončeno Arthas je mrtvej,Nerzhul Bude věčně bojovat s Bolvarem,Scourge se schová a bude hnít někde schovaná a hrdinové si odnesou phat loot a poběží na Deathwinga. The End....a nebo možná taky ne....
Velice hezky si to napsal já stebou souhlasím.Teď zanedlouho začne hon na Deathwinga takže náš přítel Bolvar už bude fakt v hrobu...Dále tu vidím staré známe jména z Warcraft III takže doufám že tam bude něco zajímavého.Protože ve World of Warcraft se tam sotva někdo chce jet podívat

Sajn 29.07.2010 14:27

Já vím, podle mě zničil jen část Ner´zhula. Ale jak píšu, ten hlas a oči měl podle mě z toho, že měl moc Lich Kinga, ale když umřel, tak to z něj odešlo... a teď je to na Bolvarovi

Andros 29.07.2010 14:23

Sajn
Btw řešíme tu forsaken, Ner´zhula atd. Co říkáte teda na tne článek?
jo sry no já bych řekl, že Arthas Nerzhula nijak nezničil, jen potlačil vládu nad jeho myslí a až Tirion zničil frostmourne a arthasovi spadla helma, navíc byl vyčerpanej, tak Nerzhula vliv nebyl žádný - Arthasovi přestaly svítit oči, mluvil normálním hlasem.. takže bych řekl, že Bolvar vyhraje nad Nerzhulem, jelikož nemá ani frostmourne, tak by to mohl mít lehčí s tím bojem o svojí mysl, tak bych řekl, že Bolvara nečeká stejný osud jak Arthase, protože kdyby se z Bolvara stalo to samé, tak by byla Arthase smrt bezvýznamná a nechápu, proč jsme ho vůbec zabíjeli, když ještě Uther všem bulíkoval, že pořád musí být Lich king - to si jako Uther už dobředu myslel, že ten novej LK vyhraje nad Nerzhulem a stáhne armády scourge a bude něco lepšího a odolnějšího než Arthas? Nevím tohle bude asi pořád záhada
Zuli
jak jsi přišel že forsakeni vyhrajou andorhol?
nevím, když se koukám na ty videa ze strany hordy, tak to vyhraje horda, ale bylo by divný, kdyby to ze strany aliance vyhrála aliance.. to jde mimo lore docela.. navíc to na wowwiki je ,že vyhraje bitvu forsaken a thassarian bude chtít nahánět sylvanas a zjistit, proč je koltira tak zmanipulovanej

Sajn 29.07.2010 14:03

Btw řešíme tu forsaken, Ner´zhula atd. Co říkáte teda na tne článek?

Zuli 29.07.2010 13:14

Ondrec
aha tak nic.. tak to byly jen drby.. alíkům tyhle výhry ale docela shází, když forsakeni získají moc nad andorhalem, ještě úplně zdemolují gilneas
jak jsi přišel že forsakeni vyhrajou andorhol?

Andros 29.07.2010 12:36

aha tak nic.. tak to byly jen drby.. alíkům tyhle výhry ale docela shází, když forsakeni získají moc nad andorhalem, ještě úplně zdemolují gilneas

Dr.Kompas 29.07.2010 11:30

Ondrec
nice a skybreaker v cata sundá orgrim's hammer alliance FTW
Ne nesundá, ta vzducholoď v Deepholmu je Storms Fury a alícká loď jí nesestřelí.

Sajn 29.07.2010 11:15

Erifel
Nečetl jsem Rise of the Lich King ale jsem obeznámen s lorem jak NerZhula Tak Arthase. Řekl bych že ta poslední chvíle kdy Arthas mluví s duší svého otce je skutečná. Nevidím v tom žádný podvrh přece jenomse zeptal jestli je konec a pak že vidí jenom temnotu...nevím jak by chtěl ostatní tímhle Nerzhul obelstít. Arthas je mrtev. Jeho tělo tedy rozhodně. Co s jeho duší....přeci jen viděl pouze temnotu...tak táhni do temnoty blonďáku. Co se týče Scourge tak....je spousta možností. Pravděpodobně bude Bolvar bojovat s myslí Nerzhula která je ve zbroji. JELIKOŽ ale vydržel velmi dlouho odolávat Lich Kingovi který přeci jen byl spojení Nerzhula a Arthase tak bych řekl že vydrží udržet na úzdě jak Nerzhula tak Scourge. Samotná Scourge nikdy nezmizí. Zůstane ji Icecrown kam snad nikdo nikdy dobrovolně nepůjdu pokud to nebude sjetej paladin na cestě za vyčištěním světa. Takže schromážděno ukončeno Arthas je mrtvej,Nerzhul Bude věčně bojovat s Bolvarem,Scourge se schová a bude hnít někde schovaná a hrdinové si odnesou phat loot a poběží na Deathwinga. The End....a nebo možná taky ne....
Přečti si to ještě jednou. Moje teorie zní, že si všichni mysleli, že Arthase ovládá LK, ale neovládal. A když Arthas umíral, třeba to jen předstíral, proto, aby to nezjistili Ale nejvíc se mi líbilo, že ať už Arthas zradil a zabil svého otce, Uthera a další, jeho pocity k Jaině se nijak nezměnily :-)

Erifel 29.07.2010 01:50

Nečetl jsem Rise of the Lich King ale jsem obeznámen s lorem jak NerZhula Tak Arthase. Řekl bych že ta poslední chvíle kdy Arthas mluví s duší svého otce je skutečná. Nevidím v tom žádný podvrh přece jenomse zeptal jestli je konec a pak že vidí jenom temnotu...nevím jak by chtěl ostatní tímhle Nerzhul obelstít. Arthas je mrtev. Jeho tělo tedy rozhodně. Co s jeho duší....přeci jen viděl pouze temnotu...tak táhni do temnoty blonďáku. Co se týče Scourge tak....je spousta možností. Pravděpodobně bude Bolvar bojovat s myslí Nerzhula která je ve zbroji. JELIKOŽ ale vydržel velmi dlouho odolávat Lich Kingovi který přeci jen byl spojení Nerzhula a Arthase tak bych řekl že vydrží udržet na úzdě jak Nerzhula tak Scourge. Samotná Scourge nikdy nezmizí. Zůstane ji Icecrown kam snad nikdo nikdy dobrovolně nepůjdu pokud to nebude sjetej paladin na cestě za vyčištěním světa. Takže schromážděno ukončeno Arthas je mrtvej,Nerzhul Bude věčně bojovat s Bolvarem,Scourge se schová a bude hnít někde schovaná a hrdinové si odnesou phat loot a poběží na Deathwinga. The End....a nebo možná taky ne....

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet